abonnement Unibet Coolblue
pi_178831369
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Sowieso kun je niet jarenlang hetzelfde concept gebruiken voor games. Bij Ubisoft hebben ze dat met Assasins creed en FarCry nog altijd niet door.
Waarom zouden ze? Die games verkopen nog altijd enorm goed.
  maandag 30 april 2018 @ 12:25:07 #77
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_178831429
quote:
6s.gif Op maandag 30 april 2018 12:15 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Nieuwe AC vond ik vet. En de nieuwe FC moet ik nog echt even spelen :P
Het zijn ook helemaal geen slechte games, maar in de gamesindustrie heb je na verloop van tijd innovatie nodig om titels houdbaar te laten zijn.
Dit, dus.
  maandag 30 april 2018 @ 12:27:00 #78
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_178831492
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Waarom zouden ze? Die games verkopen nog altijd enorm goed.
Na syndicate en Unity moest er toch iets gebeuren om de serie levend te houden.
Dit, dus.
pi_178831543
De laatste AC was een echt goede stap in de juiste richting.
SOONY
pi_178831586
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Na syndicate en Unity moest er toch iets gebeuren om de serie levend te houden.
Ondanks dat de laatste FarCry niks vernieuwds heeft gedaan is het toch de snel verkopende FC ooit en de grootste game launch van 2018 qua verkopen.

De grootste groep casual gamers vindt het wel prima zo volgens mij. Lekker herkenbaar, lekker makkelijk.
  maandag 30 april 2018 @ 12:38:12 #81
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_178831863
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ondanks dat de laatste FarCry niks vernieuwds heeft gedaan is het toch de snel verkopende FC ooit en de grootste game launch van 2018 qua verkopen.

De grootste groep casual gamers vindt het wel prima zo volgens mij. Lekker herkenbaar, lekker makkelijk.
Natuurlijk. De setting van die game is met name voor een grote groep gamers die makkelijk willen spelen erg fijn. Bij AC liep de eerste trilogie ook heel behoorlijk. Maar in de serie daarna werd het woord repitief wel heel vaak gebruikt. Dat je in Black Flag eindelijk een ander gameplayelement had werd flink bejubeld. Daarna kreeg je dezelfde game in een andere omgeving en werden de games niet goed meer verkocht. De dagen dat je dezelfde game drie keer in een ander jasje kon uitbrengen lijken wel redelijk voorbij.
Dit, dus.
pi_178831887
Origins is juist voor Ubisoft wat de God of War nu is. Een nieuwe richting inslaan, bijna een reboot in feite van de serie zelf. Dus denk dat ze beide de ontwikkeling hebben aangegrepen om van buttom mashen in God of War eerder naar tactische gameplay te gaan. En bij AC van rechtlijnig synchronisatie punten beklimmen en je doel maar op 1 manier onderuit moeten halen naar een diverse mogelijkheden om uiteindelijk ergens te komen te gaan.

Al moet ik zeggen.. ik speel nu Unity voor het eerst. En ja het is en blijft oud en vertrouwd qua gameplay. Maar ik dig de sfeer wel in Parijs ten tijde van de revolutie. Arno is wel een lulletje rozenwater maarja dat was Connor ook. Altair, Ezio, Edward en Bayek vind ik de betere types. Moet Syndicate nog spelen en Origins natuurlijk ook. Dus van Bayek weet ik nog weinig. Maar wat ik zo van de game gezien heb is het wel een goede vechtersbaas.
mag het weten
pi_178831992
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Natuurlijk. De setting van die game is met name voor een grote groep gamers die makkelijk willen spelen erg fijn. Bij AC liep de eerste trilogie ook heel behoorlijk. Maar in de serie daarna werd het woord repitief wel heel vaak gebruikt. Dat je in Black Flag eindelijk een ander gameplayelement had werd flink bejubeld. Daarna kreeg je dezelfde game in een andere omgeving en werden de games niet goed meer verkocht. De dagen dat je dezelfde game drie keer in een ander jasje kon uitbrengen lijken wel redelijk voorbij.
Ubisoft is juist goed bezig met het aanpakken van hun eigen probleem. AC: Origins is echt een andere richting opgeslagen. Far Cry 5 misschien iets minder, maar wel fijn dat ze je nu in een open-wereld droppen en je het zelf mag gaan uitzoeken waar alles te vinden is. Kleine verbeteringen zoals optionele missies in de buurt te laten zijn, sidekicks, en weer eens een fatsoenlijke schurk met god-complex maken FC5 toch wel een van de betere van de serie. Vaas blijft de beste imho, maar FC4 vond ik zelf bv maar een mager aftreksel ervan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 30 april 2018 @ 12:55:19 #84
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_178832348
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 12:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ubisoft is juist goed bezig met het aanpakken van hun eigen probleem. AC: Origins is echt een andere richting opgeslagen. Far Cry 5 misschien iets minder, maar wel fijn dat ze je nu in een open-wereld droppen en je het zelf mag gaan uitzoeken waar alles te vinden is. Kleine verbeteringen zoals optionele missies in de buurt te laten zijn, sidekicks, en weer eens een fatsoenlijke schurk met god-complex maken FC5 toch wel een van de betere van de serie. Vaas blijft de beste imho, maar FC4 vond ik zelf bv maar een mager aftreksel ervan.
Aan de ene kant hebben ze de mazzel dat ze een grote doelgroep casual gamers aanspreken, maar ook die doelgroep begon na FC4 wat te klagen. Dus radio stations eruit, nieuw perksysteem erin, kenmerken van een open wereld en 4 eindbazen in plaats van 1. Hetzelfde geldt voor Origins na Unity en Syndicate. Schijnbaar heeft ook de casual gamer wat meer eisen om de repetitieve elementen tegen te gaan. Maar laten we niet doen alsof AC of FC zichzelf op een nieuwe manier heeft uitgevonden zoals GoW. Dat verdient in mijn ogen een stuk meer credits.
Dit, dus.
pi_178832605
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Maar laten we niet doen alsof AC of FC zichzelf op een nieuwe manier heeft uitgevonden zoals GoW. Dat verdient in mijn ogen een stuk meer credits.
Mwah. Ja de nieuwe God of War is qua graphics, gameplay en verhaal beduidend beter. Eigenlijk is beter niet het juiste woord: anders. Maar het is niet alsof we zoiets nog niet gezien hadden in The last of Us, Uncharted en Horizon. God of War doet mij aan alledrie wel denken. En dat is zeker niet slecht want alledrie zijn het toch wel parels van een games. God of War combineert die drie goed en gooit er een God of War sausje overheen. Dus om dat nu zoveel credits te geven? Gewoon goed leentje buur gespeeld.
mag het weten
  maandag 30 april 2018 @ 13:07:16 #86
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_178832681
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 13:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mwah. Ja de nieuwe God of War is qua graphics, gameplay en verhaal beduidend beter. Eigenlijk is beter niet het juiste woord: anders. Maar het is niet alsof we zoiets nog niet gezien hadden in The last of Us, Uncharted en Horizon. God of War doet mij aan alledrie wel denken. En dat is zeker niet slecht want alledrie zijn het toch wel parels van een games. God of War combineert die drie goed en gooit er een God of War sausje overheen. Dus om dat nu zoveel credits te geven? Gewoon goed leentje buur gespeeld.
Het is niet dat ze een nieuw genre bedenken, maar dat de serie zichzelf totaal opnieuw uitvindt. Dit nieuwe hoofdstuk in de serie is nieuw in vergelijking met een hack&slash van de eerste trilogie.
Dit, dus.
pi_178832818
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 13:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is niet dat ze een nieuw genre bedenken, maar dat de serie zichzelf totaal opnieuw uitvindt. Dit nieuwe hoofdstuk in de serie is nieuw in vergelijking met een hack&slash van de eerste trilogie.
Klopt, tenminste als ik mag afgaan op de God of War in tien minuten filmpjes. Het is inderdaad in weinig hetzelfde als voorheen. Ja alleen Kratos zelf en zijn gevecht tegen andere tegenstanders dan. Het is van hack 'n slash naar action adventure met snufje RPG gegaan. En die switch vind ik alleen maar fijn. Want het heeft een reden dat ik eerdere GoW niet heb gespeeld.

Vind Horizon in die zin wel vergelijkbaar. Waar Guerrilla Games eerst Killzone kon clonen tot in het oneindige, besloten ze ook iets totaal anders te maken. Dus als Santa Monica credits verdiend voor deze switch dan Guerrilla Games ook. Maar die hebben ze ook wel ontvangen dus nu is het aan Santa Monica de beurt om dat ter eer te vallen.
mag het weten
pi_178832980
GOW: Soft Reboot
FC: Nieuwe gameplay elementen
HZD: Nieuwe IP
  maandag 30 april 2018 @ 13:30:27 #90
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_178833361
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 13:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Klopt, tenminste als ik mag afgaan op de God of War in tien minuten filmpjes. Het is inderdaad in weinig hetzelfde als voorheen. Ja alleen Kratos zelf en zijn gevecht tegen andere tegenstanders dan. Het is van hack 'n slash naar action adventure met snufje RPG gegaan. En die switch vind ik alleen maar fijn. Want het heeft een reden dat ik eerdere GoW niet heb gespeeld.

Vind Horizon in die zin wel vergelijkbaar. Waar Guerrilla Games eerst Killzone kon clonen tot in het oneindige, besloten ze ook iets totaal anders te maken. Dus als Santa Monica credits verdiend voor deze switch dan Guerrilla Games ook. Maar die hebben ze ook wel ontvangen dus nu is het aan Santa Monica de beurt om dat ter eer te vallen.
Ik vind het sowieso te prijzen als een ontwikkelaar iets compleet nieuws gaat doen. Guerilla met een nieuwe IP en SM die een bestaande IP totaal nieuw leven inblaast. Ik vind het mooi om te zien dat creativiteit wordt beloond.
Dit, dus.
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 13:51:03 #91
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178834052
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ziet er wel schattig uit.
na de bugfixes is het hopelijk ook speelbaar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_178834075
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 13:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso te prijzen als een ontwikkelaar iets compleet nieuws gaat doen. Guerilla met een nieuwe IP en SM die een bestaande IP totaal nieuw leven inblaast. Ik vind het mooi om te zien dat creativiteit wordt beloond.
Sony doet het goe dop het moment, ze hebben door dat je ontwikkelstudio's de tijd moet geven. Jammer dat ze dat niet deden met Last Guardian, dat als een moetje is uitgepoept na zo'n lange developers hel, koelkast, vrieskist etc.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 30 april 2018 @ 14:01:53 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178834414
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Waarom zouden ze? Die games verkopen nog altijd enorm goed.
Transformers films brachten ook miljoenen aan box office geld binnen, maakt het nog niet goede films :P.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_178834823
Gisteren de platina binnen gehaald voor Far cry 5 :D nog 2 trophies in monster hunter voor platina 8)7
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_178835050
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Sowieso kun je niet jarenlang hetzelfde concept gebruiken voor games. Bij Ubisoft hebben ze dat met Assasins creed en FarCry nog altijd niet door. Mooi om te zien dat de makers van God of War die ontwikkeling wel benutten.
Hm, tja, als hetzelfde concept je nog steeds ligt, wat maakt het dan uit? De laatste AC was overigens niet helemaal te vergelijken met de wat oudere.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_178835881
Mimir _O_
World Serpent _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_178835885
Ik twijfel een beetje over monster hunter world.
Is het nu een mmo-grindy game?
Built for Speed
pi_178835961
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef StateOfMind het volgende:
Mimir _O_
World Serpent _O_
DTS volume maximaal subwoofer genot :P
pi_178836204
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik twijfel een beetje over monster hunter world.
Is het nu een mmo-grindy game?
Ik vond de game in het begin erg leuk maar verloor al snel zijn glans.
Zeker de moeite waard MITS je dit soort games leuk vind.
Anders zou ik wachten tot hij in de aanbieding is.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_178836356
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 14:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Transformers films brachten ook miljoenen aan box office geld binnen, maakt het nog niet goede films :P.
Ik heb het niet over kwaliteit, ik heb het over gebrek aan motivatie om de Ubisoft open wereld formule aan te passen als de games toch wel blijven verkopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')