SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Heracles ook een fraudeclub?quote:Op zondag 29 april 2018 15:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alle Twente-haters hebben hun zin. Twente, behorend tot de mooiste clubs van Nederland, door falen van een stel incompetente beleidsbepalers gedegradeerd. Ik wens de aanhangers van al die clubs - en vooral Heracles- volgend jaar dezelfde ellende toe die Twente nu meemaakt.
Stel je eens voor dat je club daaruit degradeertquote:Op zondag 29 april 2018 16:04 schreef Heubach het volgende:
Als je al die goals vandaag ziet
Wat een gehandicapten competitie ook
Ja en met zo’n selectiequote:Op zondag 29 april 2018 16:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je club daaruit degradeert
Kees Duijst is een middelbare ietwat gepassioneerde twente fan en blijkbaar vinden mensen het heel leuk om hem dagelijks belachelijk te maken, ook nogal sneu maargoed.quote:
GENOTquote:Op zondag 29 april 2018 16:05 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/keesduijst/status/989157347129024512?s=21
10-0 voor AZ volgende week.quote:
Die roept het hierdoor ook echt wel over zich zelf afquote:Op zondag 29 april 2018 16:05 schreef Caland het volgende:
Deze troll is nog doorzichtiger dan Bernie van Joppenquote:Op zondag 29 april 2018 16:05 schreef Caland het volgende:
Roflolmao..quote:Op zondag 29 april 2018 16:06 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/keesduijst/status/988671175151714304?s=21
zijn de weg een beetje kwijtquote:Op zondag 29 april 2018 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is er in 's hemelsnaam aan de hand dit jaar.
Keessie heeft ongeveer heel twitter op de block, waaronder ikquote:Op zondag 29 april 2018 16:07 schreef Heubach het volgende:
[..]
Deze troll is nog doorzichtiger dan Bernie van Joppen
Zit je hier zelf achter Caland?
Schijnt normaal te zijn bij PEC... 2e helft flink falenquote:Op zondag 29 april 2018 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zijn de weg een beetje kwijt
Indekkengenot.quote:Op zondag 29 april 2018 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO gaat volgende week niet winnen uit bij Roda.
Bespaart ons in elk geval nog twee nederlagen in de play-offs dit.quote:Op zondag 29 april 2018 16:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt normaal te zijn bij PEC... 2e helft flink falen
Ik wacht met spanning afquote:Op zondag 29 april 2018 16:09 schreef Befbekje het volgende:
UI'tje heeft zijn werk gedaan, tijd voor een lekker wijf, nu..
OHquote:Op zondag 29 april 2018 16:10 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Malen staat er al in sinds minuut 20..
Dat dus, blij dat ik besloten heb om maar niet naar het stadion te gaan vandaagquote:Op zondag 29 april 2018 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bespaart ons in elk geval nog twee nederlagen in de play-offs dit.
De nasmaak is gewoon zonde. Als we 9e worden is dat echt dikke prima maar zo voelt het toch als een verlies.
Erg triest dit.quote:Op zondag 29 april 2018 16:10 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/bvnontour/status/990594033205612549?s=21
Waar je je maar mee bezig wil houdenquote:Op zondag 29 april 2018 16:10 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2018 16:10 schreef Caland het volgende:
Kan de eerste topscorer in de eredivisie uit Azië worden.quote:Op zondag 29 april 2018 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die scoort alleen tegen grote clubs. Ajax is geen grote club.
Ruiz godquote:Op zondag 29 april 2018 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit Twente gaat eruit zoals iedereen ze kent; op een laffe Duitse moffen-manier.
Periode 2007-2012 was puur genotquote:Op zondag 29 april 2018 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toffe speler was dat. Sowieso een leuk elftal in 2010/11.
Heb het idee dat Andy Houtkamp geen fan is van noch Twente, noch fietstasquote:Op zondag 29 april 2018 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
"FC Twente neemt in stijl afscheid van de eredivisie"
lolquote:Op zondag 29 april 2018 16:15 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja bij bij Caland achter de boekenkast
twitter:keesduijst twitterde op zondag 29-04-2018 om 15:52:41Alle Twente-haters hebben hun zin. Twente, behorend tot de mooiste clubs van Nederland, door falen van een stel incompetente beleidsbepalers gedegradeerd. Ik wens de aanhangers van al die clubs - en vooral Heracles- volgend jaar dezelfde ellende toe die Twente nu meemaakt. reageer retweet
Hier gaat iets misquote:Op zondag 29 april 2018 16:16 schreef Tchock het volgende:
Hihi die gast die zeker wist dat Twente niet zou degraderen is ook vies mad.
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 29 april 2018 16:16 schreef Tchock het volgende:
Hihi die gast die zeker wist dat Twente niet zou degraderen is ook vies mad.twitter:keesduijst twitterde op zondag 29-04-2018 om 15:52:41Alle Twente-haters hebben hun zin. Twente, behorend tot de mooiste clubs van Nederland, door falen van een stel incompetente beleidsbepalers gedegradeerd. Ik wens de aanhangers van al die clubs - en vooral Heracles- volgend jaar dezelfde ellende toe die Twente nu meemaakt. reageer retweet
Kortsluiting bij Kees.quote:Op zondag 29 april 2018 16:16 schreef Tchock het volgende:
Hihi die gast die zeker wist dat Twente niet zou degraderen is ook vies mad.twitter:keesduijst twitterde op zondag 29-04-2018 om 15:52:41Alle Twente-haters hebben hun zin. Twente, behorend tot de mooiste clubs van Nederland, door falen van een stel incompetente beleidsbepalers gedegradeerd. Ik wens de aanhangers van al die clubs - en vooral Heracles- volgend jaar dezelfde ellende toe die Twente nu meemaakt. reageer retweet
TOPquote:Op zondag 29 april 2018 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik deed een img-tag ipv een twitter-tag maar het is al opgelost hoor!
quote:Op zondag 29 april 2018 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Dat is toch mooi man, FC Twente gedegradeerd. Die passie, weet je wol.
Jammer dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt... Een ekte ekte verslaggever zou live verslag doen van zo'n feit.quote:Op zondag 29 april 2018 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Radio 1-verslaggever mocht in de kroeg in Enschede "of naar buiten of zijn kop van zijjn romp".
Komt die Twentse ware aard toch weer naar boven hequote:Op zondag 29 april 2018 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Radio 1-verslaggever mocht in de kroeg in Enschede "of naar buiten of zijn kop van zijjn romp".
Zo mad zijn dat je mensen gaat bedreigen, heerlijk tokkiegedrag.quote:Op zondag 29 april 2018 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Zit je nu op te wachten ja zo'n bloedzuiger te woord staan.quote:Op zondag 29 april 2018 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2018 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo mad zijn dat je mensen gaat bedreigen, heerlijk tokkiegedrag.
Mehh, beste eredivisieseizoen sinds kampioenschap.quote:
tegen de traditionele top 3 is wel echt dramaquote:Op zondag 29 april 2018 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mehh, beste seizoen sinds kampioenschap.
Ja lekker emo verslagjes gaan makenquote:Op zondag 29 april 2018 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Helaasch.quote:Op zondag 29 april 2018 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tegen de traditionele top 3 is wel echt drama
quote:Op zondag 29 april 2018 16:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zit je nu op te wachten ja zo'n bloedzuiger te woord staan.
quote:Op zondag 29 april 2018 16:22 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja lekker emo verslagjes gaan maken
In Molly’s of Paddy’s moet je nu niet komen nee met je schijtlol
Pushgenotquote:
Die achterlijke achterhoekers moeten zich maar leren gedragen johquote:Op zondag 29 april 2018 16:22 schreef Heubach het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer in pluskut woon, anders was ik er heen gegaan wegens leedvermaakquote:Op zondag 29 april 2018 16:22 schreef Heubach het volgende:
[..]
Diep in Naomi van As.quote:Op zondag 29 april 2018 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hey die van Verstappen heb ik niet gehad
Wat heeft De Graafschap hiermee te maken?quote:Op zondag 29 april 2018 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die achterlijke achterhoekers moeten zich maar leren gedragen joh
Doneer maar aan Duitsland, waardeloos kutgebied.
Achterhoek????quote:Op zondag 29 april 2018 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die achterlijke achterhoekers moeten zich maar leren gedragen joh
Doneer maar aan Duitsland, waardeloos kutgebied.
Respectquote:Op zondag 29 april 2018 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer in pluskut woon, anders was ik er heen gegaan wegens leedvermaak
Die hadden toch kampioenswedstrijd tegen AZ??quote:Op zondag 29 april 2018 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer PSV laat het liggen. Dan kan Ajax volgend week kampioen worden.
10quote:Op zondag 29 april 2018 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doei Twente.
Hoeveel voorsprong heeft NAC qua doelsaldo op Roda?
Gelijk qua doelpunten, maar 10 tegengoals minder..quote:Op zondag 29 april 2018 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doei Twente.
Hoeveel voorsprong heeft NAC qua doelsaldo op Roda?
dat wordt lastig voor Rodaquote:
Middag van de Lange Messengenotquote:Op zondag 29 april 2018 16:26 schreef Zipportal het volgende:
RUITEN INGOOIEN bij het RTV Oost gebouw.
https://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
niksquote:Op zondag 29 april 2018 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaan we nu volgende week kijken?
Wel fijn dat de veruit beste 4 clubs van Nederland gewoon Europa ingaan, volgend jaar zullen er echt wat puntjes moeten worden gehaald.quote:
Na de gemeentelijke herindeling van 2020 behoort Enschede bij de Achterhoekquote:Op zondag 29 april 2018 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Twente:
[ afbeelding ]
Achterhoek:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2018 16:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel fijn dat de veruit beste 4 clubs van Nederland gewoon Europa ingaan, volgend jaar zullen er echt wat puntjes moeten worden gehaald.
Als ik twente was zou ik een type Dani de Wit halen.quote:Op zondag 29 april 2018 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente heeft helemaal niet zo'n zwakke selectie, dat maakt het zo raar.
Ajax heeft er een jaar geleden flink wat gesprokkeld.quote:Op zondag 29 april 2018 16:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]![]()
![]()
Denken dat een Nederlandse club punten gaat pakken Europees![]()
![]()
ADO wint niet uit bij Roda.quote:Op zondag 29 april 2018 16:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hé! Nu op gelijke hoogte, volgend weekend eroverheen en bam!
Fair enough & Amsterdam hoort bij gemeente Utrecht? Rotterdam bij Den Bosch?quote:Op zondag 29 april 2018 16:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Na de gemeentelijke herindeling van 2020 behoort Enschede bij de Achterhoek![]()
![]()
![]()
..
Ik leef niet in het verleden, maar in de toekomst..
Veel grote namen, maar die bakken er maar weinig van. Zijn ook allemaal hetzelfde soort types (Assaidi, Tighadouini, Maher, El Hamdaoui). Verdedigend is het een drama, terwijl ze niemand hebben die kools maakt.quote:Op zondag 29 april 2018 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente heeft helemaal niet zo'n zwakke selectie, dat maakt het zo raar.
Uitzondering, regel, etcquote:Op zondag 29 april 2018 16:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ajax heeft er een jaar geleden flink wat gesprokkeld.
PEC ook niet van AZ. En dan?quote:Op zondag 29 april 2018 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO wint niet uit bij Roda.
Assaidi was wel goed, de rest idd overbodig.quote:Op zondag 29 april 2018 16:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Veel grote namen, maar die bakken er maar weinig van. Zijn ook allemaal hetzelfde soort types (Assaidi, Tighadouini, Maher, El Hamdaoui). Verdedigend is het een drama, terwijl ze niemand hebben die kools maakt.
Jaartje uithuilen in de Jupiter Liek en hopelijk dan Twente er weer bij.
Rob Oudkerk had gelijk..quote:Op zondag 29 april 2018 16:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Veel grote namen, maar die bakken er maar weinig van. Zijn ook allemaal hetzelfde soort types (Assaidi, Tighadouini, Maher, El Hamdaoui). Verdedigend is het een drama, terwijl ze niemand hebben die kools maakt.
schuld van de marokkanenquote:Op zondag 29 april 2018 16:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2018 16:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajax gewoon even één voorronde overleven en poulefasegenotquote:Op zondag 29 april 2018 16:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel fijn dat de veruit beste 4 clubs van Nederland gewoon Europa ingaan, volgend jaar zullen er echt wat puntjes moeten worden gehaald.
Ach, wat PEC heeft gepresteerd mag ook een klein (negatief) wonder heten... Volgens mij heeft alleen Twente slechter gepresteerd de 2e seizoenshelft.quote:Op zondag 29 april 2018 16:39 schreef Tchock het volgende:
Youri Mulder "Het is haast onmogelijk om 18e te worden in de Eredivisie, zeker met de vijfde begroting"
Wonderen bestaan.
Zo'n Van der Lely en Peet fucking Bijen heb ik nog nooit goed zien spelen.quote:Op zondag 29 april 2018 16:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op zondag 29 april 2018 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo'n Van der Lely en Peet fucking Bijen heb ik nog nooit goed zien spelen.
1 voorronde overleven en ajax zit in de europa league of heb je het nu over PSV?quote:Op zondag 29 april 2018 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gewoon even één voorronde overleven en poulefasegenot
Moet je nagaan.quote:Op zondag 29 april 2018 16:42 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik ook niet
En ik kijk alle wedstrijden
Ben jij schizofreen toevallig?quote:Op zondag 29 april 2018 16:47 schreef Befbekje het volgende:
Het was wel een leuk seizoen jongens, ik vond het leuk met jullie..
Volgende week ga ik niet kijken BOEIT ME NIKS..
Ja Evert, het is David tegen Goliath vandaag!quote:Op zondag 29 april 2018 16:39 schreef Tchock het volgende:
Youri Mulder "Het is haast onmogelijk om 18e te worden in de Eredivisie, zeker met de vijfde begroting"
Wonderen bestaan.
Ik zeg het letterlijk over Ajax daarquote:Op zondag 29 april 2018 16:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1 voorronde overleven en ajax zit in de europa league of heb je het nu over PSV?
Hmmmz.quote:Op zondag 29 april 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg het letterlijk over Ajax daar
Nope dit seizoen niks gewonnen in Europa. Twee keer gelijk tegen Nice en twee keer verloren van Rosenborgquote:Op zondag 29 april 2018 16:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmz.
Was even in de waan dat we vorig jaar voor Nice al wat hadden gewonnen, maar dat is toch niet zo.
Bohhhh.quote:Op zondag 29 april 2018 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope dit seizoen niks gewonnen in Europa. Twee keer gelijk tegen Nice en twee keer verloren van Rosenborg![]()
Laatste overwinning was die 4-1 tegen Lyon een jaar geleden
Ja die eerste voorronde moet Ajax eerst langs de Sturm Graz/Slavia Praha/PAOK van deze wereld.quote:Op zondag 29 april 2018 17:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bohhhh.
Overigens zijn de mogelijke tegenstanders wat anders nu, Lyon door Depay opgestoomd naar plek 2 in L1, dus nu ipv Lyon is het monaco of marseille.
Bande Dolberg Neresquote:Op zondag 29 april 2018 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die eerste voorronde moet Ajax eerst langs de Sturm Graz/Slavia Praha/PAOK van deze wereld.Als dat maar binnen is, het bereiken van de CL ga ik toch niet vanuit.
Denk dat die Magallan in het centrum komt, en De Ligt zal wel vertrekkenquote:Op zondag 29 april 2018 17:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bande Dolberg Neres
Jensen De Jong vd Beek
Tagliafico Wober De Ligt Mazraoui
Van Leer
Moet je wel mee van die ploegen kunnen winnen.
Is ook gewoon een randdebiel..quote:Op zondag 29 april 2018 17:09 schreef Tchock het volgende:
Stijn Vreven wordt ontslagen komende week. Sneu.
Een enorme mongool. Geen serieuze club heeft interessequote:Op zondag 29 april 2018 17:09 schreef Tchock het volgende:
Stijn Vreven wordt ontslagen komende week. Sneu.
Hij heeft het toch prima gedaan met NAC dit jaar uiteindelijk. Wat hem opbreekt is dat hij gewoon niet normaal kan doen en daar worstelt hij zelf ook wel mee volgens mij. Dat vind ik best sneu.quote:Op zondag 29 april 2018 20:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een enorme mongool. Geen serieuze club heeft interesse
Dat laatste kaartje klopt niet. Westervoort, Duiven en Zevenaar vallen onder de Liemers, niet de achterhoek.quote:Op zondag 29 april 2018 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Twente:
[ afbeelding ]
Achterhoek:
[ afbeelding ]
NAC is gered door een paar leuke spelers, Angelino, die sterke negert, het avondje NAC en wat mazzel. Daar heeft die nep indiaan niks in betekend hoor.quote:Op zondag 29 april 2018 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij heeft het toch prima gedaan met NAC dit jaar uiteindelijk. Wat hem opbreekt is dat hij gewoon niet normaal kan doen en daar worstelt hij zelf ook wel mee volgens mij. Dat vind ik best sneu.
Jammer, ik had wel zin in een 'thuiswedstrijd' tegen jullie in de PO. Lekker dichtbij.quote:
NAC is als promovendus in de Eredivisie gebleven zonder nacompetitie met onder andere goede overwinningen op Feyenoord. Dat is toch gewoon naar wat je mag verwachten over een heel seizoen.quote:Op zondag 29 april 2018 22:10 schreef Heubach het volgende:
[..]
NAC is gered door een paar leuke spelers, Angelino, die sterke negert, het avondje NAC en wat mazzel. Daar heeft die nep indiaan niks in betekend hoor.
NAC is gered door Manchester City. Ziel verkocht. Ach, het levert ze wel weer een jaar Eredivisie op.quote:Op zondag 29 april 2018 22:10 schreef Heubach het volgende:
[..]
NAC is gered door een paar leuke spelers, Angelino, die sterke negert, het avondje NAC en wat mazzel. Daar heeft die nep indiaan niks in betekend hoor.
Hoe lang ben je niet meer geweest rem? Dit is al tijden zo...quote:Op zondag 29 april 2018 18:25 schreef remlof het volgende:
Na het eindsignaal klonk dit nummer over de speakers in het Gelredome:
Benieuwd hoe lang Twente zoiets kan afhouden met die schuldenquote:Op zondag 29 april 2018 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NAC is gered door Manchester City. Ziel verkocht. Ach, het levert ze wel weer een jaar Eredivisie op.
Ik ga elke twee maanden ofzo, werk vaak in het weekende.quote:Op zondag 29 april 2018 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe lang ben je niet meer geweest rem? Dit is al tijden zo...
Verder genoten vandaag. Samen met een Fortunees live in het stadion gekeken hoe Twente hun verdiende loon kreeg.
Die vent heeft 10 potjes op de bank gezeten. Dan vraag je ook om ontslag.quote:Op zondag 29 april 2018 20:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een enorme mongool. Geen serieuze club heeft interesse
Ah, dat verklaart een hoop. Heb je de basggerwedstrijden dit jaar gezien of enkel de toppers?quote:Op zondag 29 april 2018 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga elke twee maanden ofzo, werk vaak in het weekende.
Vond dat “I don’t care” wel grappig richting Twente
Wat denk je, het is Vites, je weet van te voren nooit of het bagger wordtquote:Op zondag 29 april 2018 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Heb je de basggerwedstrijden dit jaar gezien of enkel de toppers?
PSV thuis kun je vooraf als 0-1 of 1-2 invullen en Ajax thuis is bijna altijd winst...quote:Op maandag 30 april 2018 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat denk je, het is Vites, je weet van te voren nooit of het bagger wordt
Muah geeft wel meer ploegen nog wat om voor te spelen in de reguliere competitie.quote:Op zondag 6 mei 2018 13:21 schreef Karzai het volgende:
ik vind het sowieso niks die play offs mogen ze van mij afschaffen
voor de europa league bedoel ik, twijfelde tussen 6 of 4quote:Op zondag 6 mei 2018 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tegen wie moet Twente in de Play offs dan?
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 6 mei 2018 13:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
voor de europa league bedoel ik, twijfelde tussen 6 of 4
Kun je niet streamen naar bv een chromecast? (doe ik namelijk ook)quote:Op zondag 6 mei 2018 13:46 schreef Zorro het volgende:
Ja gvd, betaal ik verdomme voor Fox EREDIVISIE, komt PSV op Fox 2 en mag ik dat niet zien want dat is Fox internationaal.
Ja online MAAR IK WIL HET GVD OP TV ZIEN
Belachelijk.
Kanaal 7 toch ook?quote:Op zondag 6 mei 2018 13:46 schreef Zorro het volgende:
Ja gvd, betaal ik verdomme voor Fox EREDIVISIE, komt PSV op Fox 2 en mag ik dat niet zien want dat is Fox internationaal.
Ja online MAAR IK WIL HET GVD OP TV ZIEN
Belachelijk.
Daar gaat het niet om, ik vind het schakelkanaal met de degradatiewedstrijden eigenlijk wel interessanter, maar het gaat me om het principe. Ik BETAAL voor eredivisie, dan wil ik ook alle eredivisiewedstrijden op TV kunnen zien en niet uitgesloten worden omdat het op een ontoegankelijk kanaal komt. Ik BETAAL. Als Fox begrijpt wat dat is.quote:Op zondag 6 mei 2018 13:46 schreef Isane het volgende:
[..]
Kun je niet streamen naar bv een chromecast? (doe ik namelijk ook)
Natuurlijk gaat niemand daarvoor betalenquote:Op zondag 6 mei 2018 13:50 schreef Karzai het volgende:
alleen de wedstrijden van ado, zwolle en heerenveen doen er nog toe, gaat lijpe loetje nog voor psv betalen
volledig met je eens, maar in dit geval moet je denken in oplossingenquote:Op zondag 6 mei 2018 13:49 schreef Zorro het volgende:
Daar gaat het niet om, ik vind het schakelkanaal met de degradatiewedstrijden eigenlijk wel interessanter, maar het gaat me om het principe. Ik BETAAL voor eredivisie, dan wil ik ook alle eredivisiewedstrijden op TV kunnen zien en niet uitgesloten worden omdat het op een ontoegankelijk kanaal komt. Ik BETAAL. Als Fox begrijpt wat dat is.
De oplossing is schakelkanaal degradatienacompetitiegenotquote:Op zondag 6 mei 2018 13:50 schreef Isane het volgende:
[..]
volledig met je eens, maar in dit geval moet je denken in oplossingen
quote:Op zondag 6 mei 2018 13:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
De oplossing is schakelkanaal degradatienacompetitiegenot
Opzeggen die hap, minachting van de klant.quote:Op zondag 6 mei 2018 13:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik vind het schakelkanaal met de degradatiewedstrijden eigenlijk wel interessanter, maar het gaat me om het principe. Ik BETAAL voor eredivisie, dan wil ik ook alle eredivisiewedstrijden op TV kunnen zien en niet uitgesloten worden omdat het op een ontoegankelijk kanaal komt. Ik BETAAL. Als Fox begrijpt wat dat is.
Dit slaat nergens op.
Ik ook.quote:Op zondag 6 mei 2018 13:53 schreef remlof het volgende:
Ik kijk gewoon naar kanaal 10 met de FOX-sports app op m’n tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |