SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-RehearsalsKoel en donker bewaren
Het is een combi van het Fairytale-effect en het feit dat andere favorieten nu een beetje terugvallen... en je weet dat hij dit lied enorm weet te verkopen als een masterpiece wat het totaal niet isquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:01 schreef Momo... het volgende:
Met het optreden van Rybak in nationale finale is die 4de plek in de odds echt niet terecht.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:06 schreef ijs_beer het volgende:
Oh Noorwegen laat ook het eerste deel van de repetitie niet zien.
Ik stem voor dat eerste, maar ik ben dan ook het zonnetje in huis.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:08 schreef Chocoladesoes het volgende:
Aan het einde van deze dag zijn we óf depressief óf manisch
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik stem voor dat eerste, maar ik ben dan ook het zonnetje in huis.
Net zoals Macedonië gisteren.quote:
Oh dat heb ik niet meegekregen.quote:
Of allebeiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:08 schreef Chocoladesoes het volgende:
Aan het einde van deze dag zijn we óf depressief óf manisch
Oja sorry!quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:09 schreef Cee het volgende:
Nog even eenvoor aarontje en z’n melkende geit.
Is this the sorry-topic?quote:
Daar lijkt het wel op..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:13 schreef Dave het volgende:
Is er al een uur uitloop, zodat ik wel op tijd thuis ben voor Waylon?
Gewoon eerder weggaan van werk en uitleggen dat je naar Het Hoofd wil kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:13 schreef Dave het volgende:
Is er al een uur uitloop, zodat ik wel op tijd thuis ben voor Waylon?
Ja! wilde het net vragenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:14 schreef Guanabana het volgende:
Hapert jullie stream ook of is dat mijn kutinternetverbinding?
Nee, heb het ookquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:14 schreef Guanabana het volgende:
Ahhhh topquote:
Off-screen heeft hij al een run gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:16 schreef Guanabana het volgende:
Maar ehm. Rybak zou al bezig moeten zijn? Komt hij nog? Gaan we uberhaupt wel iets ervan meekrijgen?
Dat hadden ze in de finale in Noorwegen ook al, dus ze lijken niet veel geleerd te hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:18 schreef Greys het volgende:
Ik snap het ergens wel van Noorwegen. De graphics van de instrumenten liepen dus nu de eerste keer niet goed met z'n bewegingen en als dat dan online wordt gezet ziet het er vrij bespottelijk uit
Winnen hoeft niet nee, maar ik vind het echt een heel leuke inzendingquote:
Ik vind het zo hilarisch dat het meneertje dat zoveel commentaar had op Zweden nu zelf een oude Zweedse act kopieertquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:18 schreef Greys het volgende:
Ik snap het ergens wel van Noorwegen. De graphics van de instrumenten liepen dus nu de eerste keer niet goed met z'n bewegingen en als dat dan online wordt gezet ziet het er vrij bespottelijk uit
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:20 schreef ijs_beer het volgende:
Nederlanders hou je een beetje in, anders heeft iedereen een hekel aan ons aan het einde van de dag en stemt er niemand meer 😀 😀
Toch weer aan het moederen.
Ja, daarom frustreert het me nog meerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
Als een of andere nobody dit had gezongen, was het nooit zo hoog in de odds geweest.
Ja dat wel. Denk dat veel mensen dat ook wel gaan vinden dat het allemaal beetje gejat is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het zo hilarisch dat het meneertje dat zoveel commentaar had op Zweden nu zelf een oude Zweedse act kopieert
Wij zouden er niet eens mee doorgaanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
Als een of andere nobody dit had gezongen, was het nooit zo hoog in de odds geweest.
Yesquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:22 schreef grazz het volgende:
Ik vind Noorwegen stiekem leuker dan dat ik wil toegeven
Nu al beelden van Rybaktwitter:Gastako twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 11:19:50Alexander Rybak ya está en el escenario dándolo todo en su vuelta a Eurovisión!#eurovision #esc2018 #EuroEnsayos1M https://t.co/TjGlgAHahv reageer retweet
quote:
Valt nog mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:23 schreef grazz het volgende:
Hoe is het met de zenuwen? Vandaag MOET het gebeuren!
Hou opquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:23 schreef grazz het volgende:
Hoe is het met de zenuwen? Vandaag MOET het gebeuren!
Ziggoquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik ookquote:
quote:
Ga je dat ook vragen als een van die Georgiërs staat te playbacken?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Het leek me goed als hij dat wist. En hij dacht het dus kennelijk zelf ook al maar twijfelde. En nu weten meer mensen het. Hij zal het nu vast noemen tijdens hun volgende repetitie. Ghe.
Ik heb nog niet gezien dat een van de Georgiërs staat te playbacken?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je dat ook vragen als een van die Georgiërs staat te playbacken?
Nee, maar áls ze dat doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gezien dat een van de Georgiërs staat te playbacken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |