SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
PS4 Exclusives 2017 en 2018
[ Bericht 1% gewijzigd door Jimbo op 28-04-2018 18:28:04 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Er mist zelfs een T in de topictitelquote:
Geen console vs pc discussies hier pls.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er mist zelfs een T in de topictitelMisschien toch even op de pc moeten maken ipv mn telefoon
Ik heb deze week geleerd dat als ik al een tijdje niets van een fokker/ster heb gehoord, dat de kans groot is dat ze dood zijnquote:
Sony heeft enige tijd geleden gezegd dat hun focus op de singleplayer games blijft liggen, toch?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:10 schreef Buitendam het volgende:
Wij zijn nog van de oude generatie Singleplayer liefhebbers. Je houdt toch je adem in voor RDR2.
Die schijnt tegenwoordig op budgetgaming.nl rond te hangen (mits ze daar in de oorspronkelijke taal spreken uiteraard).quote:
Maar dan alleen de Goty versies, én uit de budgetbakquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:56 schreef MMaRsu het volgende:
Yi Long is in japan games in de originele taal aan het kopen
Je hebt je eigen vraag al beantwoordquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:35 schreef poker4lifee het volgende:
manman, echt te veel goede games die ik nog moet halen en spelen. niet te doen dit
god of war
horizon
yakuza 6
ni no kuni 2
kingdome come
attack on titan 2
monster hunter
shadow of the colossus
en dan vergeet ik er nog een hoop
met welke zal ik beginnen? in ieder geval eerst a way out nog uitspelen
quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Ben met God of War overigens Alfheim weer uit en in de Mountain aangekomen, voorbij die Black Breath.
Ik heb elk mogelijk hoekje en gaatje in Alfheim verkend, althans dat dacht ik, maar ik heb dat hele gebied (inclusief die area's links en rechts nog voor de Sand Bowl) op pas 80% staan. Geen idee wat en waar ik iets gemist moet hebben.
Wellicht dat het verhaal mij daar later weer terug brengt?
Als ik de Lake of Nine zou zie, met al die torens (en ook in de Travel Room), dan zouden al die overige gebieden nog moeten unlocken later in de game, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ik dacht daar ook alles gehad te hebben en zat op 84% toen ik daar vanmiddag weg liep.quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Ben met God of War overigens Alfheim weer uit en in de Mountain aangekomen, voorbij die Black Breath.
Ik heb elk mogelijk hoekje en gaatje in Alfheim verkend, althans dat dacht ik, maar ik heb dat hele gebied (inclusief die area's links en rechts nog voor de Sand Bowl) op pas 80% staan. Geen idee wat en waar ik iets gemist moet hebben.
Wellicht dat het verhaal mij daar later weer terug brengt?
Als ik de Lake of Nine zou zie, met al die torens (en ook in de Travel Room), dan zouden al die overige gebieden nog moeten unlocken later in de game, toch?
hahah, daarna bedoel ik dan ookquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je hebt je eigen vraag al beantwoordA Way out dus
![]()
Vind het zelf ook lastig. Heb God of War, Horizon + DLC, Lost Legacy, Watchdogs2, GTA V liggen voor de PS4. Assassins Creed tot en met Syndicate, Kingdome Come, PES18, Sea of Thieves, RotR voor de XBOX. En dan nog een reeks Steam games op de pc. Ik heb meer gametijd nodig
goh hebben we die kloon van mmarsu ook weerquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goh hebben we die kloon van mmarsu ook weer
Ben nu op de PS4 pro met Horizon begonnen. Daarna door met God of War. Gevolgd door Lost Legacy. Op de Xbox wissel ik Sea of Thieves af met Forza 7 en beginnetje gemaakt met Ryse.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah, daarna bedoel ik dan ookpff, ook veel te veel keus ja
voor? rdr?quote:
10/10 would playquote:
Hoe veroorzaken ze schietpartijen als ze de hele dag achter de playstation zitten te gamenquote:Op zondag 29 april 2018 00:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Schietpartijen door 'gruwelijke videogames', zegt Van den Heuvel: 'Zo wordt dit geweld normaal'
https://www.ed.nl/eindhov(...)ld-normaal~aa9f009a/
Dus guys, alleen nog maar Sims!
EN SPREKEN WE ALLEMAAL IN HOOFDLETTERS, BOY!quote:Op zondag 29 april 2018 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan loopt de helft hier straks met een grote baard en bijl rond denk ik.
bij!quote:Op zondag 29 april 2018 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan loopt de helft hier straks met een grote baard en bijl rond denk ik.
READ THIS, BOY!quote:Op zondag 29 april 2018 01:06 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
EN SPREKEN WE ALLEMAAL IN HOOFDLETTERS, BOY!
quote:Op zondag 29 april 2018 12:09 schreef DKUp het volgende:
GTA IV is 10 jaar geworden. Kom maar met een remasterIk ben nu wel uitgekeken op GTA V
Daarom fysiek.quote:Op zondag 29 april 2018 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ze hebben heel veel nummers uit gtaiv gehaald, vladivostok fm is helemaal weg min of meer
In 2023 of 2024 is GTA V aan de beurt.quote:Op zondag 29 april 2018 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ze hebben heel veel nummers uit gtaiv gehaald, vladivostok fm is helemaal weg min of meer
Als je die online connect krijg je een patch waarmee de nummers worden verwijderdquote:
Als je dat doet, automatisch downloaden aan hebt staan en akkoord gaat met de patch wel ja. Gelukkig zijn dat allemaal keuzes.quote:Op zondag 29 april 2018 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je die online connect krijg je een patch waarmee de nummers worden verwijderd
Mooi kut. Castle crashers was erg briljant, dus had goede hoop op ditto!quote:Op zondag 29 april 2018 20:06 schreef Jimbo het volgende:
Swords of ditto
Verwachting 8+
realiteit 6-
tyfus bugs die je geld wissen of het spel laten crashen of op 1 frame p/s laten lopen... -3 (komen vaak voor)
zonde, maar deze game krijg van mij een 3/10![]()
#opensollcitatie #fokcrew!
Ik zou beginnen met Monster Hunter, om de simpele reden dat het (ook) een online game is, en dat het op dit moment nog een beetje loopt in de multiplayer. Het is maar even afwachten hoe dat over een paar maanden of een jaar is. Nu is het ook goed solo te spelen, maar het is jammer als je de game niet in multiplayer meemaakt.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:35 schreef poker4lifee het volgende:
manman, echt te veel goede games die ik nog moet halen en spelen. niet te doen dit
god of war
horizon
yakuza 6
ni no kuni 2
kingdome come
attack on titan 2
monster hunter
shadow of the colossus
en dan vergeet ik er nog een hoop
met welke zal ik beginnen? in ieder geval eerst a way out nog uitspelen
God of war.quote:Op maandag 30 april 2018 10:56 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik twijfel of ik voor FC5 of GoW ga. Maar ben eerst nog steeds bezig met AC: Origins uitspelen.
71% volgens mij. Ben momenteel bezig met die locations completen en dan moet ik nog wat missies doen (heb er nog zo'n 28 staan). En dan denk ik alleen nog maar de overige trophies.quote:
Far Cry 5 kopen tijdens een sale dit jaar.quote:Op maandag 30 april 2018 10:56 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik twijfel of ik voor FC5 of GoW ga. Maar ben eerst nog steeds bezig met AC: Origins uitspelen.
God of Warquote:Op maandag 30 april 2018 10:56 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Gelukkig maar dan dat het totaal verschillende, niet te vergelijken games zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Far Cry 5 is leuk en vermakelijk, maar mag op alle fronten nog niet in de schaduw staan van GoW.
Inderdaad. Shooterfans gaan echt wel harder op FC5.quote:Op maandag 30 april 2018 11:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat het totaal verschillende, niet te vergelijken games zijn.
Allebei goede gamesquote:Op maandag 30 april 2018 11:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb de God of War remastered gespeeld. Die was wel leuk, maar veel button bashen in mijn ogen. God of War schijnt totaal anders te zijn nu, met een goed verhaal en een single player die dus de moeite is. Far Cry 3 en 4 vond ik erg leuk, dus dat is er ook eentje die ik graag (ooit) eens aan mijn collectie toevoeg. Vandaar dat ik nu even niet weet waar ik de focus moet leggen na AC.quote:Op maandag 30 april 2018 11:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ziet er wel schattig uit.quote:Op zondag 29 april 2018 20:06 schreef Jimbo het volgende:
Swords of ditto
Verwachting 8+
realiteit 6-
tyfus bugs die je geld wissen of het spel laten crashen of op 1 frame p/s laten lopen... -3 (komen vaak voor)
zonde, maar deze game krijg van mij een 3/10![]()
#opensollcitatie #fokcrew!
Mja ik vond alle God of Wars tof, maar het nieuwe deel is wel weer een evolutie. Waarschijnlijk is God of War een beter idee is na Assassin's Creed dan Far Cry, opdat je niet in de Ubisoft-sleur blijft hangenquote:Op maandag 30 april 2018 11:47 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik heb de God of War remastered gespeeld. Die was wel leuk, maar veel button bashen in mijn ogen. God of War schijnt totaal anders te zijn nu, met een goed verhaal en een single player die dus de moeite is. Far Cry 3 en 4 vond ik erg leuk, dus dat is er ook eentje die ik graag (ooit) eens aan mijn collectie toevoeg. Vandaar dat ik nu even niet weet waar ik de focus moet leggen na AC.
Nieuwe AC vond ik vet. En de nieuwe FC moet ik nog echt even spelenquote:Op maandag 30 april 2018 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Sowieso kun je niet jarenlang hetzelfde concept gebruiken voor games. Bij Ubisoft hebben ze dat met Assasins creed en FarCry nog altijd niet door. Mooi om te zien dat de makers van God of War die ontwikkeling wel benutten.
Waarom zouden ze? Die games verkopen nog altijd enorm goed.quote:Op maandag 30 april 2018 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Sowieso kun je niet jarenlang hetzelfde concept gebruiken voor games. Bij Ubisoft hebben ze dat met Assasins creed en FarCry nog altijd niet door.
Het zijn ook helemaal geen slechte games, maar in de gamesindustrie heb je na verloop van tijd innovatie nodig om titels houdbaar te laten zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nieuwe AC vond ik vet. En de nieuwe FC moet ik nog echt even spelen
Na syndicate en Unity moest er toch iets gebeuren om de serie levend te houden.quote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Die games verkopen nog altijd enorm goed.
Ondanks dat de laatste FarCry niks vernieuwds heeft gedaan is het toch de snel verkopende FC ooit en de grootste game launch van 2018 qua verkopen.quote:Op maandag 30 april 2018 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na syndicate en Unity moest er toch iets gebeuren om de serie levend te houden.
Natuurlijk. De setting van die game is met name voor een grote groep gamers die makkelijk willen spelen erg fijn. Bij AC liep de eerste trilogie ook heel behoorlijk. Maar in de serie daarna werd het woord repitief wel heel vaak gebruikt. Dat je in Black Flag eindelijk een ander gameplayelement had werd flink bejubeld. Daarna kreeg je dezelfde game in een andere omgeving en werden de games niet goed meer verkocht. De dagen dat je dezelfde game drie keer in een ander jasje kon uitbrengen lijken wel redelijk voorbij.quote:Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ondanks dat de laatste FarCry niks vernieuwds heeft gedaan is het toch de snel verkopende FC ooit en de grootste game launch van 2018 qua verkopen.
De grootste groep casual gamers vindt het wel prima zo volgens mij. Lekker herkenbaar, lekker makkelijk.
Ubisoft is juist goed bezig met het aanpakken van hun eigen probleem. AC: Origins is echt een andere richting opgeslagen. Far Cry 5 misschien iets minder, maar wel fijn dat ze je nu in een open-wereld droppen en je het zelf mag gaan uitzoeken waar alles te vinden is. Kleine verbeteringen zoals optionele missies in de buurt te laten zijn, sidekicks, en weer eens een fatsoenlijke schurk met god-complex maken FC5 toch wel een van de betere van de serie. Vaas blijft de beste imho, maar FC4 vond ik zelf bv maar een mager aftreksel ervan.quote:Op maandag 30 april 2018 12:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk. De setting van die game is met name voor een grote groep gamers die makkelijk willen spelen erg fijn. Bij AC liep de eerste trilogie ook heel behoorlijk. Maar in de serie daarna werd het woord repitief wel heel vaak gebruikt. Dat je in Black Flag eindelijk een ander gameplayelement had werd flink bejubeld. Daarna kreeg je dezelfde game in een andere omgeving en werden de games niet goed meer verkocht. De dagen dat je dezelfde game drie keer in een ander jasje kon uitbrengen lijken wel redelijk voorbij.
Aan de ene kant hebben ze de mazzel dat ze een grote doelgroep casual gamers aanspreken, maar ook die doelgroep begon na FC4 wat te klagen. Dus radio stations eruit, nieuw perksysteem erin, kenmerken van een open wereld en 4 eindbazen in plaats van 1. Hetzelfde geldt voor Origins na Unity en Syndicate. Schijnbaar heeft ook de casual gamer wat meer eisen om de repetitieve elementen tegen te gaan. Maar laten we niet doen alsof AC of FC zichzelf op een nieuwe manier heeft uitgevonden zoals GoW. Dat verdient in mijn ogen een stuk meer credits.quote:Op maandag 30 april 2018 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ubisoft is juist goed bezig met het aanpakken van hun eigen probleem. AC: Origins is echt een andere richting opgeslagen. Far Cry 5 misschien iets minder, maar wel fijn dat ze je nu in een open-wereld droppen en je het zelf mag gaan uitzoeken waar alles te vinden is. Kleine verbeteringen zoals optionele missies in de buurt te laten zijn, sidekicks, en weer eens een fatsoenlijke schurk met god-complex maken FC5 toch wel een van de betere van de serie. Vaas blijft de beste imho, maar FC4 vond ik zelf bv maar een mager aftreksel ervan.
Mwah. Ja de nieuwe God of War is qua graphics, gameplay en verhaal beduidend beter. Eigenlijk is beter niet het juiste woord: anders. Maar het is niet alsof we zoiets nog niet gezien hadden in The last of Us, Uncharted en Horizon. God of War doet mij aan alledrie wel denken. En dat is zeker niet slecht want alledrie zijn het toch wel parels van een games. God of War combineert die drie goed en gooit er een God of War sausje overheen. Dus om dat nu zoveel credits te geven? Gewoon goed leentje buur gespeeld.quote:Op maandag 30 april 2018 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar laten we niet doen alsof AC of FC zichzelf op een nieuwe manier heeft uitgevonden zoals GoW. Dat verdient in mijn ogen een stuk meer credits.
Het is niet dat ze een nieuw genre bedenken, maar dat de serie zichzelf totaal opnieuw uitvindt. Dit nieuwe hoofdstuk in de serie is nieuw in vergelijking met een hack&slash van de eerste trilogie.quote:Op maandag 30 april 2018 13:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah. Ja de nieuwe God of War is qua graphics, gameplay en verhaal beduidend beter. Eigenlijk is beter niet het juiste woord: anders. Maar het is niet alsof we zoiets nog niet gezien hadden in The last of Us, Uncharted en Horizon. God of War doet mij aan alledrie wel denken. En dat is zeker niet slecht want alledrie zijn het toch wel parels van een games. God of War combineert die drie goed en gooit er een God of War sausje overheen. Dus om dat nu zoveel credits te geven? Gewoon goed leentje buur gespeeld.
Klopt, tenminste als ik mag afgaan op de God of War in tien minuten filmpjes. Het is inderdaad in weinig hetzelfde als voorheen. Ja alleen Kratos zelf en zijn gevecht tegen andere tegenstanders dan. Het is van hack 'n slash naar action adventure met snufje RPG gegaan. En die switch vind ik alleen maar fijn. Want het heeft een reden dat ik eerdere GoW niet heb gespeeld.quote:Op maandag 30 april 2018 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet dat ze een nieuw genre bedenken, maar dat de serie zichzelf totaal opnieuw uitvindt. Dit nieuwe hoofdstuk in de serie is nieuw in vergelijking met een hack&slash van de eerste trilogie.
Ik vind het sowieso te prijzen als een ontwikkelaar iets compleet nieuws gaat doen. Guerilla met een nieuwe IP en SM die een bestaande IP totaal nieuw leven inblaast. Ik vind het mooi om te zien dat creativiteit wordt beloond.quote:Op maandag 30 april 2018 13:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, tenminste als ik mag afgaan op de God of War in tien minuten filmpjes. Het is inderdaad in weinig hetzelfde als voorheen. Ja alleen Kratos zelf en zijn gevecht tegen andere tegenstanders dan. Het is van hack 'n slash naar action adventure met snufje RPG gegaan. En die switch vind ik alleen maar fijn. Want het heeft een reden dat ik eerdere GoW niet heb gespeeld.
Vind Horizon in die zin wel vergelijkbaar. Waar Guerrilla Games eerst Killzone kon clonen tot in het oneindige, besloten ze ook iets totaal anders te maken. Dus als Santa Monica credits verdiend voor deze switch dan Guerrilla Games ook. Maar die hebben ze ook wel ontvangen dus nu is het aan Santa Monica de beurt om dat ter eer te vallen.
na de bugfixes is het hopelijk ook speelbaarquote:
Sony doet het goe dop het moment, ze hebben door dat je ontwikkelstudio's de tijd moet geven. Jammer dat ze dat niet deden met Last Guardian, dat als een moetje is uitgepoept na zo'n lange developers hel, koelkast, vrieskist etc.quote:Op maandag 30 april 2018 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso te prijzen als een ontwikkelaar iets compleet nieuws gaat doen. Guerilla met een nieuwe IP en SM die een bestaande IP totaal nieuw leven inblaast. Ik vind het mooi om te zien dat creativiteit wordt beloond.
Transformers films brachten ook miljoenen aan box office geld binnen, maakt het nog niet goede filmsquote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Die games verkopen nog altijd enorm goed.
Hm, tja, als hetzelfde concept je nog steeds ligt, wat maakt het dan uit? De laatste AC was overigens niet helemaal te vergelijken met de wat oudere.quote:Op maandag 30 april 2018 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Sowieso kun je niet jarenlang hetzelfde concept gebruiken voor games. Bij Ubisoft hebben ze dat met Assasins creed en FarCry nog altijd niet door. Mooi om te zien dat de makers van God of War die ontwikkeling wel benutten.
Ik vond de game in het begin erg leuk maar verloor al snel zijn glans.quote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik twijfel een beetje over monster hunter world.
Is het nu een mmo-grindy game?
Ik heb het niet over kwaliteit, ik heb het over gebrek aan motivatie om de Ubisoft open wereld formule aan te passen als de games toch wel blijven verkopen.quote:Op maandag 30 april 2018 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Transformers films brachten ook miljoenen aan box office geld binnen, maakt het nog niet goede films.
Wat versta jij precies onder die formule dan?quote:Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kwaliteit, ik heb het over gebrek aan motivatie om de Ubisoft open wereld formule aan te passen als de games toch wel blijven verkopen.
Bedankt voor de reminder. Vorige maand bijna vergeten. Even kijken of ik deze maand wel gedaan heb.quote:Op maandag 30 april 2018 16:02 schreef Jimbo het volgende:
niet vergeten boys, download nog even de ps+ games als je dit nog niet gedaan heb
Moeten ze vernieuwing zoeken in t verhaal dan?quote:Op maandag 30 april 2018 15:53 schreef Bananenpap het volgende:
Mensen die beweren dat AC Origins zo vernieuwend is.Het verhaal is nog steeds saai en de gameplay is nog steeds repetitief.
Je moet er wel van houden inderdaad. nadat de story mode is afgelopen ben je rank 15 en wordt het vooral veel grinden om hoger in level te raken maar nog meer om de juiste parts van bepaalde monsters te krijgen voor je gear.quote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik twijfel een beetje over monster hunter world.
Is het nu een mmo-grindy game?
'meh' - the gamequote:Op maandag 30 april 2018 16:18 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Woensdag de derde trailer van Red Dead Redemption 2.
https://www.rockstargames(...)ng-Wednesday-May-2nd
quote:Op maandag 30 april 2018 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder. Vorige maand bijna vergeten. Even kijken of ik deze maand wel gedaan heb.
Deze maand wel gedaan blijkbaar.
Nee, maar daar werd Ubisoft ook toe gedwongen. Ze zijn er nog lang mee weg gekomen.quote:Op maandag 30 april 2018 14:27 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, tja, als hetzelfde concept je nog steeds ligt, wat maakt het dan uit? De laatste AC was overigens niet helemaal te vergelijken met de wat oudere.
Deze man is zijn verstand duidelijk verlorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ik zou willen dat Fallout 4 zo goed was als Fallout New Vegas, of F3 for that matter.quote:Op maandag 30 april 2018 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar daar werd Ubisoft ook toe gedwongen. Ze zijn er nog lang mee weg gekomen.
Je zag het ook met Bethesda en Fallout. Het trucje van New Vegas en Fallout 3 proberen te herhalen met Fallout 4. De uitkomst was vrij pijnlijk.
quote:Op maandag 30 april 2018 16:18 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Woensdag de derde trailer van Red Dead Redemption 2.
https://www.rockstargames(...)ng-Wednesday-May-2nd
Naja voor Bethesda niet. Het is tot nu toe de best verkopende game van hun en ze hebben er bakken met geld mee verdient. Achteraf gaf Fallout 4 mij ook niet het gevoel wat Fallout 3 gaf, maar vermaak me er nog wel prima mee hoor.quote:Op maandag 30 april 2018 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar daar werd Ubisoft ook toe gedwongen. Ze zijn er nog lang mee weg gekomen.
Je zag het ook met Bethesda en Fallout. Het trucje van New Vegas en Fallout 3 proberen te herhalen met Fallout 4. De uitkomst was vrij pijnlijk.
Heel veel verkocht, maar door de community niet goed ontvangen.quote:Op maandag 30 april 2018 18:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja voor Bethesda niet. Het is tot nu toe de best verkopende game van hun en ze hebben er bakken met geld mee verdient. Achteraf gaf Fallout 4 mij ook niet het gevoel wat Fallout 3 gaf, maar vermaak me er nog wel prima mee hoor.
Nou nou. Het was niet zo goed als 3 of NV, maar zo abominabel nou ook weer niet. Eigenlijk is de eerste Fallout het minst leuk om te spelen vanwege die tijdsdruk.quote:Op maandag 30 april 2018 21:27 schreef RickoKun het volgende:
Fallout 4 was de grootste belediging voor de serie ooit.
En het blijft geen AC-game als er wat grotere dingen worden veranderd? Ik zeg enkel dat ik het er niet mee eens ben dat Origins zo vernieuwend is ten opzichte van vorige delen. Zaken waar de meeste kritiek op is (verhaal, repetitieve gameplay, duizend icoontjes die je moet afwerken op de map) zijn nog steeds volop aanwezig.quote:Op maandag 30 april 2018 16:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Moeten ze vernieuwing zoeken in t verhaal dan?
Het moet wel een AC game blijven, daarnaast met wat RPG elementjes is er genoeg veranderd om een leuke game te creeëren. Net als andere settings etc. Als je de gameplay niet leuk vind is de game gewoon niks voor je, beetje flauw om dan te vragen om ingrijpende vernieuwingen.
het gaat al mis bij ‘moet’. Die icoontjes zijn er voor de mensen die 100% gaan, anders kun je ze zo laten liggen. repetitieve gameplay kan ik ook bij FIFA zeggen, of welke game dan ook. ‘Ja, ik moest steeds schieten’. Gek, je speelt een shooter. A-C gaat om freerunnen, klimmen en klauteren en mensen meppen met wapens.quote:Op maandag 30 april 2018 22:56 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En het blijft geen AC-game als er wat grotere dingen worden veranderd? Ik zeg enkel dat ik het er niet mee eens ben dat Origins zo vernieuwend is ten opzichte van vorige delen. Zaken waar de meeste kritiek op is (verhaal, repetitieve gameplay, duizend icoontjes die je moet afwerken op de map) zijn nog steeds volop aanwezig.
Re-remasterquote:
Als je de main quest volgde dan was die tijdsdruk verder in het verhaal opgeheven.quote:Op maandag 30 april 2018 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou nou. Het was niet zo goed als 3 of NV, maar zo abominabel nou ook weer niet. Eigenlijk is de eerste Fallout het minst leuk om te spelen vanwege die tijdsdruk.
Tellen de Valkyren ook mee voor de plat?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 00:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nog 2 troffeeen bij GoW! Nooit zo dicht bij een plat geweest..
Ik heb het nooit gehaald die waterchip halenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je de main quest volgde dan was die tijdsdruk verder in het verhaal opgeheven.
Maar dat was wel even schrikken voor mij als klein Rickokuntje, ja
Ja. Ik moet er nog 3 in totaal én de resterende challenges van muspelheim. Dan heb ikhemquote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tellen de Valkyren ook mee voor de plat?
Ik vond AC2 destijds een hele leuke game, maar ik vind dat de serie sindsdien steeds hetzelfde trucje uithaalt en weinig vernieuwt. Het probleem met dit soort openworld games is dat de wereld weinig afwisselend is waardoor je steeds hetzelfde aan het doen bent. En dat vind ik in een adventure-game kwalijker dan bij FIFA of een shooter (erg flauwe vergelijking). Het heeft gewoon niet de liefde wat een Horizon of Zelda heeft.quote:Op maandag 30 april 2018 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
het gaat al mis bij ‘moet’. Die icoontjes zijn er voor de mensen die 100% gaan, anders kun je ze zo laten liggen. repetitieve gameplay kan ik ook bij FIFA zeggen, of welke game dan ook. ‘Ja, ik moest steeds schieten’. Gek, je speelt een shooter. A-C gaat om freerunnen, klimmen en klauteren en mensen meppen met wapens.
Ik vond de arend juist heel wat anders, de RPG-elementen als skilltree en random loot die niet zo random was omdat het rekening hield met jouw gekozen klasse en stijl. Schatten die op logischere plekken lagen dan eerdere A-C. Het is ook niet zo debiel eenvoudig als A-C: Syndicate bv. Daar moest ik moeite doen om dood te gaan, in Origins op hard lukte dat wat eenvoudiger. Enige echte probleem dat ze nog steeds niet hebben opgelost is de AI. In groepen is het nog steeds kut en wachten ze elkaar af.
Maar als A-C niet je ding is dan kunnen ze het goud maken, je zult het kut blijven vinden
Dat dacht ik al. Waar de overige Valkyren zijn wil ik niet weten (die kom ik vanzelf wel tegen), maar ik wist dat er een in Muspelheim zit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja. Ik moet er nog 3 in totaal én de resterende challenges van muspelheim. Dan heb ikhem
Als je het spel uitspeelt worden de locaties zichtbaar op de mapquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Waar de overige Valkyren zijn wil ik niet weten (die kom ik vanzelf wel tegen), maar ik wist dat er een in Muspelheim zit.
Maar Muspelheim vind ik een kut locatie en ik hou niet van arena/horde modes.
Maar ik wil deze game wel platten (zou mijn eerste platinum zijn; ik geef normaal niks op trophies), dus ik doe Mulsheim wel als allerlaatste.
Mja, van een FIFA, COD of BF pikt men het sneller (alsof zij nu jaarlijks zoveel veranderen) om een reden die ik niet begrijp. Maar het klopt wel inderdaad. En het is inderdaad niet op hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het probleem met dit soort openworld games is dat de wereld weinig afwisselend is waardoor je steeds hetzelfde aan het doen bent. En dat vind ik in een adventure-game kwalijker dan bij FIFA of een shooter (erg flauwe vergelijking). Het heeft gewoon niet de liefde wat een Horizon of Zelda heeft.
Ongeveer net zo ver!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:28 schreef StateOfMind het volgende:
Verhaaltechnisch heb ik net Mimir's hoofd aan het praten gekregen en moet ik naar Jotunheim, maar ik ben eerst wat Favours aan het doen en de Lake of Nine verder aan het exploren nu het water wederom verder gezakt is.
Ben alleen in Midgard (logisch), Alfheim (wat een locatie) en Muspelheim geweest, de rest van de Realms moet ik nog.
Ik heb alle walkure dood, enkel die nog. Wil er aan beginnen als mijn pantser gemaxt is. Moet nog één grote vuurblazoen. Waar je die kan vinden is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:18 schreef NutKees het volgende:
Ik krijg Valkyrie Queen niet dood
Daar gaat m'n plat...
Muspelheimquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb alle walkure dood, enkel die nog. Wil er aan beginnen als mijn pantser gemaxt is. Moet nog één grote vuurblazoen. Waar je die kan vinden is mij een raadsel.
Ik denk meer 150-180 voor de ps4.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hebben jullie ervaring met je PS4 via MP te verkopen en dan een PS Prootje te kopen?
Zit beetje te kijken naar ene 'oude' PS4 met 500GB, 1 controller en 4 of 5 games ofzo. 250?
Heb je het echte echte einde van het verhaal ook gechecked?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je het spel uitspeelt worden de locaties zichtbaar op de map
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gras is groen, water is nat.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:05 schreef Joosie200 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)vervolgen-maken.html
Meer God of War in de maak
De community is een stuk groter dan het kleine percentage klagende schreeuwers.quote:Op maandag 30 april 2018 20:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heel veel verkocht, maar door de community niet goed ontvangen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:05 schreef Joosie200 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)vervolgen-maken.html
Meer God of War in de maak
twitter:corybarlog twitterde op maandag 30-04-2018 om 23:34:27😳 I DO????❤️ https://t.co/ci69nfkEeK reageer retweet
Klagende schreeuwers? Als je zo de reviews en fora doorneemt heb jij wel het gevoel dat het gros van de Fallout liefhebbers het een waardige opvolger vindt van 3 of dat het ongeveer wel is waar ze op hoopten?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De community is een stuk groter dan het kleine percentage klagende schreeuwers.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je het echte echte einde van het verhaal ook gechecked?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offline ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
Is A Way Out alleen online coop of ook offline coop? Anders ga ik die nog een keertje halen, lijkt me toch een leuk spel.
Klopt, maar helaas zal er nooit meer een game komen zoals Fallout 1 en 2, althans niet uit de koker van Bethesda. Next best thing is Wasteland 2 (en volgend jaar deel 3)quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Fallout 4 is gewoon een prima spel. Misschien niet helemaal zoals een Fallout game moet zijn
sowieso nadat ie t grote geheim heeft ontdekt. Daarna werd het echt opeens een kutjongquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:01 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Sinds gisterenavond vind ik Artreus maar een verwaand snot joch.
Maar hij is wel rete sterk geworden.
Twee grote trollen, een ijs- en een vuurtrol, heb ik verslagen simpelweg door rondjes om ze heen te lopen terwijl Arteus pijlen op ze afschiet.
been there done thatquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Voor de mensen die mij de queen willen zien doden
ja hierquote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zou toch zweren dat er een God of War topic was
Gezien zijn waarschijnlijke identiteit ook niet zo raar.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso nadat ie t grote geheim heeft ontdekt. Daarna werd het echt opeens een kutjong
Daar zat ik vandaag ook al aan te denken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:20 schreef Bananenpap het volgende:
Damn, God of War is echt zo'n game waarvan je stevig baalt wanneer je alweer bij het einde bent.
Wat ik graag wil weten is wie zijn moeder was.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gezien zijn waarschijnlijke identiteit ook niet zo raar.
Op welke moeilijkheidsgraad heb je dit gedaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Voor de mensen die mij de queen willen zien doden
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:37 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Wat ik graag wil weten is wie zijn moeder was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanksquote:Op maandag 30 april 2018 06:18 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met Monster Hunter, om de simpele reden dat het (ook) een online game is, en dat het op dit moment nog een beetje loopt in de multiplayer. Het is maar even afwachten hoe dat over een paar maanden of een jaar is. Nu is het ook goed solo te spelen, maar het is jammer als je de game niet in multiplayer meemaakt.
Op welke moeilijkheidsgraad heb je de rest gespeeld?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:23 schreef NutKees het volgende:
Ik heb de queen nu ook dood, is toch een stuk makkelijker op 'easy'. Ik wist helemaal dat dit kon midden in je playthrough, en het voelt ook niet echt als een overwinning.
Het hele spel op easy, toch nog een uur mee bezig geweest, vooral omdat ik zo eigenwijs ben om te aanvallen ipv blokkenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:40 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad heb je dit gedaan?
Alles op normal. Heeft uitdagingen genoeg met zich meegebracht maar was allemaal wel te overwinnen, echter Queen op normal lukte me niet dusver. Met nog een paar uur oefenen misschien, maar daar had ik het geduld niet meer voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad heb je de rest gespeeld?
kut kind.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gezien zijn waarschijnlijke identiteit ook niet zo raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
gow, want hzd komt uit 020 en daar komt niets goeds vandaanquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kut kind.
wel benieuwd naar de overige 5 delen die cory wil maken (las ik vandaag)Hij wil helemaal geen 5 delen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker al die nieuwssites die zijn woorden totaal uit zn verband rukken rofl.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
http://www.ign.com/articl(...)-for-five-more-gamesquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij wil helemaal geen 5 delen maken.
Lekker al die nieuwssites die zijn woorden totaal uit zn verband rukken rofl.
Mist armor grinden in Niflheim.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:29 schreef Bananenpap het volgende:
Ook ik heb het verhaal uitgespeeld. Wat kan ik nu het beste als eerste doen? Ik heb het idee dat ik veel te underpowerd ben voor die valkyries.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kut kind.
wel benieuwd naar de overige 5 delen die cory wil maken (las ik vandaag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd verschillende games zoals gezegd, maar allebei wel een van de weinige games in de afgelopen jaren die bij mij een constant wauw-gevoel opriepen. Beide absolute top games.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd verschillende games zoals gezegd, maar allebei wel een van de weinige games in de afgelopen jaren die bij mij een constant wauw-gevoel opriepen. Beide absolute top games.
Maar als ik zou moeten kiezen: God of War
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is de enige console die nodig is om zowel GOW als HZD te kunnen spelenquote:
En Uncharted en Nioh en Personna en The last of Us en Shadow of the Colossus.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is de enige console die nodig is om zowel GOW als HZD te kunnen spelen
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Uncharted en Nioh en Personna en The last of Us en Shadow of the Colossus.
Playstation 4 - for the exclusives
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]Kan nog steeds, ga naar je huis, ga op bed liggen en kijk wat er gebeurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen checken dan maarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan nog steeds, ga naar je huis, ga op bed liggen en kijk wat er gebeurt.
Far Cry 5 en God of War moeten nog worden uitgespeeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Speelt niemand trouwens de PS+ games?
Ah, ik heb alleen nog maar Psycho-Pass Mandatory Happiness als backlog.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Far Cry 5 en God of War moeten nog worden uitgespeeld.
Paar uurtjes in Mad Max gestopt maar die wordt al gauw heeeel repetetief. Trackmania is wel lachen om zo eens te doen. Lijkt me wel leuk om op de bank met wat vrienden te doen en elkaars tijden te verslaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik loop inmiddels echt al zoveel maanden achter. Heb ze wel binnengehaald van afgelopen maanden, maar ik moet eerst AC: Origins nog uitspelen en dan kan ik gaan beginnen aan Deus Ex (die is volgens mij een maand of 3 geleden gratis geweest).quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Shadow of the Colossusquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Uncharted en Nioh en Personna en The last of Us en Shadow of the Colossus.
Playstation 4 - for the exclusives
King Oddball hoort ook bij de PS+ games van meiquote:Op woensdag 2 mei 2018 08:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar deze maand had ik Rayman al. Gisteren wel even Beyond Two Souls gespeeld.
En MadMax en TrackMania natuurlijk.
Ik speel eigenlijk altijd de PS+ games wel. Al is het alleen maar om te kijken of ik ze leuk vind.
Al heb ik Batman nog steeds niet gestart... die staat wel klaar.
Ik speel nooit spellen aan 1 lang stuk door, ik wissel vaak af. Gevolg is dan ook dat ik weer vrij weinig uitspeel
Veel plezier!quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:17 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik loop inmiddels echt al zoveel maanden achter. Heb ze wel binnengehaald van afgelopen maanden, maar ik moet eerst AC: Origins nog uitspelen en dan kan ik gaan beginnen aan Deus Ex (die is volgens mij een maand of 3 geleden gratis geweest).
Same herequote:Op woensdag 2 mei 2018 09:09 schreef Questular het volgende:
Ik speel altijd maar 1 game tegelijk, dus al die ps+ games verstoffen in mn library. En ik blijf waarschijnlijk bf1 spelen tot de nieuwe bf uitkomt.
Ik twijfel nog steedsquote:Op woensdag 2 mei 2018 07:40 schreef Kaizen_ het volgende:
Monster Hunter is een lekker verslavend spelletje! Na twee delen Crash Bandicoot te hebben gespeeld neem ik even een pauze .
Ik heb die eerste ps4 ook, de fan is gewoon verstopt met stof. Je kan hem laten schoonmaken voor een paar tientjes of je kan het zelf proberen maar daar heb je wel een security torx voor nodig.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:15 schreef Diamond3d het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik ben denk 1 van de weinige die nog een PS4 heeft van de eerste generaties, met een half gladde kant bovenop. Mijn PS4 heeft altijd een herrie gemaakt bij het spelen van bepaalde games.... iedereen kent het wel.... heel internet staat er vol mee.... De fan die overuren maakt en een straaljager die gaat opstijgen is er niets bij. Nooit stoorde ik me er echt aan, omdat ik alleen op de PS4 speel voor exclusives, voor de rest speel ik op de XONE.
Alleen ik stoor me er nu wel aan, met name bij het spelen van God of War. Het is echt extreem irritant en moet mijn tv 3x zo hard zetten dan gemiddeld. Als ik op zolder ben dan hoor ik hem zelfs blazen.
De ps staat niet in een kast en hij kan zijn hitte gewoon kwijt. Heb Sony een mail gestuurd en ze kwamen met wat tips.... stofzuigen bij de openingen, ontladen, veilige modus, fabrieksherstel. Werkt allemaal natuurlijk niet.
Jullie nog tips? En is bijv de Slim of de Pro wel STIL?
koopjequote:Op woensdag 2 mei 2018 09:34 schreef MMaRsu het volgende:
Vergeet niet deze 7 ps4 games voor in totaal 12 euro te kopen mensjes
https://www.humblebundle.(...)_threes_tile_index_1
Je hebt er alleen zo verdomd weinig aan zonder PS4quote:
Je kan altijd even wachten tot de prijs wat gezakt is. Beter eerst je huidige spellen uitspelen! (Klinkt als 'Eerst je bord leegeten!quote:
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:
*pets op de vingers*quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt er alleen zo verdomd weinig aan zonder PS4
Ja, echt hč. Wat een schijtgame! Maarja, The Last of Us vond ik ook kut, dus zal vast aan mij liggenquote:Op woensdag 2 mei 2018 08:44 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Shadow of the Colossus
Meest overrated kut game ooit.
I know, I know.........quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:55 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Je kan altijd even wachten tot de prijs wat gezakt is. Beter eerst je huidige spellen uitspelen! (Klinkt als 'Eerst je bord leegeten!)
*Slaat terug met de Leviathan Axe, boyquote:
*Google*quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
*Slaat terug met de Leviathan Axe, boy
quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die nieuwe is een pareltje, op elk vlak. Absolute GOTY.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*Google*
O, GOW related
Daar heb ik op de PS3 (of was t zelfs al 2?) ook wel mee gespeeld.
Is de nieuwe mooi?
Snap niet dat mensen door die controls heen komen en het nog steeds een top game kunnen noemen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja, echt hč. Wat een schijtgame! Maarja, The Last of Us vond ik ook kut, dus zal vast aan mij liggen
Is t same same met meppen an van die quicktime events?quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die nieuwe is een pareltje, op elk vlak. Absolute GOTY.
Ik vond dat bij the Last Guardian ook tergend vervelend, en TOCH was t een mooi spel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen door die controls heen komen en het nog steeds een top game kunnen noemen.
Zou inderdaad erg slim zijn als ik dat ook zou doen. Ik start meestal en haak dan dus regelmatig af, omdat ik er achteraf niets aan blijk te vinden. Tegelijkertijd erger ik me er dan aan dat er een trofeelijst tussen staat die ik dus niet verder wil (proberen) af te ronden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ikzelf zet altijd alles in de bibliotheek, maar kijk voordat ik een nieuwe game start eerst of het wat is. Ik weet van mezelf dat als ik eenmaal begin met een game, dat ik er dan ook heel wat uurtjes in stop. Ook als ik, zoals bij Mad Max bijvoorbeeld afhaak omdat ik het toch niets vind.
Je kan beter ook eerst filteren omdat je anders vanwege je backlog games mist die eigenlijk veel leuker zijn.
Werkt alleen met een US account https://support.humblebundle.com/hc/en-us/articles/360003263514quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:34 schreef MMaRsu het volgende:
Vergeet niet deze 7 ps4 games voor in totaal 12 euro te kopen mensjes
https://www.humblebundle.(...)_threes_tile_index_1
Voor die 5 minuten werk om een US account aan te maken is het toch een goede dealquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:07 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Werkt alleen met een US account https://support.humblebundle.com/hc/en-us/articles/360003263514
Ja, daar kwam ik achter voor ik naar bed ging gisteren.quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
King Oddball hoort ook bij de PS+ games van mei
dan wil ik ook maar 12 dollar betalenquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor die 5 minuten werk om een US account aan te maken is het toch een goede deal
Ach, je hebt meerdere soorten gamers. De een koopt een vijftal spellen, speelt er een paar tegelijk en komt gaanderweg bij zijn favoriet terecht.quote:
Ik koop er 5 tegelijk in de sale en vervolgens speel ik er één of twee helemaal uit en heb ik geen tijd om de rest te spelen voordat ik de volgende serie koop in de uitverkoop.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:57 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Ach, je hebt meerdere soorten gamers. De een koopt een vijftal spellen, speelt er een paar tegelijk en komt gaanderweg bij zijn favoriet terecht.
Andere - zoals ik - kopen één game, focussen daar volledig op en kijken na het uitspelen weer verder voor een ander project.
I rest my case.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:11 schreef PirE het volgende:
Ik koop er 5 tegelijk in de sale en vervolgens speel ik er één of twee helemaal uit en heb ik geen tijd om de rest te spelen voordat ik de volgende serie koop in de uitverkoop.
Mijn ding is vaak dat ik dan iets nieuws leuks zie, dat ga spelen, vervolgens hetgene waar ik mee bezig was te lang laat liggen en niet afmaak.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:57 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Ach, je hebt meerdere soorten gamers. De een koopt een vijftal spellen, speelt er een paar tegelijk en komt gaanderweg bij zijn favoriet terecht.
Andere - zoals ik - kopen één game, focussen daar volledig op en kijken na het uitspelen weer verder voor een ander project.
In de goede oude voc tijd was dat anders geen probleem hoorquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:55 schreef PirE het volgende:
Ik heb maar een ps4 pro bij Amazon besteld, een zwarte is nergens in Nederland te krijgen.
Jup, hier ook! Ik bekijk altijd op mijn backlog en haal voor de zekerheid een paar extra.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik koop er 5 tegelijk in de sale en vervolgens speel ik er één of twee helemaal uit en heb ik geen tijd om de rest te spelen voordat ik de volgende serie koop in de uitverkoop.
Lol!quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In de goede oude voc tijd was dat anders geen probleem hoor
quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In de goede oude voc tijd was dat anders geen probleem hoor
zn ambilight ding, chill ding tot ze je verneuken met een firmware update waardoor ie na een paar minuten elke keer uit tieftquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:44 schreef Heubach het volgende:
Misschien heb ik het al gevraagd; maar welke TV hebben jullie? Om te gamen dus.
Pc beeldscherm, zo kan ik fijn mn muis en toetsenbord gebruiken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:44 schreef Heubach het volgende:
43" LG UHD HDR voor weinag, iets van een 610 ofzo. Heeft mij geloof ik 600 euro gekost. Tis geen OLED maar ik ben er superblij mee want de HDR is gewoon 10bit en werkt dus met de PS4, het beeld en de kleuren, contrast is naar mijn wens en wat je kan verwachten voor zo'n paneel. De responsetijd en refreshrate is misschien niet dat van gamingmonitoren maar ik heb er totaal geen last van.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:44 schreef Heubach het volgende:
Omgedraaide wereld hier. Normaliter wacht ik expres met games kopen tot ze 1 of 2 jaar oud zijn. #cheapoquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Mijn ding is vaak dat ik dan iets nieuws leuks zie, dat ga spelen, vervolgens hetgene waar ik mee bezig was te lang laat liggen en niet afmaak. Of omdat ik er helemaal uit ben (qua verhaal of controls) of omdat er dan steeds iets nieuws is.
Ik ben van een kleine philips hd ready naar een huge-ass oled tv van LG overgestapt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:08 schreef Heubach het volgende:
Ik wil ook erg graag een OLED, maar wacht nog even tot het wat goedkoper wordt allemaal..
quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:10 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik ben van een kleine philips hd ready naar een huge-ass oled tv van LG overgestapt.
Ik was best een pro in Battlefield, maar het lijkt alsof ik helemaal opnieuw moet leren spelen
https://tweakers.net/pric(...)zwart/specificaties/quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:44 schreef Heubach het volgende:
Thanks, ik vergeet altijd dat Tweakers bestaat...quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pric(...)zwart/specificaties/
Om te gamen en tv te kijken.
We mogen ook niets meer hequote:
Doe maar in VBL, hier sowieso offtopic hčquote:
Echt? Topsite.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:16 schreef Heubach het volgende:
[..]
Thanks, ik vergeet altijd dat Tweakers bestaat...
TV?!quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:44 schreef Heubach het volgende:
Dikke bioscoop heb je !quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:20 schreef wdn het volgende:
God of War platinum <3
Ik ga verder met Ni no Kuni 2
[..]
TV?!
100" spanscherm en een beamer.
GoW was super simpel na Bloodbornequote:Op woensdag 2 mei 2018 12:24 schreef RickoKun het volgende:
God of War plat krijgen vind ik meer zo’n verzamelaars opgave in plaats van keiharde struggles.
ik weet 100% zeker dat ik er geen een hebquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:26 schreef Heubach het volgende:
Ik weet geeneens of ik überhaupt wel 1 platinum trophy heb..
Sony KDL-42W705Bquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:44 schreef Heubach het volgende:
Sowieso, ik gebruik hem sowieso alleen om te gamen en deze werd toen erg aangeraden, scherm is met game modus aanzienlijk mooier, kleuren wat doffer maar dat maakt het om een of ander reden scherper/fijner om lang naar de kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:30 schreef Heubach het volgende:
[..]
Sony
Ik twijfel nog tussen zo'n ding, een Panasonic of Samsung
Oledje. Niks meer aan doen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:30 schreef Heubach het volgende:
[..]
Sony
Ik twijfel nog tussen zo'n ding, een Panasonic of Samsung
Zit je zo ver van je tv af dat je groter nodig hebt dan 55"?quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:32 schreef Heubach het volgende:
[..]![]()
Ik weet alleen niet hoe groot ik hem wil hebben..
Nog niet, maar ga over een tijdje verhuizen naar een groter stekkie.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit je zo ver van je tv af dat je groter nodig hebt dan 55"?
quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:39 schreef Aurelius het volgende:
Wie is er ook aan het aftellen voor de RDR2 trailer???
Dan ben je geen echte.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:10 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Omgedraaide wereld hier. Normaliter wacht ik expres met games kopen tot ze 1 of 2 jaar oud zijn. #cheapo
sowieso worth itquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:24 schreef RickoKun het volgende:
God of War plat krijgen vind ik meer zo’n verzamelaars opgave in plaats van keiharde struggles.
lees de recap zo wel van mmarsu die er niets aan vind.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:39 schreef Aurelius het volgende:
Wie is er ook aan het aftellen voor de RDR2 trailer???
Die heeft geeneens een PS4 LOLquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lees de recap zo wel van mmarsu die er niets aan vind.
Goedequote:Op woensdag 2 mei 2018 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje zoals Twente geen Eredivisie meer heeft.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:59 schreef DKUp het volgende:
Een beetje zoals Playstation geen goede online servers heeft.
Ik heb serieus al die games al op mn PSN accountquote:Op woensdag 2 mei 2018 09:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Truequote:
Thx bro ff toegevoegd aan mn UK account waar ik ook BF1 op hebquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:41 schreef 2dope het volgende:
Nog Battlefield 1-spelers hier? They Shall Not Pass-uitbreiding is momenteel gratis.
Haha ik vind de game uberhaupt best moeilijk, ik zit nog steeds vast in de eerste palace. Man, die game kan af en toe zo unforgiving zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Truelekker bezig drankster
Heb je die hidden achievement al weten te behalen? Ik heb na het uitspelen van de game best veel moeite gedaan om mn personas te fusen en zieke combinaties te creeeren, maar het mocht niet baten tegen die 2 sluts
Goed plan!quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:04 schreef satecl het volgende:
Ik heb nu een 55inch Samsung. Ik wacht op de Playstation 5, dan ga ik een oled kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |