Waarom zouden ze? Die games verkopen nog altijd enorm goed.quote:Op maandag 30 april 2018 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Sowieso kun je niet jarenlang hetzelfde concept gebruiken voor games. Bij Ubisoft hebben ze dat met Assasins creed en FarCry nog altijd niet door.
Het zijn ook helemaal geen slechte games, maar in de gamesindustrie heb je na verloop van tijd innovatie nodig om titels houdbaar te laten zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nieuwe AC vond ik vet. En de nieuwe FC moet ik nog echt even spelen
Na syndicate en Unity moest er toch iets gebeuren om de serie levend te houden.quote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Die games verkopen nog altijd enorm goed.
Ondanks dat de laatste FarCry niks vernieuwds heeft gedaan is het toch de snel verkopende FC ooit en de grootste game launch van 2018 qua verkopen.quote:Op maandag 30 april 2018 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na syndicate en Unity moest er toch iets gebeuren om de serie levend te houden.
Natuurlijk. De setting van die game is met name voor een grote groep gamers die makkelijk willen spelen erg fijn. Bij AC liep de eerste trilogie ook heel behoorlijk. Maar in de serie daarna werd het woord repitief wel heel vaak gebruikt. Dat je in Black Flag eindelijk een ander gameplayelement had werd flink bejubeld. Daarna kreeg je dezelfde game in een andere omgeving en werden de games niet goed meer verkocht. De dagen dat je dezelfde game drie keer in een ander jasje kon uitbrengen lijken wel redelijk voorbij.quote:Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ondanks dat de laatste FarCry niks vernieuwds heeft gedaan is het toch de snel verkopende FC ooit en de grootste game launch van 2018 qua verkopen.
De grootste groep casual gamers vindt het wel prima zo volgens mij. Lekker herkenbaar, lekker makkelijk.
Ubisoft is juist goed bezig met het aanpakken van hun eigen probleem. AC: Origins is echt een andere richting opgeslagen. Far Cry 5 misschien iets minder, maar wel fijn dat ze je nu in een open-wereld droppen en je het zelf mag gaan uitzoeken waar alles te vinden is. Kleine verbeteringen zoals optionele missies in de buurt te laten zijn, sidekicks, en weer eens een fatsoenlijke schurk met god-complex maken FC5 toch wel een van de betere van de serie. Vaas blijft de beste imho, maar FC4 vond ik zelf bv maar een mager aftreksel ervan.quote:Op maandag 30 april 2018 12:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk. De setting van die game is met name voor een grote groep gamers die makkelijk willen spelen erg fijn. Bij AC liep de eerste trilogie ook heel behoorlijk. Maar in de serie daarna werd het woord repitief wel heel vaak gebruikt. Dat je in Black Flag eindelijk een ander gameplayelement had werd flink bejubeld. Daarna kreeg je dezelfde game in een andere omgeving en werden de games niet goed meer verkocht. De dagen dat je dezelfde game drie keer in een ander jasje kon uitbrengen lijken wel redelijk voorbij.
Aan de ene kant hebben ze de mazzel dat ze een grote doelgroep casual gamers aanspreken, maar ook die doelgroep begon na FC4 wat te klagen. Dus radio stations eruit, nieuw perksysteem erin, kenmerken van een open wereld en 4 eindbazen in plaats van 1. Hetzelfde geldt voor Origins na Unity en Syndicate. Schijnbaar heeft ook de casual gamer wat meer eisen om de repetitieve elementen tegen te gaan. Maar laten we niet doen alsof AC of FC zichzelf op een nieuwe manier heeft uitgevonden zoals GoW. Dat verdient in mijn ogen een stuk meer credits.quote:Op maandag 30 april 2018 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ubisoft is juist goed bezig met het aanpakken van hun eigen probleem. AC: Origins is echt een andere richting opgeslagen. Far Cry 5 misschien iets minder, maar wel fijn dat ze je nu in een open-wereld droppen en je het zelf mag gaan uitzoeken waar alles te vinden is. Kleine verbeteringen zoals optionele missies in de buurt te laten zijn, sidekicks, en weer eens een fatsoenlijke schurk met god-complex maken FC5 toch wel een van de betere van de serie. Vaas blijft de beste imho, maar FC4 vond ik zelf bv maar een mager aftreksel ervan.
Mwah. Ja de nieuwe God of War is qua graphics, gameplay en verhaal beduidend beter. Eigenlijk is beter niet het juiste woord: anders. Maar het is niet alsof we zoiets nog niet gezien hadden in The last of Us, Uncharted en Horizon. God of War doet mij aan alledrie wel denken. En dat is zeker niet slecht want alledrie zijn het toch wel parels van een games. God of War combineert die drie goed en gooit er een God of War sausje overheen. Dus om dat nu zoveel credits te geven? Gewoon goed leentje buur gespeeld.quote:Op maandag 30 april 2018 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar laten we niet doen alsof AC of FC zichzelf op een nieuwe manier heeft uitgevonden zoals GoW. Dat verdient in mijn ogen een stuk meer credits.
Het is niet dat ze een nieuw genre bedenken, maar dat de serie zichzelf totaal opnieuw uitvindt. Dit nieuwe hoofdstuk in de serie is nieuw in vergelijking met een hack&slash van de eerste trilogie.quote:Op maandag 30 april 2018 13:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah. Ja de nieuwe God of War is qua graphics, gameplay en verhaal beduidend beter. Eigenlijk is beter niet het juiste woord: anders. Maar het is niet alsof we zoiets nog niet gezien hadden in The last of Us, Uncharted en Horizon. God of War doet mij aan alledrie wel denken. En dat is zeker niet slecht want alledrie zijn het toch wel parels van een games. God of War combineert die drie goed en gooit er een God of War sausje overheen. Dus om dat nu zoveel credits te geven? Gewoon goed leentje buur gespeeld.
Klopt, tenminste als ik mag afgaan op de God of War in tien minuten filmpjes. Het is inderdaad in weinig hetzelfde als voorheen. Ja alleen Kratos zelf en zijn gevecht tegen andere tegenstanders dan. Het is van hack 'n slash naar action adventure met snufje RPG gegaan. En die switch vind ik alleen maar fijn. Want het heeft een reden dat ik eerdere GoW niet heb gespeeld.quote:Op maandag 30 april 2018 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet dat ze een nieuw genre bedenken, maar dat de serie zichzelf totaal opnieuw uitvindt. Dit nieuwe hoofdstuk in de serie is nieuw in vergelijking met een hack&slash van de eerste trilogie.
Ik vind het sowieso te prijzen als een ontwikkelaar iets compleet nieuws gaat doen. Guerilla met een nieuwe IP en SM die een bestaande IP totaal nieuw leven inblaast. Ik vind het mooi om te zien dat creativiteit wordt beloond.quote:Op maandag 30 april 2018 13:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, tenminste als ik mag afgaan op de God of War in tien minuten filmpjes. Het is inderdaad in weinig hetzelfde als voorheen. Ja alleen Kratos zelf en zijn gevecht tegen andere tegenstanders dan. Het is van hack 'n slash naar action adventure met snufje RPG gegaan. En die switch vind ik alleen maar fijn. Want het heeft een reden dat ik eerdere GoW niet heb gespeeld.
Vind Horizon in die zin wel vergelijkbaar. Waar Guerrilla Games eerst Killzone kon clonen tot in het oneindige, besloten ze ook iets totaal anders te maken. Dus als Santa Monica credits verdiend voor deze switch dan Guerrilla Games ook. Maar die hebben ze ook wel ontvangen dus nu is het aan Santa Monica de beurt om dat ter eer te vallen.
na de bugfixes is het hopelijk ook speelbaarquote:
Sony doet het goe dop het moment, ze hebben door dat je ontwikkelstudio's de tijd moet geven. Jammer dat ze dat niet deden met Last Guardian, dat als een moetje is uitgepoept na zo'n lange developers hel, koelkast, vrieskist etc.quote:Op maandag 30 april 2018 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso te prijzen als een ontwikkelaar iets compleet nieuws gaat doen. Guerilla met een nieuwe IP en SM die een bestaande IP totaal nieuw leven inblaast. Ik vind het mooi om te zien dat creativiteit wordt beloond.
Transformers films brachten ook miljoenen aan box office geld binnen, maakt het nog niet goede films .quote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Die games verkopen nog altijd enorm goed.
Hm, tja, als hetzelfde concept je nog steeds ligt, wat maakt het dan uit? De laatste AC was overigens niet helemaal te vergelijken met de wat oudere.quote:Op maandag 30 april 2018 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Sowieso kun je niet jarenlang hetzelfde concept gebruiken voor games. Bij Ubisoft hebben ze dat met Assasins creed en FarCry nog altijd niet door. Mooi om te zien dat de makers van God of War die ontwikkeling wel benutten.
Ik vond de game in het begin erg leuk maar verloor al snel zijn glans.quote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik twijfel een beetje over monster hunter world.
Is het nu een mmo-grindy game?
Ik heb het niet over kwaliteit, ik heb het over gebrek aan motivatie om de Ubisoft open wereld formule aan te passen als de games toch wel blijven verkopen.quote:Op maandag 30 april 2018 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Transformers films brachten ook miljoenen aan box office geld binnen, maakt het nog niet goede films .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |