SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 0% gewijzigd door cafca op 30-04-2018 19:38:03 ]
Volgens mij heb ik geen kerstliedjes in de lijst..quote:
Geen dankquote:Op zondag 29 april 2018 11:03 schreef livelink het volgende:
Ah, Dresden Dolls.
Die is leuk, ja![]()
En een band die ik dankzij R49 (peaceman) heb leren kennen.
Live ook erg goed. We hebben ze gelukkig 1x live kunnen zien nadat het meerdere keren niet was gelukt. En we hebben ook nog met ze gesproken en volgens mij staat peaceman nog met de zangeres op de foto.quote:Op zondag 29 april 2018 11:03 schreef livelink het volgende:
Ah, Dresden Dolls.
Die is leuk, ja![]()
En een band die ik dankzij R49 (peaceman) heb leren kennen.
quote:Op zondag 29 april 2018 11:04 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo even boodschappen doen. Peaceman, bedankt zover, waren weer overwegend fijne muziekjes!
over 7 nummers komt er 1 voor jou... die jij 100% zeker mooi vindtquote:Op zondag 29 april 2018 11:04 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo even boodschappen doen. Peaceman, bedankt zover, waren weer overwegend fijne muziekjes!
Misschien ben ik dan al terug, anders zal ik hem terugluisterenquote:Op zondag 29 april 2018 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
over 7 nummers komt er 1 voor jou... die jij 100% zeker mooi vindt
quote:
niet aan jou besteed, denk ik.quote:
je hebt een half uur ongeveer..quote:Op zondag 29 april 2018 11:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan al terug, anders zal ik hem terugluisteren
Ik vond het inderdaad maar raar klinken.quote:
In ieder geval voor Lowlands even doenquote:Op zondag 29 april 2018 11:27 schreef brother52 het volgende:
Ik moet hier toch eens wat naar gaan luisteren, klinkt best goed.
quote:
Hier niet... heerlijk nummerquote:
quote:Op zondag 29 april 2018 11:29 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ter compensatie zet ik hem iets harder
Dan zet ik hem in de min.quote:Op zondag 29 april 2018 11:29 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ter compensatie zet ik hem iets harder
Oh ja, dat is waar ook, daar staan ze dit jaar.quote:Op zondag 29 april 2018 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
In ieder geval voor Lowlands even doen
Precies en daar wil ik wel heen, zeker omdat we ze op onze eerste DTRH hebben laten schieten.quote:Op zondag 29 april 2018 11:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, daar staan ze dit jaar.
Ik ben ooit bij een optreden weg gelopen, maar een paar nummers - zoals deze - vind ik wel leuk!quote:
En toen heb je peaceman laten staan?quote:Op zondag 29 april 2018 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij een optreden weg gelopen, maar een paar nummers - zoals deze - vind ik wel leuk!
Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 29 april 2018 11:36 schreef livelink het volgende:
[..]
En toen heb je peaceman laten staan?
Buiten in het gras zitten?quote:Op zondag 29 april 2018 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.Ik ben buiten de tent gaan zitten in het gras.
Maar dat doen we wel vaker hoor tijdens een festival.![]()
Ja, tijdens een festival kan ik het me voorstellen.quote:Op zondag 29 april 2018 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.Ik ben buiten de tent gaan zitten in het gras.
Maar dat doen we wel vaker hoor tijdens een festival.![]()
Ik vind m mooier dan jij dusquote:Op zondag 29 april 2018 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet hun beste, Ik denk het op-4-na-beste nummer van dit album, maar zeker de moeite waard!
Ik ken niet zoveel van hen, maar ik vind dit echt veel beter dan Whole of the Moon.quote:Op zondag 29 april 2018 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet hun beste, Ik denk het op-4-na-beste nummer van dit album, maar zeker de moeite waard!
quote:
De politie is al in aantocht. Ze kan beter vluchten.quote:Op zondag 29 april 2018 11:46 schreef Melting het volgende:
Misschien kan ze beter naar de politie gaan, in plaats van er een liedje over te zingen.
Dat album is voor mij echt top 2 allertijden. Dont bang the drum (waar ik van uit ga dat die nog komt) en de titelsong vind ik zeker beter dan deze, en Whole of the Moon ook wel denk ik.quote:Op zondag 29 april 2018 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel van hen, maar ik vind dit echt veel beter dan Whole of the Moon.
Whole of the moon is al geweest.. verder kan ik er weinig over zeggen.quote:Op zondag 29 april 2018 11:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat album is voor mij echt top 2 allertijden. Dont bang the drum (waar ik van uit ga dat die nog komt) en de titelsong vind ik zeker beter dan deze, en Whole of the Moon ook wel denk ik.
Ik ga er van uit dat ze nog minimaal 2x komenquote:Op zondag 29 april 2018 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Whole of the moon is al geweest.. verder kan ik er weinig over zeggen.
McCluskyquote:
Ik kan er niks over zeggen...quote:Op zondag 29 april 2018 11:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze nog minimaal 2x komen
quote:Op zondag 29 april 2018 11:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
McClusky![]()
Oh, wacht.... Dit klinkt heel anders dan de McClusky die ik ken...
Dat dacht ik nou ook net!quote:Op zondag 29 april 2018 11:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
McClusky![]()
Oh, wacht.... Dit klinkt heel anders dan de McClusky die ik ken...
Het lijstje met 'moet ik eens wat meer naar luisteren' wordt zo steeds langer...quote:
Moet je het ook wel gaan doen... anders blijft het enkel groeien.quote:Op zondag 29 april 2018 12:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het lijstje met 'moet ik eens wat meer naar luisteren' wordt zo steeds langer...
Ik mag nu al bijna een maand vrij gaan nemen om alles te kunnen luisteren.quote:Op zondag 29 april 2018 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet je het ook wel gaan doen... anders blijft het enkel groeien.
Ik ook niet. En ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 29 april 2018 12:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind.
Ik wou net zeggen dat ik de tekst inderdaad mooi vond. Maar de verpakking iets minder geloof ik.quote:Op zondag 29 april 2018 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
De tekst is echt heel mooi. Moet je even wat vaker luisteren
Kwestie van vaker luisteren denk ik.quote:Op zondag 29 april 2018 12:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik de tekst inderdaad mooi vond. Maar de verpakking iets minder geloof ik.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 29 april 2018 12:29 schreef livelink het volgende:
Ik ga na deze afsluiten en wat aan de gang in huis. Dank je wel peaceman. Het was weer een mooi deel. Ik ga vast en zeker nog heel veel moois missen.
Succesquote:Op zondag 29 april 2018 12:29 schreef livelink het volgende:
Ik ga na deze afsluiten en wat aan de gang in huis. Dank je wel peaceman. Het was weer een mooi deel. Ik ga vast en zeker nog heel veel moois missen.
Deze moet ik natuurlijk ook nog wel even luisterenquote:
quote:Op zondag 29 april 2018 12:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze moet ik natuurlijk ook nog wel even luisteren![]()
Daarna graag een Rammstein of zoiets .
sorryquote:Op zondag 29 april 2018 12:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze moet ik natuurlijk ook nog wel even luisteren![]()
quote:Op zondag 29 april 2018 12:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorryquote:
de vraag is of onbekend ook nog onbekend voor jou is.quote:Op zondag 29 april 2018 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry![]()
Een willekeurig onbekende is ook goed peaceman.
Ja, maar dat weet jij alleen...quote:Op zondag 29 april 2018 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
de vraag is of onbekend ook nog onbekend voor jou is.
Ikea op zondag?quote:Op zondag 29 april 2018 12:36 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo naar de Ikea, en Radio49 kan ik nog steeds niet op mijn autoradio ontvangen, dus tot later!
Sterkte bij de Ikeaquote:Op zondag 29 april 2018 12:36 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo naar de Ikea, en Radio49 kan ik nog steeds niet op mijn autoradio ontvangen, dus tot later!
Volgens mij ken ik hem wel, maar ik ga hem toch afsluiten. Tot laterquote:Op zondag 29 april 2018 12:36 schreef peaceman het volgende:
320 Zita Swoon - My Bond With You And Your Planet: Disco!
precies en deze is volgens mij niet onbekend voor jou...quote:
quote:Op zondag 29 april 2018 12:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik hem wel, maar ik ga hem toch afsluiten. Tot later
quote:Op zondag 29 april 2018 12:42 schreef peaceman het volgende:
Ik ga door tot ongeveer 13.15, dan boodschappen doen...
best wat onbekender werk vandaag... trek je het een beetje?quote:
Ik vind het altijd veel van hetzelfde. Niet jouw keuze, maar sowieso in het algemeen in de top 40 etc.quote:Op zondag 29 april 2018 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
best wat onbekender werk vandaag... trek je het een beetje?
het onbekendere bij mij is inderdaad zeker niet allemaal hetzelfde neequote:Op zondag 29 april 2018 12:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het altijd veel van hetzelfde. Niet jouw keuze, maar sowieso in het algemeen in de top 40 etc.
quote:Op zondag 29 april 2018 12:49 schreef peaceman het volgende:
317 Tom McRae - The Alphabet of hurricanes
de volgende lijst wordt weer mooierquote:
De lat komt natuurlijk steeds hoger te liggenquote:
Ik vind alle aandacht een beetje overtrokken als je het mij vraagt.quote:Op zondag 29 april 2018 20:08 schreef just me het volgende:
Net de documentaire over dj Avicii zitten kijken op Netflix, indrukwekkend
Natuurlijk mag je dat zeggen en dat zullen vast meer mensen denken. Maar dat neemt niet weg dat ik onder de indruk wasquote:Op zondag 29 april 2018 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind alle aandacht een beetje overtrokken als je het mij vraagt.
Maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggen.
Je mag je mening hebben, maar zijn dood is groot nieuws. En er wordt steeds meer bekend over de toedracht. Het lijkt er steeds meer op dat hij - laat ik het zo zeggen - zelf de regie had over het einde van z'n leven. Kort voor zijn overlijden heeft hij nog grote bedragen geschonken aan goede doelen.quote:Op zondag 29 april 2018 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij was dus "arm" ondanks het rijk zijnquote:Op zondag 29 april 2018 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je mag je mening hebben, maar zijn dood is groot nieuws. En er wordt steeds meer bekend over de toedracht. Het lijkt er steeds meer op dat hij - laat ik het zo zeggen - zelf de regie had over het einde van z'n leven. Kort voor zijn overlijden heeft hij nog grote bedragen geschonken aan goede doelen.
Dat zou je kunnen zeggen ja. Zie dit artikel: https://www.ad.nl/show/av(...)ede-doelen~a48d6e31/quote:Op zondag 29 april 2018 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Hij was dus "arm" ondanks het rijk zijn
En dat feit lijkt toch voornamelijk veroorzaakt door hoe hij door zijn carrière geleefd is.quote:Op zondag 29 april 2018 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je mag je mening hebben, maar zijn dood is groot nieuws. En er wordt steeds meer bekend over de toedracht. Het lijkt er steeds meer op dat hij - laat ik het zo zeggen - zelf de regie had over het einde van z'n leven. Kort voor zijn overlijden heeft hij nog grote bedragen geschonken aan goede doelen.
quote:Op zondag 29 april 2018 20:17 schreef cafca het volgende:
[..]
En dat feit lijkt toch voornamelijk veroorzaakt door hoe hij door zijn carrière geleefd is.
Natuurlijk was hij er wel al die tijd zelf bij. De druk op hem is immens geweest: geldbeluste managers zijn er flink beter van geworden. Avicii verdiende zo veel dat geld voor hem weinig betekenis meer had.quote:Op zondag 29 april 2018 20:17 schreef cafca het volgende:
[..]
En dat feit lijkt toch voornamelijk veroorzaakt door hoe hij door zijn carrière geleefd is.
Je mag alles zeggen wat je vindtquote:Op zondag 29 april 2018 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb 2 zinnen omgegooid om alles in de ’juiste' context te plaatsen...quote:Op zondag 29 april 2018 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De druk op hem is immens geweest: geldbeluste managers zijn er flink beter van geworden. Avicii verdiende zo veel dat geld voor hem weinig betekenis meer had.
Natuurlijk was hij er wel al die tijd zelf bij.
Dat was eigenlijk al mijn eerste gedachte toen ik het nieuws hoorde. Heel sneu.quote:Op zondag 29 april 2018 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veel plezier in het oranje dan.quote:
Als je dat van tevoren weet, is dat niet verkeerd. Morgen ook?quote:Op maandag 30 april 2018 08:24 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Dankzij de stakende buschauffeurs een gedwongen dagje vrij.
Nee, morgen moet ik helaas werken. Dan is het de 1e van de maand en moet ik alle factureringen draaien. Dus dan moet ik de 25 km. naar mijn werk fietsen.quote:Op maandag 30 april 2018 08:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je dat van tevoren weet, is dat niet verkeerd. Morgen ook?
Kun je dat niet vanuit thuis doen?quote:Op maandag 30 april 2018 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, morgen moet ik helaas werken. Dan is het de 1e van de maand en moet ik alle factureringen draaien. Dus dan moet ik de 25 km. naar mijn werk fietsen.
Ik ben dus helemaal niet blij met deze staking.
Nee, vanuit huis lukt dat helaas niet. En ik heb geen collega's die in de buurt wonen. Ik fiets wel vaker, maar dan als het mooi weer is. En volgens mij wordt het morgen geen mooi weer.quote:Op maandag 30 april 2018 08:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je dat niet vanuit thuis doen?
Of misschien kun je met iemand meerijden?
En goedemorgen allemaal.
Dat snap ik wel. Jammer dat je morgen geen dagje vrij kunt nemen.... En ook jammer dat jeu niet vanuit huis kan of dat je met iemand mee kunt rijden.quote:Op maandag 30 april 2018 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, morgen moet ik helaas werken. Dan is het de 1e van de maand en moet ik alle factureringen draaien. Dus dan moet ik de 25 km. naar mijn werk fietsen.
Ik ben dus helemaal niet blij met deze staking.
Balen!quote:Op maandag 30 april 2018 08:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, vanuit huis lukt dat helaas niet. En ik heb geen collega's die in de buurt wonen. Ik fiets wel vaker, maar dan als het mooi weer is. En volgens mij wordt het morgen geen mooi weer.
Wordt er vanuit jouw werk dan niets aan gedaan om positief mee te denken? De staking was al aangekondigd. Als jij moet werken kunnen/willen zij dan geen taxi vergoeden ?quote:Op maandag 30 april 2018 08:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, vanuit huis lukt dat helaas niet. En ik heb geen collega's die in de buurt wonen. Ik fiets wel vaker, maar dan als het mooi weer is. En volgens mij wordt het morgen geen mooi weer.
Niet gevraagd. Ook nooit in me opgekomen eigenlijk. Maar het is natuurlijk ook geen groot drama. Het is voor mij ook niet zo slecht om af en toe te gaan fietsen.quote:Op maandag 30 april 2018 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
Wordt er vanuit jouw werk dan niets aan gedaan om positief mee te denken? De staking was al aangekondigd. Als jij moet werken kunnen/willen zij dan geen taxi vergoeden ?
Dat doen wij ook niet volgens mij. Een collega van mij kwam er vanmorgen pas achter dat haar trein niet reed. Zij is uiteindelijk met de auto naar het werk gekomen.quote:Op maandag 30 april 2018 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
Wordt er vanuit jouw werk dan niets aan gedaan om positief mee te denken? De staking was al aangekondigd. Als jij moet werken kunnen/willen zij dan geen taxi vergoeden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2018 12:12 schreef ToT het volgende:
Ik wilde vandaag het Zwitsal logo in de babykamer aanbrengen door over een uitgesneden versie van het geprinte logo te schilderen.
Het resultaat was niet helemaal netjes dus doe ik het morgen opnieuw met een roller i.p.v. een kwast.
De uitgesneden en inmiddels dus beschilderde versie van het logo ziet er vrij creepy uit nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op maandag 30 april 2018 12:39 schreef livelink het volgende:
Je kunt het ook gewoon als muursticker bestellen ToT.
Die kleine ToT zal zo trots op zijn papa zijn als het af isquote:Op maandag 30 april 2018 12:45 schreef ToT het volgende:
Ik wilde het papier eerst voorzichtig aan het hout verlijmen, maar ik verwachtte daar toch wat te veel ellende mee.
Ja of misschien alleen met een paar piepkleine puntjes/streepjes Prittstift.
Ik denk dat ik dat toch nog wel 1x ga uitproberen, ook met een roller. Ik heb de verf nu toch al hier.
quote:Op maandag 30 april 2018 12:55 schreef just me het volgende:
[..]
Die kleine ToT zal zo trots op zijn papa zijn als het af is
quote:Op maandag 30 april 2018 12:12 schreef ToT het volgende:
Ik wilde vandaag het Zwitsal logo in de babykamer aanbrengen door over een uitgesneden versie van het geprinte logo te schilderen.
Het resultaat was niet helemaal netjes dus doe ik het morgen opnieuw met een roller i.p.v. een kwast.
De uitgesneden en inmiddels dus beschilderde versie van het logo ziet er vrij creepy uit nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag![]()
Welke? Want er staan er meerdere en ieder heeft zn eigen doelquote:
de grote luisteren knopquote:Op maandag 30 april 2018 13:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Welke? Want er staan er meerdere en ieder heeft zn eigen doel
Die verwijst nog naar de player van Tailfox en die is nu kennelijk definitief uit de lucht.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 14:31 schreef ToT het volgende:
Terwijl de verf voor de 2e poging van het Zwitsal-logo aan het drogen is, haal ik vast het zonnetje in huis!
[ afbeelding ]
Cute, de babykamer!quote:Op maandag 30 april 2018 14:31 schreef ToT het volgende:
Terwijl de verf voor de 2e poging van het Zwitsal-logo aan het drogen is, haal ik vast het zonnetje in huis!
[ afbeelding ]
quote:
idd ja, wat een takkeweer!quote:Op maandag 30 april 2018 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Is er ten minste érgens een zon vandaag
Dit een optie?quote:Op maandag 30 april 2018 17:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Sunny!
Ik mag binnenkort ook een kinderkamer schildering maken bij mijn beste vriendin
Precies!quote:Op maandag 30 april 2018 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ach, dat grasveld van je heeft nog een jaar om er mooi bij te liggen voor mini-ToT.
Dit jaar is een groei-jaar en in de winter lig je er ook niet op te rollebollen.
Leuk!quote:Op maandag 30 april 2018 17:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Sunny!
Ik mag binnenkort ook een kinderkamer schildering maken bij mijn beste vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door ToT op 30-04-2018 17:33:11 ]
Die had ik gisteren al onder handen genomen!quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Leuk!
Al een idee wat je gaat maken?
Dit is voor mij volgens mij de eerste keer sinds de middelbare school dat ik iets geschilderd heb!
Ik vind het wolkje er trouwens wel wat kaal uit zien en het zonnetje kan ook wel een vriendje gebruiken, dus heb ik in Photoshop ff dit ontwerp gemaakt:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!! deze afbeelding had je naar je vrouw moeten appen.. ‘zo wilde je het toch?’
Ja het is een meisje, zachte pasteltinten en Disney thema. Zal wel een foto plaatsen als het af is.
We zijn nog niet getrouwd he, over een weekje pas!quote:Op maandag 30 april 2018 18:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]!!!! deze afbeelding had je naar je vrouw moeten appen.. ‘zo wilde je het toch?’
Ja het is een meisje, zachte pasteltinten en Disney thema. Zal wel een foto plaatsen als het af is.
quote:Op maandag 30 april 2018 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Leuk, ToT!
Er is niets leuker dan muren beschilderen.
Heb er vele gedaan, sommige mensen hadden spijt dat ze moesten verhuizen...
komt baby's naam op het wolkje ?quote:Op maandag 30 april 2018 18:30 schreef ToT het volgende:
Ah, mevrouw ToT vindt de "cloud with fart"-versie nu toch wel leuker, haha!Minder creepy dan met de ogen open!
Nee, het wolkje krijgt een gezichtje en gaat blazen!quote:
spannend hoorquote:Op maandag 30 april 2018 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, het wolkje krijgt een gezichtje en gaat blazen!
De naam van de kleine komt naast het Zwitsal logo, verticaal.
Best wel!quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel!Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!
Wat betreft de naam en het Zwitsal-logo; ik heb een hekel aan watergedragen verf, maar het heeft als groot voordeel dat je het supermakkelijk weer kunt verwijderen als het niet goed gelukt is!
Oh ja, mental note; die uitwasbare lijm bij de HEMA halen om dat template mee vast te plakken!
Ik probeer het eerst heel even met de Pritt-stift omdat het me wel handiger lijkt, maar als die lijm niet makkelijk te verwijderen is, haal ik toch die HEMA-lijm. (ÓF ik ga toch gewoon voor stickers!)
quote:Op maandag 30 april 2018 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je wel toestemming van Zwitsal voor het gebruik van het logo?
Jezus, hoe kansloos is datquote:Op maandag 30 april 2018 19:27 schreef ToT het volgende:
Er is serieus een keer een school in de problemen gekomen omdat ze Disneyfiguren op de ramen hadden geschilderd!
![]()
Hell, toen ik nog op de kleuterschool zat, hadden wij dat ook gewoon.
quote:Op maandag 30 april 2018 19:48 schreef peaceman het volgende:
20:00 - 22:00 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 18
quote:Op maandag 30 april 2018 19:45 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo muziekjes draaien voor de liefhebber...
Multivlaai?quote:Op maandag 30 april 2018 20:00 schreef peaceman het volgende:
313 Randy Crawford - One day I'll fly away
Mooi nummer, krijg er vaak een brok van in m'n keelquote:Op maandag 30 april 2018 20:00 schreef peaceman het volgende:
313 Randy Crawford - One day I'll fly away
Helaas ben ik niet thuis en kan ik niet meeluisteren. Succes met de show.quote:Op maandag 30 april 2018 19:45 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo muziekjes draaien voor de liefhebber...
Is omhoog gevlogen.quote:
Omdat die gewoon mooi isquote:
volgende keer beter! Geniet van je avond!quote:Op maandag 30 april 2018 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet thuis en kan ik niet meeluisteren. Succes met de show.
Geeft niks. Niet iedereen kan een goede smaak hebbenquote:Op maandag 30 april 2018 20:04 schreef livelink het volgende:
Nee, helaas. Ik kan deze niet mooi vinden.
Er komen vast wel nummers die je wel mooi gaat vindenquote:Op maandag 30 april 2018 20:04 schreef livelink het volgende:
Nee, helaas. Ik kan deze niet mooi vinden.
Deze bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 april 2018 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Er komen vast wel nummers die je wel mooi gaat vinden
Oh wat leuk allemaal!!quote:Op maandag 30 april 2018 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
ToT goed bezig zeg!!
De naam zou je ook nog met piepschuim kunnen doen. Letters bestellen, schilderen en plakken. Erg leuk hebben we voor Lennon ook. Die hangen nog steeds.
https://www.piepschuimletters.nl/webwinkel/letters-15-cm/
Ik zal morgen of woensdag eens een foto maken van hoe ik dat heb gedaan met Lennons naam: blauw aan de voorkant, oranje aan de binnenkant. Op een blauwe muur.quote:
Misschien dat ik zoiets ga bestellen voor de logeerkamer voor de kleine kaboutersquote:Op maandag 30 april 2018 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal morgen of woensdag eens een foto maken van hoe ik dat heb gedaan met Lennons naam: blauw aan de voorkant, oranje aan de binnenkant. Op een blauwe muur.
Ik vind dit een prima versie anders.quote:Op maandag 30 april 2018 20:15 schreef peaceman het volgende:
Hmm dit is niet helemaal de versie die ik wilde gaan draaien.
ja, maar de single versie is wel anders..quote:Op maandag 30 april 2018 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima versie anders.
Wat zit je überhaupt te draaien?quote:Op maandag 30 april 2018 20:15 schreef peaceman het volgende:
Hmm dit is niet helemaal de versie die ik wilde gaan draaien.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat zit je überhaupt te draaien?
Dit is overduidelijk K&W! Ga naar MUZ ofzo!
Duidelijke taal voor spijkerbroekquote:
Tofquote:Op maandag 30 april 2018 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien dat ik zoiets ga bestellen voor de logeerkamer voor de kleine kabouters
Jawel, maar in een andere versie. Dit is volgens mij de eerste versie die ervan verschenen is.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kirsty_MacCollquote:Op maandag 30 april 2018 20:22 schreef livelink het volgende:
Welke Kirsty bedoelde cafca eigenlijk in de TT?
Ik weet dat het ging om de dochter van de man die een nummer origineel had geschreven, maar verder dan dat weet ik het niet meer.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef brother52 het volgende:
Ik schakel weer op het goede moment in zie ik
Kirsty MacCollquote:Op maandag 30 april 2018 20:22 schreef livelink het volgende:
Welke Kirsty bedoelde cafca eigenlijk in de TT?
Ik weet dat het ging om de dochter van de man die een nummer origineel had geschreven, maar verder dan dat weet ik het niet meer.
Okay. Het was er niet eentje om te onthouden.quote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel, maar in een andere versie. Dit is volgens mij de eerste versie die ervan verschenen is.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Het was er niet eentje om te onthouden.
Ah, dank je.quote:Op maandag 30 april 2018 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kirsty_MacColl
Ow okay.quote:Op maandag 30 april 2018 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]je gaat ze live zien op het uitverkochte Down the Rabbithole festival.
Wij mochten niks tegen jou zeggen, toch?quote:Op maandag 30 april 2018 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Oeh, mooie![]()
Oeps, sorry. Mocht niks zeggen![]()
Je mag het wel in schuimletters op de muur plakken en dan een foto maken.quote:Op maandag 30 april 2018 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Oeh, mooie![]()
Oeps, sorry. Mocht niks zeggen![]()
Hoeveel kost "krijg toch allemaal de klere"?quote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag het wel in schuimletters op de muur plakken en dan een foto maken.
Over welke Jerry zou dat gaan?quote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef peaceman het volgende:
307 Kula Shaker - Grateful When You're Dead/Jerry Was There
Seinfeldquote:
Onbetaalbaar. Dat is ook de reden dat mijn jongste nog maar een naam van 3 letters heeft.quote:Op maandag 30 april 2018 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeveel kost "krijg toch allemaal de klere"?
Mijn roepnaam is ook 3 letters. Mijn doopnamen 17.quote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Onbetaalbaar. Dat is ook de reden dat mijn jongste nog maar een naam van 3 letters heeft.
Zoals het een goed katholiek betaamt.quote:Op maandag 30 april 2018 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn roepnaam is ook 3 letters. Mijn doopnamen 17.
Amenquote:Op maandag 30 april 2018 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoals het een goed katholiek betaamt.
Definieer een goed katholiek...quote:Op maandag 30 april 2018 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoals het een goed katholiek betaamt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |