Nou. Dat valt dan nog wel mee.. durf te wedden dat we morgen weer wat plekjes stijgen als een paar andere landen meh. zijn. Staging van ons is dan wel niet briljant, maar ook zeker niet zo slecht, en bovendien blijft het een goed nummer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:57 schreef Cee het volgende:
21e bij Oddschecker nu. Ja ik durfde te kijken.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:57 schreef Cee het volgende:
21e bij Oddschecker nu. Ja ik durfde te kijken.
Ik wil niet nog meer zout in de wonden strooien, maar Nederland handelt voor de winst op Betfair op 210x je inleg. Dan doe je dus gewoon voor spek en bonen mee, ongeacht of je dan toevallig boven of onder landen als Portugal of Litouwen staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou. Dat valt dan nog wel mee.. durf te wedden dat we morgen weer wat plekjes stijgen als een paar andere landen meh. zijn. Staging van ons is dan wel niet briljant, maar ook zeker niet zo slecht, en bovendien blijft het een goed nummer.
Ik had het dan ook niet meer over winst, maar meer over goed meedoen. Zo realistisch ben ik dan ook wel wer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wil niet nog meer zout in de wonden strooien, maar Nederland handelt voor de winst op Betfair op 210x je inleg. Dan doe je dus gewoon voor spek en bonen mee, ongeacht of je dan toevallig boven of onder landen als Portugal of Litouwen staat.
Als ik voel dat de kansen verkeken zijn vind ik het zelf altijd een stuk makkelijker om te checken. Totdat hij weer gaat stijgen dan kap ik met checken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:05 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]![]()
Ik heb door alle frustratie de Oddschecker site uit m'n favorieten gehaald
Waylon blijkt een kutact te hebben en kan de verwachtingen niet waar maken. Het was zelfs een pushmelding waardquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:19 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik snap niet waarom we ineens zo sterk gezakt zijn joh!
Is er vandaag iets gebeurd?
Hmm geloof ik zelf nog steeds niet helemaalquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:57 schreef KingRoland het volgende:
hoe is Noorwegen? veilig om in te zetten 1-5 plek?
Nahh, veel concurrentie in de up-tempo categorie dus lastig in te schatten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik zou Noorwegen in dit stadium sowieso nooit van de lay-kant benaderen, met de hype die er nu is. Of hij het ook echt waarmaakt is een tweede.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:57 schreef KingRoland het volgende:
Was sarcasme schatje.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waylon blijkt een kutact te hebben en kan de verwachtingen niet waar maken. Het was zelfs een pushmelding waard
Zie Roemenie en Rusland alsnog gewoon kwalificeren omdat televote vooral.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:03 schreef Fred_B het volgende:
Ter info voor kwalificatie uit de halve finale is dit nu de volgorde:
1. Noorwegen
2. Zweden
3. Australië
4. Oekraïne
5. Moldavië
6. Polen
7. Nederland
8. Denemarken
9. Hongarije
10. Letland
11. Rusland
12. Roemenië
13. Servië
14. Malta
15. Georgie
16. Montenegro
17. Slovenië
----
18. San Marino
Die kans is zeker aanwezig. Waarschijnlijk ten koste van Denemarken en Letland dan, of eventueel Polen bij een slechte jury-score. Van de onderste 6 verwacht ik eigenlijk niets.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:05 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zie Roemenie en Rusland alsnog gewoon kwalificeren omdat televote vooral.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:09 schreef Nexum het volgende:
Cyprus klimt letterlijk iedere dag 1 spot omhoog.... ZE STAAN NU 7E AAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
OK ik heb mijn hoop op winst Waylon, Estland en Israël opgegeven.quote:
Maar wel de grootste zakkerquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:12 schreef lashatumbai het volgende:
![]()
We zitten nog in het linker rijtje..![]()
http://esctracker.com/odds
Move up the mountainquote:Op donderdag 3 mei 2018 00:51 schreef Nexum het volgende:
RUSLAND IS EINDELIJK UIT DE 10 QUALIFIERS VAN SEMI 2 THANK YOU JESUS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |