Noorwegen zo hoog. Wauw. Als mens gun ik het hem heel erg maar het lied nietquote:
Die zijn ons ondertussen ook voorbij (290 vs. 300). Daarmee zijn we nu 25e, net boven Ruslandquote:
Eens ik denk wel dat ze makkelijk de top 5 haalt. Vooral bij de kijkers die pas kijken naar ESF zal dit het erg goed doen. Dit is wel een veilige bet tot nu toe. Estland in de top 5 is 2.25 je inzet nu.quote:
Estland pakt de top 5 wel, die hebben de jurypunten al in de pocket en bij nieuw publiek gaan ze wel goed scoren. Verder heeft politiek niet echt een effect (zie: Rusland) tenzij je jury bentquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Nog gouden tips hier?
Zelf vind ik Moldavië met deze act nog vrij laag geprijsd. Alles boven de 3 voor Top 10 en boven de 100 voor de winst kunnen mooie tradingkansen geven, zodra het grote publiek verrast wordt door de leuke act. En zoals ik al eerder zei, de USSR-punten moeten ook dit jaar ergens heen, en de relatie met Estland is in die categorie redelijk zwak en het Common Framework uit Bulgarije begint de nodige haarscheurtjes te vertonen.
Frankrijk heb ik eerder nog gelayed voor Top 3. Ik vind de staging niet echt overtuigend, dus daar blijf ik nog even op zitten. Bulgarije verwacht ik ergens tussen 6-10, maar ik vrees dat die wat jurydealtjes hier en daar sluiten, dus echte value zie ik daar niet in. Noorwegen lijkt me bij huppelkutterige juryleden (Hind, Do, enz. ) nog heel geliefd, dus daar sluit ik Top 5 echt niet uit. Ook dankzij de populariteit van Alexander in Oost-Europa.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 01:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Estland pakt de top 5 wel, die hebben de jurypunten al in de pocket en bij nieuw publiek gaan ze wel goed scoren. Verder heeft politiek niet echt een effect (zie: Rusland) tenzij je jury bentElk jaar zien we wel dat landen die favoriet zijn wegzakken. Ik zou voorzichtig zijn met Frankrijk, Noorwegen en Bulgarije.
Gokkende witbipsen die er niks van begrijpen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:47 schreef Greys het volgende:
Nederland rode vakjes na veel betere recensies vandaag. Apart?
Duitsland beste van de big 5 heb ik vrij groot @13, 11 bij Unibet nog dikke value (wel met portugal daarbij)quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Nog gouden tips hier?
Zelf vind ik Moldavië met deze act nog vrij laag geprijsd. Alles boven de 3 voor Top 10 en boven de 100 voor de winst kunnen mooie tradingkansen geven, zodra het grote publiek verrast wordt door de leuke act. En zoals ik al eerder zei, de USSR-punten moeten ook dit jaar ergens heen, en de relatie met Estland is in die categorie redelijk zwak en het Common Framework uit Bulgarije begint de nodige haarscheurtjes te vertonen.
JAAJAJAJAJAJAJAAJA maar realistisch gezien zou het in Limassol gehouden worden omdat daar de grootste concerthal van Cyprus zich bevind!!quote:Op zondag 6 mei 2018 17:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nicosia 2018 zou wel nice zijn. Grootste evenement wat daar dan ooit gehouden wordt
HIHIHUHUIquote:
Ik denk zeker dat er kans is dat ze hun beste notering (#5 toch?) kunnen verbeteren. Het hangt wel van de plaatsing in de finale af, ergens achterin de tweede helft.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:23 schreef Nexum het volgende:
[..]
HIHIHUHUI
Ik begin echt steeds meer te geloven dat ze kunnen winnen!
Als ze de show opent heb ik een appeltje te schillen met de EBU 😁quote:Op zondag 6 mei 2018 17:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat er kans is dat ze hun beste notering (#5 toch?) kunnen verbeteren. Het hangt wel van de plaatsing in de finale af, ergens achterin de tweede helft.
Heeeel hard hopen dat ze niet eerst helft loot, want anders is de kans wel echt mega grootquote:Op zondag 6 mei 2018 17:26 schreef Nexum het volgende:
[..]
Als ze de show opent heb ik een appeltje te schillen met de EBU 😁
Ze hebben geen idee meer denk ikquote:Op zondag 6 mei 2018 17:16 schreef MuscleLover29 het volgende:
Ik vind de bookmakers maar 'vreemd' dit esf seizoen. Veel meer verschuivingen omhoog en omlaag? Kan ook aan mij liggen. Israel is en blijft op 1, daarna veel onduidelijk qua verwachtingen
Noorwegen gaat nog omlaag.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:16 schreef MuscleLover29 het volgende:
Ik vind de bookmakers maar 'vreemd' dit esf seizoen. Veel meer verschuivingen omhoog en omlaag? Kan ook aan mij liggen. Israel is en blijft op 1, daarna veel onduidelijk qua verwachtingen
Oh dat weet ik niet. Top 5 of zelfs winst zou me echt niet verbazen nu. Of het dat verdient is een andere vraagquote:
Omdat Oekraïne steengoed was .. supermooi podium en een lied wat binnenkwam...quote:Op zondag 6 mei 2018 18:19 schreef KingRoland het volgende:
Verder ben ik wel bang om politieke spelletjes. Zie 2016. Rusland had toen moeten winnen, maar jammer dat de jury de meeste punten aan oekraïne gaf. Ik vraag me af waarom..
Die Duitser is netjes. Ik had er wel een heel klein beetje op gezet (samen met andere leukigheden die zouden kunnen als Hongarije Top 10, Ierland naar de finale, Zweden Top 3, enz.), maar ik baal er achteraf van niet echt iets hierop of Top 10 voor Duitsland te hebben gezet. Van de Big 5 is dit eigenlijk de enige die kan verrassen.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:22 schreef Majkool het volgende:
[..]
Duitsland beste van de big 5 heb ik vrij groot @13, 11 bij Unibet nog dikke value (wel met portugal daarbij)
Frankrijk inderdaad overschat en Duitsland misschien ligt onderschat. Heel juryvriendelijk dus daar verwacht ik sowieso genoeg punten. De emotie komt erg goed over (schijnt ook met tranen in de ogen te zingen), zeker als je zelf zo iets hebt meegemaakt, denk dat er genoeg mensen zo geraakt worden dat ze wel gaan stemmen... Denk nipt in top 10 en dan hopen dat Frankrijk net wat minder punten krijgt
Estland in de top 5 werd hier al paar keer gezegd, maar niemand wou dat doen.. naja bijna niemand. We geven letterlijk hier gratis geld uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Nog gouden tips hier?
Op de één of andere manier kan Kroatië zo goed zingen als ze kan, het lied zelf gaat gewoon te weinig opvallen.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:22 schreef grazz het volgende:
Ik zou wat op Kroatië zetten. Mensen hebben het telkens over het lied van België (en dat de jury dit absoluut gaat waarderen), maar Kroatië lijkt men te vergeten. Kwalitatief net zo goed, Franka klinkt live beter dan op plaat itt Sennek en heeft een veel overtuigender staging als ik de internationale blogs lees. Die zie ik echt nog wel verrassen. Zeer professionele dame met meer ervaring dan Sennek iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |