Typische (gespeeld) naïeve reactie. Mensen net zolang provoceren tot ze van zich af gaan slaan en dan kan het vingerwijzen beginnen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:12 schreef potjecreme het volgende:
Wat een agressie . Wat is er gebeurd met polderen?
Ik snap ook niet waarom die idioten zoveel aandacht krijgen. Sluit ze op en schenk er geen aandacht meer aan, klaar.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er valt trouwens weinig te polderen aangezien Meijering en zijn groepje beroepsdemonstranten de enige zijn die dat gedrag acceptabel vinden. De rest van Nederland walgt van zulk gebrek aan respect.
Kijk maar eens 2 seconde naar deze foto:quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:32 schreef Sigaartje het volgende:
Volgens mij zit er een steekje los bij ze of zitten ze enorm onder de drugs.
Krakers zijn niet niet de meest intelligente figuren en vaak zijn krakers junks. Als ik die kop zo zie valt die Meijerink ook in deze categorie.
Die gasten zijn zo knetter als een deur.
Ik denk dat zowel hij als de mensen die op zijn pagina hebben aangegeven te komen, stuk voor stuk nauwlettend in de gaten gehouden zullen worden. Ik verwacht weinig problemen tijdens de 2 minuten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Popcorn kan inderdaad weer van stal.twitter:Lucaa__13 twitterde op donderdag 03-05-2018 om 17:08:08Rogier Meijerink lapt de uitspraak aan zijn laars en is morgen ondanks een gebiedsverbod aanwezig op de Dam. De groep vermengt zich individueel tussen de mensen om te schreeuwen. Ik hou mijn hart vast. #4mei #lawaaidemonstratie #dodenherdenking #2minutenstil reageer retweet
quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kijk maar eens 2 seconde naar deze foto:
[ afbeelding ]
Daar hoeft geen psychiater aan te pas te komen om te weten dat deze man helemaal koekoek is.
Alleen in dit geval:quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:43 schreef Mylene het volgende:
Deze gasten houden morgen ook toezicht.
[ afbeelding ]
Marron United, een club die zichzelf de 'snelstgroeiende antiracisme-groepering' noemt, zegt morgen met ruim honderd man aanwezig te zijn tijdens de Dodenherdenking op de Dam. Ze willen zorgen dat het tijdens de twee minuten stilte ook echt stil is.
'We dragen hesjes en zijn duidelijk zichtbaar tussen het publiek. Wie gaat schreeuwen zal worden gecorrigeerd', vertelt leider van de club Michael Campagne. Marron United is niet de eerste die zich meldt. Ook leden van AFCA Maluku, een harde kern binnen Ajax, zouden willen ingrijpen als mensen toch schreeuwen.
Kortom, de demonstranten roepen weer een tegenreactie op.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:43 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Marron United, een club die zichzelf de 'snelstgroeiende antiracisme-groepering' noemt, zegt morgen met ruim honderd man aanwezig te zijn tijdens de Dodenherdenking op de Dam. Ze willen zorgen dat het tijdens de twee minuten stilte ook echt stil is.
'We dragen hesjes en zijn duidelijk zichtbaar tussen het publiek. Wie gaat schreeuwen zal worden gecorrigeerd', vertelt leider van de club Michael Campagne. Marron United is niet de eerste die zich meldt. Ook leden van AFCA Maluku, een harde kern binnen Ajax, zouden willen ingrijpen als mensen toch schreeuwen.
Daarom het bij de bron aanpakken, dan hoeft er ook geen tegenreactie te zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kortom, de demonstranten roepen weer een tegenreactie op.
Krijgen we bij de dodenherdenking net zo'n beladen sfeer als bij de intocht van Sinterklaas.Zijn we als samenleving niet aan het doordraaien?
quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kijk maar eens 2 seconde naar deze foto:
[ afbeelding ]
Daar hoeft geen psychiater aan te pas te komen om te weten dat deze man helemaal koekoek is.
Veel van die types zijn betrokken bij van alles wat in hun ogen racisme/discriminatie, white privilige, kolonialisme of cultural appropriation is. Zo ook deze Meijering. Zij zijn het die alles beladen proberen te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Krijgen we bij de dodenherdenking net zo'n beladen sfeer als bij de intocht van Sinterklaas.Zijn we als samenleving niet aan het doordraaien?
De reden waarom ze toezicht houden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
bronquote:Woede bij Maluku en veteranen
De Molukkers zijn kwaad omdat hiermee het eerbetoon aan hun opa’s wordt verstoord. Daarom zou een groep van AFC Maluku – de harde kern van Ajax – afspraken aan het maken zijn om aanwezig te zijn rond de Dam om in te grijpen. Liefst nog voor het mis gaat. Er ging binnen de Molukse gemeenschap ook het gerucht dat leden van AFC Maluku een vertegenwoordiger van actiegroep de Grauwe Eeuw wilden opzoeken. Daarnaast zijn veteranen laaiend over de mogelijkheid van een ordeverstoring. Of er daadwerkelijk acties op handen zijn, kunnen de politie en gemeente niet zeggen. Wel houden de instanties onder andere sociale media in de gaten om escalaties te voorkomen.
volledig artikelquote:Wie gaan er schuil achter De Grauwe Eeuw?
Ze vinden Nederland een racistische samenleving, bekladden beelden en praten niet met 'witte pers'. Onlangs deed actiegroep De Grauwe Eeuw aangifte vanwege een kinderfeest met een cowboythema. Maar wie gaan er schuil achter de anonieme beweging?
We hebben in de rechtsstaat het geweldsmonopolie bij de overheid neergelegd. Dus niet bij de linksmensen van de Grauwe Eeuw, de harde kern van Ajax, motorrijders of mensen met Molukse grootouders.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
De reden waarom ze toezicht houden.
[..]
bron
[..]
volledig artikel
Wat zijn dat nou weer voor Hells Angels wannabees...quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:43 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een volkquote:
Met name gast met rode sneakers.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat een volkZe zien er allemaal uit alsof ze geestelijk gehandicapt zijn.
Vast SOA gezien...quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat een volkZe zien er allemaal uit alsof ze geestelijk gehandicapt zijn.
Die vogel met rode schoenen lijkt mij de aanvoerder.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor Hells Angels wannabees...
Dan ben ik bang dat ze morgen bij de Oosterscheldekering staan... Dat is toch de Dam?quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die vogel met rode schoenen lijkt mij de aanvoerder.
alleen de gekken zijn aan het doordraaien, ik hoop dat er morgen een paar koppen tegen de stenen stuiteren!quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja ik ook wat een respectloos volk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:22 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
alleen de gekken zijn aan het doordraaien, ik hoop dat er morgen een paar koppen tegen de stenen stuiteren!
zij kikken erop, sexueel gefrusteerde apen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:56 schreef Leandra het volgende:
Nou, daar hoef je morgen niet met kinderen naartoe dus, zo'n herdenking willen verstoren is al te triest voor woorden, maar dan toch nog willen gaan terwijl je niet welkom bent is helemaal triest.
Dat is vrijheid. Je kan naar de rechter gaan en t laten toetsen. Vrijheid is ook om dat te accepteren.quote:
Die gast lijkt me een een ras Hollandse boerquote:Op donderdag 3 mei 2018 18:25 schreef Scarface88 het volgende:
Dit is het gevolg van het multiculturele genot. Gaat nog veel erger worden. Uiteindelijk gaan we alles aanpassen om een steeds groter wordende groep te pleasen. De eigen cultuur zal compleet verdwijnen.
Ik hoop dat deze mensen, die de boel willen verstoren dus, hun verstand terugkrijgen en gewoon wegblijven.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:22 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
alleen de gekken zijn aan het doordraaien, ik hoop dat er morgen een paar koppen tegen de stenen stuiteren!
Als deze gedachte kenmerkend is voor "de eigen cultuur" ... dan is die verdwijning noodzakelijkquote:Op donderdag 3 mei 2018 18:25 schreef Scarface88 het volgende:
Dit is het gevolg van het multiculturele genot. Gaat nog veel erger worden. Uiteindelijk gaan we alles aanpassen om een steeds groter wordende groep te pleasen. De eigen cultuur zal compleet verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |