Maar even serieus... is dat dus mogelijk bij free bleeders? Ze gaan zich dus niet afzonderen...?quote:Op maandag 30 april 2018 15:35 schreef valentijn101 het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig. Maar je dwingt hierdoor andere je troep op te ruimen. Fijn als je een plekje in het ov wil en een free bleeder heeft er net gezeten. Leuk als ze op bezoek komen en op je bank gaan zitten.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 3 mei 2018 07:04 schreef Peunage het volgende:
Godverdomme ik heb even verder door dit topic gescrolld... en nu heb ik een een trauma.
Wat wordt de volgende nieuwe beweging, the free shit movement?quote:Op donderdag 3 mei 2018 07:04 schreef Peunage het volgende:
Godverdomme ik heb even verder door dit topic gescrolld... en nu heb ik een een trauma.
Euhm, nee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Euhm, ja. Eisprong etc. Laten we niet zo moeilijk doen.
Euhm, nee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Vrouw in het artikel blijft de eerste twee dagen thuis om te freebleeden en er wordt gehint naar het feit dat ze verder een menstruatiecup draagt. Dus ik denk niet dat je ze freebleedend zult tegenkomen op straat, nee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 06:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar even serieus... is dat dus mogelijk bij free bleeders? Ze gaan zich dus niet afzonderen...?
Als je overgeeft je tanden op elkaar proberen te houden. Kun je de stukjes direct weer inslikken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:56 schreef ietjefietje het volgende:
Oké, en als ze overgeeft vreet ze het zeker ook weer op, doet mijn hond ook, ook vreet mijn hond weleens een drol van een andere hond, ideetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:
Toch wel... zie filmpje op deze pagina, vanaf 1.35 ongeveer:quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vrouw in het artikel blijft de eerste twee dagen thuis om te freebleeden en er wordt gehint naar het feit dat ze verder een menstruatiecup draagt. Dus ik denk niet dat je ze freebleedend zult tegenkomen op straat, nee.
Verder vind ik het volkomen idioot. Als ik een bloedende vinger heb doe ik er ook een pleister of verbandje op omdat bloedend rondlopen nu eenmaal idioot irritant en onhandig is.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze hier doorgaan
NWS / We moeten bloeden voor de EU
Zoals hier:quote:Op maandag 30 april 2018 15:33 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Het is nu wachten op de oprichting van de groep Free Ejaculation bij de heren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |