Jammer dat documentje kan men wel achterwege laten de kofferbak of bagage zie ik dan weer wel graag, wapens mag men niet hebben hier in het land, zie ze ook liever niet, echter er gebeuren wel dingen met die wapens als ze er eenmaal zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:30 schreef Dven het volgende:
Ja, je staat soms uren in de file enkel en alleen om een kutdocumentje te laten zien.
En dan laat je de grenspost van Turkije - Bulgarije zien.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh. Je snapt het dus écht niet.
Ja, Bulgaren kunnen probleemloos naar Nederland gaan.
Ja, je staat soms uren in de file enkel en alleen om een kutdocumentje te laten zien.
[ afbeelding ]
Dus, wat is één van de grote voordelen van Schengenland zijn? INDERDAAD! Je hoeft niet meer door al die kansloze paspoortcontroles. Goed geraden knul!
Het gaat om het plaatje van een grensfile, flapdrol. Maar bon, fijn om te weten dat je eigenlijk niet zo veel meer te zeggen hebt en daarom dit maar aanhaalt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En dan laat je de grenspost van Turkije - Bulgarije zien.
Koffers en bagage worden uberhaupt al zo goed als nooit meer gecontroleerd.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jammer dat documentje kan men wel achterwege laten de kofferbak of bagage zie ik dan weer wel graag, wapens mag men niet hebben hier in het land, zie ze ook liever niet, echter er gebeuren wel dingen met die wapens als ze er eenmaal zijn.
De meeste landen waar ik geweest ben was dat max een halfuurtje en vaak slechts enkele minuten. Ja ik ben ook in BG geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:30 schreef Dven het volgende:
Dus, wat is één van de grote voordelen van Schengenland zijn? INDERDAAD! Je hoeft niet meer door al die kansloze paspoortcontroles. Goed geraden knul!
En daarom laat je dat plaatje zien. Omdat de andere grenzen extreem rustig zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Het gaat om het plaatje van een grensfile, flapdrol. Maar bon, fijn om te weten dat je eigenlijk niet zo veel meer te zeggen hebt en daarom dit maar aanhaalt.
Al zal het me niet verbazen dat jij nu waarschijnlijk denkt dat de grens tussen Bulgarije en Roemenië en/of Bulgarije en Griekenland stiekem gewoon extreem rustig is en je soms niet 3 uur tijd verliest.
Ja man. EN WAT DENK JE VAN AL DIE KNAKERMORROKKANNEN DIE HOEVE ENKEL MAAR SPANJU IN EN KENNE HELEMAL DOOR NAAAR HOLLANTquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:36 schreef luxerobots het volgende:
Wel handig ook voor de Turken en de aangrenzende landen.
Ben je eenmaal Bulgarije binnen, reis je zo door naar Nederland.
Juist en ik vind dat een probleem, evt bij een kapot achterlicht zou er evt iets ontdekt kunnen worden, als men geluk heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Koffers en bagage worden uberhaupt al zo goed als nooit meer gecontroleerd.
Leuk dat je in Bulgarije geweest bent. Ik ga 's zomers zo om de twee weken naar Griekenland en ik heb al te vaak uren in 40 graden moeten wachten.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:37 schreef ITrade het volgende:
[..]
De meeste landen waar ik geweest ben was dat max een halfuurtje en vaak slechts enkele minuten. Ja ik ben ook in BG geweest.
Ja, de andere grenzen zijn extreem rustig ja. Je hebt me door hoor, ik ben hier gewoon aan het liegenquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En daarom laat je dat plaatje zien. Omdat de andere grenzen extreem rustig zijn.
Je bent gewoon flapdrol met meermaals verkeerde informatie.
Een egocentrisch schreeuwmannetje ben je.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja man. EN WAT DENK JE VAN AL DIE KNAKERMORROKKANNEN DIE HOEVE ENKEL MAAR SPANJU IN EN KENNE HELEMAL DOOR NAAAR HOLLANT
Dan zou je toch wel verwachten dat je weet waar en hoe laat het niet druk is bij de border?quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk dat je in Bulgarije geweest bent. Ik ga 's zomers zo om de twee weken naar Griekenland en ik heb al te vaak uren in 40 graden moeten wachten.
Ik vind het een warrig stukje vanwege het volgende:quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij het CBS. Ook de volkskrant heeft het e.e.a. gecontroleerd
https://www.volkskrant.nl(...)et-cijfers~a4489528/
enquote:Zo voorspelde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) nog in december 2016 weliswaar een kleine stijging aan Syrische nareizende familieleden, maar sprak het tegelijkertijd de verwachting uit dat het gemiddelde nareiscijfer dit jaar nog op 0,5 per verblijfsvergunning zal uitkomen.
Het lijkt er op dat het dus alleen maar gaat over ofwel nareisaanvragen uit 2016, ofwel nareisaanvragen uit het 2016 cohort. Het in onduidelijk welke van de twee bedoeld wordt.quote:per toegelaten statushouder volgden er in 2016 níét 3, maar slechts 1,6 nareisaanvragen. En die worden niet eens allemaal ingewilligd.
Dat weet ik zeker, daarom ben ik daar 's zomers ook dikwijls rond de rustigste momenten.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:40 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dan zou je toch wel verwachten dat je weet waar en hoe laat het niet druk is bij de border?
quote:Kulata Border Checkpoint, May 29 (BTA) - Hauliers and truck drivers are satisfied with the measures taken by the state bodies to ease traffic through the Kulata checkpoint on Bulgaria's border with Greece. They had gathered here on Monday after the Union of Transport Workers announced it was ready to protest at the long waiting times at this country's border checkpoint with the heaviest traffic.
Je weet dat nareizen kan tot driemaanden na aankomst en dan niet meer?quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:43 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik vind het een warrig stukje vanwege het volgende:
[..]
en
[..]
Het lijkt er op dat het dus alleen maar gaat over ofwel nareisaanvragen uit 2016, ofwel nareisaanvragen uit het 2016 cohort. Het in onduidelijk welke van de twee bedoeld wordt.
Welke van de twee het ook is, er staat niets over bij of diezelfde mensen nog plannen hebben om in 2017, 2018 of later meer familieleden over te laten komen.
Aangezien mensen die langer dan 3 maanden legaal in Nederland zijn ook familieleden over kunnen laten overkomen via andere procedures lijkt het mij dat jij kunstmatig de discussie nogal aan het beperken bent. Verder moet ik die 3 maanden ook nog maar zien, er zijn mbt immigratie nogal wat mensen die zich niet aan de regels houden en daar gewoon mee weg komen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:44 schreef Dven het volgende:
Je weet dat nareizen kan tot driemaanden na aankomst en dan niet meer?
Nee, blijkbaar niet.
Je haalt zaken erbij die niet relevant zijn. Buiten dat kom je als Turk echt zo snel Bulgarije niet binnen. En raad eens. Daar staat een gigantisch hek met militaire patrouilles tussen de grenzen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:47 schreef luxerobots het volgende:
Wat is het ergste dat kan gebeuren?
Tienduizenden migranten erbij die onder erbarmelijke omstandigheden hier de Polen uit de markt duwen? Wapen- drugs- en vrouwenhandelaren die hun waar over de grenzen heen smokkelen? Terroristen die via Turkije hier binnenkomen?
Of Dven die bij de grens moet wachten?
Donder eens op met dat pronken met dat je in Bulgarije woont en die ad hominems dude.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Je haalt zaken erbij die niet relevant zijn. Buiten dat kom je als Turk echt zo snel Bulgarije niet binnen. En raad eens. Daar staat een gigantisch hek met militaire patrouilles tussen de grenzen.
Je blijft maar leven op dat dikke onderbuikje van je
Helemaal niet gek zou men daarom de grenscontrole handhaven bij Griekenland voor de Bulgaren?quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:48 schreef Dven het volgende:
Je haalt zaken erbij die niet relevant zijn. Buiten dat kom je als Turk echt zo snel Bulgarije niet binnen. En raad eens. Daar staat een gigantisch hek met militaire patrouilles tussen de grenzen.
Joh die grote bek zet je maar lekker op tegen je lompe moer.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:50 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Donder eens op met dat pronken met dat je in Bulgarije woont en die ad hominems dude.
De grenscontrole is er verplicht omdat het geen Schengenland is. In de praktijk is het niet meer dan aan twee mensen je ID-kaart laten zien maar die wachttijden lopen in de zomer bizar hoog op. Er is geen nut meer. Buitengrenzen bewaken is genoeg.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Helemaal niet gek zou men daarom de grenscontrole handhaven bij Griekenland voor de Bulgaren?
Stukje uit de onderste link.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
De grenscontrole is er verplicht omdat het geen Schengenland is. In de praktijk is het niet meer dan aan twee mensen je ID-kaart laten zien maar die wachttijden lopen in de zomer bizar hoog op. Er is geen nut meer. Buitengrenzen bewaken is genoeg.
Aan de grens met Turkije zijn het inderdaad geen lieverdjesquote:
Ja natuurlijk, dat vrij reizen is er al jaren. Het gaat enkel en alleen om de nutteloze grenscontroles.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Stukje uit de onderste link.
Bovendien hebben veel Roemeense en Bulgaarse prostituees hun heil gezocht in andere West-Europese landen sinds zij vrij kunnen reizen.
En dan lees vooral vrij kunnen reizen, de rest doet er niet zo toe.
Intimideren de grenswachters nog de Nederlandse Turken, in deze tijd?
http://forum-fok.digidip.(...)F7%2F25%23p178890379
O jee, die paspoortcontroles. Wat een ramp, hoe hebben we het ooit zonder Schengenzone volgehouden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh. Je snapt het dus écht niet.
Ja, Bulgaren kunnen probleemloos naar Nederland gaan.
[ afbeelding ]
Dat ligt denk ik meer aan het feit dat de Grieken niets goed kunnen regelen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk dat je in Bulgarije geweest bent. Ik ga 's zomers zo om de twee weken naar Griekenland en ik heb al te vaak uren in 40 graden moeten wachten.
Er is inmiddels wel iets meer internationaal verkeer en transport dan voor de jaren '90. Alle grenzen worden tegenwoordig iets van 4 miljoen keer per dag gepasseerd.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
O jee, die paspoortcontroles. Wat een ramp, hoe hebben we het ooit zonder Schengenzone volgehouden.
Dat is nou echt een niet bestaand probleem. Want voor hoeveel mensen is de paspoortcontrole nou echt een probleem? De meeste mensen gaan 1 keer per jaar de grens over, is dat probleem echt zo groot? Welnee. Grensoverschrijdend vrachtvervoer kennen we ook al eeuwen, zijn we toch ver mee gekomen ondanks dat er geen Schengenzone was. Tegenwoordig gaan zaken ook nog eens veel sneller met digitale vrachtbrieven ed.
Er wordt een enorm probleem gemaakt van iets wat in praktijk meestal niet meer dan 20 minuten in beslag neemt.
En heel veel dat vroeger met een stempel en een stapel papier ging gaat tegenwoordig digitaal dus dat compenseert elkaar mooi.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is inmiddels wel iets meer internationaal verkeer en transport dan voor de jaren '90. Alle grenzen worden tegenwoordig iets van 4 miljoen keer per dag gepasseerd.
Onbegrijpelijk dan, dat alle internationaal chauffeurs fel tegen grenscontroles zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En heel veel dat vroeger met een stempel en een stapel papier ging gaat tegenwoordig digitaal dus dat compenseert elkaar mooi.
Ik kan me niet voorstellen dat jij ze allemaal gesproken hebt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dan, dat alle internationaal chauffeurs fel tegen grenscontroles zijn.
Is ook niet nodig wanneer hun vakbonden het uitspreken. Maar bon, als we weer op dit punt beland zijn ben ik er wel klaar mee.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij ze allemaal gesproken hebt.
Dat zullen eerder de brancheorganisaties en werkgeversorganisaties zijn. Maar die hebben natuurlijk ook de wijsheid niet in pacht. De belangen in het geheel zullen afgewogen moeten worden, niet alleen de belangen van een zeer beperkte groep.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Is ook niet nodig wanneer hun vakbonden het uitspreken. Maar bon, als we weer op dit punt beland zijn ben ik er wel klaar mee.
Schijnbaar. En mensen gingen toen blijkbaar nooit naar Parijs, was veel te duur en tijdrovendquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hoe deden we dat voor het Schengenverdrag dan? Gingen we toen nog iedere dag met pijl en boog op zoek naar een avondmaaltijd?
Ik weet eigenlijk wel zeker dat de meerderheid van de Nederlanders (en de Europeanen) daar helemaal niet op zitten te wachten. Als je dat zootje in Brussel nu al ziet graaien, hou ik mijn hart vast bij federalisatie. Nee bedankt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:39 schreef remlof het volgende:
nstateer juist zelf dat het beveiligen van de buitengrens wel op te lossen is, maar dat kan alleen als alle lidstaten samenwerken en de lasten eerlijk verdelen. En dat kan het makkelijkste in een federatie met een gemeenschappelijk leger en grensverdediging.
Dit dus.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat de meerderheid van de Nederlanders (en de Europeanen) daar helemaal niet op zitten te wachten. Als je dat zootje in Brussel nu al ziet graaien, hou ik mijn hart vast bij federalisatie. Nee bedankt.
Ik zou graag terug willen naar de EEG zonder dat we die hele poppenkast in Brussel moeten onderhouden.
Ach gossie, mensen hebben een andere mening en die moeten maar gelijk het stemrecht ontnomen worden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:38 schreef speknek het volgende:
Wat een topic. En dan hebben de meesten nog stemrecht ook. Macht afgeven aan Europese technocraten is zo gek nog niet.
Heil Junckerquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:38 schreef speknek het volgende:
Wat een topic. En dan hebben de meesten nog stemrecht ook. Macht afgeven aan Europese technocraten is zo gek nog niet.
In elke wereld waar ze verstand van begrotingen hebben. Als er een plotseling gat ontstaat heb je even wat overbruggingskrediet nodig. Komt heus wel weer terug hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:35 schreef DeParo het volgende:
Ja het VK stapt eruit. Maar in welke wereld betekent dit dat we meer zouden moeten bijdragen aan de EU?
Mening? Probeer sterk beperkte cognitieve functies.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach gossie, mensen hebben een andere mening en die moeten maar gelijk het stemrecht ontnomen worden.
Ik zie dat je ook al weinig van begrijpt. De EU vertegenwoordigt de lidstaten. Als er een lidstaat wegvalt dan vertegenwoordigt de EU dus een lidstaat minder. Dan zit er alleen een gat in je begroting als je begroot voor een land meer. En de EU is van plan te blijven begroten alsof het VK nooit is weggegaan. Maar dat vertellen ze je niet. Maar dat voel je wel. En het interesseert me weinig waar rechtse rukkertjes om hebben gevraagd de EU is een gedrocht geworden en dient gered te worden uit de klauwen van de technocraten en bureaucraten in Brussel en veel Europese hoofdsteden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
In elke wereld waar ze verstand van begrotingen hebben. Als er een plotseling gat ontstaat heb je even wat overbruggingskrediet nodig. Komt heus wel weer terug hoor.
Daarnaast zijn die extra bewaking van de Europese buitengrenzen en modernisering van de bekostiging nou precies waar alle rechtse rukkertjes al jaren om gevraagd hebben, de Telegraaf voorop. Dan wordt het ingevoerd en is het weer niet goed omdat blijkt dat ze niet verder dan hun neus konden kijken.
Nee, de EU moet steeds meer gaan doen (zoals o.a. die grensbewaking) en dat kost dus meer geld. Zeker als er ook nog eens een lidstaat wegvalt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook al weinig van begrijpt. De EU vertegenwoordigt de lidstaten. Als er een lidstaat wegvalt dan vertegenwoordigt de EU dus een lidstaat minder. Dan zit er alleen een gat in je begroting als je begroot voor een land meer. En de EU is van plan te blijven begroten alsof het VK nooit is weggegaan. Maar dat vertellen ze je niet. Maar dat voel je wel. En het interesseert me weinig waar rechtse rukkertjes om hebben gevraagd de EU is een gedrocht geworden en dient gered te worden uit de klauwen van de technocraten en bureaucraten in Brussel en veel Europese hoofdsteden.
De EU hoeft helemaal niet meer te doen. Het gaat 3x meer uitgeven aan grensbewaking. Je denkt toch niet dat dit allemaal uit het Britse potje zou komen of niet gecompenseerd werd? Lekker hypocriet zeg.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de EU moet steeds meer gaan doen (zoals o.a. die grensbewaking) en dat kost dus meer geld. Zeker als er ook nog eens een lidstaat wegvalt.
Je voelt je wel heel wat hè zo achter je toetsenbordjequote:Op woensdag 2 mei 2018 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Mening? Probeer sterk beperkte cognitieve functies.
Zeker. Mijn e-penis is bijna groter dan mijn echte.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je voelt je wel heel wat hè zo achter je toetsenbordje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |