Als je het over dit stukje hebt:quote:Op woensdag 2 mei 2018 01:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn stem slaat over in de uithaal. En niet zo'n klein beetje ook.
Maar dat dat niet opvalt, zegt genoeg over die dansers. Zijn ze toch nog ergens goed voor.
Ditquote:Op woensdag 2 mei 2018 02:00 schreef marcodej het volgende:
Cringe, mixed feelings, "sort of interpretative breakdance", strange, doesn't fit in.
Prima.
En dan te bedenken dat dit van dezelfde man is die een lyrische reactievideo over het lied en Waylon had gemaakt. Zo zonde.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:00 schreef marcodej het volgende:
Cringe, mixed feelings, "sort of interpretative breakdance", strange, doesn't fit in.
Prima.
Ik kijk ook altijd graag naar train wrecks. Stiekem geniet ik er ook van als dingen compleet misgaan voor mijn ogen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit
Strookt niet echt met
Dit
imo.
Ik ga met mijn moeder samen kijken, dus ik kan haar nog enigszins geestelijk ondersteunen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:01 schreef Greys het volgende:
Ik ga m'n ouders morgen vast maar even telefonisch voorbereiden op de geestelijke rollercoaster aan gevoelens die ze te wachten staat volgende week als ze Rusland, Moldavië en NL achter elkaar krijgen.
Jij vond het vanaf het begin al niks volgens mij dus dan snap ik ergens wel dat je ervan geniet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd graag naar train wrecks. Stiekem geniet ik er ook van als dingen compleet misgaan voor mijn ogen.
Ramptoerist gespot.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd graag naar train wrecks. Stiekem geniet ik er ook van als dingen compleet misgaan voor mijn ogen.
Zelfs de grote fans vinden het nu niets meer. Dat zegt wel heel veel over hoe slecht dit allemaal was.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit van dezelfde man is die een lyrische reactievideo over het lied en Waylon had gemaakt. Zo zonde.
Ik was groot voorstander van het nummer en zag er ook genoeg potentieel in. Maar als het dan misgaat, mag het van mij ook gelijk goed misgaan ook.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij vond het vanaf het begin al niks volgens mij dus dan snap ik ergens wel dat je ervan geniet.
Al had je wel éven drie seconden solidair met ons kunnen zijn omdat je het zielig voor ons vindt dat het zo tegenvalt(maar ik snap het wel)
Ah sorry. Had volgens mij een aantal negatievere posts al een stukje eerder van je gezien dus ik dacht dat je het sowieso al helemaal niks vond. Maar dat heb ik dan wellicht verkeerd begrepen of haal ik dingen door de war.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was groot voorstander van het nummer en zag er ook genoeg potentieel in. Maar als het dan misgaat, mag het van mij ook gelijk goed misgaan ook.
Heel erg, maar dit schoot ook echt wel een paar keer door mijn hoofdquote:Op woensdag 2 mei 2018 02:10 schreef Greys het volgende:
Ik dacht net dus net echt even twee seconden aan het plot dat Ilse de Pannecoucke gevraagd heeft om Waylon een act voor te leggen waarmee hij voor gek zou gaan.
NEE IK WEET OOK HEUS WEL DAT DAT NIET ZO IS MAAR MIJN FANTASIE NAM EEN LOOPJE MET ME
Volgens mij heeft hij dat wel vaker aangegeven. Ook bij RTL Late Night dat Hans zulke geweldige ingevingen had en dat hij (Waylon) dan telkens dacht van Huh WTF en dan werd het uitgetekend en dat hij dan er wel iets in zag en Hans vertrouwde. Ik geloof overigens niet in een complot, maar deze act is zo vreemd dat je het wel bijna zou gaan denken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:10 schreef Greys het volgende:
Ik dacht net dus net echt even twee seconden aan het plot dat Ilse de Pannecoucke gevraagd heeft om Waylon een act voor te leggen waarmee hij voor gek zou gaan.
NEE IK WEET OOK HEUS WEL DAT DAT NIET ZO IS MAAR MIJN FANTASIE NAM EEN LOOPJE MET ME
Moet zo even terugzoeken waar het was maar Waylon zei ergens dat Hans degene is die er verstand van heeft en hij het voornamelijk aan hem overliet en zelf ook heus wel inbreng had maar dat ie eigenlijk wel overtuigd was van Hans z'n plan toen die hem dat voorlegde. Waar was dat ook alweer? Pauw?
Maar België heeft ie ook niet bepaald positief beïnvloed met z'n act kennelijk. Integendeel. Dus ben bang dat het toch echt gewoon aan hem zelf ligt. En aan artiesten die dan kennelijk allebei niet zeggen 'Nee sorry Hans dit gaat hem niet worden'. En de teams van beide landen ook niet. Wonderlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel erg, maar dit schoot ook echt wel een paar keer door mijn hoofd
Ja het blijft bizar.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:15 schreef libranl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat wel vaker aangegeven. Ook bij RTL Late Night dat Hans zulke geweldige ingevingen had en dat hij (Waylon) dan telkens dacht van Huh WTF en dan werd het uitgetekend en dat hij dan er wel iets in zag en Hans vertrouwde. Ik geloof overigens niet in een complot, maar deze act is zo vreemd dat je het wel bijna zou gaan denken.
En Waylon heeft ook succesvol met Hans gewerkt in 2014, dus ja, hij vertrouwt daarom misschien nog meer op Hans.
Klopt, alleen bij dat 'huh wtf' momentje werd niet echt duidelijk of het over de plannen voor deze act ging of over Hans zijn ideeën in het algemeen of in 2014 etc. Maar grote kans dat het natuurlijk wel over de act van dit jaar ging. Zeker nu we de eerste beelden hebben gezien van de repetitie. Echt een gemiste kans, er had zoveel meer uit dit nummer gehaald kunnen worden.... En juist van Waylon verwacht je dit ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het blijft bizar.
En ik snap ook echt dat je als artiest denkt dat zo'n regisseur het wel zal weten. Jij bent er als artiest om te zorgen dat je lied en zang goed is en je moet wel een beetje kunnen vertrouwen dat de ander weet wat ie doet qua act.
Het is wel lullig om te weten dat hij destijds dus zelfs zelf al aangaf dat ie eerst 'huh wtf' dacht en er later kennelijk toch van overtuigd is. Toch te goed van vertrouwen maar ook echt zelf wel te weinig inzicht in een act die scoort of niet. Al heeft ie dat soort dingen zelf op het podium nooit nodig en hoeft ie daar normaal ook weinig verstand van te hebben. Maar ik had gehoopt dat ie net als in z'n eigen normale optredens voor less is more zou gaan ipv zich kennelijk te laten overtuigen dat dit helemaal de bom is.
Ik kan me van Laura nog wel indenken waarom zij niet tegen Hans ingaat. Zij is pas een paar jaar als zangeres bezig, werkt nog bij de ikea en is dus nog niet echt doorgebroken. Daarnaast is Hans de grote regisseur die al met Metallica en weet ik wat voor internationale artiesten heeft samengewerkt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar België heeft ie ook niet bepaald positief beïnvloed met z'n act kennelijk. Integendeel. Dus ben bang dat het toch echt gewoon aan hem zelf ligt. En aan artiesten die dan kennelijk allebei niet zeggen 'Nee sorry Hans dit gaat hem niet worden'. En de teams van beide landen ook niet. Wonderlijk.
Hoe ik het interpreteerde was dat de "huh wtf" ging over Hans zijn ideeën in het algemeen, maar dat zijn ideeën vaak genoeg goed uitpakten dat hij er wel vertrouwen in had, zeg maar.quote:Op woensdag 2 mei 2018 02:30 schreef libranl het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij dat 'huh wtf' momentje werd niet echt duidelijk of het over de plannen voor deze act ging of over Hans zijn ideeën in het algemeen of in 2014 etc. Maar grote kans dat het natuurlijk wel over de act van dit jaar ging. Zeker nu we de eerste beelden hebben gezien van de repetitie. Echt een gemiste kans, er had zoveel meer uit dit nummer gehaald kunnen worden.... En juist van Waylon verwacht je dit ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |