Ja, maar ik wist niet dat het René was. Hij staat toch ook met zijn neus dicht op de repetities?quote:Op donderdag 3 mei 2018 00:16 schreef lashatumbai het volgende:
Was deze al geplaatst?
https://www.metronieuws.n(...)nergens-op-gebaseerd
Klopt hij is daar ook.quote:Op donderdag 3 mei 2018 00:18 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet dat het René was. Hij staat toch ook met zijn neus dicht op de repetities?
Was dat na EIC?quote:
Israël is ook een twijfelgeval voor de nr 1) nu. Toch brengt zij bijna een kopie van haar clip op het podium.quote:Op donderdag 3 mei 2018 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
Ik begrijp ook steeds minder van die act van Israel en dat het nog 63 punten heeft gekregen. Ook 1 punt was daar terecht geweest, want ook haar act slaat werkelijk helemaal nergens op.
Maar de act slaat nergens op. Haar liedje is goed maar die van Waylon ook. Waarom veroordelen ze Nederland dan zo hard en Israel amper? Als grote favoriet had ze er veeeeeel meer uit kunnen halen. Die Aziatische gimmicks op het podium is leuk voor thuis, maar het heeft met de tekst niks te maken geloof ik. Het is meer een liefde van haar zelf hoorde ik.quote:Op donderdag 3 mei 2018 01:18 schreef ato het volgende:
[..]
Israël is ook een twijfelgeval voor de nr 1) nu. Toch brengt zij bijna een kopie van haar clip op het podium.
En ik heb haar live gezien en gehoord in de zaal bij EIC, zij was echt goed.
Geef die vrouw een eigen showquote:
Dit is echt goud.quote:Op donderdag 3 mei 2018 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet dat ik obsessief ben over dingen, maar ik heb net geprobeerd uit te vinden of ik in "Cyan9 gestaged door mr Pannecoucke" een anagram kon vinden voor iets wat met Pannecoucke of de act te maken had.![]()
Tot nu toe heb ik: "9 krumpende negers can act gay" met letters over: oodoc
Op dit moment stelt de perspoll niks voor, zei Matt van escunited. Ze vragen random aan wat mensen wat ze er van vonden. De perspoll van volgende week is interessanterquote:Op donderdag 3 mei 2018 01:32 schreef ato het volgende:
Oh ja het wordt laat ik ga naar bed want ik hoor ineens op tv 'de stoutste meisjes van Nederland willen jou verwennen'![]()
Even over de press poll die waren toch zo positief over Nederland verleden jaar?
Dat viel mij tegen achteraf op tv, misschien gebeurt het tegenovergestelde volgende week donderdag.
Truste...
Sowieso is die perspoll eigenlijk niet zo boeiend...quote:Op donderdag 3 mei 2018 07:36 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Op dit moment stelt de perspoll niks voor, zei Matt van escunited. Ze vragen random aan wat mensen wat ze er van vonden. De perspoll van volgende week is interessanter
Ok, ik ben weer wakker. Vertel het maar.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, dan vertel ik het niet. Welterusten alvast.
Welnee zijn merendeels fans... en Waylon viel al niet echt goed bij ze alleen bij het hoofd 😉quote:Op donderdag 3 mei 2018 07:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso is die perspoll eigenlijk niet zo boeiend...
Ik begrijp ook niet waarom Nederland de kritiek krijgt terwijl die act net zo'n draak is. Maar goed, ze is dik, sassy en doet het goed bij homo's, dus die krijgt punten van fans. Dat is de politiek incorrecte verklaring. Ik vind het een zingende herseninfarct.quote:Op donderdag 3 mei 2018 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar de act slaat nergens op. Haar liedje is goed maar die van Waylon ook. Waarom veroordelen ze Nederland dan zo hard en Israel amper? Als grote favoriet had ze er veeeeeel meer uit kunnen halen. Die Aziatische gimmicks op het podium is leuk voor thuis, maar het heeft met de tekst niks te maken geloof ik. Het is meer een liefde van haar zelf hoorde ik.
Zie dat ook overal terugkomen nuquote:Op donderdag 3 mei 2018 08:29 schreef Aoibhin het volgende:
Net was er een item op Shownieuws over. Beginnen ze weer over 'ja, maar we baseren alles op 20 seconden'.Neeee, het perscentrum ziet alle beelden al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |