Je weet dat er niet alleen bloed uit de poes komt? Ook stolsels en slijmproppen ter grote van een euro als het even tegenzit..quote:Op maandag 30 april 2018 17:21 schreef Trashcanman het volgende:
In vergelijkbaar nieuws:
Moet zeggen dat ik het nog niet eens zo'n verschrikkelijk idee vind.
I know, die structuren bak je in de pan wel kapot no?quote:Op maandag 30 april 2018 17:25 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je weet dat er niet alleen bloed uit de poes komt? Ook stolsels en slijmproppen ter grote van een euro als het even tegenzit..
Eens met jou. Ik denk dat vandaag zoiets kan vanwege internet. De grootste wezenlozen kunnen hun idee-fixes op de internationale dorpspomp pleuren.quote:Op maandag 30 april 2018 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
Wat bezielt sommige mensen tochOok gewoon op de foto terwijl je ingesmeerd bent met mensturatiebloed. Ik ga toch ook niet ondergesmeerd met stront op de foto omdat schijten zo natuurlijk is?
Dit soort mensen zijn echt geestesziek.
Typische sneeuwvolkjes reactie: Een eigenschap waar je niets voor hebt hoeven doen gebruiken om je beter te voelen dan de rest.
Ik ben zwart, ik ben aziaat, ik ben vrouw, ik ben man , ik menstrueer, ik ben geindoctrineerd islamitsch / christelijk opgevoerd.
Om te kotsen.
Zou kunnen. Een lekker krokant korstje om de rand zou wel wenselijk zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 17:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
I know, die structuren bak je in de pan wel kapot no?
Je kunt altijd een keer een zakje varkensvlees met gehakte levertjes tussen je dijen duwen.quote:Op maandag 30 april 2018 17:58 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind het bijna kut dat ik al in de overgang zit. Hoop dat de sluizen nog een keer opengaan want ik ben wel nieuwsgierig of mijn planten ervan opknappen.
Goed idee wel. En zal de poes kat ook even in de tuin zetten.quote:Op maandag 30 april 2018 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kunt altijd een keer een zakje varkensvlees met gehakte levertjes tussen je dijen duwen.
Daar hebben we La Paay voorquote:Op maandag 30 april 2018 18:27 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
plassen is ook iets normaals dat erbij hoort en je gewoon moet doen, maar dat betekent toch ook niet dat je alles maar langs je billen en benen laat lopen?
Ja, volop.quote:Op maandag 30 april 2018 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Dit soort mensen zit ook in de trein healles onder te smeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |