SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Fay is duidelijk een stuk dunner dan Demie.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Deem ook een minder plofkoppie al te zien?
Jup, en Feeks eet duidelijk meer..quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Deem ook een minder plofkoppie al te zien?
Ja maar Deem heeft ook al een meer plofhoofd gehad dan je de laatste tijd bij haar ziet heb ik de indruk vanquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fay is duidelijk een stuk dunner dan Demie.
Ja ze komen weer nader tot elkaarquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en Feeks eet duidelijk meer..
quote:
Kijk maar eens naar foto's van de benen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar Deem heeft ook al een meer plofhoofd gehad dan je de laatste tijd bij haar ziet heb ik de indruk van
zullen wel weer ontstoken haarzakjes bij madam zijnquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Bats heeft nog steeds last van die rode mierenbeet
En wijst haar algemene puisten aan. Bas zei het ook al.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Bats heeft nog steeds last van die rode mierenbeet
quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
zullen wel weer ontstoken haarzakjes bij madam zijn
Ze heeft baardgroei. Dat is kut (voor haar)quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En wijst haar algemene puisten aan. Bas zei het ook al.
Serieusquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Jet Regie heeft weer een leuk idee![]()
Een Oorkonde.. voor de VeelKomers en de Streamer vd Eeuw![]()
[ afbeelding ]
Maandag Bankdag hé?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:09 schreef Chea49 het volgende:
Marjet weer in de hoofdrol en allemaal voor de bekende marktbezoekers en streamers natuurlijk, want die moeten ff in de spotlight staan (haar leugenachtige woorden).
quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:09 schreef Chea49 het volgende:
Marjet weer in de hoofdrol en allemaal voor de bekende marktbezoekers en streamers natuurlijk, want die moeten ff in de spotlight staan (haar leugenachtige woorden).
Daar denkt ze nu pas aan. Na jaren. Toeval of niet, de meeste mensen die elke keer op de markt kwamen werden afgekatquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:09 schreef Chea49 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:10 schreef An_0_Niem het volgende:
Daantje...maar dat houden we nog even geheim...
Kan dat mens niet meer aanzien of aanhoren, duik de keuken inquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Die handen als ze weer wat te prediken heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik wel, haar geweten sprakquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
Heeft Billy dat helemaal zelf bedacht?
BankAngst doet veel met een Mensquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ja dat dacht ik ook,quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar Deem heeft ook al een meer plofhoofd gehad dan je de laatste tijd bij haar ziet heb ik de indruk van
Aracquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
daantje? maar hoe heet die andere nerd? met zn natuurlijke kopetelefoon op?
quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
charmeoffensief want er komt een tijd dat de kijkers mogen stemmen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
Hoor je dat Daantje?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:10 schreef An_0_Niem het volgende:
Daantje...maar dat houden we nog even geheim...
Erikquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Daar is ze te laat voorquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
charmeoffensief want er komt een tijd dat de kijkers mogen stemmen.
Dat dus, maar denk ook dat ze bedoelt dat ze zélf weer ff in die spotlights wil staan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar denkt ze nu pas aan. Na jaren. Toeval of niet, de meeste mensen die elke keer op de markt kwamen werden afgekat
Verstandig.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kan dat mens niet meer aanzien of aanhoren, duik de keuken in![]()
[ afbeelding ]
Dat is niet haar taak. We bedoelen het zelfdequote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat dus, maar denk ook dat ze bedoelt dat ze zélf weer ff in die spotlights wil staan.
Ja de eeuw is net nieuwquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef Poezewoes het volgende:
Dat Utopia van de eeuw is toch allang achterhaald, sinds ze een doorstart maken?
Wat heeft dat gedrocht toch een lelijk haar. En altijd maar in 2 stroken naar voren.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:10 schreef Flow3r het volgende:
Bij Bas aan de bar vertellen waarom je denkt dat je de streamer van de eeuw bent
Bas: amuletten kunnen we geven
Bil: of een kleine oorkonde, het is leuk om in het zonnetje worden gezet
[ afbeelding ]
Die is Utopia fan eerste klas.En ook fan van bijna iedereen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef zodeju het volgende:
Dat kleine vrouwje komt wel in aanmerking of kwam die speciaal voor Bo.
Ja, die er laatst nog was met die krulletjes van opzij en dat enorme gebit.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Dat meisje met een beperking, met die bril?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef zodeju het volgende:
Dat kleine vrouwje komt wel in aanmerking of kwam die speciaal voor Bo.
Yaskaquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is Utopia fan eerste klas.En ook fan van bijna iedereen.
Het is een groot manipulator.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lief, liever, liefst.Moet haar nageven dat ze er een kei in is.
Tief op.quote:
Dat lijkt wel een wc-rolquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De foto van Daan kan er nog bij.
Heb d'r zin in en dan weet ik wel wat te doen met dat charmeoffensief van dat mens.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
charmeoffensief want er komt een tijd dat de kijkers mogen stemmen.
quote:
Die.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat meisje met een beperking, met die bril?
Ik wilde typen 'de vriendin van FF', maar dat zou weer verkeerd opgevat kunnen worden.quote:
Misschien van het millenium?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en wie wil er nu mee doen aan Utopia 2 als je geen Utopiaan van de eeuw meer kan worden.
Daar heb je meer aan dan de oorkonde van de utopianenquote:
Niemand die haar heeft gevraagd hè? Misschien niet bekend bij de meesten?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jet over Aike...
weet je dat nog ??
geneuzel in de marge
.. appart ineens over Aike
Ik weet niet of ze een beperking hadquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat meisje met een beperking, met die bril?
Ze (in de tijd van Vic) wilden ook alle oud-Utopianen een speldje toesturen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je meer aan dan de oorkonde van de utopianen
Dat is een beperking volgens de mannen met 30 cmquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een beperking hadVindt het een kittig klein vrouwtje op en top gekleed alleen klein.
Lekker vol van voren en achter helemaal niets.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft dat gedrocht toch een lelijk haar. En altijd maar in 2 stroken naar voren.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een beperking volgens de mannen met 30 cm
Hoe dan? Ik dacht dat hij dat achter zich zou sluiten.quote:
Mijn skatsje.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wilde typen 'de vriendin van FF', maar dat zou weer verkeerd opgevat kunnen worden.
Geen idee. Ik ving alleen nog op dat 'ie te weinig cash had.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik dacht dat hij dat achter zich zou sluiten.
Kijk maar uit straks heb je weer een topic in R&Pquote:
Hij heeft die foto's gezien met Romy en is denk ik weer helemaal weg van zichzelf.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh van die shoot. Achquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft die foto's gezien met Romy en is denk ik weer helemaal weg van zichzelf.
Soul weet beter.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks heb je weer een topic in R&P
Uhuuquote:
Echt kut. Heb ik eindelijk de app vandaag gedownload, krijg ik ditquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
Zo....hoe is ie hier bij de grote streamlockshow?
Waarom zou je een aanleiding krijgen omdat je een app hebt.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Echt kut. Heb ik eindelijk de app vandaag gedownload, krijg ik dit
Gebeurt dit heel vaak? Ik heb geen aanleiding meegekregen.
Marjet wist dat natuurlijk wél, vandaar ff een slag gemaakt in de Luifel.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
patat hakken ..voorbakken
wrd uitbetaald dor de BV
Romy wist dat eerst niet
Jett ; ik heb lkkr verdiend vandaag
Nee, een aanleiding voor een streamlock. Of gebeurt dat willekeurig?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je een aanleiding krijgen omdat je een app hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:31 schreef Ranah het volgende:
billy weer over haar gevoel en of ze wel zover is als ze zegt te zijn omdat er geen andere keus is daar
romy denkt ook dat billy het gevoel geblokkeerd heeft
Nee een streamlock is een streamlockquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nee, een aanleiding voor een streamlock. Of gebeurt dat willekeurig?
Je zit hier al sinds 2012quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik zie ook telkens die shitbomen. Niks aan zo.
Ja het is echt 3x niks verderquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gen idee, Maandag is pas weer iets van interessants gaande...
Zeker weten. Al kun je met die oorkonde ook je kont afvegen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je meer aan dan de oorkonde van de utopianen
precies om die reden hoop ik dat er maandag een aantal oud bewoners de keus hebben om de laatste weken te mogen blijvenquote:
Ik denk dat dat het enige is waar hij straks op terug kan vallen, al moet hij wel even werken aan zijn buikje.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
En helemaal alleen!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
D'r ligt een meisje geil te liggen in de BooHut.. een hoogtepuntje![]()
[ afbeelding ]
Ik zit echt niet op die oud-bewoners te wachten...die ken ik nu welquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:40 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
precies om die reden hoop ik dat er maandag een aantal oud bewoners de keus hebben om de laatste weken te mogen blijven
Voor de Beau-fansquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
D'r ligt een meisje geil te liggen in de BooHut.. een hoogtepuntje![]()
[ afbeelding ]
Misschien is dat iets voor Deem , Borrelen met Deemieequote:
Als hij als sergant in het leger is maakt dat buikje niet uitquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het enige is waar hij straks op terug kan vallen, al moet hij wel even werken aan zijn buikje.
Ik bedoelde eigenlijk de naaktfotografie. Dan maakt het niet uit als je niet de sharpest knife bent.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Als hij als sergant in het leger is maakt dat buikje niet uit
Who caresquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
4e keer
acu swaffeld .. niemand luisterd
Uitlokpost,ik mag geen piemels meer posten.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de naaktfotografie. Dan maakt het niet uit als je niet de sharpest knife bent.
Dat was een foutje, die hij gelijk bij binnenkomst liet zien. Dat is ook wel handig misschienquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de naaktfotografie. Dan maakt het niet uit als je niet de sharpest knife bent.
Nee dat wist je al jaren, plus dat die chemal geval erg makkelijk te vinden zijnquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Uitlokpost,ik mag geen piemels meer posten.
Komt er 'n zwarte envelop.... inhoud: Billy helaas komt Jessie niet maandag, geef ff je 2e en 3equote:Op zaterdag 28 april 2018 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
4e keer
acu swaffeld .. niemand luisterd
Ja, had hij groot gelijk in.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was een foutje, die hij gelijk bij binnenkomst liet zien. Dat is ook wel handig misschien
Nou grootquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gemiddeld gelijk danHij is natuurlijk geen Fokker he
Hihi een grote piemelquote:
Nergens zo wel laat ik je het weten.quote:
Dat mag niet meer van die Limbo.quote:
Ja, aangemeld op Fok, maar nauwelijks wat mee gedaan.quote:
Daar word je vanzelf wel depri van.quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij probeerde een dutje te doen totdat romy en cemal losgingen op het keyboard
quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ja, aangemeld op Fok, maar nauwelijks wat mee gedaan.
Op het Utopia forum post ik pas sinds eind februari, sinds Rienk's terugkeer. En vanaf vandaag heb ik dus 1 stream.
En nu archivarus .Ik hoef helemaal niets meer te te doen.Hulde voor An.quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ja, aangemeld op Fok, maar nauwelijks wat mee gedaan.
Op het Utopia forum post ik pas sinds eind februari, sinds Rienk's terugkeer. En vanaf vandaag heb ik dus 1 stream.
Spelletjes op de pc zijn veel belangrijker, snap dat danquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:20 schreef Yaksa het volgende:
Cemal moet zijn mail nakijken van Mehmet.
Een aantal standhouders hebben afgezegd voor morgen.
Doe niet zo saai.quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Spelletjes op de pc zijn veel belangrijker, snap dat dan
quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou..... ga wel weer verder met m'n spelletje
he wat vervelendquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:20 schreef Yaksa het volgende:
Thanks. Het is me een waar genoegenquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En nu archivarus .Ik hoef helemaal niets meer te te doen.Hulde voor An.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:20 schreef Yaksa het volgende:
Alleen maar met die dooie blik naar dat scherm staren helpt nietquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:35 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Blijkt wel dat Cemal nooit zeldenwat nuttigs doet op de PC
Gister was hij de containers vergeten, vroeg of Ivan dat wilde regelen want ze namen de tel. niet op.....quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:35 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Blijkt wel dat Cemal nooit zeldenwat nuttigs doet op de PC
En vanavond weer last van haar rug/hoofd/keel.quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:37 schreef kkka3 het volgende:
Slomy roept maar weer eens hoe knap ze Cemal vindt
Benen, buik, nekquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En vanavond weer last van haar rug/hoofd/keel.
Vent spoort toch niet........heeft niet eens de hint door,quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Memh; Rienk ik mag wel ff zeggen
dat het een byzonder verschijning is
een man van 34jr met vleugels om
Klaplopert ; ja byzonder he
Ik las het ja. Op Koningsdagquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gister was hij de containers vergeten, vroeg of Ivan dat wilde regelen want ze namen de tel. niet op.....
Weer?quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:43 schreef Ranah het volgende:
maar voorlopig zijn die 2 wel weer aan het werk buiten
aan de toon van zijn antwoord was te horen dat hij graag opvaltquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vent spoort toch niet........heeft niet eens de hint door,
Dat zal het zijn inderdaad, of het nu op een foute manier is of niet....quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
aan de toon van zijn antwoord was te horen dat hij graag opvalt
Terwijl met goede sex je dat lekker even kan vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Terwijl met goede sex je dat lekker even kan vergeten.
Ze overschreeuwt zichzelf. Eigenlijk wil ze hem helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:37 schreef kkka3 het volgende:
Slomy roept maar weer eens hoe knap ze Cemal vindt
Haaai lieffieeequote:
Waarom loopt die malloot met een zonnebril op?quote:
Het is ook zo'n LIEFIEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Haaai lieffieee![]()
Ivan is met het gele doekje in de weer
ik gun ze geen centquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:54 schreef kkka3 het volgende:
Oh ze zijn alle te verkopen rotzooi aan het opstellen
2x Happy End ?quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:55 schreef sjampoeh het volgende:
ze gaan elkaar masseren.. cemal wil zo al
nee lieffie
zuigen
quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:58 schreef mazaru het volgende:
Wie wil er nou geen waardeloze, kapotte, smerige meuk kopen zodat ze nog een paar flessen drank extra erdoor kunnen jagen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
Krijgen ze ook niet, alles gaat naar de belasting zei Mehm gister![]()
Ik heb nooit anders geweten, dan dat Rienk graag in the picture staat..Een BZer Bekende zwerver..quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
aan de toon van zijn antwoord was te horen dat hij graag opvalt
Het is helemaal geen zwerver. Het is een act. Zo zielig.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb nooit anders geweten, dan dat Rienk graag in the picture staat..Een BZer Bekende zwerver..
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is helemaal geen zwerver. Het is een act. Zo zielig.
Snap ik ook niet. Zo'n gillend speenvarken werkt toch iedereen op de zenuwen?quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:11 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er met mijn pet niet bij dat niemand die Romy ooit eens een knal voor haar kop heeft gegeven
quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:11 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er met mijn pet niet bij dat niemand die Romy ooit eens een knal voor haar kop heeft gegeven
quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:11 schreef mazaru het volgende:
Snap niet dat ze daar geen last van haar hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:11 schreef mazaru het volgende:
Omdat ze allemaal knettergek zijn denk ikquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet dat ze daar geen last van haar hebben.
Lijkt net of hij een hele dikke pens heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:20 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem zitten... herr plumpudding![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt net of hij een hele dikke pens heeft.
Gebeurd niet veel meer daar of wel
Dat zwarte pak heeft ze toch al de hele dag aan?quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:21 schreef mazaru het volgende:
LOL ik zie dat bats ook gauw haar trainingspak aan heeft getrokken. Die is constant slomo aan het spiegelen
Nee toch? Ze had vanmorgen in ieder geval die zwarte broek met die witte bies aanquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat zwarte pak heeft ze toch al de hele dag aan?
huh?quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:27 schreef zodeju het volgende:
Oh, heerlijk dag gronings.....wordt er zo vrolijk van....
Cap van Dotteke van vanmorgenquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat zwarte pak heeft ze toch al de hele dag aan?
Daarna had ze wel weer wat anders aangetrokken in de luifel. Maar het is wel opvallend dat als Romy zegt misschien een panterbroek aan te doen, Billy zegt " oh die doe ik ook wel aan misschien". En vervolgens houdt Romy d'r rode pakje aan, dus doet ze ook maar haar gestreepte pak weer aan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Cap van Dotteke van vanmorgen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:38 schreef yaello het volgende:
[..]
Daarna had ze wel weer wat anders aangetrokken in de luifel. Maar het is wel opvallend dat als Romy zegt misschien een panterbroek aan te doen, Billy zegt " oh die doe ik ook wel aan misschien". En vervolgens houdt Romy d'r rode pakje aan, dus doet ze ook maar haar gestreepte pak weer aan.
Jouw cap van vrijdag levert het bewijs:quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]doodsaaie bedoening. Maar die pens lijkt niet dik. Die is dik. Hij heeft zelfs hangborsten
Niet allemaal, Bas beweegt en hoor je haast niet......die is zen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat zijn ze allemaal hystirisch aan het doen in die loods hangt er onweer in de lucht ofzo
Ivan is vreselijk in de mood maar niet voor het moodboard.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:48 schreef rowan634 het volgende:
ivan noemt het moodboard van billy en romy GEPRUTS
Vervolgens moet hem alleen nog wel even de definitie van moodboard uitgelegd worden hahaquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:48 schreef rowan634 het volgende:
ivan noemt het moodboard van billy en romy GEPRUTS
quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jouw cap van vrijdag levert het bewijs:
[ afbeelding ]
Hij sport ook helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jouw cap van vrijdag levert het bewijs:
[ afbeelding ]
Hij zei zelf dat ze dan eerst nog een tijdje op vakantie gingen voordat hij ging verbouwen.....quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij sport ook helemaal niet meer.
Maar goed, nog een maandje en dan moet ie weer stevig aan de bak bij de verbouwing van zijn huis. Dan zijn die pondjes er zo weer af. Tenzij dat ie Do het zware werk laat doen.
Dan moet dat Utopia toch wel flink verdienen, huis gekocht, tijdje vakantie, dan verbouwen. Kost allemaal wel wat.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat ze dan eerst nog een tijdje op vakantie gingen voordat hij ging verbouwen.....
Gadver.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:57 schreef yaello het volgende:
Mehmet vraagt of hij even aan Demi mag ruiken om vervolgens te vragen of zij even onder zn oksel ruikt
Dat heeft hij weleens gezegd geloof ik.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan moet dat Utopia toch wel flink verdienen, huis gekocht, tijdje vakantie, dan verbouwen. Kost allemaal wel wat.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan moet dat Utopia toch wel flink verdienen, huis gekocht, tijdje vakantie, dan verbouwen. Kost allemaal wel wat.
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:06 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Rienk heeft de irritatie factor, die gaat straks de Billy worden in Utopia 2
Dan doet hij die vleugels nooit meer afquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een ariool boven Rienk.
Ik hoop niet dat hij ooit deze cap te zien krijgt.
rienk wil dat de polliemensen morgen deze in hun broek doenquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:13 schreef yaello het volgende:
Bats heeft een vlaggetje in d'r broek gedaan en loopt heen en weer om aandacht te vragen. Lukt niet, behalve Linda die het wel grappig vindt.
Toen hij de eerste keer utopia in ging heeft hij zijn huis verkocht.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan over water gaat proberen te lopen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan doet hij die vleugels nooit meer af
quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan over waten gaat proberen te lopen.
Ergens ver weg op een zee of zo.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:16 schreef chufi het volgende:
Regent het morgen eindelijks eeens een beetje heftig...? Please FEBO?
Bakken met regen morgenquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:16 schreef chufi het volgende:
Regent het morgen eindelijks eeens een beetje heftig...? Please FEBO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
wat dan?quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:18 schreef zodeju het volgende:
Demi is weer een soort van boos, Fay ooh dat kan ik straks uitleggen, ik denk dat ik weet waarom.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Bakken met regen morgen
Het zou eens tijd mogen worden.. Echt ze hebben bijna altijd redelijk weer gehad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Bakken met regen morgen
Vind ik dan wel weer sneu voor Cemal. Heeft zo z'n best gedaan in z'n eentje, zonder Billy uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren ze aan het fluisteren, Fay vroeg wat is er en Demi nou ja ben een soort van boos maar kan je nu niet zeggen. Ze wilde naar hun keetje maar Bas moest eerst zijn bullcrap laten zien.quote:
ah okeequote:Op zaterdag 28 april 2018 21:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waren ze aan het fluisteren, Fay vroeg wat is er en Demi nou ja ben een soort van boos maar kan je nu niet zeggen. Ze wilde naar hun keetje maar Bas moest eerst zijn bullcrap laten zien.
Ah wat leuk.. Wordt weer gieren brullen en ander overdreven acteer werkquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nog een bullcrap filmpje van bas en dan zal het wel weer bedtijd zijn
ze vinden zichzelf t leukstquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah wat leuk.. Wordt weer gieren brullen en ander overdreven acteer werk
hij is wel leuk weer jaquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:34 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het net ook zitten kijken op de courant...Moet toch altijd lachen
Oh, wilde niet vragen waar je ze kan zien.....quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:34 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het altijd tegenvallen ..quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:34 schreef Laysa het volgende:
Dat edditen is best veel werk jaquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
volgens mij flanst hij ze niet eens zelf in elkaar
volgens mij dus ook nietquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij zit wel bijna elke avond filmpjes te editen volgens mij. Soms ook overdagquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat denk ik welquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ze heeft alleen nog nooit een one night stand gehad, behalve Johan dan, als je dat al zo mag noemen. Ze doet zo tof de hele tijd.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:41 schreef rowan634 het volgende:
billy: HO HO HO.. ik ben geen hoor!
bas: je bent een slet
billy: oh ik heb echt zin om weer lekker de slet uit te hangen!
gelooft ze het zelf?quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:42 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze heeft alleen nog nooit een one night stand gehad, behalve Johan dan, als je dat al zo mag noemen. Ze doet zo tof de hele tijd.
Ik kan mij er alles bij voorstellen dat mannen haar niet meenemen naar huis, tenzij ze natuurlijk mannen dwingt seks met haar te hebben.quote:
En eigenlijk, een kreukelaar, heeft niets is niets, kan alleen zeggen, ik heb in Utopia gezeten, en het trieste is deFebo maakt misbruik van dit soort mensenquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:42 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze heeft alleen nog nooit een one night stand gehad, behalve Johan dan, als je dat al zo mag noemen. Ze doet zo tof de hele tijd.
En laat haar nog winnen ook.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:49 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
En eigenlijk, een kreukelaar, heeft niets is niets, kan alleen zeggen, ik heb in Utopia gezeten, en het trieste is deFebo maakt misbruik van dit soort mensen
Kan de regie alvast wat andere beelden in plannenquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:55 schreef yaello het volgende:
Fay gaat maandag huilen als Chipp weggaat. Meldt ze alvast even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |