SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)
[ Bericht 0% gewijzigd door noodgang op 03-05-2018 16:02:11 ]
Ik zie Froome wel boven Djos, Campenaerts en Martin eindigen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dennis – 1.53
Dumoulin – 5.00
Van Emden – 8.00
Campenaerts – 17.00
Martin – 19.00
Prima odd wel voor Tom.
@5.50 voor top-3 plek Froome. Sla je slagquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zie Froome wel boven Djos, Campenaerts en Martin eindigen.
Voor wat? Roze, Wit, Blauw, Rit 1?quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de favoriet?
Lopez? Froome? Pinot?
Zou me niets verbazen als z'n odds voor top 3 veel dichterbij die 3 liggen, winst is alleen vrij onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit kan zomaar eens een probleem gaan worden voor deze of gene. Van 40° in de woestijn naar het koudere en regenachtige Catania is niet bepaald een ideale overgang. Je hoeft maar een beetje verkouden te zijn op de Etna. Chaves en Pinot lijken me hier twee zeer geschikte kandidaten voor.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:00 schreef Chiappucci het volgende:
Dit zou wel een flopshow zijn.twitter:LeGruppetto twitterde op woensdag 02-05-2018 om 10:42:3239°C et vent de sud, c'est la météo annoncée dimanche dans le désert du Néguev pour la 3e étape du #Giro101 ! 😓 reageer retweet
Voor de eerste sprintetappe natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@5.50 voor top-3 plek Froome. Sla je slag
[..]
Voor wat? Roze, Wit, Blauw, Rit 1?
Ik denk dat er geen uitgesproken favoriet is als ik heel eerlijk ben.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de favoriet?
Lopez? Froome? Pinot?
Chris Froome 3.00quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de favoriet?
Lopez? Froome? Pinot?
Het is moeilijk om te peilen wat Froome en Dumoulin kunnen en het is de vraag of Miguel eindelijk écht kan shinen in een grote ronde.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen uitgesproken favoriet is als ik heel eerlijk ben.
Die gaat ongekend schroeien.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Naar zijn prestaties ben ik ook wel benieuwd ja.
Alleen als Aru een heel bijzondere voorbereiding heeft gehad, voor de rest niet nee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te peilen wat Froome en Dumoulin kunnen en het is de vraag of Miguel eindelijk écht kan shinen in een grote ronde.
De rest acht ik niet heel kansrijk om eerlijk te zijn.
Froome is normaal niet echt van de korte openingstijdritten, volgens mij.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als het antwoord op alle drie die vragen 'nee' is volgt daar automatisch uit dat iemand anders wint. Dat zou dan Aru of Pinot zijn waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te peilen wat Froome en Dumoulin kunnen en het is de vraag of Miguel eindelijk écht kan shinen in een grote ronde.
De rest acht ik niet heel kansrijk om eerlijk te zijn.
Tia leek in het voorjaar niet bijzonder toch? Al heeft ie wel 1 of 2 keer aardig gereden meen ik.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen als Aru een heel bijzondere voorbereiding heeft gehad, voor de rest niet nee.
Wel de enige naast Dumoulin en Froome die een grote ronde heeft gewonnen in dit deelnemersveld ja.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen als Aru een heel bijzondere voorbereiding heeft gehad, voor de rest niet nee.
Dennis is een pikdonker paard.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat Rohan Dennis nog in top-10 kandidaten staat vind ik wel beetje treurig. Die zie ik gewoon keihard lossen in de bergen
Pino was weer zwaar aan het sjoken in de afdalinkjes. Die gaat minuten verliezen als er een keer flink wordt gebrommerd in de afdalingen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:30 schreef hhh38 het volgende:
Ik geef Pinot een stuk meer kans dan Aru. Lijkt beter in vorm en heeft een beter team.
Maar voor allebei geldt dat er iets fout moet gaan met die andere 3 willen ze winnen.
Gelukkig voor hem zijn er weinig beslissende afdalingen. Geen enkele bergetappe eindigt in een afdaling zelfsquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Pino was weer zwaar aan het sjoken in de afdalinkjes. Die gaat minuten verliezen als er een keer flink wordt gebrommerd in de afdalingen.
Toch al zesde in Düsseldorf. Die was iets langer maar ook een stuk vlakker.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Froome is normaal niet echt van de korte openingstijdritten, volgens mij.
Al zou het parcours hem moeten liggen.
Wanneer? Want dat is wel flink verbeterd de afgelopen jaren imo.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Pino was weer zwaar aan het sjoken in de afdalinkjes. Die gaat minuten verliezen als er een keer flink wordt gebrommerd in de afdalingen.
Hij kan opeens een Wiggins / Dumoulin transformatie doen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat Rohan Dennis nog in top-10 kandidaten staat vind ik wel beetje treurig. Die zie ik gewoon keihard lossen in de bergen
Ik ben even kwijt welke ronde. Wellicht was het Baskenland, maar daar verloor hij weer een minuut o.i.d. in een afdaling.quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wanneer? Want dat is wel flink verbeterd de afgelopen jaren imo.
Inderdaad, in Romandië bleef ie toch knap op de been met een 6e plekquote:Op donderdag 3 mei 2018 10:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij kan opeens een Wiggins / Dumoulin transformatie doen natuurlijk.
Maarrrrrrr 1 week ain't 3 weken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, in Romandië bleef ie toch knap op de been met een 6e plek
Ik geef alleen aan dat zich ie in die richting aan het ontwikkelen is. Dat 'opeens' geloof ik dan weer wat minder in, maar de Giro is dan ook geen Vuelta 2015 qua parcoursquote:Op donderdag 3 mei 2018 10:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maarrrrrrr 1 week ain't 3 weken.
Deze Giro 7quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Romandie had geen finish bergop....
https://www.procyclingsta(...)riatico/2017/stage-4quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:37 schreef Marcoss het volgende:
Dennis reed vorig jaar ook al podium in de Tirreno, dus hij kan prima bergop, maar denk niet dat hij 3 weken lang constant dat hoge niveau bergop kan behouden, die zakt er dan vast een keer doorheen..
Dumoulin was wel al een stuk verder toen hij (per ongeluk) een fantastisch klassement reed in de Vuelta. Wiggo is een ander verhaal, maar die had niemand aan zien komen in die Tour.
Klopt, maar om top-10 te rijden in een grote ronde, hoef je bergop niet bij de besten te horen natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2018 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.procyclingsta(...)riatico/2017/stage-4
Veel tijd gewonnen in TTT, ITT. Nee, Dennis heeft nog nooit laten zien dat hij bergop bij de besten hoort.
Wel met 7x MTF...quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar om top-10 te rijden in een grote ronde, hoef je bergop niet bij de besten te horen natuurlijk
GENOTquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:00 schreef IbanMayo het volgende:
MART.
https://www.broadcastmaga(...)ijdens-giro-en-tour/
Mart volgt het wielrennen nog op de voet?quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:00 schreef IbanMayo het volgende:
MART.
Nee, maar dat maakt hem niet uit. Er zijn toch steeds meer renners die hij, en dus u ook, niet kent.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mart volgt het wielrennen nog op de voet?
Mart zal voor de gemiddelde koers wel gewoon Ziggy of Eurosport aanslingeren. Die kijkt volgens mij ook gerust naar de Tour de Wallonie op een windstille zomerdag.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mart volgt het wielrennen nog op de voet?
Ik mis toch wel een paar namen hierquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:03 schreef Bugno het volgende:
Favourites 1st stage 2018 Giro d’Italia
*** Rohan Dennis, Tom Dumoulin, Jos van Emden
** Chris Froome, Tony Martin, Vasil Kiryienka, Ryan Mullen, Wout Poels
* Alex Dowsett, David de la Cruz, Maximilian Schachmann, Victor Campenaerts
Volgens mij heeft ie juist wel eens gezegd dat ie lang niet meer alles kijkt, maar misschien laat m'n geheugen me in de steekquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mart zal voor de gemiddelde koers wel gewoon Ziggy of Eurosport aanslingeren. Die kijkt volgens mij ook gerust naar de Tour de Wallonie op een windstille zomerdag.
Ik kreeg de indruk dat hij wel klaar was met wielrennen, maar misschien heb ik het niet goed begrepen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie juist wel eens gezegd dat ie lang niet meer alles kijkt, maar misschien laat m'n geheugen me in de steek
Voor meer namen kan je altijd bij onze Deense vrienden terecht.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mis toch wel een paar namen hier
Daar zouden wij graag een foto van zien.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Geloven jullie het als ik zeg dat ik momenteel op 5 meter afstand van Thijs Zonneveld zit?
Is de finish eerder vanwege het tijdsverschil?quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:23 schreef Masterminded het volgende:
Eurosport start morgen en zaterdag om 12u45 met de uitzending.
Zondag pas om 15:00 mede door dat abominabele MotoGP.
Sla em op zijn bek!quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Geloven jullie het als ik zeg dat ik momenteel op 5 meter afstand van Thijs Zonneveld zit?
Dat is niet nodig nee, we kunnen de klaagmuur al wel vullen met het gezeur van R_R.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ongelofelijk wat een genot. Ben mensonterend druk de laatste dagen, en om dan 's avonds even 12+ genots-pagina's te mogen lezen van deze GENOTSreeks is werkelijk een privileejse. Ik wilde nog iets typen over Israël maar dat laat ik maar.
Roadbook: (wel 422 pagina's lol)quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is de finish eerder vanwege het tijdsverschil?
Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Vind het gezien de vele bochten en glooiende parcours niet eens zo'n gekke gedachte. Al zal hij misschien nog niet top aan de Giro beginnen na zijn sleutelbeenbreuk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:03 schreef Bugno het volgende:
Als Twan top-10 rijdt mag jij een UI voor tijdens de Giro uitzoeken. Die draag ik dan met trots.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:42 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vind het gezien de vele bochten en glooiende parcours niet eens zo'n gekke gedachte. Al zal hij misschien nog niet top aan de Giro beginnen na zijn sleutelbeenbreuk.
Eens. Poels kan natuurlijk ook best prima tijdrijden, zeker sinds hij Skybot is.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:42 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vind het gezien de vele bochten en glooiende parcours niet eens zo'n gekke gedachte. Al zal hij misschien nog niet top aan de Giro beginnen na zijn sleutelbeenbreuk.
Haha, is goed. Ik begin vast met zoeken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Als Twan top-10 rijdt mag jij een UI voor tijdens de Giro uitzoeken. Die draag ik dan met trots.
Dit is een aantal zonder context. Aankomsten in Montevergine en Prato Nevoso vallen ook onder MTF en dat ligt een tijdrijder als Dennis als gegoten. Afgelopen week in Romandië en eerder op de Terminillo in de Tirreno hebben we al gezien dat Dennis zich daar prima staande kan houden. Het is ook niet dat de top tien van de gemiddelde Giro sterft van de wereldtoppers. Die worden ook jaar in jaar uit gevuld door typetjes als Dupont, Formolo en Sivtsov.quote:
Helemaal niks. Geen top 20.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:48 schreef Chiappucci het volgende:
Wat verwachten we morgen van de werken van Mads Würtz Schmidt?
Twee keer een top 15 klassering in tijdrit in anderhalf jaar tijd of zo.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)e-eerste-plaats.html
Interview met Sam, voor Columbiafan. Sam heeft raar haar.
Volgens mij de hele maand Karsten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is al bekend wie er co-commentatoren worden bij Eurosport? Straks blijkt ook Bobbie Traksel een dopingzondaar te zijn. Of maakt dat niet meer uit?
Ik mag hopen dat Kroon ondanks dat Pozzato niet mee doet toch anekdotes over hem zal vertellen, anders krijg ik mijn bingo kaart niet vol.
Dowsett heeft nog niets gepresteerd bij Katusha.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:03 schreef Bugno het volgende:
Je kan alle etappes gewoon van te voren alvast instellen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou ik meedoen aan Cyclingmaster of niet? Jongens, zeg het maar.
Om onze FOK! subleague nog enig niveau te geven zou het wel goed zijn, maar ik heb niet zoveel tijd.
Dit is al geplaatst. Ik maakte ook al de fout.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:36 schreef Jason22 het volgende:
Mart gaat vloggen voor nu.nl tijdens de Giro en Tour!![]()
http://www.mediacourant.n(...)as-maken-voor-nu-nl/
Dit kan niet vaak genoeg gepost worden. Topshowquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:36 schreef Jason22 het volgende:
Bobbie gaat elke dag in zijn netste pak voor- en nabeschouwen met Krijn Schuitemaker.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is al bekend wie er co-commentatoren worden bij Eurosport? Straks blijkt ook Bobbie Traksel een dopingzondaar te zijn. Of maakt dat niet meer uit?
Ik mag hopen dat Kroon ondanks dat Pozzato niet mee doet toch anekdotes over hem zal vertellen, anders krijg ik mijn bingo kaart niet vol.
Gewoon meedoen, en als je een keer te weinig tijd hebt stel je gewoon of alle Astana brommers op of je kijkt even bij de dronken Denen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou ik meedoen aan Cyclingmaster of niet? Jongens, zeg het maar.
Om onze FOK! subleague nog enig niveau te geven zou het wel goed zijn, maar ik heb niet zoveel tijd.
De eerste renner vertrekt om 12:50 Nederlandse tijd en de binnenkomst van de laatste renner, Tom Dumoulin, wordt rond 16:00 verwacht.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:46 schreef franklop het volgende:
Iemand een idee hoelaat de laatste renners morgen starten?
Dat ga ik dus niet reddenquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De eerste renner vertrekt om 12:50 Nederlandse tijd en de binnenkomst van de laatste renner, Tom Dumoulin, wordt rond 16:00 verwacht.
Thuiswerkengenot.quote:
Ik heb er hier 8 uit opgesteld. Ik twijfel nog over mijn negendequote:Op donderdag 3 mei 2018 11:03 schreef Bugno het volgende:
Twan ook?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er hier 8 uit opgesteld. Ik twijfel nog over mijn negende
Bekende theorie.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:59 schreef Slobeend het volgende:
Renaat zegt in de geruchtenmolen te hebben opgevangen dat Tom deze Giro als voorbereiding voor de Tour gaat gebruiken en misschien zelfs halverwege uitstapt.
De Nederlandse geruchtenmolen, waarop Tom zei, nee hoor, Giro staat op 1 qua prioriteiten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:59 schreef Slobeend het volgende:
Renaat zegt in de geruchtenmolen te hebben opgevangen dat Tom deze Giro als voorbereiding voor de Tour gaat gebruiken en misschien zelfs halverwege uitstapt.
Het zou fijn zijn als Koffieplanter mij elke dag de uitslag van de dag er na DM't.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon meedoen, en als je een keer te weinig tijd hebt stel je gewoon of alle Astana brommers op of je kijkt even bij de dronken Denen.
kampennaerdzquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met een minutieuze voorbereiding verkende hij het parcours aan de hand van camerabeelden. Hij hoopt dat zijn nieuwe helm het verschil gaat maken en denkt door zijn baard af te scheren extra winst te boeken.
Over wie gaat dit
Dit parcours is wel perfect voor hem.quote:
16:45, 15:45 NL tijdquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De eerste renner vertrekt om 12:50 Nederlandse tijd en de binnenkomst van de laatste renner, Tom Dumoulin, wordt rond 16:00 verwacht.
o dat is al beter.quote:
Je kan 's ochtends al direct apart met Jozee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de home of cycling er vanaf het begin bij of is er nog ergens een snookerpartij?
Morgen wel. (12:45) Zondag wordt er op motortjes gereden eerst.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de home of cycling er vanaf het begin bij of is er nog ergens een snookerpartij?
Lekker verwarrend dit allemaal.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Nee nee jongens, dat is dus niet de NL tijd. Dus wel rond 16:00. 15:45
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Ik hoorde dat we eerst om 20:00 de Dodenherdenking doen en daarna stapvoets gaan fietsen.quote:
Startijdden zijn altijd lokaal. Was toen in N-Ierland ook zo.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:11 schreef Masterminded het volgende:
Ik denk dat de starttijden -1 uur zijn want Eurosport begint morgen al met de Jeroen en Karsten-show om 12u45
quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er moeten eerst nog wat Palestijnen over de kling worden gejaagd.
Klopt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:11 schreef Masterminded het volgende:
Ik denk dat de starttijden -1 uur zijn want Eurosport begint morgen al met de Jeroen en Karsten-show om 12u45
quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:09 schreef Masterminded het volgende:
DE STARTLIJSTEN JONGENSJaco Venter in de hotseat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou raar zijn, want dan gaat Eurosport er al om 16:00 uit met een kwartiertje nabeschouwing.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Startijdden zijn altijd lokaal. Was toen in Ierland ook zo.
Snooker wacht.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, want dan gaat Eurosport er al om 16:00 uit met een kwartiertje nabeschouwing.
Neequote:
uefa maffiaquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:16 schreef Jason22 het volgende:
Froome met het rugnummer dat Tom vorig jaar droeg...
En Dumoulin met het nummer dat Froome vorig jaar in de Tour droegquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:16 schreef Jason22 het volgende:
Froome met het rugnummer dat Tom vorig jaar droeg...
Gaat van Emden dan niet al voor Dennis weg?quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:17 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin start om 15.45 NL tijd ja..
Dennis wel opvallend vroeg van start, kan hij lekker lang in de hotseat zitten tot hij daar uitgereden wordt door Dumoulin of van Emden
Deze mythe geldt allang niet meer joh, buiten dat, het is 10 kilometertjes.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stel hem maar op, hoor.
Nee, van Emden is de laatste starter van z'n ploeg. Sowieso hebben de meeste ploegen hun kopman/kanshebber voor ritwinst als laatste starter, maar bij BMC dus niet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gaat van Emden dan niet al voor Dennis weg?
Rohan is een kind van de hitte, in Utrecht smolt het asfalt nog net niet onder de wielen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Later op middag is het paar graadjes warmer dus wellicht wel verstandig van Dennis.
Wegkapitein Curvers gaat verkennen voor Tomquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Starttijden Nederlanders (Nederlandse tijden)
12:59 – Danny van Poppel (LottoNL-Jumbo)
13:10 – Maurits Lammertink (Katusha-Alpecin)
13:11 – Roy Curvers (Sunweb)
13:21 – Bert-Jan Lindeman (LottoNL-Jumbo)
13:22 – Boy van Poppel (Trek-Segafredo)
13:33 – Lennard Hofstede (Sunweb)
13:55 – Laurens ten Dam (Sunweb)
14:27 - Robert Gesink (LottoNL-Jumbo)
14:49 – Koen Bouwman (LottoNL-Jumbo)
15:19 – Wout Poels (Sky)
15:23 – Sam Oomen (Sunweb)
15:33 – Jos van Emden (LottoNL-Jumbo)
15:45 – Tom Dumoulin (Sunweb)
![]()
![]()
![]()
Hij zit niet meer op een Cannondale. Tijdritten waren dit jaar naar verhouding al een pak beter.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Formolo mag zich al gaan reppen om niet ingehaald te worden.
Dan kan ie mooi zijn karretje aanhaken op zijn minste onderdeel.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Formolo mag zich al gaan reppen om niet ingehaald te worden.
Dat vraag ik me dus af over Schachmann. Wel steady goed in top-20 op zichquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Op basis waarvan heb ik Cavagna eigenlijk in mijn CM team?
Ik had hem eerst wel maar uiteindelijk eruit getyft.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:09 schreef Chiappucci het volgende:
LLS vind ik ook lastig in te schatten voor deze tijdrit.
Geen team bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 mei 2018 14:16 schreef franklop het volgende:
Zullen we allemaal hetzelfde team opstellen anders
Alexey Lutsenko Astana Pro Team 1.500.000quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:16 schreef franklop het volgende:
Zullen we allemaal hetzelfde team opstellen anders
Bij Sportpools ook.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens zijn ze bij cyclingmaster ook in de war want daar gaat de markt pas dicht om 13:50.
Dat weet je inderdaad nooit bij die gasten. Lastig voor de pooltjes.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is wel een mooi terrein voor Luisle, maar of hij er zin in heeft is altijd maar de vraag. Net als bij Kiryienka
Het ligt aan zijn vorm he want ik kan nu niet zeggen dat ik overtuigd ben dat Froome verder is dan in het 2e gedeelte van vorig jaar. En zo overtuigend vond ik hem niet op 1 rit (:')) in de Vuelta na.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome moet top-8 rijden om winstgevend te zijn. Zegt u het maar.
Kiryienka reed vorig jaar in de grote rondes redelijke tot goede tijdritten. In de Giro 4e en 5e, in de Tour 3e en 18e.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat weet je inderdaad nooit bij die gasten. Lastig voor de pooltjes.
Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome moet top-8 rijden om winstgevend te zijn. Zegt u het maar.
Maar dit jaar vliegt Astanaquote:Op donderdag 3 mei 2018 14:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kiryienka reed vorig jaar in de grote rondes redelijke tot goede tijdritten. In de Giro 4e en 5e, in de Tour 3e en 18e.
LLS is nog wat wisselvalliger, vorig jaar 4e en 35e in de Giro en 25e in de Vuelta.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Giro/1.3190250quote:Het eindpodium volgens Renaat Schotte
Chris Froome
Fabio Aru
Thibaut Pinot
Geen Tom Dumoulin op het podium in Milaan, omdat ik ervan uitga dat hij deze Giro toch vooral als voorbereiding op de Tour ziet en er misschien halverwege zelfs uitstapt.
Sprints: Viviani contro tutti
Voor de sprinters zijn er weinig kansen in deze Giro. Vroeger waren dat er soms 10, nu maar 5 à 6. Daarom dat het sprintersveld heel mager is.
Nu de kernen maar uit 8 in plaats van 9 renners mogen bestaan, is het ook moeilijk om een klassementsman én een sprinter mee te nemen. Als dit het gevolg is van deze nieuwe regel is dat jammer.
Nu wordt het wellicht Elia Viviani contro tutti, ook al won Viviani nog maar 1 rit in de Giro (in 2015 in Genua). Hij stond er dit seizoen al heel vroeg, heeft hij zich weer kunnen opladen na zijn ontgoocheling in Gent-Wevelgem?
Viviani zal sowieso de referentiesprinter worden, want voor Quick-Step - dat niet echt een klassementsrenner heeft in deze Giro - zullen de sprints van levensbelang zijn.
ik zou het echt opmerkelijk vinden als Tom dit zou doenquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Giro/1.3190250
Ik denk eigenlijk dat we misschien wel meer interessante tussenetappes krijgen door de kleinere teams.
Ik denk dat die redenatie juist een beetje voor de hand ligt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou het echt opmerkelijk vinden als Tom dit zou doen
" De 101e Giro d'Italia heeft een deelnemersveld om duimen en vingers bij af te likken: Dumoulin, Aru, Pinot, Pozzovivo, Chaves, Lopez, Simon Yates,..."quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Giro/1.3190250
Waarom haat je Yates?quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
" De 101e Giro d'Italia heeft een deelnemersveld om duimen en vingers bij af te likken: Dumoulin, Aru, Pinot, Pozzovivo, Chaves, Lopez, Simon Yates,..."![]()
Dat hele Giro + Tour verhaal is inderdaad natuurlijk wel een fijn backup dingetje voor als het niet goed gaat. Hij zegt wel steeds dat de Giro het hoofddoel is maar dat kan ook gewoon zo bedoeld worden omdat dit simpelweg de eerste is.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat die redenatie juist een beetje voor de hand ligt.
Tom = favoriet + Tom is gevoelig voor druk, gaat misschien fouten maken of een slechte dag hebben waardoor hij onder verwachting presteert, dan is het makkelijk om te zeggen aju ik probeer het wel in de TdF.
Sunweb heeft niet beter...quote:Sky staat met een enorm sterke ploeg aan de start, Sunweb niet. Dat zegt misschien ook al iets over hun ambitie. Ik denk dat we vrij snel zullen weten waar we aan toe zijn.
Ik haat hem niet hoor, daarvoor is hij veel te saai (wellicht is dat kotsen dan ook wat overdreven) Maar het is een ontiegelijk lelijke wielrenner - in alle opzichten, het is een nietszeggende brit en en en.quote:
Vraag ik me ook af, ik heb wel een teampje bij elkaar geklikt voor die 3¤quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:59 schreef DeParo het volgende:
Waarom speelt niemand hier Scorito? Doe een poultje met wat vrienden, eigenlijk bij alle wielerwedstrijden, tientje per jaar, ok, maar ook een prima platform. Maar is betaling echt de enige reden dat er 'nee' staat in de OP?
Hij valt vaker aan dan Landa die we allemaal adoreren hier.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:42 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik haat hem niet hoor. Maar het is een ontiegelijk lelijke wielrenner - in alle opzichten, het is een nietszeggende brit en en en.
Ik ook, kunnen we niet gewoon een poule maken ook op Giro?quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik heb wel een teampje bij elkaar geklikt voor die 3¤
Principes, en ik vind sportpools en cyclingmaster leuker. Waarom zou ik dan dokken voor Scorito ook al gaat het maar om een paar euroknallers?quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik heb wel een teampje bij elkaar geklikt voor die 3¤
Hoef je niet maar wellicht dat andere Fok!kers het wel een leuk platform vinden. Maar als er animo is voor een FOK-poultje op Scorito moet er maar snel een worden gemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Principes, en ik vind sportpools en cyclingmaster leuker. Waarom zou ik dan dokken voor Scorito ook al gaat het maar om een paar euroknallers?
Ja die houd ik ook zeker niet tegen. Ik dacht dat Mani hier gister al een linkje naar een poule had geplaatst maar kan me vergissen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoef je niet maar wellicht dat andere Fok!kers het wel een leuk platform vinden. Maar als er animo is voor een FOK-poultje op Scorito moet er maar snel een worden gemaakt.
Landa is een veel mooiere jongen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij valt vaker aan dan Landa die we allemaal adoreren hier.
Ja oké, en een mooiere stijl.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Landa is een veel mooiere jongen.
Hoe goed zijn klassiekers ook waren, die kans lijkt me nihil.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb geen problemen met welke Yates dan ook. Het is geen Froome.
Wel hoop ik dat hij faalt omdat dan Kreuziger het roer misschien kan overnemen![]()
https://www.scorito.com/c(...)3f-ae08-1900286748fbquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoef je niet maar wellicht dat andere Fok!kers het wel een leuk platform vinden. Maar als er animo is voor een FOK-poultje op Scorito moet er maar snel een worden gemaakt.
Merciquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
https://www.scorito.com/c(...)3f-ae08-1900286748fb
Ja.quote:
Votters krijgt dit jaar eindelijk nieuwe frames, waardoor de huidige een jaar of 10 oud eindelijk bij het grof vuil kunnen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij zit niet meer op een Cannondale. Tijdritten waren dit jaar naar verhouding al een pak beter.
Zit erin. Wordt een mooie.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die houd ik ook zeker niet tegen. Ik dacht dat Mani hier gister al een linkje naar een poule had geplaatst maar kan me vergissen.
Nu hebben we 2 fok subpoulesquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
https://www.scorito.com/c(...)3f-ae08-1900286748fb
twitter:Eurosport_NL twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:30:33Het officieuze startschot van de 101e editie van de Giro begint al om 17:00 vandaag! De ploegenpresentatie is live te volgen op https://t.co/zGtiPSEcdV ! https://t.co/i4q61dQ9TF reageer retweet
Bedankt, dit is nog maar 5x gepost.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:21 schreef superniger het volgende:
Mart![]()
quote:Niemand die dacht: hé, daar rijdt de titelverdediger van de Giro. In de stad waar morgen het startschot klinkt van de 101ste Ronde van Italië, is Dumoulin niet meer dan een anonieme man op een fiets. ,,Nee, ik ben niet herkend. Mensen keken me vooral heel raar aan.’’ Jeruzalem is niet in ban van de Giro, en al helemaal niet van Dumoulin.
Langs de finishstraat van de openingstijdrit hangt welgeteld één rood-wit-blauwe vlag. Die wappert in de Jaffa Street aan de gevel van de Jerusalem Experience, de winkel van de familie Ben Zvi. Pal tegenover het podium waar morgenmiddag de eerste roze trui wordt uitgereikt. Moeder Miriam Ben Zvi is van origine een Nederlandse, vandaar. Maar Dumoulin, die kennen ze niet in de souvenir- en bijbelwinkel, zegt zoon Asaf. ,,De Giro? Wij zijn meer geïnteresseerd in bijbellezingen en dat soort zaken.’’
"Grande" Partenzaquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:32 schreef kaasplankje het volgende:
https://www.ad.nl/giro/in(...)n-voetnoot~a40f8a1a/
Is dit al gepost?
[..]
''We spreken over de Giro d'Italia. Dat klinkt als een gerecht, maar is het niet''quote:
Ik heb hetzelfde startgeldquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Startgeld : ¤ 1.250.000
We gaan dit keer Wielerflits wel verslaan he.
Zulke prestaties kan niet meer he Mani
Tour de France 2017 569 / 1440
Vuelta a España 2017 398 / 720
Hij weet alleen zelf nog niet wat dat is. Ik ga kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:26 schreef Slobeend het volgende:
Mart gaat een vlog maken heb ik het idee.
De Giro wordt gehouden want Mart zocht nog een onderwerp voor een vlog. Jawel!quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:26 schreef Slobeend het volgende:
Grapje.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:32 schreef Jason22 het volgende:
Die eerste vlog heeft Mart wel fantastisch gemaakt! Het doet me denken aan de kersttoespraak van Wily
Gijs Van Hoecke was nog erger.quote:
twitter:Eurosport_NL twitterde op donderdag 03-05-2018 om 17:47:47En daar zijn de mannen van @LottoJumbo_road ! #Giro101 https://t.co/OUFV2ZNvWR reageer retweet
'Gice van Etsjke'quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gijs Van Hoecke was nog erger.twitter:Eurosport_NL twitterde op donderdag 03-05-2018 om 17:47:47En daar zijn de mannen van @LottoJumbo_road ! #Giro101 https://t.co/OUFV2ZNvWR reageer retweet
Onbeschaamdquote:De eindklassering van Chris Froome in de Giro d'Italia van dit jaar blijft staan, ook als later bewezen wordt dat hij doping heeft gebruikt in de Vuelta van 2017. Die afspraak heeft de directeur van de Giro, Mauro Vegni, gemaakt met UCI-voorzitter David Lappartient.
Idd, maar ik denk dat de nr. 2 van de Giro (als Froome wint) altijd nog in kan beroep bij het CAS.quote:
Ach, ik heb liever dat hij een paar maanden langs de kant staat, dan dat hij met terugwerkende kracht wordt geschorst en mag blijven doorrijden.quote:
Afgesproken is nu dat Froomes eventuele schorsing pas ingaat als die schorsing daadwerkelijk is uitgesproken. "Als dat is na de Giro, dan begint de schorsing na de Giro", aldus Vegni. Dat zou wel betekenen dat de Brit van Sky zijn zege in de Vuelta zou kwijtraken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:59 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ach, ik heb liever dat hij een paar maanden langs de kant staat, dan dat hij met terugwerkende kracht wordt geschorst en mag blijven doorrijden.
Niemand is zo sneu. Alleen WADA hebben ze niet onder controle.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd, maar ik denk dat de nr. 2 van de Giro (als Froome wint) altijd nog in kan beroep bij het CAS.
twitter:UCI_media twitterde op donderdag 03-05-2018 om 18:04:47The UCI wishes to clarify that the UCI President is not in a position to decide when a potential suspension for any anti-doping rule violation should start and whether results obtained before the starting point of a suspension should be annulled or maintained. reageer retweet
Prima toch?quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgesproken is nu dat Froomes eventuele schorsing pas ingaat als die schorsing daadwerkelijk is uitgesproken. "Als dat is na de Giro, dan begint de schorsing na de Giro", aldus Vegni. Dat zou wel betekenen dat de Brit van Sky zijn zege in de Vuelta zou kwijtraken.
Hij zou nu al niet meer mogen fietsen als hij werkelijk doping heeft gebruikt. Daarom zouden zijn resultaten vanaf Vuelta geschrapt moeten worden mocht hij schuldig worden bevonden.quote:
Maar stel hij krijgt 6 maanden schorsing met terugwerkende kracht (vanaf de vuelta) dan hoeven zijn resultaten vanaf april niet meer geschrapt te worden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij zou nu al niet meer mogen fietsen als hij werkelijk doping heeft gebruikt. Daarom zouden zijn resultaten vanaf Vuelta geschrapt moeten worden mocht hij schuldig worden bevonden.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:06 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Maar stel hij krijgt 6 maanden schorsing met terugwerkende kracht (vanaf de vuelta) dan hoeven zijn resultaten vanaf april niet meer geschrapt te worden.
Ik heb liever dat hij dan maar 6 maanden langs de kant staat.
twitter:UCI_media twitterde op donderdag 03-05-2018 om 18:04:47The UCI wishes to clarify that the UCI President is not in a position to decide when a potential suspension for any anti-doping rule violation should start and whether results obtained before the starting point of a suspension should be annulled or maintained. reageer retweet
Lappartientquote:Op donderdag 3 mei 2018 18:07 schreef Masterminded het volgende:
Als hij met terugwerkende kracht 6 maanden wordt geschorst, worden zijn resultaten van september tot maart toch geschrapt?quote:
Nog maar een keer dan: http://www.velonews.com/2(...)d-out-of-giro_464359quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:10 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Als hij met terugwerkende kracht 6 maanden wordt geschorst, worden zijn resultaten van september tot maart toch geschrapt?
Triest dat een UCI-president buiten zijn boekje gaat. Het is gewoon een grote rotzooi. Alles wordt weggemoffeld en ondertussen beetje lacherig ongeldige afspraken maken.quote:
Is wel een rit voor hem opzich toch?quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:13 schreef Faraday01 het volgende:
Campenaerts geeft zichzelf 10% kans op roze
die gaat toch niet harder rijden dan Rohan Dennis of Tom Dumoulinquote:Op donderdag 3 mei 2018 18:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is wel een rit voor hem opzich toch?
Dennis gaat wel winnen gok ik ja, maar ach, hij heeft altijd een kansje he.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
die gaat toch niet harder rijden dan Rohan Dennis of Tom Dumoulin
Daarom geeft ie zich 10% kans. Je weet nooit wat er gebeurdquote:Op donderdag 3 mei 2018 18:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is allemaal kut, maar dit zijn de bedreigingen die nieuwe bonden, kalenders, samenzweringen e.d. uitlokken. Dat weet de UCI ook.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Triest dat een UCI-president buiten zijn boekje gaat. Het is gewoon een grote rotzooi. Alles wordt weggemoffeld en ondertussen beetje lacherig ongeldige afspraken maken.
10% is dan toch een reële inschatting?quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ah thanks! Dan had ik het begrepen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan: http://www.velonews.com/2(...)d-out-of-giro_464359
ik geef hem nog niet 5%, eerder 1%. hoe vaak heeft Campenaerts een tijdrit gewonnen in een veld met de absolute wereldtop ?quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
10% is dan toch een reële inschatting?
https://www.procyclingsta(...)rittain/2017/stage-5quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik geef hem nog niet 5%, eerder 1%. hoe vaak heeft Campenaerts een tijdrit gewonnen in een veld met de absolute wereldtop ?
dus je wordt er met 6 seconden afgereden door Boom in zijn nadagen en dan moet je van Dennis of Dumoulin gaan winnen...quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.procyclingsta(...)rittain/2017/stage-5
Hier was alleen fucking Boom beter.
1/10 keer ja, dat lijkt mij niet zo'n rare inschatting.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
dus je wordt er met 6 seconden afgereden door Boom in zijn nadagen en dan moet je van Dennis of Dumoulin gaan winnen...
Die 10% is de kans dat Rohan Dennis op zijn bek gaat, dat klopt wel aardig denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarom geeft ie zich 10% kans. Je weet nooit wat er gebeurd
Top 5.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:36 schreef skysherrif het volgende:
Maar wat denken jullie van van emden, te zwaar voor hem of?
Dan moet ie Tom en Djos nog verslaanquote:Op donderdag 3 mei 2018 18:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die 10% is de kans dat Rohan Dennis op zijn bek gaat, dat klopt wel aardig denk ik.
R_R is fan van Gesink en Ten Damquote:Gesink en Ten Dam willen Israël snel uit en verheugen zich op Italië
beste nieuws ooit!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit kan niet vaak genoeg gepost worden. Topshow
Is al gepost in dit topicquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:28 schreef TLC het volgende:
Kun je ergens de starttijden van de renners zien ?
Maar uiteraard was alles weer amazing, fantastic en brilliant.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:56 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Zo druk was het niet tijdens de presentatie
EK vorig jaar was best netjes, ook al deed Dumoulin daar toen niet mee. En hij won nog de tijdrit in de Ruta del Sol vorig jaar voor Piti en Bertje, dus dat was geen makkelijke tijdritquote:Op donderdag 3 mei 2018 18:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik geef hem nog niet 5%, eerder 1%. hoe vaak heeft Campenaerts een tijdrit gewonnen in een veld met de absolute wereldtop ?
Linkje?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Denen hebben weer eens 30 namen opgeschreven lol
http://www.wielerflits.nl(...)oolse-u23-koers.htmlquote:Vlogs van Mart Smeets tijdens Giro en Tour
Mart Smeets bespreekt vanaf morgen de Giro d’Italia in een dagelijkse videocolumn. De video’s van de 71-jarige presentator, die jarenlang onder andere De Avondetappe presenteerde tijdens de Tour de France, worden dagelijks tussen 20.00 en 21.00 uur geplaatst op NU.nl/Mart. Ook tijdens de Tour de France gaat hij vloggen. “Als je altijd hebt geroepen dat hier te lande niets gebeurt, moet je ook consequent zijn en er zelf de schouders onder willen zetten. Het is een leuke uitdaging en het zal mijn eerste vlogwerk ooit worden. Spannend”, aldus Smeets
Dit is nog maar 7x gepost vandaag.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
DE MART gaat vloggen.
[..]
http://www.wielerflits.nl(...)oolse-u23-koers.html
Wow, geweldig nieuws.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
DE MART gaat vloggen.
[..]
Ja. Nou. Ik heb niet altijd zin om de eindeloze schijtlolligheden hier door te lezen. Maar goed ben spuit 11 dus.quote:
DEMARTquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
DE MART gaat vloggen.
[..]
Schijtlolligheden? Er worden hier louter zaken van levensbelang bediscussieerd.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ik heb niet altijd zin om de eindeloze schijtlolligheden hier door te lezen. Maar goed ben spuit 11 dus.
Even een samenvatting.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ik heb niet altijd zin om de eindeloze schijtlolligheden hier door te lezen. Maar goed ben spuit 11 dus.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:00 schreef IbanMayo het volgende:
MART.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:36 schreef Jason22 het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit is al geplaatst. Ik maakte ook al de fout.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:21 schreef superniger het volgende:
Mart![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:21 schreef Mani89 het volgende:
http://www.welingelichtek(...)nden-ineen-met-nu-nl
quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:26 schreef Slobeend het volgende:
twitter:laflammerouge16 twitterde op woensdag 02-05-2018 om 19:46:18#Giro101 - Dumoulin at press conference: "If I was Froome I would not be here. I subscribed to MPCC. Presence of Froome it's not good for cycling" (Tuttobici)So it begins..... reageer retweet
quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:28 schreef Steven184 het volgende:
twitter:laflammerouge16 twitterde op woensdag 02-05-2018 om 19:46:18#Giro101 - Dumoulin at press conference: "If I was Froome I would not be here. I subscribed to MPCC. Presence of Froome it's not good for cycling" (Tuttobici)So it begins..... reageer retweet
Ik denk dat zelfs Froome en DB dit wel moeten onderkennen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:28 schreef Steven184 het volgende:
Weinig aan gelogen. Hij kan moeilijk doen alsof Froome een lieve jongen is waarmee hij een paar keer gezellig heeft lopen bieren.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:28 schreef Steven184 het volgende:
Ik voorzie een parcourswijziging..lquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Col de Finestre - etappe 19
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig doet Steven niet mee
Geniaaaaaaal dit.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
DE MART gaat vloggen.
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Schijtlolligheden? Er worden hier louter zaken van levensbelang bediscussieerd.
Neequote:Op vrijdag 4 mei 2018 06:05 schreef H.Vviv het volgende:
Voor Nederlandse tijden wel een uur erbij optellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |