Precies.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:29 schreef Greys het volgende:
[..]
De act kwam in eerste instantie bij Pannecoucke vandaan kennelijk. Waylon zei tijdje geleden namelijk dat hij in eerste instantie niet begreep wat Hans bedoelde toen hij de act aan hem uitlegde en 'huh' dacht. Maar dat ie het helemaal begreep toen het meer uitgelegd/getekend was oid.
De voornaamste wansmaak is dus kennelijk van Pannecoucke, maar ik zal idd nooit begrijpen waarom Waylon dit heeft goedgekeurd en zelfs enthousiast over geworden is. Geeft idd ook niet bepaald positief beeld over z'n eigen smaak.
Dat weet alleen Hans, ben ik bang.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:32 schreef marcodej het volgende:
Maar welke bedoeling zit er dan wel echter achter het 'aanbiddingsmoment'? Wat is de relatie met het nummer?
Dit idd. Ik weet echt heel zeker (ondanks mijn momentele Waylon dip) dat hier totaal geen racisme achter zit. Ik kan echter wel snappen dat mensen die associatie meteen krijgen. Het is zo stom en onnodig, bovendien ook oliedom dat er niemand is geweest in de delegatie die heeft gezegd: 'nee, dit moeten we niet doen'.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:24 schreef marcodej het volgende:
JAAAA, een racismerel.Ergens hoop ik nu dat deze act ook helemaal kapot gaat nu, op een of andere manier.
Ik ben nooit zo van de racismekaart en trek al snel een- face als die getrokken wordt, maar in dit geval snap ik wel dat het minimaal schuurt:
1. Donkere mensen icm 'outlaws'
2. Het feit dat hij die dansers echt als objecten / props gebruikt voor zijn act
3. Het feit dat hij die dansers hem laten 'aanbidden'.
Het is allemaal niet handig.
Zeer tegenstrijdig inderdaad. Maarja, hij loog ook over dat hij alleen het podium op ging, en dat hij alle nummers zelf had geschreven.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:26 schreef grazz het volgende:
@Aoibhin...volgens mij was het idd Waylon zelf die zei dat hij niet met band ging, omdat er niet live gespeeld mag worden. Dus waarom hij dan toch kiest voor dansers met gitaren en een percussieinstrument snap ik dan ook niet. Nogal tegenstrijdig niet?
Die hele dansers hebben op het gezicht echt nul relatie met het nummer dus van dat aanbidden snappen we het al helemaal niet. Echt. No clue. En als wij het niet snappen, snappen de miljoenen tv kijkers het volgende week ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:32 schreef marcodej het volgende:
Maar welke bedoeling zit er dan wel echter achter het 'aanbiddingsmoment'? Wat is de relatie met het nummer?
idd, mensen zien niet wat er wel of niet achter zit, ze zien alleen wat ze er zelf bij denken. En dan is dit gewoon geen handige keuze.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit idd. Ik weet echt heel zeker (ondanks mijn momentele Waylon dip) dat hier totaal geen racisme achter zit. Ik kan echter wel snappen dat mensen die associatie meteen krijgen. Het is zo stom en onnodig, bovendien ook oliedom dat er niemand is geweest in de delegatie die heeft gezegd: 'nee, dit moeten we niet doen'.
Zelfs Cornald niet kennelijk. Die volgens mij normaal op dat soort dingen nogal scherp is?quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit idd. Ik weet echt heel zeker (ondanks mijn momentele Waylon dip) dat hier totaal geen racisme achter zit. Ik kan echter wel snappen dat mensen die associatie meteen krijgen. Het is zo stom en onnodig, bovendien ook oliedom dat er niemand is geweest in de delegatie die heeft gezegd: 'nee, dit moeten we niet doen'.
Ik denk dat Pannecoucke (ook in combinatie met eerdere stagings van hem) niet echt lijkt te begrijpen dat op het ESF het echt inderdaad op die drie minuten draait. Mensen moeten het meteen snappen. Als act moet je juist direct een gevoel neerzetten wat nooit meer losgelaten moet worden. Dan ineens een WTF moment gooit alleen maar roet in het eten.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:31 schreef libranl het volgende:
Dat hele idee van die act is ook veel te ver doorgedacht. Kijkers ontgaat het hele idee wat ze willen uitbeelden in de act. Net als bij Trijntje, daar snapte ook niemand wat van.
Het enige wat hen straks opvalt is idd die donkere dansers die knielen voor de blanke zanger op de verhoging. Wij weten dat er geen racistische bedoeling achter zit, er zijn gewoon heel veel mensen die hier wel wat achter gaan zoeken. Gewoon niet slim.
De act moet het nummer inderdaad ondersteunen. Het nummer moet vooral geen inspiratiebron vormen voor "een act". Dat laatste is hier aan de gang.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:34 schreef marcodej het volgende:
De act moet het verhaal ondersteunen (wat bij TCL perfect gebeurde) en niet het verhaal willen vertellen (wat hij met het lapje van Trijntje, het surfboard van de Spanjaard en de epilepten van Waylon wel wil doen).
Op zich snap ik nog wel 'het mechanisch bewegen en dan ineens als een absolute klapmongool de horlepiep dansen' in relatie tot 'outlaw zijn / uit de band springen', maar dat is het dan ook wel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hele dansers hebben op het gezicht echt nul relatie met het nummer dus van dat aanbidden snappen we het al helemaal niet. Echt. No clue. En als wij het niet snappen, snappen de miljoenen tv kijkers het volgende week ook niet.
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat Pannecoucke (ook in combinatie met eerdere stagings van hem) niet echt lijkt te begrijpen dat op het ESF het echt inderdaad op die drie minuten draait. Mensen moeten het meteen snappen. Als act moet je juist direct een gevoel neerzetten wat nooit meer losgelaten moet worden. Dan ineens een WTF moment gooit alleen maar roet in het eten.
Mensen thuis voor de buis die alles voor het eerst zien (a.k.a. vrijwel iedereen) gaan inderdaad die moeilijke denkkronkel over crumping als outlaw-dans niet leggen; die zien vooral een vreemd onsamenhangend optreden.
Erge is ook nog dat deze "gimmick" enorm afleidt van de sfeer die zo'n nummer eigenlijk uit zou moeten dragen. Het leidt ook af van Waylon zelf (die met zijn charisma, presence en camerablikken heeeeel makkelijk zo'n optreden zelf kan dragen) door allemaal gedoe van dansers eromheen te hebben. Het slaat nergens op.
Ja, ergens snap ik het ook wel, maar er is wat bedenktijd voor nodig.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op zich snap ik nog wel 'het mechanisch bewegen en dan ineens als een absolute klapmongool de horlepiep dansen' in relatie tot 'outlaw zijn / uit de band springen', maar dat is het dan ook wel.
Ja helemaal mee eens. En ook top dat je nog de energie hebt om dit allemaal zo goed te verwoorden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat Pannecoucke (ook in combinatie met eerdere stagings van hem) niet echt lijkt te begrijpen dat op het ESF het echt inderdaad op die drie minuten draait. Mensen moeten het meteen snappen. Als act moet je juist direct een gevoel neerzetten wat nooit meer losgelaten moet worden. Dan ineens een WTF moment gooit alleen maar roet in het eten.
Mensen thuis voor de buis die alles voor het eerst zien (a.k.a. vrijwel iedereen) gaan inderdaad die moeilijke denkkronkel over crumping als outlaw-dans niet leggen; die zien vooral een vreemd onsamenhangend optreden.
Erge is ook nog dat deze "gimmick" enorm afleidt van de sfeer die zo'n nummer eigenlijk uit zou moeten dragen. Het leidt ook af van Waylon zelf (die met zijn charisma, presence en camerablikken heeeeel makkelijk zo'n optreden zelf kan dragen) door allemaal gedoe van dansers eromheen te hebben. Het slaat nergens op.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben al die reviewvideos aan het terugkijken...ik word weer pissig.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:46 schreef Greys het volgende:
Ook eens.
Alleen had Waylon hier gewoon zelf een stokje voor moeten steken als Pannecoucke dan met zo'n delusional plan komt. Of AvroTros. Of Cornald. Of Bibi. OF IEMAND IN DAT HELE TEAM waarvan iedereen het kennelijk allemaal een keigoed plan vond.
Welke zangfout van Waylon heb je het over?quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:47 schreef marcodej het volgende:
En iedereen ziet over het hoofd dat onze Willem in dat kleine stukje ook een enorme zangfout maakt. Dit gaat helemaal mis.
Zijn stem slaat over in de uithaal. En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke zangfout van Waylon heb je het over?![]()
ik hoor wel zijn 'tweede stem' iets doen waarvan ik dacht kan beter.
Die doen alsof ze iemand zijn die weet hoe het is om iemand na te doen die denkt te weten hoe je gitaar speelt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ben al die reviewvideos aan het terugkijken...ik word weer pissig.![]()
De eerste helft schijnt wel heel sterk te zijn, blij mee. Hij houdt de kijkers dus in elk geval vast en hopelijk vinden ze het dan al goed genoeg om ook op te gaan stemmen.
Maar heel raar hoor. Iemand diegezien wil worden als echte muzikant, heeft 4 dansers die gitaarspelen en daarna gaan dansen terwijl de muziek doorspeelt...uhhu
Een overslaande stem vind ik geen 'enorme zangfout' in een doorloop waar het voornamelijk om de act en camera gaat. In alle heel slechte reviews over de act vonden ze het vocally goed, dus zij hebben de andere drie doorlopen ook gehoord en niet alleen die 8 seconden uit één doorloop die wij zien.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn stem slaat over in de uithaal. En niet zo'n klein beetje ook.
Maar dat dat niet opvalt, zegt genoeg over die dansers. Zijn ze toch nog ergens goed voor.
Als je het over dit stukje hebt:quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn stem slaat over in de uithaal. En niet zo'n klein beetje ook.
Maar dat dat niet opvalt, zegt genoeg over die dansers. Zijn ze toch nog ergens goed voor.
Ditquote:Op woensdag 2 mei 2018 02:00 schreef marcodej het volgende:
Cringe, mixed feelings, "sort of interpretative breakdance", strange, doesn't fit in.
Prima.
En dan te bedenken dat dit van dezelfde man is die een lyrische reactievideo over het lied en Waylon had gemaakt. Zo zonde.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:00 schreef marcodej het volgende:
Cringe, mixed feelings, "sort of interpretative breakdance", strange, doesn't fit in.
Prima.
Ik kijk ook altijd graag naar train wrecks. Stiekem geniet ik er ook van als dingen compleet misgaan voor mijn ogen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit
Strookt niet echt met
Dit
imo.
Ik ga met mijn moeder samen kijken, dus ik kan haar nog enigszins geestelijk ondersteunen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:01 schreef Greys het volgende:
Ik ga m'n ouders morgen vast maar even telefonisch voorbereiden op de geestelijke rollercoaster aan gevoelens die ze te wachten staat volgende week als ze Rusland, Moldavië en NL achter elkaar krijgen.
Jij vond het vanaf het begin al niks volgens mij dus dan snap ik ergens wel dat je ervan geniet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd graag naar train wrecks. Stiekem geniet ik er ook van als dingen compleet misgaan voor mijn ogen.
Ramptoerist gespot.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd graag naar train wrecks. Stiekem geniet ik er ook van als dingen compleet misgaan voor mijn ogen.
Zelfs de grote fans vinden het nu niets meer. Dat zegt wel heel veel over hoe slecht dit allemaal was.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit van dezelfde man is die een lyrische reactievideo over het lied en Waylon had gemaakt. Zo zonde.
Ik was groot voorstander van het nummer en zag er ook genoeg potentieel in. Maar als het dan misgaat, mag het van mij ook gelijk goed misgaan ook.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij vond het vanaf het begin al niks volgens mij dus dan snap ik ergens wel dat je ervan geniet.
Al had je wel éven drie seconden solidair met ons kunnen zijn omdat je het zielig voor ons vindt dat het zo tegenvalt(maar ik snap het wel)
Ah sorry. Had volgens mij een aantal negatievere posts al een stukje eerder van je gezien dus ik dacht dat je het sowieso al helemaal niks vond. Maar dat heb ik dan wellicht verkeerd begrepen of haal ik dingen door de war.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was groot voorstander van het nummer en zag er ook genoeg potentieel in. Maar als het dan misgaat, mag het van mij ook gelijk goed misgaan ook.
Heel erg, maar dit schoot ook echt wel een paar keer door mijn hoofdquote:Op woensdag 2 mei 2018 02:10 schreef Greys het volgende:
Ik dacht net dus net echt even twee seconden aan het plot dat Ilse de Pannecoucke gevraagd heeft om Waylon een act voor te leggen waarmee hij voor gek zou gaan.
NEE IK WEET OOK HEUS WEL DAT DAT NIET ZO IS MAAR MIJN FANTASIE NAM EEN LOOPJE MET ME
Volgens mij heeft hij dat wel vaker aangegeven. Ook bij RTL Late Night dat Hans zulke geweldige ingevingen had en dat hij (Waylon) dan telkens dacht van Huh WTF en dan werd het uitgetekend en dat hij dan er wel iets in zag en Hans vertrouwde. Ik geloof overigens niet in een complot, maar deze act is zo vreemd dat je het wel bijna zou gaan denken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:10 schreef Greys het volgende:
Ik dacht net dus net echt even twee seconden aan het plot dat Ilse de Pannecoucke gevraagd heeft om Waylon een act voor te leggen waarmee hij voor gek zou gaan.
NEE IK WEET OOK HEUS WEL DAT DAT NIET ZO IS MAAR MIJN FANTASIE NAM EEN LOOPJE MET ME
Moet zo even terugzoeken waar het was maar Waylon zei ergens dat Hans degene is die er verstand van heeft en hij het voornamelijk aan hem overliet en zelf ook heus wel inbreng had maar dat ie eigenlijk wel overtuigd was van Hans z'n plan toen die hem dat voorlegde. Waar was dat ook alweer? Pauw?
Maar België heeft ie ook niet bepaald positief beïnvloed met z'n act kennelijk. Integendeel. Dus ben bang dat het toch echt gewoon aan hem zelf ligt. En aan artiesten die dan kennelijk allebei niet zeggen 'Nee sorry Hans dit gaat hem niet worden'. En de teams van beide landen ook niet. Wonderlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel erg, maar dit schoot ook echt wel een paar keer door mijn hoofd
Ja het blijft bizar.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:15 schreef libranl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat wel vaker aangegeven. Ook bij RTL Late Night dat Hans zulke geweldige ingevingen had en dat hij (Waylon) dan telkens dacht van Huh WTF en dan werd het uitgetekend en dat hij dan er wel iets in zag en Hans vertrouwde. Ik geloof overigens niet in een complot, maar deze act is zo vreemd dat je het wel bijna zou gaan denken.
En Waylon heeft ook succesvol met Hans gewerkt in 2014, dus ja, hij vertrouwt daarom misschien nog meer op Hans.
Klopt, alleen bij dat 'huh wtf' momentje werd niet echt duidelijk of het over de plannen voor deze act ging of over Hans zijn ideeën in het algemeen of in 2014 etc. Maar grote kans dat het natuurlijk wel over de act van dit jaar ging. Zeker nu we de eerste beelden hebben gezien van de repetitie. Echt een gemiste kans, er had zoveel meer uit dit nummer gehaald kunnen worden.... En juist van Waylon verwacht je dit ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het blijft bizar.
En ik snap ook echt dat je als artiest denkt dat zo'n regisseur het wel zal weten. Jij bent er als artiest om te zorgen dat je lied en zang goed is en je moet wel een beetje kunnen vertrouwen dat de ander weet wat ie doet qua act.
Het is wel lullig om te weten dat hij destijds dus zelfs zelf al aangaf dat ie eerst 'huh wtf' dacht en er later kennelijk toch van overtuigd is. Toch te goed van vertrouwen maar ook echt zelf wel te weinig inzicht in een act die scoort of niet. Al heeft ie dat soort dingen zelf op het podium nooit nodig en hoeft ie daar normaal ook weinig verstand van te hebben. Maar ik had gehoopt dat ie net als in z'n eigen normale optredens voor less is more zou gaan ipv zich kennelijk te laten overtuigen dat dit helemaal de bom is.
Ik kan me van Laura nog wel indenken waarom zij niet tegen Hans ingaat. Zij is pas een paar jaar als zangeres bezig, werkt nog bij de ikea en is dus nog niet echt doorgebroken. Daarnaast is Hans de grote regisseur die al met Metallica en weet ik wat voor internationale artiesten heeft samengewerkt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar België heeft ie ook niet bepaald positief beïnvloed met z'n act kennelijk. Integendeel. Dus ben bang dat het toch echt gewoon aan hem zelf ligt. En aan artiesten die dan kennelijk allebei niet zeggen 'Nee sorry Hans dit gaat hem niet worden'. En de teams van beide landen ook niet. Wonderlijk.
Hoe ik het interpreteerde was dat de "huh wtf" ging over Hans zijn ideeën in het algemeen, maar dat zijn ideeën vaak genoeg goed uitpakten dat hij er wel vertrouwen in had, zeg maar.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:30 schreef libranl het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij dat 'huh wtf' momentje werd niet echt duidelijk of het over de plannen voor deze act ging of over Hans zijn ideeën in het algemeen of in 2014 etc. Maar grote kans dat het natuurlijk wel over de act van dit jaar ging. Zeker nu we de eerste beelden hebben gezien van de repetitie. Echt een gemiste kans, er had zoveel meer uit dit nummer gehaald kunnen worden.... En juist van Waylon verwacht je dit ook niet.
Ja dat zou goed kunnen, hij noemde niet echt specifieke voorbeelden, alleen na de beelden van de repetitie te hebben gezien vandaag sluit ik niet uit dat Waylon hier ook wel een 'huh WTF' momentje bij kan hebben gehadquote:Op woensdag 2 mei 2018 02:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe ik het interpreteerde was dat de "huh wtf" ging over Hans zijn ideeën in het algemeen, maar dat zijn ideeën vaak genoeg goed uitpakten dat hij er wel vertrouwen in had, zeg maar.
Ik begin me al bijna af te vragen of zelfs Hans zelf, na het zien van de beelden, geen 'huh wtf' momentje heeft gehad.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:43 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja dat zou goed kunnen, hij noemde niet echt specifieke voorbeelden, alleen na de beelden van de repetitie te hebben gezien vandaag sluit ik niet uit dat Waylon hier ook wel een 'huh WTF' momentje bij kan hebben gehad
Dan waarschijnlijk eerder iets als: 'Huh wtf, dit ziet er nog genialer uit dan ik had gedacht'quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik begin me al bijna af te vragen of zelfs Hans zelf, na het zien van de beelden, geen 'huh wtf' momentje heeft gehad.
Ja is goed, cheers alvast!quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou ja. Ik ga nog wel even een wijntje pakken en de laatste aflevering van HIGABMNFU terugkijken.
Beetje Britse humor zal me goed doen.
Om de een of andere reden lijkt het alsof ze outlaw interpreteren als duivel. In de clip met die bezeten priester en hier met de aanbidding.quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:32 schreef marcodej het volgende:
Onze act is nog dommer dan San Marino want daar wordt de robotdans tenminste nog uitgevoerd door 4 echte robots.quote:Op woensdag 2 mei 2018 07:03 schreef Fred_B het volgende:
Dan heb je eindelijk eens een nummer met potentie, en verknal je het met een act van het niveau San Marino. Ik kan er nog altijd niet bij.
Ik moet ophouden van mijn zoon🤭quote:Op woensdag 2 mei 2018 07:10 schreef Cee het volgende:
Nachtje geslapen, wakker, eerste gedachte IK BEN NOG STEEDS BOOS.
Nou ja, da's ook gewoon koekoek natuurlijk. Ik begrijp niks van wat er zo tof is aan die hersenbloeding.quote:Op woensdag 2 mei 2018 07:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Onze act is nog dommer dan San Marino want daar wordt de robotdans tenminste nog uitgevoerd door 4 echte robots.
En op radio 2 zijn ze blijkbaar ook geïnstrueerd om alles wat negatief over onze act is af te wimpelen door iets wat niet van ons is af te kraken. Daar zeggen ze net dat Waylon's repetitie niet in goede aarde is gevallen, alles was prima behalve de dansers kregen veel kritiek. Om meteen daar achteraan te zeggen "over raar gesproken, heb je anders gezien wat er bij de bookmakers op 1 staat? Koekoek."
![]()
Ja, als dit onverwachts niet naar de finale gaat, zullen Jan en Cornald ook wel weer de hele wereld en Oost-Europa in het bijzonder de schuld gaan geven. Terwijl de oorzaak van ons aanstaande falen toch vrij duidelijk is.quote:Op woensdag 2 mei 2018 07:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Onze act is nog dommer dan San Marino want daar wordt de robotdans tenminste nog uitgevoerd door 4 echte robots.
En op radio 2 zijn ze blijkbaar ook geïnstrueerd om alles wat negatief over onze act is af te wimpelen door iets wat niet van ons is af te kraken. Daar zeggen ze net dat Waylon's repetitie niet in goede aarde is gevallen, alles was prima behalve de dansers kregen veel kritiek. Om meteen daar achteraan te zeggen "over raar gesproken, heb je anders gezien wat er bij de bookmakers op 1 staat? Koekoek."
![]()
Jan doet niks met ESF dit jaar, die vindt er wel wat van.quote:Op woensdag 2 mei 2018 07:24 schreef Mystikvm het volgende:
Nu al kromme tenen als ik denk aan het totaal van de realiteit verstoken commentaar van Jan en Cornald straks tijdens de halve finale. Ze begrijpen er natuurlijk níks van dat niemand een stel spastische breakdancers kan waarderen bij dit countryrocknummer.
Het enige greintje hoop dat ik nog heb is dat ze zich wél iets aantrekken van de massale kritiek (niet alleen bij fans, ook bij pers) en op z'n minst dat dansen zaterdag minder focus geven. Als ze er écht schijt aan hebben dan haak ik officieel af en ga ik met m'n ogen dicht kijken en in Lissabon mezelf namens de NL delegatie bij iedereen verontschuldigen voor de totale domheid en arrogantie.quote:Op woensdag 2 mei 2018 07:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap er ook niks van, maar merk dat mijn enthousiasme foetsie is.
Niks TeamWaylon meer. Want ik vind het een aanfluiting en zie niet in waarom mensen nu nog zouden moeten stemmen.
Als je het zo smaakloos aanpakt dan haak ik toch echt af. Je hebt een kans en dan kom je met dit? Neh
Om nog maar over die houding bij de persconferentie te zwijgen.
Presenteerde Poepz0r dat programma?quote:Op woensdag 2 mei 2018 07:11 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
JW Roodbeengod samen met Jeroen KidVquote:Op woensdag 2 mei 2018 07:37 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Presenteerde Poepz0r dat programma?
Dat was cynisch bedoeldquote:Op woensdag 2 mei 2018 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het leven is dan ook niet altijd leuk en gezellig. En al vergaat de wereld niet, het feit dat iemand de drieling van vorig jaar olijk durft te noemen geeft al genoeg reden tot klagen.![]()
Hebben we het nog net eens over de rukke act van Waylon.![]()
Wat zeiden ze dan?quote:Op woensdag 2 mei 2018 07:44 schreef ato het volgende:
Vanochtend bij Ekdom op radio 2 werd er gesproken over de negatieve reacties tav Waylon zijn optreden.
Ik denk ondertussen dat het hele artistieke concept van CATS juist uit de koker van Ilse is gekomen en niet vanuit Pannecouckequote:Op woensdag 2 mei 2018 02:10 schreef Greys het volgende:
Moet zo even terugzoeken waar het was maar Waylon zei ergens dat Hans degene is die er verstand van heeft en hij het voornamelijk aan hem overliet en zelf ook heus wel inbreng had maar dat ie eigenlijk wel overtuigd was van Hans z'n plan toen die hem dat voorlegde. Waar was dat ook alweer? Pauw?
Oh god, Nederland en het songfestival. Het ligt natuurlijk weer aan anderen en wij doen niets fout.quote:Op woensdag 2 mei 2018 07:11 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik schaam me er zelfs gewoon voor nuquote:Op woensdag 2 mei 2018 07:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap er ook niks van, maar merk dat mijn enthousiasme foetsie is.
Niks TeamWaylon meer. Want ik vind het een aanfluiting en zie niet in waarom mensen nu nog zouden moeten stemmen.
Als je het zo smaakloos aanpakt dan haak ik toch echt af. Je hebt een kans en dan kom je met dit? Neh
Om nog maar over die houding bij de persconferentie te zwijgen.
Als je zoiets meekrijgt, dan verander je toch gewoon lekker de boel?? Waarom zo opstandig (wat ik verwacht). Cornald heeft dat sowieso ook allemaal meegekregen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 07:52 schreef Wuwwa het volgende:
Hele livestream van Wiwi staat nu ook online, met rond 5uur57 Waylon. Ook met wat meer pers op de achtergrond. Belg van songfestivalBE doet zijn handen voor het hoofd, iedereen met een WTH gezicht en houding, bij het tweede couplet, en op het eind. Onbegrip en gelach.
Maar nee, verder niet zo judgmental zijn over die acht seconden jongens
Dat heb ik alleen met de outfit al maar ik verwachtte wel een serieuze staging.quote:
Het is ook echt puur vanaf het tweede couplet dat de boel ontspoord, haal die overgang er gewoon uit daar, en laat ze pas achterlijk losgaan als ie start met swagger mick jagger. Dan kun je de schade nog wat voorkomen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 07:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je zoiets meekrijgt, dan verander je toch gewoon lekker de boel?? Waarom zo opstandig (wat ik verwacht). Cornald heeft dat sowieso ook allemaal meegekregen.
Kijk als de pers reageert dat het wel oké was, niet veel bijzonders etc. dan snap ik dat je niets verandert, maar deze reacties zijn wel van een heel ander niveau.
Of zoals de verkeerde wissel van Sven Kramer bij die Winterspelen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:19 schreef Greys het volgende:
Als je al die buitenlandse reacties onder elkaar ziet in het reactietopic. OMG. Echt iedereen zegt exact hetzelfde. Goed lied. Goed gezongen. Compleet verpest door onnodige afleidende act.
God wat zonde.
Alsof je Verstappen vooraan in het veld ziet rijden, podium in zicht, nog drie rondes te gaan en hij de pits in rijdt terwijl het niet hoeft.
Ik zeg in de TTquote:Op woensdag 2 mei 2018 08:07 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
Meer mensen hier vannacht nog gedroomd over Nel Veerkamp?
De fanatiekelingen balen hier net zo erg als de fans van het Nederlands voetbalteam als zij niet gekwalificeerd zijn voor een EK of WK, denk ik.quote:
Mee eens!quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:23 schreef Lamballert het volgende:
Zijn jullie nog bezig? Ja jullie vinden het kut, ja het is niet wat jullie hebben verwacht, maar mijn god wat een drama hier zeg. Ik ben extra de hele avond weggebleven hier door dit. Puur omdat ik alleen maar boehoehoehoe las hier... moet je persee doorgaan met jezelf steeds slecht te laten voelen? Just let it go, je hebt het niet in de hand om nu enigzins er wat aan te veranderen.
Sorry voor de rant. Begrijp me niet verkeerd, ook voor mij is het niet wat ik in gedachte had, alleen ik vind het volgens mij een van de weinige die het allemaal wel vindt meevallen. En ja je mag het echt wel zwaar klote vinden, ieder zijn/haar mening uiteraard.
Lamballert out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |