Gewoon de dagen van je menstruatie vrij nemen en vervolgens klagen over een glazen plafond.quote:Op maandag 30 april 2018 16:24 schreef Karina het volgende:
Ik zie me al zitten op mijn werkLekker fris.
Ga toch weg. Het is dan smerig, het is wel maar gewoon ongesteldheid.quote:Waarschuwing: onderstaand artikel kan mogelijk als schokkend worden ervaren
Ze kan best redelijk aantrekkelijk zijn. Als ze op dit gebied knettergek is maakt de curve gewoon een boog naar beneden. Daar is niets aantrekkelijks aan.quote:Op maandag 30 april 2018 19:46 schreef speknek het volgende:
Smerig.
[..]
Ga toch weg. Het is dan smerig, het is wel maar gewoon ongesteldheid.
Wijf in de OP is wel lekker trouwens. Rechterbovenkwadrant zeker.
[ afbeelding ]
We loosden vroeger alles op de straten die vol met stro en mest lagen, en in de slootjes en kanaaltjes. Ook slachtafval.quote:Op maandag 30 april 2018 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Wat zouden die vrouwen er van vinden als we allemaal gewoon lekker in onze broek pissen en schijten
Als je hoog scoort op de zieligheidsmeter dan kom je er wel mee weg ja . Denk aan een gehandicapte . lgbtq , transgender moslim vrouwquote:Op maandag 30 april 2018 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Wat zouden die vrouwen er van vinden als we allemaal gewoon lekker in onze broek pissen en schijten
Want iedereen die gezond eet is meteen een feminist of transgender gekkie?quote:Op maandag 30 april 2018 18:24 schreef Red_85 het volgende:
Volgens mij eet die ook alleen macrobiotisch, strikt veganistisch en zonder gluten.
Dat soort mensen...
Sommige mensen zetten anderen in hokjes in plaats van iedereen als individu te beschouwen. Meestal doen ze dat omdat ze bang, onzeker of simpelweg niet beter weten. Is zonde toch.quote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want iedereen die gezond eet is meteen een feminist of transgender gekkie?
Wees maar gerust. Vrouwen zwijgen maar de sex zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 30 april 2018 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Dat vind ik allemaal geen probleem, maar ''free bleeding'' :quote:Op maandag 30 april 2018 18:24 schreef Red_85 het volgende:
Volgens mij eet die ook alleen macrobiotisch, strikt veganistisch en zonder gluten.
Een beetjequote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef Anthonie1 het volgende:
Al die hysterie over een beetje bloed. Het is lang niet zo vies als ontlasting, dus kap eens met die vergelijking.
Maar "viezer" dan urine en ik geloof ook niet dat ze het zal waarderen als ik in haar planten ga pissenquote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef Anthonie1 het volgende:
Al die hysterie over een beetje bloed. Het is lang niet zo vies als ontlasting, dus kap eens met die vergelijking.
Planten gaan er dood van... Van bloed niet denk ik zo.quote:Op maandag 30 april 2018 20:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar "viezer" dan urine en ik geloof ook niet dat ze het zal waarderen als ik in haar planten ga pissen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |