In de Herald Sun Tour en Parijs tegen Nice beter op dreef dan ooit in die periode van het jaar, mijn vertrouwen in Chaves is eindeloos.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]Chavito maandje onvindbaar geweest om goed te tanken?
Sportpools en cyclingmaster.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:40 schreef Gremen het volgende:
Wat is dat opeens met scorito en betalen
Waar vullen jullie nu je poul in?
Keurig!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik mijn best doe is het wel enigszins leesbaar:
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel. Stelletje schooiers.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Zijn wij echt de enige 2 Fokkende Scoritospelers?![]()
Ik speel ook gewoon mee. 10 euro voor een jaar is prima te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schat Dennis hoger in, maar Dumoulin in goede doen kan hier zeker roze pakken. Als het goed is, is hij nog niet in topvorm (die moet er pas echt zijn in de slotweek), maar dat geldt ook voor Dennis. Die heeft al gezegd dat roze na dag 1 geen echt doel is, zijn echte doel is roze op de slotdag..
Voor dat geld haal je zo drie zakken superchips.quote:
Nee hoor, ik had er ook wel een uurtje werken voor over.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Iets voor De Roog...jammer dat ie absent is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch wel vrij heuvelachtige tijdrit met wat stroken @9%
Als je echt principes hebt sla je de eerste drie ritten over.quote:
Wordt gezellig hierquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je echt principes hebt sla je de eerste drie ritten over.
Heeft Rohan dat echt gezegdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schat Dennis hoger in, maar Dumoulin in goede doen kan hier zeker roze pakken. Als het goed is, is hij nog niet in topvorm (die moet er pas echt zijn in de slotweek), maar dat geldt ook voor Dennis. Die heeft al gezegd dat roze na dag 1 geen echt doel is, zijn echte doel is roze op de slotdag..
Ik vrees dat ik me niet kan inhouden voor de proloog. Die andere twee ritten hoef ik inderdaad niet te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Giro begint pas in Catania.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik me niet kan inhouden voor de proloog. Die andere twee ritten hoef ik inderdaad niet te zien.
scorito, echt spotgoedkoop voor het eindeloze plezierquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuk parcourtje uitgetekend op Sicilië hè? Veel beter dan vorig jaarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Giro begint pas in Catania.
Ik ga voor de tv zitten en heel hard boe roepen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uit principe vind ik dat de joden in principe niets meer fout kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb ook Sportpools ingevuld, nog niet eerder gedaan. Het is ook een beetje bij gebrek aan Scorito.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:22 schreef ijs_beer het volgende:
Toch maar weer eens sportpool ingevuld, eens kijken of het weer wat wordt.
Joden>Moslimsquote:Op woensdag 2 mei 2018 09:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Israël
De uitverkorenen van God
Het Beloofde Land
Haters gonna hate.
Het is echt onmogelijk om gelovige mensen serieus te nemen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Israël
De uitverkorenen van God
Het Beloofde Land
Haters gonna hate.
God houdt nog steeds van jequote:Op woensdag 2 mei 2018 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is echt onmogelijk om gelovige mensen serieus te nemen.
Madquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Israël
De uitverkorenen van God
Het Beloofde Land
Haters gonna hate.
Toch geloof je in je eigen moralistisch geloofssysteem - zoals wij in het westen vrijwel allemaal - die gebaseerd is op datzelfde geloof.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dat terwijl zoveel sporters hun prestaties aan God te danken hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de komende dagen een beetje door kan komen. Voedselpakketje, medicijnen, water.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten daar redelijke en ook gewoon intelligente mensen tussenquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Toch geloof je in je eigen moralistisch geloofssysteem - zoals wij in het westen vrijwel allemaal - die gebaseerd is op datzelfde geloof.
Ik ben zelf niet religieus maar ik begrijp best dat mensen geloven, er zitten ook hele redelijke mensen bij die echt daadwerkelijk geloven in een god.
Ik ben zelf toevallig opgegroeid in een gelovige omgeving, en er zitten uiteraard redelijke en intelligente mensen tussen, maar bij mij werkt het averechts als ze hun waarden aan mij willen opdringen, op persoonlijk vlak, of bijvoorbeeld in de politiek.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Toch geloof je in je eigen moralistisch geloofssysteem - zoals wij in het westen vrijwel allemaal - die gebaseerd is op datzelfde geloof.
Ik ben zelf niet religieus maar ik begrijp best dat mensen geloven, er zitten ook hele redelijke mensen bij die echt daadwerkelijk geloven in een god.
Ik denk niet dat VDB tegenwoordig nog echt een mening heeft.quote:
Kritiek op Israël =/= antisemitismequote:Op woensdag 2 mei 2018 10:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens begrijp ik ergens de kritiek op de Girostart in Israël wel. Het is wel erg ver weg van Italië, het is duidelijk dat ze het alleen voor het geld doen, het ligt politiek gevoelig en het is een risico voor de wielrenners (al is Parijs dat natuurlijk ook tegenwoordig). Alleen vind ik het jammer dat mensen er meteen zo antisemitisch van worden en heel Israël af gaan lopen zeiken.
Ik kende dit niet, maar wat een geniaal filmpje.quote:
Meteen de antisemitisme-kaart spelen inderdaad.quote:
Niet per definitie nee. Maar ik denk niet dat je veel gegronde kritiek op Israël kan leveren alleen omdat de Giro er start. Je kan hooguit kritiek leveren op de organisatie van de Giro dat ze naar Israël gaan. Maar als die kritiek alleen maar is 'Israël is kut', dan zie ik daar toch wel een stukje antisemitisme in.quote:
Vrijdag en zondag heb ik inmiddels plannen, nu moet ik alleen nog de zaterdag zien te overbruggen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de komende dagen een beetje door kan komen. Voedselpakketje, medicijnen, water.
Zaterdag is Bevrijdingsdag. Hoe kan je dan geen plannen hebben? Festivalletje.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrijdag en zondag heb ik inmiddels plannen, nu moet ik alleen nog de zaterdag zien te overbruggen.
Het valt niet mee.
Festivalbier met een paar Nederlandse b-artiesten, wie vindt dat nou leuk?quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zaterdag is Bevrijdingsdag. Hoe kan je dan geen plannen hebben? Festivalletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |