In de Herald Sun Tour en Parijs tegen Nice beter op dreef dan ooit in die periode van het jaar, mijn vertrouwen in Chaves is eindeloos.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]Chavito maandje onvindbaar geweest om goed te tanken?
Sportpools en cyclingmaster.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:40 schreef Gremen het volgende:
Wat is dat opeens met scorito en betalen
Waar vullen jullie nu je poul in?
Keurig!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik mijn best doe is het wel enigszins leesbaar:
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel. Stelletje schooiers.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Zijn wij echt de enige 2 Fokkende Scoritospelers?![]()
Ik speel ook gewoon mee. 10 euro voor een jaar is prima te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schat Dennis hoger in, maar Dumoulin in goede doen kan hier zeker roze pakken. Als het goed is, is hij nog niet in topvorm (die moet er pas echt zijn in de slotweek), maar dat geldt ook voor Dennis. Die heeft al gezegd dat roze na dag 1 geen echt doel is, zijn echte doel is roze op de slotdag..
Voor dat geld haal je zo drie zakken superchips.quote:
Nee hoor, ik had er ook wel een uurtje werken voor over.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Iets voor De Roog...jammer dat ie absent is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch wel vrij heuvelachtige tijdrit met wat stroken @9%
Als je echt principes hebt sla je de eerste drie ritten over.quote:
Wordt gezellig hierquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je echt principes hebt sla je de eerste drie ritten over.
Heeft Rohan dat echt gezegdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schat Dennis hoger in, maar Dumoulin in goede doen kan hier zeker roze pakken. Als het goed is, is hij nog niet in topvorm (die moet er pas echt zijn in de slotweek), maar dat geldt ook voor Dennis. Die heeft al gezegd dat roze na dag 1 geen echt doel is, zijn echte doel is roze op de slotdag..
Ik vrees dat ik me niet kan inhouden voor de proloog. Die andere twee ritten hoef ik inderdaad niet te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je echt principes hebt sla je de eerste drie ritten over.
De Giro begint pas in Catania.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik me niet kan inhouden voor de proloog. Die andere twee ritten hoef ik inderdaad niet te zien.
scorito, echt spotgoedkoop voor het eindeloze plezierquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuk parcourtje uitgetekend op Sicilië hè? Veel beter dan vorig jaarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Giro begint pas in Catania.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |