Ze vind haar bloed zo zuiver als water en jouw ontlasting waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef Hexagon het volgende:
Maar als je met haar een relatie hebt kun je ook ongegeneerd boeren en bierscheten laten en gewoon pissen in de kamer.
Hoef je 2 daagjes bloed voor te tolereren
Dat zegt je gevoel zo even hequote:Op maandag 30 april 2018 20:24 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Planten gaan er dood van... Van bloed niet denk ik zo.
Nee, maar je mag het op je wangen smeren.quote:Op maandag 30 april 2018 20:46 schreef habitue het volgende:
Zouden mannen ook bij haar in de plantenbakken mogen spuiten? Gewoon op zondag op de koffie?
Tuurlijk niet. Dat zit er net zo hard ingebakken als bierscheten laten en al wapperend met hun ranzig dekbed giechelen om hun eigen absurditeit. Zonder gene en blozend van trotsquote:Op maandag 30 april 2018 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vraagje aan de mannen: nemen jullie ook altijd een dagje vrij om je lijf te laten bijkomen na een fapje?
Het gaat om de persoonlijkheid er achter.quote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want iedereen die gezond eet is meteen een feminist of transgender gekkie?
Alleen in combinatie met een broodje shoarma. Dan is het nog beter.quote:Op maandag 30 april 2018 21:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat zit er net zo hard ingebakken als bierscheten laten en al wapperend met hun ranzig dekbed giechelen om hun eigen absurditeit. Zonder gene en blozend van trots
Het niet eten van bepaalde dingen is nog prima. Maar de persoonlijkheid en het continu wijzen naar anderen dat 'zij het ook zouden moeten doen, want...'quote:Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal geen probleem, maar ''free bleeding'' :
Ik kan op Google niet vinden of planten bloed kunnen drinken. Het lijkt mij geen deel van hun natuurlijke dieet. En het stolt toch ook, op een gegeven moment?quote:Op maandag 30 april 2018 20:24 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Planten gaan er dood van... Van bloed niet denk ik zo.
Heb je de vingerplant al bezocht?quote:Op maandag 30 april 2018 21:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik kan op Google niet vinden of planten bloed kunnen drinken. [..]
Die vieze hippie kwam niet echt over alsof ze in het fenomeen werk geloofde...quote:Op maandag 30 april 2018 16:24 schreef Karina het volgende:
Ik zie me al zitten op mijn werkLekker fris.
Moet niet gekker worden. Ik krijg bijna zin in een tegenreactie..quote:Op maandag 30 april 2018 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stop raping Yourself with male inventions like tampons staat op een fb pagina van free bleeding.
Dit is een soort sekte joh.
Er staat ook ergens dat een vrouw de tamponindustrie heeft aangeklaagd omdat de tampon haar dochter onbedoeld heeft ontmaagd:')quote:Op maandag 30 april 2018 21:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden. Ik krijg bijna zin in een tegenreactie..
Bloed wordt wel meer als meststof gebruikt. Normaliter in de vorm van bloedmeel.quote:Op maandag 30 april 2018 21:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik kan op Google niet vinden of planten bloed kunnen drinken. Het lijkt mij geen deel van hun natuurlijke dieet. En het stolt toch ook, op een gegeven moment?
Sure...quote:Op maandag 30 april 2018 21:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er staat ook ergens dat een vrouw de tamponindustrie heeft aangeklaagd omdat de tampon haar dochter onbedoeld heeft ontmaagd:')
Sommige mensen hebben geen taboes meer om te doorbreken en zoeken in iedere kier naar iets om hun leven zin te geven.quote:Op maandag 30 april 2018 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gedver. Misschien overheen gelezen hoor, maar je broek wordt toch ontzettend smerig? Loop je met een bloedplek in je kruis
Maar menstruatiebloed op je gezicht smeren slaat echt alles. Waarom in hemelsnaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |