Dat hadden ze in de finale in Noorwegen ook al, dus ze lijken niet veel geleerd te hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:18 schreef Greys het volgende:
Ik snap het ergens wel van Noorwegen. De graphics van de instrumenten liepen dus nu de eerste keer niet goed met z'n bewegingen en als dat dan online wordt gezet ziet het er vrij bespottelijk uit
Winnen hoeft niet nee, maar ik vind het echt een heel leuke inzendingquote:
Ik vind het zo hilarisch dat het meneertje dat zoveel commentaar had op Zweden nu zelf een oude Zweedse act kopieertquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:18 schreef Greys het volgende:
Ik snap het ergens wel van Noorwegen. De graphics van de instrumenten liepen dus nu de eerste keer niet goed met z'n bewegingen en als dat dan online wordt gezet ziet het er vrij bespottelijk uit
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:20 schreef ijs_beer het volgende:
Nederlanders hou je een beetje in, anders heeft iedereen een hekel aan ons aan het einde van de dag en stemt er niemand meer 😀 😀
Toch weer aan het moederen.
Ja, daarom frustreert het me nog meerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
Als een of andere nobody dit had gezongen, was het nooit zo hoog in de odds geweest.
Ja dat wel. Denk dat veel mensen dat ook wel gaan vinden dat het allemaal beetje gejat is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het zo hilarisch dat het meneertje dat zoveel commentaar had op Zweden nu zelf een oude Zweedse act kopieert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |