Het is wel een Verstappen, dus bloedfanatiek.quote:Op maandag 30 april 2018 22:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen halen bij mij ook het bloed onder de nagels vandaan.
Bloedserieus ook die types...quote:Op maandag 30 april 2018 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is wel een Verstappen, dus bloed fanatiek.
Sterker nog. Dit blijkt altijd nog een enorm populair fenomeen te zijn in India.quote:Op maandag 30 april 2018 19:45 schreef Beathoven het volgende:
Free shitting deed men destijds ook veel.
Eeuwige jeugd. Daarom moet je in bloed baden.quote:Op maandag 30 april 2018 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gedver. Misschien overheen gelezen hoor, maar je broek wordt toch ontzettend smerig? Loop je met een bloedplek in je kruis
Maar menstruatiebloed op je gezicht smeren slaat echt alles. Waarom in hemelsnaam.
Dat was 30 jaar terug mode:quote:Op maandag 30 april 2018 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gedver. Misschien overheen gelezen hoor, maar je broek wordt toch ontzettend smerig? Loop je met een bloedplek in je kruis
Op zich niet maar er komen evengoed smerige insecten op af.quote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef Anthonie1 het volgende:
Al die hysterie over een beetje bloed. Het is lang niet zo vies als ontlasting, dus kap eens met die vergelijking.
Ja. Voor die zogenaamde ''mannelijke uitvindingen'' om het vaginale bloeden te stelpen stierven vrouwen massaal aan infectieziektes. Ook een zwangerschap was een zeer risicovolle onderneming waar de moeder vaak niet goed uit kwam. Willen we echt terug naar die tijd?quote:Op maandag 30 april 2018 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stop raping Yourself with male inventions like tampons staat op een fb pagina van free bleeding.
Dit is een soort sekte joh.
quote:"Ik was op Menorca en zat gehurkt op de grond, ongesteld te zijn recht boven de aarde. Dat was een prachtig moment."
Volgens mij waren het verpleegkundige in de oorlog die medische tampons begonnen te gebruiken. Niets males aan dus.quote:Op maandag 30 april 2018 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stop raping Yourself with male inventions like tampons staat op een fb pagina van free bleeding.
Dit is een soort sekte joh.
Dat zijn gewoon frambozenijsjes, joh.quote:Op maandag 30 april 2018 22:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
It has a fishy smell. No shit
Geen zorgen, die is in de maak.quote:Op maandag 30 april 2018 22:59 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat er een oorlog moet komen zodat mensen weer normaal gaan doen
Dan moet je je hond maar aanlijnen hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die vrouw zal maar in de stad lopen en continu besnuffeld worden door alle honden op 1 km afstand. Ook met tampons ruiken ze dat soms, dat is zo gźnant
Niet eens een grote harige bever tussen de benen of grote okselbossen.quote:Op maandag 30 april 2018 15:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Iris draagt bewust geen tampon of maandverband: 'Ik giet het bloed ook bij de planten'
Ook aangelijnd zullen ze de neus in haar kruis steken. Bahbah.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan moet je je hond maar aanlijnen hoor.
Er is 1 verschil: wat jij zegt is een seksuele handeling. Ongesteld zijn is dat niet.quote:Op maandag 30 april 2018 15:34 schreef BasEnAad het volgende:
Hypocriet gezanik ook weer.
Als een man aan 'free masturbating' had gedaan dan was de wereld te klein.
Wie de rode zee niet bevaart, is geen echte schipper.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Krollie het volgende:
[..]
Er is 1 verschil: wat jij zegt is een seksuele handeling. Ongesteld zijn is dat niet.
Ongesteld zijn is geen seksuele handelingquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wie de rode zee niet bevaart, is geen echte schipper.
Die rechter heeft volgens mij gewoon haar broek met een rode marker beklad. De linker waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 30 april 2018 22:03 schreef Ali_boo het volgende:
This woman protested against the “Tampon Tax” by free-bleeding outside Parliament
[ afbeelding ]
Ik overweeg serieus om homo te worden
Niet alle vrouwen verliezen evenveel bloed. Sterker nog, jouw verbeeld is best wel extreem.quote:Op maandag 30 april 2018 23:29 schreef Zomborg het volgende:
Ik snap nieteens hoe je zoiets kunt doen. Als ik geen tampon en maandverband gebruik (beide tegelijk ja) dan is in nog geen 10 minuten mijn hele broek doorweekt. Heeft zij soms 300 paar broeken in de kast hangen ofzo of loopt ze echt de hele dag in een bebloede broek? Gadverdamme wat zal ze dan stinken. :/
Dat is me vroeger weleens gebeurd en dat is idd niet prettig.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:56 schreef Odaiba het volgende:
Iedere vrouw moet zelf weten wat ze wil, maar het lijkt me niet prettig als je buiten huis bent en je lekt door?
Nee maar het is wel een lichamelijke functie die te maken heeft met de voortplanting, dus het valt binnen hetzelfde speelveld.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Krollie het volgende:
[..]
Er is 1 verschil: wat jij zegt is een seksuele handeling. Ongesteld zijn is dat niet.
Euhm, nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een lichamelijke functie die te maken heeft met de voortplanting, dus het valt binnen hetzelfde speelveld.
AHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 30 april 2018 17:11 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Oh shit, even opgezocht in Google.
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat is een grote misvatting.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:04 schreef Chewie het volgende:
Als ze weer in contact wil komen met "haar oervrouw" is free bleeding ook niet echt de manier dan moet ze eigenlijk vanaf de pubertijd doorlopend zwanger zijn en melk geven tot aan de overgang.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een grote misvatting.
De omstandigheden waren zo zwaar toen dat de cyclus daardoor aangetast werd. Verminderd vruchtbaar zijn was heel normaal. Je ziet het nu nog bij hongersnood en topsporters e.d.
En zover we terug kunnen kijken zijn er methoden geweest om de vruchtbaarheid te verminderen en/of zwangerschap af te breken. Een stuk minder veilig en effectiever dan nu, maar toch.
Mee eens dat dat vrij bloeden niets met de oervrouw te maken heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:46 schreef Chewie het volgende:
[..]Dat er toen ook nog andere oorzaken waren waarom de cyclus onderbroken werd (of helemaal niet bestond) doet weinig af aan de stelling dat "free bleeden" helemaal niks met het "oervrouw" zijn te maken heeft. Punt blijft dat de menstruatiecyclus in de oudheid een vrij onbekend fenomeen was, andere oorzaken onderschrijven juist dat punt nog meer.
https://mens-en-gezondhei(...)nd-en-de-tampon.html
Het is in zoverre relevant dat de oervrouwen niet elke maand ca. twee dagen aan het freebleeden waren. Dat maakt het idee van je terugtrekken uit de maatschappij om te bloeden al heel anders.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:46 schreef Chewie het volgende:
[..]Dat er toen ook nog andere oorzaken waren waarom de cyclus onderbroken werd (of helemaal niet bestond) doet weinig af aan de stelling dat "free bleeden" helemaal niks met het "oervrouw" zijn te maken heeft. Punt blijft dat de menstruatiecyclus in de oudheid een vrij onbekend fenomeen was, andere oorzaken onderschrijven juist dat punt nog meer.
https://mens-en-gezondhei(...)nd-en-de-tampon.html
Wat is dit voor donkere hekserij!?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:59 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ideaal voor als je visite krijgt ook
Maar even serieus... is dat dus mogelijk bij free bleeders? Ze gaan zich dus niet afzonderen...?quote:Op maandag 30 april 2018 15:35 schreef valentijn101 het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig. Maar je dwingt hierdoor andere je troep op te ruimen. Fijn als je een plekje in het ov wil en een free bleeder heeft er net gezeten. Leuk als ze op bezoek komen en op je bank gaan zitten.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 3 mei 2018 07:04 schreef Peunage het volgende:
Godverdomme ik heb even verder door dit topic gescrolld... en nu heb ik een een trauma.
Wat wordt de volgende nieuwe beweging, the free shit movement?quote:Op donderdag 3 mei 2018 07:04 schreef Peunage het volgende:
Godverdomme ik heb even verder door dit topic gescrolld... en nu heb ik een een trauma.
Euhm, nee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Euhm, ja. Eisprong etc. Laten we niet zo moeilijk doen.
Euhm, nee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Vrouw in het artikel blijft de eerste twee dagen thuis om te freebleeden en er wordt gehint naar het feit dat ze verder een menstruatiecup draagt. Dus ik denk niet dat je ze freebleedend zult tegenkomen op straat, nee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 06:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar even serieus... is dat dus mogelijk bij free bleeders? Ze gaan zich dus niet afzonderen...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |