Nee, 8 of 20 seconden hoor ik overal.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:04 schreef Chocoladesoes het volgende:
Maar duurde zijn rehearsal 2:50 minuten? Weet iemand dat?
Hahaha we zitten nu vooral in het repetitietopic naar België te luisteren.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:24 schreef Dave het volgende:
Na alle hektiek van de afgelopen dagen, heb ik het idee dat ik iets mis, als het langer dan 5 minuten stil is....
RIPquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het schijnt dat Waylon's jas ook geen panter is, maar
[ afbeelding ]
Ik had jullie inmiddels gevonden, maar kan zelf helaas niet meeluisteren.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha we zitten nu vooral in het repetitietopic naar België te luisteren.
Het gras blijft altijd groener bij de buren, maar ben blij om deze positiviteit weer te lezen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:01 schreef grazz het volgende:
Outlaw in em is als lied sterk genoeg om de finale te halen. Ik zei het gisteren al, maar heel stiekem ruik ik de top 10 in de finale alweer, maar uit zelfbescherming parkeer ik dat gevoel. Eerst zaterdag maar afwachten en volgende week donderdag zelf maar eens beoordelen hoe het eruit ziet op beeld.
De nepmuzikanten vind ik helemaal geen gek idee. Het zijn niet van die houten harken zoals bij Joan, dat was namelijk genant. Die modellen hadden totaal geen gevoel voor ritme. Deze donkere gasten wel, dat zie je meteen wel aan hoe ze bewegen. Dat is dus geloofwaardig. Dat krumpen is nog steeds apart bij dit lied en zoals Greys en anderen zeiden: als je de act moet uitleggen, dan sta je al met 0-1 achter. Dat ze daar niet beter over nagedacht hebben...![]()
Maar goed, tegelijkertijd zie ik ook wel iets in de post van ijs_beer over dat wij fans en 'journalisten' daar ter plekke een beeld hebben van hoe het MOET zijn. De kijker heeft dat straks niet. Die ziet een reeks nummers voorbij komen en heeft geen eens tijd om er zo over na te denken als wij dat doen. Natuurlijk geloof ik wel dat zodra je in het introductiefilmpje krijgt te horen dat er een countryrock lied komt er een beeld ontstaat bij de kijker, maar het kan een heel verfrissend optreden zijn op tv. De basis blijft sterk: Outlaw in em heeft een zuigende werking. Ik blijf erbij dat de mensen die van dit soort muziek houden er alsnog op zullen stemmen. Ik denk en hoop dat de schade wel meevalt. Het is alleen dat het met een andere act nog BETER had kunnen zijn imho that is! Als Waylon de hele tijd vals zou zingen, zou de schade groter zijn denk ik. Maar dat gaat niet gebeuren, of wel...![]()
sssstquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:40 schreef Chocoladesoes het volgende:
Het is rustiger omdat Poepz0r niks post
Dat vind ik wel raarquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:53 schreef ijs_beer het volgende:
Vind het overigens wel jammer dat mijn reactie bij Waylon z'n instapost van gisteren of eergisteren verwijderd is: ik was niet lyrisch, maar ook niet onredelijk, imo. Jammer wel.Een of ander over ijverig social media hulpje zal wel bezig geweest zijn.
Join the club.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:53 schreef ijs_beer het volgende:
Vind het overigens wel jammer dat mijn reactie bij Waylon z'n instapost van gisteren of eergisteren verwijderd is: ik was niet lyrisch, maar ook niet onredelijk, imo. Jammer wel.Een of ander over ijverig social media hulpje zal wel bezig geweest zijn.
Met dat laatste ben ik het eens. Ik denk dat hij het zo echt niet bedoeld heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:45 schreef Zen90 het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat de act en het hele concept en gedachte erachter voor mij ook wel even slikken was. Het is echt een groot risico.
Maar het idee en de gedachte erachter is geland en laten we maar heel hard hopen dat de dans op TV er niet rommelig en ‘distracting’ uit gaat zien. Ze hebben nog evenIk hoop dat lef wordt beloond. Het is iig ‘nieuw’ en nog niet eerder vertoond, maar het risico is idd wel dat kijkers er geen hol van snappen.
![]()
Waar ik op dit moment misschien nog het meest van baal is die verdomde racisme-kaart en het feit dat Waylon nu bij de ESF-fans wordt gezien als een geïrriteerde arrogante zak. En of dat imago nog te redden is met een paar interviews...
Is niet te redden want om de zoveel tijd doet hij het weer.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:45 schreef Zen90 het volgende:
en het feit dat Waylon nu bij de ESF-fans wordt gezien als een geïrriteerde arrogante zak. En of dat imago nog te redden is met een paar interviews...
Racisme heeft ie duizend procent niet zo bedoeld, zelfs haters van Waylon die hem een béétje kennen weten dat zeker, maar het geïrriteerde arrogante zak gedeelte doet ie toch echt zelf. Helaas. En uiteraard ook niet expres. Maar toch. Het moet hem inmiddels toch zelf ook wel een béétje opvallen dat velen dat zo vinden overkomen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:56 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het eens. Ik denk dat hij het zo echt niet bedoeld heeft.
Echt hè. Charmeurtjequote:
Je hoeft niet gehaaid te zijn om daar geen trek in te hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
Wat bij mij zo posten op insta en dergelijke heeft bewerkstelligd is dat ik meer en meer #TeamIlse ben geworden. Met de kennis van nu snap ik wel waarom het niet boterde, totaal twee verschillende karakters en als Waylon dan in zo'n bui is tja dan snap ik wel dat gehaaide tante Ilse zoiets heeft: dat ken zo maar niet, moi!
Ja, dat denk ik ook. Kan prima solo en met een band van gasten om zich heen waar het mee klikt. Maar niet met mensen die zo hun eigen ideeën hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft niet gehaaid te zijn om daar geen trek in te hebben.
Hij is duidelijk een solo artiest. Net als Anouk, gok ik.
Bij Anouk renden er zeer regelmatig bandleden weg.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is duidelijk een solo artiest. Net als Anouk, gok ik.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:07 schreef ijs_beer het volgende:
Je kan van Ilse zeggen wat ze wil, maar ze zal nooit haar publiek afvallen of stomme dingen zeggen in de media over anderen oid. Zij is wel professioneel genoeg om te snappen dat dat niks brengt.
Net als heel veel dat niet kunnen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Kan prima solo en met een band van gasten om zich heen waar het mee klikt. Maar niet met mensen die zo hun eigen ideeën hebben.
Sowieso moet je een huid kweken als je bekend bent. Kom op, alsof de rest van de wereld niet shit te horen krijgt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als heel veel dat niet kunnen.
Op zich vind ik dat dan weer geen klote eigenschap.
Zeker artiesten willen gewoon graag hun eigen ding doen en geen compromissen hoeven doen. Niks mis mee.
Alleen hij valt z'n fans af. Moet ie echt nooit nooit nooit doen. Deed ie tijdens The Voice ook al. Iets met #zeikerds tweeten ofzo.
Heethoofd buiten de camera weer wel.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En niet zo een heethoofd.
Niet elke artiest laat zich opnaaien door reacties op internet.
Top!quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:58 schreef Dave het volgende:
[..]
"O, o, doc, 9 krumpende negers can act gay!"
Fixed.
Je eigen ding doen snap ik. Is alleen maar goed. En niet tegen kritiek kunnen ook. Zijn ook twee dingen die ik heb. Maar soms moet je alles wat je meekrijgt gewoon negeren, zeker met social media. Vooral niet gaan reageren en alles en iedereen uit de tent lokken. Da's een gevecht die je niet zal winnen tenzij je Dotan heetquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als heel veel dat niet kunnen.
Op zich vind ik dat dan weer geen klote eigenschap.
Zeker artiesten willen gewoon graag hun eigen ding doen en geen compromissen hoeven doen. Niks mis mee.
Alleen hij valt z'n fans af. Moet ie echt nooit nooit nooit doen. Deed ie tijdens The Voice ook al. Iets met #zeikerds tweeten ofzo.
Helemaal eensquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je eigen ding doen snap ik. Is alleen maar goed. En niet tegen kritiek kunnen ook. Zijn ook twee dingen die ik heb. Maar soms moet je alles wat je meekrijgt gewoon negeren, zeker met social media. Vooral niet gaan reageren en alles en iedereen uit de tent lokken. Da's een gevecht die je niet zal winnen tenzij je Dotan heet
Dat.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal eens
Zou voor hem zelf ook duizend keer beter zijn als hij dat eens zou afleren om erop in te gaan. Hoeveel het hem ook zal doen soms. HOU JE MOND.
Beetje een autistje, net zoals Sobral. Dan kun je helemaal opgaan in iets, en dat met alle plezier en uitstekend doen, maar toch soms lomp communiceren.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:18 schreef Aoibhin het volgende:
Waylon heeft volgens mij echt geen filter, geen gevoel voor tact. Het is volgens mij echt geen kwaaie en zijn emoties zijn ook te begrijpen, maar toch zijn er dan weer van die momenten dat ik moet facepalmen en denk 'gast, hou nou toch eens je mond'
Ik zie die trekjes idd ook wel een beetje. Vooral omdat ie er zelf vaak echt nul kwaad in ziet in wat ie zegt en doet. En dat komt niet nep over, hij snapt het soms gewoon echt niet wat ie nou weer gedaan of gezegd heeft. Maarrrr dat zou hij in de afgelopen jaren alsnog wel wat meer geleerd moeten hebben. Echt hoor. Of z'n manager moet daar iets aan gaan doen en een soort mediatraining ofzo gaan doen met hem. Want het verpest nogal veel voor hem. Eeuwig zonde als je zo'n goede artiest bent.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje een autistje, net zoals Sobral. Dan kun je helemaal opgaan in iets, en dat met alle plezier en uitstekend doen, maar toch soms lomp communiceren.
Oh dat geloof ik wel. Ik zie 2 kanten van haar. Dat poeslieve voor de camera's vond ik na het ESF irritant.quote:
Maar Sobral was wel snugger genoeg om in te zien dat hij zich, mede daarom, maar beter niet met social media kon bezighouden. Liet hij aan zijn zus over, dacht ik.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje een autistje, net zoals Sobral. Dan kun je helemaal opgaan in iets, en dat met alle plezier en uitstekend doen, maar toch soms lomp communiceren.
Bibi ging toch weer vloggen?quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar Sobral was wel snugger genoeg om in te zien dat hij zich, mede daarom, maar beter niet met social media kon bezighouden. Liet hij aan zijn zus over, dacht ik.![]()
Nu is dat voor Waylon misschien geen optie, ik weet niet of we betere reacties gaan krijgen als zijn instagram beheerd wordt door een zwangere Bibi.
Pauw is het haantje, heeft naam en veel kijkers, dus dan gok ik dat Waylon zich ook echt gedraagtquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie die trekjes idd ook wel een beetje. Vooral omdat ie er zelf vaak echt nul kwaad in ziet in wat ie zegt en doet. En dat komt niet nep over, hij snapt het soms gewoon echt niet wat ie nou weer gedaan of gezegd heeft. Maarrrr dat zou hij in de afgelopen jaren alsnog wel wat meer geleerd moeten hebben. Echt hoor. Of z'n manager moet daar iets aan gaan doen en een soort mediatraining ofzo gaan doen met hem. Want het verpest nogal veel voor hem. Eeuwig zonde als je zo'n goede artiest bent.
Jammer, want de laatste weken bij Pauw etc vond ik het hem juist super goed doen. Kwam geen verkeerd woord uit. Kwam heel sympathiek over daar. Vond ik.
In Lissabon is het weer het tegenovergestelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |