abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178889900
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:30 schreef Dven het volgende:
Ja, je staat soms uren in de file enkel en alleen om een kutdocumentje te laten zien.
Jammer dat documentje kan men wel achterwege laten de kofferbak of bagage zie ik dan weer wel graag, wapens mag men niet hebben hier in het land, zie ze ook liever niet, echter er gebeuren wel dingen met die wapens als ze er eenmaal zijn.
pi_178889903
quote:

[..]

Oh. Je snapt het dus écht niet.

Ja, Bulgaren kunnen probleemloos naar Nederland gaan.

Ja, je staat soms uren in de file enkel en alleen om een kutdocumentje te laten zien.

[ afbeelding ]

Dus, wat is één van de grote voordelen van Schengenland zijn? INDERDAAD! Je hoeft niet meer door al die kansloze paspoortcontroles. Goed geraden knul!
En dan laat je de grenspost van Turkije - Bulgarije zien.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:36:16 #153
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178889944
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dan laat je de grenspost van Turkije - Bulgarije zien.
Het gaat om het plaatje van een grensfile, flapdrol. Maar bon, fijn om te weten dat je eigenlijk niet zo veel meer te zeggen hebt en daarom dit maar aanhaalt.

Al zal het me niet verbazen dat jij nu waarschijnlijk denkt dat de grens tussen Bulgarije en Roemenië en/of Bulgarije en Griekenland stiekem gewoon extreem rustig is en je soms niet 3 uur tijd verliest.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178889957
Wel handig ook voor de Turken en de aangrenzende landen.

Ben je eenmaal Bulgarije binnen, reis je zo door naar Nederland.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:36:57 #155
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178889965
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jammer dat documentje kan men wel achterwege laten de kofferbak of bagage zie ik dan weer wel graag, wapens mag men niet hebben hier in het land, zie ze ook liever niet, echter er gebeuren wel dingen met die wapens als ze er eenmaal zijn.
Koffers en bagage worden uberhaupt al zo goed als nooit meer gecontroleerd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178889971
quote:
Dus, wat is één van de grote voordelen van Schengenland zijn? INDERDAAD! Je hoeft niet meer door al die kansloze paspoortcontroles. Goed geraden knul!
De meeste landen waar ik geweest ben was dat max een halfuurtje en vaak slechts enkele minuten. Ja ik ben ook in BG geweest.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178889983
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Het gaat om het plaatje van een grensfile, flapdrol. Maar bon, fijn om te weten dat je eigenlijk niet zo veel meer te zeggen hebt en daarom dit maar aanhaalt.

Al zal het me niet verbazen dat jij nu waarschijnlijk denkt dat de grens tussen Bulgarije en Roemenië en/of Bulgarije en Griekenland stiekem gewoon extreem rustig is en je soms niet 3 uur tijd verliest.
En daarom laat je dat plaatje zien. Omdat de andere grenzen extreem rustig zijn.

Je bent gewoon flapdrol met meermaals verkeerde informatie.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:37:41 #158
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178889991
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:36 schreef luxerobots het volgende:
Wel handig ook voor de Turken en de aangrenzende landen.

Ben je eenmaal Bulgarije binnen, reis je zo door naar Nederland.
Ja man. EN WAT DENK JE VAN AL DIE KNAKERMORROKKANNEN DIE HOEVE ENKEL MAAR SPANJU IN EN KENNE HELEMAL DOOR NAAAR HOLLANT
pi_178890011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Koffers en bagage worden uberhaupt al zo goed als nooit meer gecontroleerd.
Juist en ik vind dat een probleem, evt bij een kapot achterlicht zou er evt iets ontdekt kunnen worden, als men geluk heeft.
1X in de EU en geen hont kijkt meer naar iets?
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:38:40 #160
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178890015
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

De meeste landen waar ik geweest ben was dat max een halfuurtje en vaak slechts enkele minuten. Ja ik ben ook in BG geweest.
Leuk dat je in Bulgarije geweest bent. Ik ga 's zomers zo om de twee weken naar Griekenland en ik heb al te vaak uren in 40 graden moeten wachten.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:38:57 #161
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178890018
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En daarom laat je dat plaatje zien. Omdat de andere grenzen extreem rustig zijn.

Je bent gewoon flapdrol met meermaals verkeerde informatie.
Ja, de andere grenzen zijn extreem rustig ja. Je hebt me door hoor, ik ben hier gewoon aan het liegen O+
pi_178890026
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja man. EN WAT DENK JE VAN AL DIE KNAKERMORROKKANNEN DIE HOEVE ENKEL MAAR SPANJU IN EN KENNE HELEMAL DOOR NAAAR HOLLANT
Een egocentrisch schreeuwmannetje ben je.
pi_178890067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Leuk dat je in Bulgarije geweest bent. Ik ga 's zomers zo om de twee weken naar Griekenland en ik heb al te vaak uren in 40 graden moeten wachten.
Dan zou je toch wel verwachten dat je weet waar en hoe laat het niet druk is bij de border?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178890134
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Bij het CBS. Ook de volkskrant heeft het e.e.a. gecontroleerd

https://www.volkskrant.nl(...)et-cijfers~a4489528/
Ik vind het een warrig stukje vanwege het volgende:

quote:
Zo voorspelde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) nog in december 2016 weliswaar een kleine stijging aan Syrische nareizende familieleden, maar sprak het tegelijkertijd de verwachting uit dat het gemiddelde nareiscijfer dit jaar nog op 0,5 per verblijfsvergunning zal uitkomen.
en
quote:
per toegelaten statushouder volgden er in 2016 níét 3, maar slechts 1,6 nareisaanvragen. En die worden niet eens allemaal ingewilligd.
Het lijkt er op dat het dus alleen maar gaat over ofwel nareisaanvragen uit 2016, ofwel nareisaanvragen uit het 2016 cohort. Het in onduidelijk welke van de twee bedoeld wordt.

Welke van de twee het ook is, er staat niets over bij of diezelfde mensen nog plannen hebben om in 2017, 2018 of later meer familieleden over te laten komen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:44:14 #165
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178890149
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:40 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dan zou je toch wel verwachten dat je weet waar en hoe laat het niet druk is bij de border?
Dat weet ik zeker, daarom ben ik daar 's zomers ook dikwijls rond de rustigste momenten.

Maar verder niet relevant. Ik wil gewoon doorgaand verkeer hebben. Allemaal niet zo lastig te begrijpen hoor. Ook niet zonder reden dat truckers in het verleden vaak geprotesteerd hebben wegens de lange wachttijden voor de grenzen. Verleden jaar nog. Uiteindelijk hebben Griekenland en Bulgarije besloten samen de zaken nog lichter aan te pakken. Die grenscontroles zijn een wassen neus waar mensen uren tijd aan verliezen.

Ik zou binnen de vier uur bij m'n vakantiewoning kunnen zijn. In de praktijk is vijf uur het rapste wat ik erover heb gedaan en een keer zelfs 10 uur. Alhoewel daar wel meer mis ging was het ook weer uren wachten aan de grens.

quote:
Kulata Border Checkpoint, May 29 (BTA) - Hauliers and truck drivers are satisfied with the measures taken by the state bodies to ease traffic through the Kulata checkpoint on Bulgaria's border with Greece. They had gathered here on Monday after the Union of Transport Workers announced it was ready to protest at the long waiting times at this country's border checkpoint with the heaviest traffic.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:44:43 #166
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178890162
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:43 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ik vind het een warrig stukje vanwege het volgende:

[..]

en

[..]

Het lijkt er op dat het dus alleen maar gaat over ofwel nareisaanvragen uit 2016, ofwel nareisaanvragen uit het 2016 cohort. Het in onduidelijk welke van de twee bedoeld wordt.

Welke van de twee het ook is, er staat niets over bij of diezelfde mensen nog plannen hebben om in 2017, 2018 of later meer familieleden over te laten komen.
Je weet dat nareizen kan tot driemaanden na aankomst en dan niet meer?

Nee, blijkbaar niet.
pi_178890202
Wat is het ergste dat kan gebeuren?

Tienduizenden migranten erbij die onder erbarmelijke omstandigheden hier de Polen uit de markt duwen? Wapen- drugs- en vrouwenhandelaren die hun waar over de grenzen heen smokkelen? Terroristen die via Turkije hier binnenkomen?

Of Dven die bij de grens moet wachten?
pi_178890235
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:44 schreef Dven het volgende:
Je weet dat nareizen kan tot driemaanden na aankomst en dan niet meer?

Nee, blijkbaar niet.
Aangezien mensen die langer dan 3 maanden legaal in Nederland zijn ook familieleden over kunnen laten overkomen via andere procedures lijkt het mij dat jij kunstmatig de discussie nogal aan het beperken bent. Verder moet ik die 3 maanden ook nog maar zien, er zijn mbt immigratie nogal wat mensen die zich niet aan de regels houden en daar gewoon mee weg komen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:48:49 #169
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178890250
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:47 schreef luxerobots het volgende:
Wat is het ergste dat kan gebeuren?

Tienduizenden migranten erbij die onder erbarmelijke omstandigheden hier de Polen uit de markt duwen? Wapen- drugs- en vrouwenhandelaren die hun waar over de grenzen heen smokkelen? Terroristen die via Turkije hier binnenkomen?

Of Dven die bij de grens moet wachten?
Je haalt zaken erbij die niet relevant zijn. Buiten dat kom je als Turk echt zo snel Bulgarije niet binnen. En raad eens. Daar staat een gigantisch hek met militaire patrouilles tussen de grenzen.

Je blijft maar leven op dat dikke onderbuikje van je :N
pi_178890267
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Je haalt zaken erbij die niet relevant zijn. Buiten dat kom je als Turk echt zo snel Bulgarije niet binnen. En raad eens. Daar staat een gigantisch hek met militaire patrouilles tussen de grenzen.

Je blijft maar leven op dat dikke onderbuikje van je :N
Donder eens op met dat pronken met dat je in Bulgarije woont en die ad hominems dude.
pi_178890281
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:48 schreef Dven het volgende:
Helemaal niet gek zou men daarom de grenscontrole handhaven bij Griekenland voor de Bulgaren?
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:51:40 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178890301
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:50 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Donder eens op met dat pronken met dat je in Bulgarije woont en die ad hominems dude.
Joh die grote bek zet je maar lekker op tegen je lompe moer.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:53:24 #174
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178890338
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

Helemaal niet gek zou men daarom de grenscontrole handhaven bij Griekenland voor de Bulgaren?
De grenscontrole is er verplicht omdat het geen Schengenland is. In de praktijk is het niet meer dan aan twee mensen je ID-kaart laten zien maar die wachttijden lopen in de zomer bizar hoog op. Er is geen nut meer. Buitengrenzen bewaken is genoeg.
pi_178890379
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:53 schreef Dven het volgende:

[..]

De grenscontrole is er verplicht omdat het geen Schengenland is. In de praktijk is het niet meer dan aan twee mensen je ID-kaart laten zien maar die wachttijden lopen in de zomer bizar hoog op. Er is geen nut meer. Buitengrenzen bewaken is genoeg.
Stukje uit de onderste link.
Bovendien hebben veel Roemeense en Bulgaarse prostituees hun heil gezocht in andere West-Europese landen sinds zij vrij kunnen reizen.

En dan lees vooral vrij kunnen reizen, de rest doet er niet zo toe.

Intimideren de grenswachters nog de Nederlandse Turken, in deze tijd?
http://forum-fok.digidip.(...)F7%2F25%23p178890379

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2018 13:56:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')