SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 0% gewijzigd door cafca op 30-04-2018 19:38:03 ]
Volgens mij heb ik geen kerstliedjes in de lijst..quote:
Geen dankquote:Op zondag 29 april 2018 11:03 schreef livelink het volgende:
Ah, Dresden Dolls.
Die is leuk, ja![]()
En een band die ik dankzij R49 (peaceman) heb leren kennen.
Live ook erg goed. We hebben ze gelukkig 1x live kunnen zien nadat het meerdere keren niet was gelukt. En we hebben ook nog met ze gesproken en volgens mij staat peaceman nog met de zangeres op de foto.quote:Op zondag 29 april 2018 11:03 schreef livelink het volgende:
Ah, Dresden Dolls.
Die is leuk, ja![]()
En een band die ik dankzij R49 (peaceman) heb leren kennen.
quote:Op zondag 29 april 2018 11:04 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo even boodschappen doen. Peaceman, bedankt zover, waren weer overwegend fijne muziekjes!
over 7 nummers komt er 1 voor jou... die jij 100% zeker mooi vindtquote:Op zondag 29 april 2018 11:04 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo even boodschappen doen. Peaceman, bedankt zover, waren weer overwegend fijne muziekjes!
Misschien ben ik dan al terug, anders zal ik hem terugluisterenquote:Op zondag 29 april 2018 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
over 7 nummers komt er 1 voor jou... die jij 100% zeker mooi vindt
quote:
niet aan jou besteed, denk ik.quote:
je hebt een half uur ongeveer..quote:Op zondag 29 april 2018 11:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan al terug, anders zal ik hem terugluisteren
Ik vond het inderdaad maar raar klinken.quote:
In ieder geval voor Lowlands even doenquote:Op zondag 29 april 2018 11:27 schreef brother52 het volgende:
Ik moet hier toch eens wat naar gaan luisteren, klinkt best goed.
quote:
Hier niet... heerlijk nummerquote:
quote:Op zondag 29 april 2018 11:29 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ter compensatie zet ik hem iets harder
Dan zet ik hem in de min.quote:Op zondag 29 april 2018 11:29 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ter compensatie zet ik hem iets harder
Oh ja, dat is waar ook, daar staan ze dit jaar.quote:Op zondag 29 april 2018 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
In ieder geval voor Lowlands even doen
Precies en daar wil ik wel heen, zeker omdat we ze op onze eerste DTRH hebben laten schieten.quote:Op zondag 29 april 2018 11:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, daar staan ze dit jaar.
Ik ben ooit bij een optreden weg gelopen, maar een paar nummers - zoals deze - vind ik wel leuk!quote:
En toen heb je peaceman laten staan?quote:Op zondag 29 april 2018 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij een optreden weg gelopen, maar een paar nummers - zoals deze - vind ik wel leuk!
Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 29 april 2018 11:36 schreef livelink het volgende:
[..]
En toen heb je peaceman laten staan?
Buiten in het gras zitten?quote:Op zondag 29 april 2018 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.Ik ben buiten de tent gaan zitten in het gras.
Maar dat doen we wel vaker hoor tijdens een festival.![]()
Ja, tijdens een festival kan ik het me voorstellen.quote:Op zondag 29 april 2018 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.Ik ben buiten de tent gaan zitten in het gras.
Maar dat doen we wel vaker hoor tijdens een festival.![]()
Ik vind m mooier dan jij dusquote:Op zondag 29 april 2018 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet hun beste, Ik denk het op-4-na-beste nummer van dit album, maar zeker de moeite waard!
Ik ken niet zoveel van hen, maar ik vind dit echt veel beter dan Whole of the Moon.quote:Op zondag 29 april 2018 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet hun beste, Ik denk het op-4-na-beste nummer van dit album, maar zeker de moeite waard!
quote:
De politie is al in aantocht. Ze kan beter vluchten.quote:Op zondag 29 april 2018 11:46 schreef Melting het volgende:
Misschien kan ze beter naar de politie gaan, in plaats van er een liedje over te zingen.
Dat album is voor mij echt top 2 allertijden. Dont bang the drum (waar ik van uit ga dat die nog komt) en de titelsong vind ik zeker beter dan deze, en Whole of the Moon ook wel denk ik.quote:Op zondag 29 april 2018 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel van hen, maar ik vind dit echt veel beter dan Whole of the Moon.
Whole of the moon is al geweest.. verder kan ik er weinig over zeggen.quote:Op zondag 29 april 2018 11:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat album is voor mij echt top 2 allertijden. Dont bang the drum (waar ik van uit ga dat die nog komt) en de titelsong vind ik zeker beter dan deze, en Whole of the Moon ook wel denk ik.
Ik ga er van uit dat ze nog minimaal 2x komenquote:Op zondag 29 april 2018 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Whole of the moon is al geweest.. verder kan ik er weinig over zeggen.
McCluskyquote:
Ik kan er niks over zeggen...quote:Op zondag 29 april 2018 11:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze nog minimaal 2x komen
quote:Op zondag 29 april 2018 11:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
McClusky![]()
Oh, wacht.... Dit klinkt heel anders dan de McClusky die ik ken...
Dat dacht ik nou ook net!quote:Op zondag 29 april 2018 11:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
McClusky![]()
Oh, wacht.... Dit klinkt heel anders dan de McClusky die ik ken...
Het lijstje met 'moet ik eens wat meer naar luisteren' wordt zo steeds langer...quote:
Moet je het ook wel gaan doen... anders blijft het enkel groeien.quote:Op zondag 29 april 2018 12:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het lijstje met 'moet ik eens wat meer naar luisteren' wordt zo steeds langer...
Ik mag nu al bijna een maand vrij gaan nemen om alles te kunnen luisteren.quote:Op zondag 29 april 2018 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet je het ook wel gaan doen... anders blijft het enkel groeien.
Ik ook niet. En ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 29 april 2018 12:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind.
Ik wou net zeggen dat ik de tekst inderdaad mooi vond. Maar de verpakking iets minder geloof ik.quote:Op zondag 29 april 2018 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
De tekst is echt heel mooi. Moet je even wat vaker luisteren
Kwestie van vaker luisteren denk ik.quote:Op zondag 29 april 2018 12:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik de tekst inderdaad mooi vond. Maar de verpakking iets minder geloof ik.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 29 april 2018 12:29 schreef livelink het volgende:
Ik ga na deze afsluiten en wat aan de gang in huis. Dank je wel peaceman. Het was weer een mooi deel. Ik ga vast en zeker nog heel veel moois missen.
Succesquote:Op zondag 29 april 2018 12:29 schreef livelink het volgende:
Ik ga na deze afsluiten en wat aan de gang in huis. Dank je wel peaceman. Het was weer een mooi deel. Ik ga vast en zeker nog heel veel moois missen.
Deze moet ik natuurlijk ook nog wel even luisterenquote:
quote:Op zondag 29 april 2018 12:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze moet ik natuurlijk ook nog wel even luisteren![]()
Daarna graag een Rammstein of zoiets .
sorryquote:Op zondag 29 april 2018 12:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze moet ik natuurlijk ook nog wel even luisteren![]()
quote:Op zondag 29 april 2018 12:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorryquote:
de vraag is of onbekend ook nog onbekend voor jou is.quote:Op zondag 29 april 2018 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry![]()
Een willekeurig onbekende is ook goed peaceman.
Ja, maar dat weet jij alleen...quote:Op zondag 29 april 2018 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
de vraag is of onbekend ook nog onbekend voor jou is.
Ikea op zondag?quote:Op zondag 29 april 2018 12:36 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo naar de Ikea, en Radio49 kan ik nog steeds niet op mijn autoradio ontvangen, dus tot later!
Sterkte bij de Ikeaquote:Op zondag 29 april 2018 12:36 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo naar de Ikea, en Radio49 kan ik nog steeds niet op mijn autoradio ontvangen, dus tot later!
Volgens mij ken ik hem wel, maar ik ga hem toch afsluiten. Tot laterquote:Op zondag 29 april 2018 12:36 schreef peaceman het volgende:
320 Zita Swoon - My Bond With You And Your Planet: Disco!
precies en deze is volgens mij niet onbekend voor jou...quote:
quote:Op zondag 29 april 2018 12:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik hem wel, maar ik ga hem toch afsluiten. Tot later
quote:Op zondag 29 april 2018 12:42 schreef peaceman het volgende:
Ik ga door tot ongeveer 13.15, dan boodschappen doen...
best wat onbekender werk vandaag... trek je het een beetje?quote:
Ik vind het altijd veel van hetzelfde. Niet jouw keuze, maar sowieso in het algemeen in de top 40 etc.quote:Op zondag 29 april 2018 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
best wat onbekender werk vandaag... trek je het een beetje?
het onbekendere bij mij is inderdaad zeker niet allemaal hetzelfde neequote:Op zondag 29 april 2018 12:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het altijd veel van hetzelfde. Niet jouw keuze, maar sowieso in het algemeen in de top 40 etc.
quote:Op zondag 29 april 2018 12:49 schreef peaceman het volgende:
317 Tom McRae - The Alphabet of hurricanes
de volgende lijst wordt weer mooierquote:
De lat komt natuurlijk steeds hoger te liggenquote:
Ik vind alle aandacht een beetje overtrokken als je het mij vraagt.quote:Op zondag 29 april 2018 20:08 schreef just me het volgende:
Net de documentaire over dj Avicii zitten kijken op Netflix, indrukwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |