abonnement Unibet Coolblue
  ESF Reporter woensdag 2 mei 2018 @ 08:36:21 #201
87554 Cee
Welluk?
pi_178883952
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:35 schreef Wuwwa het volgende:
Haal het krumpen eruit en leer ze geloofwaardig op een trommel slaan en het is zo vreemd nog niet.
Precies dit. Het is echt ALLEEN die dansers. Haal dat weg en je gaat er zó ver op vooruit.
pi_178883959
God we moeten ook gewoon nog langer dan een week wachten voordat we het eindelijk zien _O-
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 08:38:10 #203
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178883970
Als je uit wil huilen dan doe je dat in dit topic. Als je positief wilt zijn dan doe je dat in dit topic. Niks moet hier.
pi_178883971
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:36 schreef Cee het volgende:

[..]

Precies dit. Het is echt ALLEEN die dansers. Haal dat weg en je gaat er zó ver op vooruit.
Ja! Of laat ze in ieder geval de bewegingen synchroon doen. Ook qua plek op het podium zit er totaal geen samenhang in
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 08:39:21 #205
163650 Greys
pi_178883984
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik kijk naar een gemiddeld vak voetbalsupporters of naar reacties van F1 fans als er een gele kaart wordt getrokken of iemand ergens weer een grindbak in rijdt en ik vind onze reacties die ene keer in het jaar prima meevallen.
En dit dus. Kom op zeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178884002
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:35 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Maar dat is het toch niet? Ieder z'n mening natuurlijk. Maar je moet wel realistisch blijven. T is vreselijk zuur, maar we hebben zaterdag nog, de generales en dan zien wij het pas.
Nouja we zakken als een baksteen, denk niet dat het straks ineens beter wordt als we de beelden zien. Het is meer wat had KUNNEN zijn, top 10 was misschien wel mogelijk, nu lijkt het me heel sterk. Ik bedoel we moeten nu eerst die finale maar eens halen 8)7 dat maakt het voor mij heel zuur.
pi_178884016
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:35 schreef Wuwwa het volgende:
Haal het krumpen eruit en leer ze geloofwaardig op een trommel slaan en het is zo vreemd nog niet.
Dit dus
pi_178884020
Als zelfs mensen die super positief over hun nummer waren al teleurgesteld zijn, vraag ik me af wie gaat stemmen als het echt zo weird was. Helemaal met een geweldige staging van Moldavië voor je.
pi_178884021
Ik heb een nachtje nagedacht over deze ellende, en heb vier oplossingen bedacht om toch nog iets van de act te maken:

1. Waylon vervangt het woord “Outlaw” door “Idiot”. Ik geef toe, Everybody’s got a little Idiot in ‘em bekt een stuk minder lekker, maar de tekst klopt dan wel een stuk beter bij de act dan nu. Het is jammer dat Greys en Cee dan hun Portugal-posters moeten vervangen, maar ik gok dat zij dat er wel voor over hebben .

2. We slaan een hele hoop vuurwerk en rookmachines in. Van de hele act is dan niets meer te zien, maar goed, het is per slot van rekening een SONGcontest. En met het liedje is niks mis.

3. We gebruiken stroboscoop (zo heet dat toch?) lichten om de dansers mee te belichten. Door te heftig en op maat flikkerende lampen zien de spastische bewegingen er ineens cool en Rock ‘n Roll uit. Af en toe gaan de stroboscooplichten uit, en komt Waylon vol in beeld. Die dan z’n lock en load laat zien, en natuurlijk...

4. De Wenkbrouw. We hebben altijd nog de wenkbrouw jongens!!! Met één lekkere vette wenkbrouw glijdt iedereen thuis van z’n bank af, en zijn de creepy dansers meteen vergeten en vergeven. Toch????

(En 5: Carlo Boszhard figureert in de volgende clip van Waylon als priester)
pi_178884040
Alhoewel dat negatieve nu wel mag stoppen. We weten het, laten we positief blijven of kijk gewoon niet aankomende week, kan ook nog.
pi_178884044
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:41 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nouja we zakken als een baksteen, denk niet dat het straks ineens beter wordt als we de beelden zien. Het is meer wat had KUNNEN zijn, top 10 was misschien wel mogelijk, nu lijkt het me heel sterk. Ik bedoel we moeten nu eerst die finale maar eens halen 8)7 dat maakt het voor mij heel zuur.
Heb je helemaal gelijk in hoor. Maar laten we ook niet vergeten dat t nummer niet is veranderd. Het is nog steeds eigen genoeg om mensen te laten stemmen.
pi_178884061
En bedenk maar zo... niemand in oost Europa zal nog over de “water into wine” vallen. Sterker nog, ik denk dat mensen wel een glaasje kunnen gebruiken na de huidige act :) .
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2018 @ 08:46:08 #213
43556 miss_dynastie
pi_178884065
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:35 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Maar dat is het toch niet? Ieder z'n mening natuurlijk. Maar je moet wel realistisch blijven. T is vreselijk zuur, maar we hebben zaterdag nog, de generales en dan zien wij het pas.
Ja en dan? Dit is niet een voetballer die in the heat of the moment een penalty mist of een coureur die door zijn teammaat de race uit wordt gekegeld. Het ging niet ter plekke mis of zo, dat is juist het hele probleem, alles ging exact volgens plan.
pi_178884066
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:23 schreef Lamballert het volgende:
Zijn jullie nog bezig? Ja jullie vinden het kut, ja het is niet wat jullie hebben verwacht, maar mijn god wat een drama hier zeg. Ik ben extra de hele avond weggebleven hier door dit. Puur omdat ik alleen maar boehoehoehoe las hier... moet je persee doorgaan met jezelf steeds slecht te laten voelen? Just let it go, je hebt het niet in de hand om nu enigzins er wat aan te veranderen.

Sorry voor de rant. Begrijp me niet verkeerd, ook voor mij is het niet wat ik in gedachte had, alleen ik vind het volgens mij een van de weinige die het allemaal wel vindt meevallen. En ja je mag het echt wel zwaar klote vinden, ieder zijn/haar mening uiteraard.

Lamballert out.
Als iets echt ronduit kut is, moet je jezelf uiteraard op gaan peppen door te doen alsof we straks een geweldig optreden gaan leveren :+

Jij weet ook dat het hele spectakel nog moet komen, toch?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178884070
Vorig jaar: middelmatig nummer, oké act
Dit jaar: geweldig nummer, matige act (naar t schijnt)

= GELIJK :)
pi_178884086
Nou, nog een nachtje over geslapen. En ben nog steeds ontzettend pissig. Meer pissig dan teleurgesteld eigenlijk. Hoe kun je dit in vredesnaam zó verpesten?! Echt, HOE?! Nou, zo dus.

Zie dat onze vriend Carlo ook nog flinke duit in het zakje heeft gedaan. Kunnen we er ook nog wel bij hebben. Gádverdamme, wat een eersteklas eikel is dat toch ook hè. Godzijdank kijken er steeds minder mensen naar dat smerige RTL-kliekje.

Wat ik nog het ergste vind is dat Waylon gewoon meerdere malen heeft gelogen. Dat begon natuurlijk al in DWDD toen hij zei alle nummers zelf te hebben geschreven. Dat zagen we toen toen nog als een leugentje om bestwil, maar in het grotere plaatje vind ik 'm ineens vrij onbetrouwbaar. Hij zegt gewoon wat 'm op dat moment uitkomt, of dat nou de waarheid is of niet.

Ik heb dan ook geen enkele hoop meer. Ja, als we heel veel geluk hebben halen we de finale (puur omdat het een goed nummer blijft) maar voor het linkerrijtje doen we sowieso niet meer mee. En we zijn dus in zekere zin alsnog een soort lachertje geworden. Een gimmick. En dat met een rasartiest als Waylon, die al maanden gilt over authenticiteit en dichtbij jezelf blijven.

Het moet bijna wel die enorme bubbel zijn, waarin onze delegatie elk jaar weer terechtkomt. Het kritiekloos ja-knikken en alles fantastisch vinden. Cornald is volledig gaan hangen in het feit dat je "een verhaal moet vertellen". Als blinde kippen zijn ze in dit verschrikkelijke idee gaan geloven.

Outlaw heeft geen verhaal nodig, dat nummer vertelt het verhaal zélf al. Een outlaw is een loner. Hoe kun je dat beter vertellen dan gewoon lekker in je eentje op het podium te gaan staan? Gewoon rocken zoals 'ie al zijn hele leven doet. En áls er dan mensen bij je komen staan, moeten dat toch gewoon je bandleden zijn, je maatjes?

Maar nee, een stel acteurs staat er. Mannen die nog nooit een muziekinstrument vast hebben gehad. Mannen die ontegenzeggelijk super talentvol zijn - krumping is awesome en loodzwaar - maar het slaat als een tang op een varken. Daar kan geen cameravoering nog wat van maken.

Dit in combinatie met de houding van Waylon in de persconferentie (nonchalant, op het arrogante af) en de racismekaart die ook nog eens getrokken wordt - het ís natuurlijk niet zo bedoeld, maar je wéét toch dat je die associatie in deze tijd moet vermijden - maakt het gewoon een verschrikkelijke nachtmerrie. En wij maar denken dat we in 2015 een rampjaar hadden.

Zo, moest het ff van me afschrijven. Nu eerst maar een bakje koffie. :s) Geen repetities vandaag voor mij, geen zin in.
pi_178884095
Waar ik me ook nog aan vasthoud. Vorig jaar werd de performance van OG3NE omschreven als amazing, stunning etc. Nou ik vond het allemaal nogal armoe troef. En het deed 0,0 in de televoting.
pi_178884105
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:47 schreef croissantlechat het volgende:
Nou, nog een nachtje over geslapen. En ben nog steeds ontzettend pissig. Meer pissig dan teleurgesteld eigenlijk. Hoe kun je dit in vredesnaam zó verpesten?! Echt, HOE?! Nou, zo dus.

Zie dat onze vriend Carlo ook nog flinke duit in het zakje heeft gedaan. Kunnen we er ook nog wel bij hebben. Gádverdamme, wat een eersteklas eikel is dat toch ook hè. Godzijdank kijken er steeds minder mensen naar dat smerige RTL-kliekje.

Wat ik nog het ergste vind is dat Waylon gewoon meerdere malen heeft gelogen. Dat begon natuurlijk al in DWDD toen hij zei alle nummers zelf te hebben geschreven. Dat zagen we toen toen nog als een leugentje om bestwil, maar in het grotere plaatje vind ik 'm ineens vrij onbetrouwbaar. Hij zegt gewoon wat 'm op dat moment uitkomt, of dat nou de waarheid is of niet.

Ik heb dan ook geen enkele hoop meer. Ja, als we heel veel geluk hebben halen we de finale (puur omdat het een goed nummer blijft) maar voor het linkerrijtje doen we sowieso niet meer mee. En we zijn dus in zekere zin alsnog een soort lachertje geworden. Een gimmick. En dat met een rasartiest als Waylon, die al maanden gilt over authenticiteit en dichtbij jezelf blijven.

Het moet bijna wel die enorme bubbel zijn, waarin onze delegatie elk jaar weer terechtkomt. Het kritiekloos ja-knikken en alles fantastisch vinden. Cornald is volledig gaan hangen in het feit dat je "een verhaal moet vertellen". Als blinde kippen zijn ze in dit verschrikkelijke idee gaan geloven.

Outlaw heeft geen verhaal nodig, dat nummer vertelt het verhaal zélf al. Een outlaw is een loner. Hoe kun je dat beter vertellen dan gewoon lekker in je eentje op het podium te gaan staan? Gewoon rocken zoals 'ie al zijn hele leven doet. En áls er dan mensen bij je komen staan, moeten dat toch gewoon je bandleden zijn, je maatjes?

Maar nee, een stel acteurs staat er. Mannen die nog nooit een muziekinstrument vast hebben gehad. Mannen die ontegenzeggelijk super talentvol zijn - krumping is awesome en loodzwaar - maar het slaat als een tang op een varken. Daar kan geen cameravoering nog wat van maken.

Dit in combinatie met de houding van Waylon in de persconferentie (nonchalant, op het arrogante af) en de racismekaart die ook nog eens getrokken wordt - het ís natuurlijk niet zo bedoeld, maar je wéét toch dat je die associatie in deze tijd moet vermijden - maakt het gewoon een verschrikkelijke nachtmerrie. En wij maar denken dat we in 2015 een rampjaar hadden.

Zo, moest het ff van me afschrijven. Nu eerst maar een bakje koffie. :s) Geen repetities vandaag voor mij, geen zin in.
Goed gezegd. Precies wat ik ook denk.
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2018 @ 08:53:04 #219
43556 miss_dynastie
pi_178884140
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:48 schreef aarontje112 het volgende:
Waar ik me ook nog aan vasthoud. Vorig jaar werd de performance van OG3NE omschreven als amazing, stunning etc. Nou ik vond het allemaal nogal armoe troef. En het deed 0,0 in de televoting.
Omdat vooral de meiden geroemd werden om hun samenzang en ze daarop scoorden bij de jury’s bedoel je? Dat er daarom nog hoop is? Denk dat de act van Waylon daar de boel teveel voor afbreekt en drie zingende zusjes net ff meer bijzonder zijn dan een eind dertiger die denkt dat ‘ie Snoop Dogg is......
pi_178884143
Net wakker, en voelt serieus alsof ik een kater heb. Oh, en ook alsof het een nachtmerrie is waar ik niet uitkom. Ik schaam mij echt voor de act, en omdat ik dat totáál niet verwacht had met Waylon, is het nog gênanter.

Ik vind het nog erger dan IJsland en San Marino, en dat zegt dus hoe erg ik het vind :')

Helemaal eens met croissantlechat.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 08:54:44 #221
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178884154
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:47 schreef croissantlechat het volgende:
Nou, nog een nachtje over geslapen. En ben nog steeds ontzettend pissig. Meer pissig dan teleurgesteld eigenlijk. Hoe kun je dit in vredesnaam zó verpesten?! Echt, HOE?! Nou, zo dus.

Zie dat onze vriend Carlo ook nog flinke duit in het zakje heeft gedaan. Kunnen we er ook nog wel bij hebben. Gádverdamme, wat een eersteklas eikel is dat toch ook hè. Godzijdank kijken er steeds minder mensen naar dat smerige RTL-kliekje.

Wat ik nog het ergste vind is dat Waylon gewoon meerdere malen heeft gelogen. Dat begon natuurlijk al in DWDD toen hij zei alle nummers zelf te hebben geschreven. Dat zagen we toen toen nog als een leugentje om bestwil, maar in het grotere plaatje vind ik 'm ineens vrij onbetrouwbaar. Hij zegt gewoon wat 'm op dat moment uitkomt, of dat nou de waarheid is of niet.

Ik heb dan ook geen enkele hoop meer. Ja, als we heel veel geluk hebben halen we de finale (puur omdat het een goed nummer blijft) maar voor het linkerrijtje doen we sowieso niet meer mee. En we zijn dus in zekere zin alsnog een soort lachertje geworden. Een gimmick. En dat met een rasartiest als Waylon, die al maanden gilt over authenticiteit en dichtbij jezelf blijven.

Het moet bijna wel die enorme bubbel zijn, waarin onze delegatie elk jaar weer terechtkomt. Het kritiekloos ja-knikken en alles fantastisch vinden. Cornald is volledig gaan hangen in het feit dat je "een verhaal moet vertellen". Als blinde kippen zijn ze in dit verschrikkelijke idee gaan geloven.

Outlaw heeft geen verhaal nodig, dat nummer vertelt het verhaal zélf al. Een outlaw is een loner. Hoe kun je dat beter vertellen dan gewoon lekker in je eentje op het podium te gaan staan? Gewoon rocken zoals 'ie al zijn hele leven doet. En áls er dan mensen bij je komen staan, moeten dat toch gewoon je bandleden zijn, je maatjes?

Maar nee, een stel acteurs staat er. Mannen die nog nooit een muziekinstrument vast hebben gehad. Mannen die ontegenzeggelijk super talentvol zijn - krumping is awesome en loodzwaar - maar het slaat als een tang op een varken. Daar kan geen cameravoering nog wat van maken.

Dit in combinatie met de houding van Waylon in de persconferentie (nonchalant, op het arrogante af) en de racismekaart die ook nog eens getrokken wordt - het ís natuurlijk niet zo bedoeld, maar je wéét toch dat je die associatie in deze tijd moet vermijden - maakt het gewoon een verschrikkelijke nachtmerrie. En wij maar denken dat we in 2015 een rampjaar hadden.

Zo, moest het ff van me afschrijven. Nu eerst maar een bakje koffie. :s) Geen repetities vandaag voor mij, geen zin in.
Goede post, eens helaas..
pi_178884174
Ik had voordat de repetitie gisteren begon, nog gezegd hoe geweldig het is om dit later allemaal terug te lezen. Nu denk ik juist dat we dit allemaal willen verdringen :')
  woensdag 2 mei 2018 @ 09:02:12 #223
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178884234
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:42 schreef Redlegs het volgende:
3. We gebruiken stroboscoop (zo heet dat toch?) lichten om de dansers mee te belichten. Door te heftig en op maat flikkerende lampen zien de spastische bewegingen er ineens cool en Rock ‘n Roll uit. Af en toe gaan de stroboscooplichten uit, en komt Waylon vol in beeld. Die dan z’n lock en load laat zien, en natuurlijk...
Dit zie ik ergens nog wel voor me als dé verrassing die tot nu toe wordt achtergehouden.
:o)
pi_178884282
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als iets echt ronduit kut is, moet je jezelf uiteraard op gaan peppen door te doen alsof we straks een geweldig optreden gaan leveren :+

Jij weet ook dat het hele spectakel nog moet komen, toch?
Er staat toch niet dat je jezelf moet oppeppen? Ik zeg alleen maar dat het is zoals het is. Teleurgesteld mag je altijd zijn. Ik merk alleen dat er teveel erover doorgepraat wordt. Is toch niet fijn voorjezelf?

Ik ben gewoon heel benieuwd hoe het op de tv beelden eruit gaat zien. Ik heb daar best wel vertrouwen in.
pi_178884320
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 09:05 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Er staat toch niet dat je jezelf moet oppeppen? Ik zeg alleen maar dat het is zoals het is. Teleurgesteld mag je altijd zijn. Ik merk alleen dat er teveel erover doorgepraat wordt. Is toch niet fijn voorjezelf?

Ik ben gewoon heel benieuwd hoe het op de tv beelden eruit gaat zien. Ik heb daar best wel vertrouwen in.
Voor mij werkt het juist wel om erover door te praten. Het zit nog in m'n hoofd en moet het kwijt. En dan schrijf ik het van mij af en lucht het op. Werkt heel psychologisch _O- Wellicht ook voor anderen hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')