abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178917482
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:12 schreef potjecreme het volgende:
Wat een agressie . Wat is er gebeurd met polderen?
Typische (gespeeld) naïeve reactie. Mensen net zolang provoceren tot ze van zich af gaan slaan en dan kan het vingerwijzen beginnen.
pi_178917657
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er valt trouwens weinig te polderen aangezien Meijering en zijn groepje beroepsdemonstranten de enige zijn die dat gedrag acceptabel vinden. De rest van Nederland walgt van zulk gebrek aan respect.
Ik snap ook niet waarom die idioten zoveel aandacht krijgen. Sluit ze op en schenk er geen aandacht meer aan, klaar.
pi_178917738
Volgens mij zit er een steekje los bij ze of zitten ze enorm onder de drugs.
Krakers zijn niet niet de meest intelligente figuren en vaak zijn krakers junks. Als ik die kop zo zie valt die Meijerink ook in deze categorie.
Die gasten zijn zo knetter als een deur.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178917785
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:32 schreef Sigaartje het volgende:
Volgens mij zit er een steekje los bij ze of zitten ze enorm onder de drugs.
Krakers zijn niet niet de meest intelligente figuren en vaak zijn krakers junks. Als ik die kop zo zie valt die Meijerink ook in deze categorie.
Die gasten zijn zo knetter als een deur.
Kijk maar eens 2 seconde naar deze foto:

Daar hoeft geen psychiater aan te pas te komen om te weten dat deze man helemaal koekoek is.
pi_178917823
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Popcorn kan inderdaad weer van stal.

Lucaa__13 twitterde op donderdag 03-05-2018 om 17:08:08 Rogier Meijerink lapt de uitspraak aan zijn laars en is morgen ondanks een gebiedsverbod aanwezig op de Dam. De groep vermengt zich individueel tussen de mensen om te schreeuwen. Ik hou mijn hart vast. #4mei #lawaaidemonstratie #dodenherdenking #2minutenstil reageer retweet
Ik denk dat zowel hij als de mensen die op zijn pagina hebben aangegeven te komen, stuk voor stuk nauwlettend in de gaten gehouden zullen worden. Ik verwacht weinig problemen tijdens de 2 minuten.
Misschien dat wat (ex-)commando's, bikers en andere interessante groeperingen met stevige spierbundels hen ook wel in het snotje zullen hebben en er pontificaal zij-aan-zij naast zullen gaan staan en hen de hele tijd strak aan zullen kijken.
pi_178917830
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daar hoeft geen psychiater aan te pas te komen om te weten dat deze man helemaal koekoek is.
_O-
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:43:00 #157
16715 Mylene
*schatje*
pi_178917977
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Kortom, de demonstranten roepen weer een tegenreactie op.

Krijgen we bij de dodenherdenking net zo'n beladen sfeer als bij de intocht van Sinterklaas.

:'( Zijn we als samenleving niet aan het doordraaien?
Daarom het bij de bron aanpakken, dan hoeft er ook geen tegenreactie te zijn.

Maar als het dan toch gebeurt, vind ik het wel prettig zo'n tegenreactie. Dat laat in ieder geval zien dat die idioten niet zomaar hun gang kunnen gaan.
pi_178918000
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pi_178918030
quote:

[..]

Krijgen we bij de dodenherdenking net zo'n beladen sfeer als bij de intocht van Sinterklaas.

Veel van die types zijn betrokken bij van alles wat in hun ogen racisme/discriminatie, white privilige, kolonialisme of cultural appropriation is. Zo ook deze Meijering. Zij zijn het die alles beladen proberen te maken.

Je kan ze moeilijk hun zin geven en alles aan gaan passen. Blij dat er nu een felle tegenreactie aan het ontstaan is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:56:18 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178918076
Nou, daar hoef je morgen niet met kinderen naartoe dus, zo'n herdenking willen verstoren is al te triest voor woorden, maar dan toch nog willen gaan terwijl je niet welkom bent is helemaal triest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:01:20 #164
16715 Mylene
*schatje*
pi_178918169
quote:

[..]

De reden waarom ze toezicht houden.

quote:
Woede bij Maluku en veteranen
De Molukkers zijn kwaad omdat hiermee het eerbetoon aan hun opa’s wordt verstoord. Daarom zou een groep van AFC Maluku – de harde kern van Ajax – afspraken aan het maken zijn om aanwezig te zijn rond de Dam om in te grijpen. Liefst nog voor het mis gaat. Er ging binnen de Molukse gemeenschap ook het gerucht dat leden van AFC Maluku een vertegenwoordiger van actiegroep de Grauwe Eeuw wilden opzoeken. Daarnaast zijn veteranen laaiend over de mogelijkheid van een ordeverstoring. Of er daadwerkelijk acties op handen zijn, kunnen de politie en gemeente niet zeggen. Wel houden de instanties onder andere sociale media in de gaten om escalaties te voorkomen.
bron

quote:
Wie gaan er schuil achter De Grauwe Eeuw?
Ze vinden Nederland een racistische samenleving, bekladden beelden en praten niet met 'witte pers'. Onlangs deed actiegroep De Grauwe Eeuw aangifte vanwege een kinderfeest met een cowboythema. Maar wie gaan er schuil achter de anonieme beweging?
volledig artikel
pi_178918266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:01 schreef Mylene het volgende:

[..]

De reden waarom ze toezicht houden.

[..]

bron

[..]

volledig artikel
We hebben in de rechtsstaat het geweldsmonopolie bij de overheid neergelegd. Dus niet bij de linksmensen van de Grauwe Eeuw, de harde kern van Ajax, motorrijders of mensen met Molukse grootouders.

Wat er moet gebeuren is dat de mensen die de boel willen verstoren een gebiedsverbod krijgen, of als dat niet werkt, dat ze zo snel als mogelijk vastgezet worden.
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:12:57 #166
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_178918355
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:43 schreef Mylene het volgende:
Deze gasten houden morgen ook toezicht.

Wat een volk :') Ze zien er allemaal uit alsof ze geestelijk gehandicapt zijn.
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:15:55 #168
16715 Mylene
*schatje*
pi_178918371
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:14 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat een volk :') Ze zien er allemaal uit alsof ze geestelijk gehandicapt zijn.
Met name gast met rode sneakers.
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:16:02 #169
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:16:02 #170
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_178918373
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat zijn dat nou weer voor Hells Angels wannabees... :')
Die vogel met rode schoenen lijkt mij de aanvoerder.
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:19:33 #171
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_178918462
quote:

[..]

alleen de gekken zijn aan het doordraaien, ik hoop dat er morgen een paar koppen tegen de stenen stuiteren!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_178918471
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:22 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

alleen de gekken zijn aan het doordraaien, ik hoop dat er morgen een paar koppen tegen de stenen stuiteren!
Ja ik ook wat een respectloos volk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_178918483
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:56 schreef Leandra het volgende:
Nou, daar hoef je morgen niet met kinderen naartoe dus, zo'n herdenking willen verstoren is al te triest voor woorden, maar dan toch nog willen gaan terwijl je niet welkom bent is helemaal triest.
zij kikken erop, sexueel gefrusteerde apen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ietjefietje op 03-05-2018 18:30:36 ]
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_178918487
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Jammer
Dat is vrijheid. Je kan naar de rechter gaan en t laten toetsen. Vrijheid is ook om dat te accepteren.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')