SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik heb nog 20 minutenquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:37 schreef tailfox het volgende:
Btw ik ga zo live muziek maken willen jullie zien?
quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:58 schreef peaceman het volgende:
Misschien vanavond wel een vervolgshow..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:48 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 20Vrije-uitloopeieren van peaceman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 20Hoezo mogelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik luister een heel deel mee.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Het zou kunnen toch?quote:
quote:En ik luister een heel deel mee.
Misschien moet je gewoon zeggen..... met gegarandeerde uitloop.quote:
Nee, want er kan altijd een andere DJ zijn die zichzelf op het rooster zet en die heeft ook het volle recht om dat te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon zeggen..... met gegarandeerde uitloop.
Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 20Zin in! Ik heb je top 1000 gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik in elk geval niet. Helaas ben ik vanavond niet thuis. [insert mr bean.gif]quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, want er kan altijd een andere DJ zijn die zichzelf op het rooster zet en die heeft ook het volle recht om dat te doen.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet. Helaas ben ik vanavond niet thuis. [insert mr bean.gif]
Jammer, zitten wel wat liedjes voor jou bij om te leren kennen, denk ik...quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet. Helaas ben ik vanavond niet thuis. [insert mr bean.gif]
quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zin in! Ik heb je top 1000 gemist
Hoe is het met Totje en zijn moeder?quote:
Die zijn hier al druk zat, was zondag een of andere steekpartij hier in de buurt.quote:
Prima, prima!quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe is het met Totje en zijn moeder?
Ah joy!quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die zijn hier al druk zat, was zondag een of andere steekpartij hier in de buurt.
En dan slaap ik een keer wel...
quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond allemaal, en alvast ingetuned.
Ik vergeet telkens dat deze band bestaat.quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:30 schreef peaceman het volgende:
En los....
236 Wolfmother - The Joker and the thief
Ze is even naar een tuincentrum...(ik wilde niet meequote:Op donderdag 3 mei 2018 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
Zit Diaan nog op het werk of mocht ze op haar vrije dag wel tijdig weer richting huis?
Leuk!quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze is even naar een tuincentrum...(ik wilde niet mee)
Ik hoop dat je de originele uitvoeringen toch wel mooier vindt?quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer kende ik eerst van No Doubt
Beetje gevalletje Mad World die origineel van Tears for Fears is en ik van niks wist
Uiteraardquote:Op donderdag 3 mei 2018 19:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de originele uitvoeringen toch wel mooier vindt?
Dat is precies het verschil tussen mannen en vrouwen...quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
Ben wel (meer dan) eens mee geweest met mn zus en/of moeder "even een cadeautje halen".
Ik sta binnen vijf minuten buiten bij wijze van, en zij moeten echt elk potje/plantje etc. vastpakken, omdraaien, ergens neerzetten, nog een keer omdraaien.....
Ik pak iets en het is leuk/niet leuk, simpel... en klaar.
Geen wonder dat Diaan zo reageerde.quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze is even naar een tuincentrum...(ik wilde niet mee)
Vrouwen werken helaas niet zoquote:Op donderdag 3 mei 2018 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
Ben wel (meer dan) eens mee geweest met mn zus en/of moeder "even een cadeautje halen".
Ik sta binnen vijf minuten buiten bij wijze van, en zij moeten echt elk potje/plantje etc. vastpakken, omdraaien, ergens neerzetten, nog een keer omdraaien.....
Ik pak iets en het is leuk/niet leuk, simpel... en klaar.
Dit staat bij jou slechts 4 plekken hoger dan op de NPO radio 2 top 2000quote:
Ik maak vooraf in mijn hoofd een lijstje dat en dat wil ik hebben. Bij die winkel goede kans van slagen, zo niet dan die. Ook binnen een half uur weer weg uit de winkelzonequote:Op donderdag 3 mei 2018 19:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vrouwen werken helaas niet zoIk heb dat echt met winkelen naar kleding. Ik wil gewoon mijn shit kopen en opflikkeren maar dan moet mijn zus natuurlijk weer alles proberen en bekijken en vasthouden
quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit staat bij jou slechts 4 plekken hoger dan op de NPO radio 2 top 2000
Als ik niet hetero was én bezet had ik je zojuist ten huwelijk gevraagd.quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik maak vooraf in mijn hoofd een lijstje dat en dat wil ik hebben. Bij die winkel goede kans van slagen, zo niet dan die. Ook binnen een half uur weer weg uit de winkelzone
Hahaha nee hoorquote:Op donderdag 3 mei 2018 19:40 schreef peaceman het volgende:
[..]je hebt de lijst van de top 2000 erbij?
dan is het 1 van de weinige platen die zo'n beetje staat waar ie hoort..quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor
Maar ik meende me te herinneren dat ie in de top 2000 ook rond zo'n plek stond dus heb ik ff ninja gecheckt
Is monogamie niet ouderwets?quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik niet hetero was én bezet had ik je zojuist ten huwelijk gevraagd.
Ja, dat is (helaas) waar...quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan is het 1 van de weinige platen die zo'n beetje staat waar ie hoort..
Ja ik ben altijd bang dat het niet past omdat ik geen zak verstand heb van mijn maten dus ik riskeer het maar niet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
En online shoppengratis terugsturen ook nog. Al heb ik dat nog nooit gedaan. Heb altijd mazzel dat het past
Gratis terugsturenquote:Op donderdag 3 mei 2018 19:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd bang dat het niet past omdat ik geen zak verstand heb van mijn maten dus ik riskeer het maar niet.
Welk nummer?quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:48 schreef peaceman het volgende:
Oke en dan de vraag van vandaag... willen jullie van het nummer hierna de lange of korte versie... korte versie is amper 3 minuten, de lange (live) versie 17 minuten..
Dat zeg ik straks pas.quote:
Altijd de lange versiequote:Op donderdag 3 mei 2018 19:48 schreef peaceman het volgende:
Oke en dan de vraag van vandaag... willen jullie van het nummer hierna de lange of korte versie... korte versie is amper 3 minuten, de lange (live) versie 17 minuten..
3 minuten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:48 schreef peaceman het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
3 minuten.
Hoor liever meer verschillende nummers.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:52 schreef MTheBassman het volgende:
Ah verdomme, die 17-minuten versie hiervan is echt eindbaas
eens, maar die draai ik wel een andere keer...quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:52 schreef MTheBassman het volgende:
Ah verdomme, die 17-minuten versie hiervan is echt eindbaas
Ja, maar heb geen zin om de piepers te jassen, dus soep lijkt ook een optie nuquote:
Aardappelsoepquote:Op donderdag 3 mei 2018 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, maar heb geen zin om de piepers te jassen, dus soep lijkt ook een optie nu
Gooi er dan maar een kilo zout in, met je flauwe grappen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, maar heb geen zin om de piepers te jassen, dus soep lijkt ook een optie nu
quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:55 schreef peaceman het volgende:
230 Bettie Serveert - Sundazed to the Core
Nee, had nog wat erwtensoep klaar voor gebruik. Die nu maar opwarmenquote:
in het begin wel..quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
Is dit nummer een stuk zachter als de voorgaanden in volume?
Straks begin ik dan goeie grappen te makenquote:Op donderdag 3 mei 2018 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Gooi er dan maar een kilo zout in, met je flauwe grappen.
zeg maar grootmoeder, gisteren naar de kabouters, daar geslapen en vandaag was een zieke kabouter hier, het is maar goed dat ik niet meer werkquote:
Morgen golfen, of uitslapen en en bijkomen van vandaag?quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
zeg maar grootmoeder, gisteren naar de kabouters, daar geslapen en vandaag was een zieke kabouter hier, het is maar goed dat ik niet meer werk
Ik heb wel eens het idee dat je het nu veel drukker hebt...quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
zeg maar grootmoeder, gisteren naar de kabouters, daar geslapen en vandaag was een zieke kabouter hier, het is maar goed dat ik niet meer werk
Je hebt het maar druk met die kaboutersquote:Op donderdag 3 mei 2018 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
Je houdt er niet van?quote:
morgen ga ik me voorbereiden op zaterdag, dan komt de oudste kabouter logerenquote:Op donderdag 3 mei 2018 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen golfen, of uitslapen en en bijkomen van vandaag?
Jawel, ik had het alleen totaal niet verwachtquote:
Om 20:00 heb je iig 2 minuten rustquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
morgen ga ik me voorbereiden op zaterdag, dan komt de oudste kabouter logeren![]()
maar morgenmiddag wel golfen!
Ik ben blij dat ik kan helpen als het nodig isquote:Op donderdag 3 mei 2018 19:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met die kabouters
Gezellig.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
morgen ga ik me voorbereiden op zaterdag, dan komt de oudste kabouter logeren![]()
maar morgenmiddag wel golfen!
nope dat is morgenavond en zaterdag gaat de vlag uitquote:
Dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
nope dat is morgenavond en zaterdag gaat de vlag uit
Geen fan maar ik kan ze waarderenquote:
Weet niet goed wat ik hier van moet denken.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:04 schreef MTheBassman het volgende:
Vandaag hard gewerkt aan een casus voor het diagnosticeren van een kind met potentiële taalontwikkelingsstoornissen. Niet in het echt maar alleen het verslag schrijven op basis van verkregen informatie van de docent. Ik heb samen met iemand de algemene beschrijving gedaan, ik opnoemen en zij typen op de laptop terwijl twee andere meiden de scores van een taaltest die dit kind in kwestie deed. na 2 uurtjes al klaar. Feels good man
van jou wist ik het wel.quote:
Gewoon Nederlands, ouders ook nog bij elkaar. Leed toch heftig aan emotionele uitbarstingen en concentratieproblemen zonder duidelijke reden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:06 schreef just me het volgende:
[..]Nu is mijn 1e vraag meteen, kind van nederlandse afkomst of buitenlandse afkomst?
Bij mij op school was het zeker bij de kleuters merkbaar als de ouders niet of nauwelijks nederlands spraken
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands, ouders ook nog bij elkaar. Leed toch heftig aan emotionele uitbarstingen en concentratieproblemen zonder duidelijke reden.
Lastige casus...quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands, ouders ook nog bij elkaar. Leed toch heftig aan emotionele uitbarstingen en concentratieproblemen zonder duidelijke reden.
Dan heeft het kind geen taalontwikkelingstoornis, maar een taalachterstand vanwege niet-nederlandstalige opvoedingquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:06 schreef just me het volgende:
[..]Nu is mijn 1e vraag meteen, kind van nederlandse afkomst of buitenlandse afkomst?
Bij mij op school was het zeker bij de kleuters merkbaar als de ouders niet of nauwelijks nederlands spraken
Mist hier niet iets?quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:04 schreef MTheBassman het volgende:
Vandaag hard gewerkt aan een casus voor het diagnosticeren van een kind met potentiële taalontwikkelingsstoornissen. Niet in het echt maar alleen het verslag schrijven op basis van verkregen informatie van de docent. Ik heb samen met iemand de algemene beschrijving gedaan, ik opnoemen en zij typen op de laptop terwijl twee andere meiden de scores van een taaltest die dit kind in kwestie deed. na 2 uurtjes al klaar. Feels good man
Nou ja, het was wel duidelijk dat het een vrij ernstige expressief taalgebrek was en ze hulp nodig had, ze kon al klassikale mededelingen op school niet volgen, je moest dan echt een op een met haar praten.quote:
truequote:Op donderdag 3 mei 2018 20:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan heeft het kind geen taalontwikkelingstoornis, maar een taalachterstand vanwege niet-nederlandstalige opvoeding
Snel getypt, excuus. Het was een lange dagquote:
Met 2 uurtjesquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Snel getypt, excuus. Het was een lange dag
Ja, daarvoor nog wel 9 uur al college gehad en daarna wat voelde als 100 a4'tjes printen, in combinate dat ik toch nog ongepland tot half drie 's nachts de stad in wasquote:
Dat is het ook, terwijl de tekst niet zo heel fijn is...quote:
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister even verder vanuit de keuken.
Kijken of het water dat ik kook niet aanbrandt
In Zwolle scheen men te denken dat het hoogzomer was. Korte broeken, rokjes, blote armen, dit dat alles. Het was hoogstuit 15 gradenquote:
Ik heb even getwijfeld over een korte broek vanmorgen. Toch maar besloten van niet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle scheen men te denken dat het hoogzomer was. Korte broeken, rokjes, blote armen, dit dat alles. Het was hoogstuit 15 graden
Echt? Ik liep nog gewoon lekker met jasje rond vandaag. Hoewel Groningen natuurlijk niet de warmste plek van NL isquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle scheen men te denken dat het hoogzomer was. Korte broeken, rokjes, blote armen, dit dat alles. Het was hoogstuit 15 graden
Ik heb om 5 uur nog heerlijk in het zonnetje in de tuin gezetenquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zaterdag is het de dag van het naakt tuinieren.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Zaterdag is het de dag van het naakt tuinieren.
Ga je gang.
Vrijheid blijheid!quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je gang.
Ik heb geen tuinquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je gang.
Jullie waren toch nog niet klaar met de tuinquote:
Ik ook niet.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Jullie waren toch nog niet klaar met de tuin
Ik vind Blackstar te zwaar. Mooi, maar te zwaar..quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
Samen met Blackstar toch zijn zwanenzangen, hoewel ik Blackstar toch meer een meesterwerk vind dan dit. Nog steeds een prachtig nummer hoor
Ik mis deze man. Heb dit nog nooit bij een artiest gehad, alleen bij hem
Ik ben geen Bowie kenner, maar dat heb ik vaker gehoord.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind Blackstar te zwaar. Mooi, maar te zwaar..
Ik hou heel erg van occult en mysticisme dus daarom neig ik er meer na denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind Blackstar te zwaar. Mooi, maar te zwaar..
Hier had ook 2 2 2 van Those Darlins kunnen staan. Gemiste kansquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:33 schreef peaceman het volgende:
222 Pulp - F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.L.O.V.E
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Moeten we nu zelf voor al die afkortingen woorden invullen?
je mag het proberen.. moet wel een goedlopende zin worden he?!quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Moeten we nu zelf voor al die afkortingen woorden invullen?
Zou wel clever zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier had ook 2 2 2 van Those Darlins kunnen staan. Gemiste kans
Maar deze is ook mooi!
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou wel clever zijn.
Is het ook goed dat ik One van Metallica op mijn nummer 1 heb staan?
En Song2 op 2?quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou wel clever zijn.
Is het ook goed dat ik One van Metallica op mijn nummer 1 heb staan?
three little birds op 3quote:
En the four tops- Reach out op 4quote:
Hoeveel onbekende liedjes heb je vandaag al gehoord?quote:
Al best veel.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeveel onbekende liedjes heb je vandaag al gehoord?
Ed wie?quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
Fun fact-als je dit nummer een halve toon verlaagt zijn dit precies dezelfde akkoorden als Thinking Out Loud van Ed Sheeran.
Vieze ripoff die Ron Wemel look-a-like.
Mijn heldquote:
Of wat klopt?quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ben er bijna uit, maar ff taal pakket installeren om te kijken of het klopt.
ik denk zijn zin die hij gemaakt heeft bij de afkorting...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk zijn zin die hij gemaakt heeft bij de afkorting...
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:48 schreef peaceman het volgende:
Deze speelde hij laatst op mijn verzoek bij het concert.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
For
Every
Evening
Listening
I
Never
Got
Called
A
Lonesome
Loser
Even
During
Little
Odd
Virtual
Events.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
For
Every
Evening
Listening
I
Never
Got
Called
A
Lonesome
Loser
Even
During
Little
Odd
Virtual
Events.
zeg maar gerust niet uit te leggen. het is niet op grond van muzieksoort, maar op grond van smaak samengesteld... en je weet dat ik vaak ook wel zo draai... van hot naar her...quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:49 schreef Melting het volgende:
Aangezien de soort muziek van hard naar rustig gaat, en vervolgens weer stuiterend; ben ik wel benieuwd hoe je er bij komt om bepaalde nummers in deze volgorde te kiezen.
Ik snap dat het moeilijk uit te leggen is....
Bedankt weer voor het luisteren!quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
peaceman weer bedankt voor de muziek tot op heden maar ik ben er weer vandoor
Gisteren zij iemand dat ik dat ook konquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeg maar gerust niet uit te leggen. het is niet op grond van muzieksoort, maar op grond van smaak samengesteld... en je weet dat ik vaak ook wel zo draai... van hot naar her...
Ach, ik heb in mijn voorlopige lijst ook een keihard metal nummer die opgevolgd wordt door Don't speakquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:49 schreef Melting het volgende:
Aangezien de soort muziek van hard naar rustig gaat, en vervolgens weer stuiterend; ben ik wel benieuwd hoe je er bij komt om bepaalde nummers in deze volgorde te kiezen.
Ik snap dat het moeilijk uit te leggen is....
Issues, ja.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ben nooit fan geweest, maar ze had wel wat.
zij?quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gisteren zij iemand dat ik dat ook kon
En knok, en...
Gaat hard, ik kon me nog herinneren dat je in de 700's zat en dacht van: Koekoek, dat gaat nog wel ff duren.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:55 schreef peaceman het volgende:
217 Black Rebel Motorcycle Club - Red Eyes and Tears
Oeh! Hoobastank - Look where we are nowquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gaat hard, ik kon me nog herinneren dat je in de 700's zat en dacht van: Koekoek, dat gaat nog wel ff duren.
Yet here we are.
Nou heb ik door die lijst ook wel meer de behoefte gevoeld om te gaan draaien, juist omdat ik nog zoveel moest...quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gaat hard, ik kon me nog herinneren dat je in de 700's zat en dacht van: Koekoek, dat gaat nog wel ff duren.
Yet here we are.
Als het werkt, dan prima toch?quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou heb ik door die lijst ook wel meer de behoefte gevoeld om te gaan draaien, juist omdat ik nog zoveel moest...
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:55 schreef peaceman het volgende:
217 Black Rebel Motorcycle Club - Red Eyes and Tears
ja terwijl ik daar oorspronkelijk niet eens op uit was... ik had een gebrek aan inspiratie, maar wilde wel draaien en pakte toen mijn top 1000 erbij... de rest geschiedde...quote:
Hij draait sowieso tot 21.30.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
Bedankt Peace voor de muziek
Of wordt het een verlenging?
sowieso tot 21.30, maar waarschijnlijk wel langer.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
Bedankt Peace voor de muziek
Of wordt het een verlenging?
Nee!quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
sowieso tot 21.30, maar waarschijnlijk wel langer.
In ander nieuws: Gras is groenquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan ga ik ook vandaag niet het einde meemakenquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
O dat is niet prettigquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga ik ook vandaag niet het einde meemakenIk overweeg eigenlijk al om naar bed te gaan
laatste paar nachten echt beroerd geslapen.
Terwijl jij me overhaalde om te gaan draaien vanavond...quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga ik ook vandaag niet het einde meemakenIk overweeg eigenlijk al om naar bed te gaan
Als dat overhalen isquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Terwijl jij me overhaalde om te gaan draaien vanavond...
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als dat overhalen isEven bedenken wat ik met die kwaliteit kan
peaceman laten draaien dus.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als dat overhalen isEven bedenken wat ik met die kwaliteit kan
Heel herkenbaar. Maar vannacht best goed geslapen, en maar 2 keer wakker geworden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voetbalquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
Voetbal en heerlijke muziek, beter wordt het niet
11 woont wel in de buurt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:04 schreef CindieY het volgende:
Jammer dat niemand in de buurt woont, anders kon ik iemand overhalen om mijn afwas af te drogen en op te ruimen
Waar bent gij woonachtig dan?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:04 schreef CindieY het volgende:
Jammer dat niemand in de buurt woont, anders kon ik iemand overhalen om mijn afwas af te drogen en op te ruimen
Had vanavond liever darten op TV gehadquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
Voetbal en heerlijke muziek, beter wordt het niet
ow maar daar ben ik heeeeeel erg slecht in...quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:04 schreef CindieY het volgende:
Ja, potje Europa League begint zoquote:
Ik lag om 3 uur nog te woelen en te draaienquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Maar vannacht best goed geslapen, en maar 2 keer wakker geworden.
die periodes heb ik ook wel.. erg vervelend!quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lag om 3 uur nog te woelen en te draaienHet gekke is, als ik 's avonds zo op de bank hang, dan kak ik in en ga ik naar bed. Lig ik dan eindelijk in bed, dan ben ik weer klaarwakker
Ah, dat is idd wel een uurtje treinen al voor mijquote:
Deze had ik niet verwacht...quote:
Alsof je het anders wel gedaan had.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah, dat is idd wel een uurtje treinen al voor mij
soms verras ik wel eens.quote:
57 minuten met de intercityquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah, dat is idd wel een uurtje treinen al voor mij
hoeft niet hoor, graag of nietquote:
Goh, wat ben ik weer welkom..quote:
Schakel nu in! www.webcamsex.com/spijkerbroekquote:
quote:
Ben je voor het eerst hier, of ben je al bekend?quote:
Heldinquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Het grind ligt er allemaal in![]()
12 zakken erbij...
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
12 zakken erbij...
Goedenavond![]()
12 zakken erbij...
Hij moest plaatjes draaien natuurlijk!quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heeft peaceman jou het werk laten doen.
Good job! (pun intended)quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
12 zakken erbij...
Hij moest draaienquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik was ook druk, ik moest draaien van CindieY..quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goedenavond![]()
12 zakken erbij...
Dan kon jij het ten minste goed doen.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan kon jij het ten minste goed doen.
Nou is het weer mijn schuldquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik was ook druk, ik moest draaien van CindieY..
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan kon jij het ten minste goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |