Verstandig.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kan dat mens niet meer aanzien of aanhoren, duik de keuken in![]()
[ afbeelding ]
Dat is niet haar taak. We bedoelen het zelfdequote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat dus, maar denk ook dat ze bedoelt dat ze zélf weer ff in die spotlights wil staan.
Ja de eeuw is net nieuwquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef Poezewoes het volgende:
Dat Utopia van de eeuw is toch allang achterhaald, sinds ze een doorstart maken?
Wat heeft dat gedrocht toch een lelijk haar. En altijd maar in 2 stroken naar voren.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:10 schreef Flow3r het volgende:
Bij Bas aan de bar vertellen waarom je denkt dat je de streamer van de eeuw bent
Bas: amuletten kunnen we geven
Bil: of een kleine oorkonde, het is leuk om in het zonnetje worden gezet
[ afbeelding ]
Die is Utopia fan eerste klas.En ook fan van bijna iedereen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef zodeju het volgende:
Dat kleine vrouwje komt wel in aanmerking of kwam die speciaal voor Bo.
Ja, die er laatst nog was met die krulletjes van opzij en dat enorme gebit.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
daantje? maar hoe heet die andere nerd? met zn natuurlijke kopetelefoon op?
Dat meisje met een beperking, met die bril?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef zodeju het volgende:
Dat kleine vrouwje komt wel in aanmerking of kwam die speciaal voor Bo.
Yaskaquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is Utopia fan eerste klas.En ook fan van bijna iedereen.
Het is een groot manipulator.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lief, liever, liefst.Moet haar nageven dat ze er een kei in is.
Tief op.quote:
Dat lijkt wel een wc-rolquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De foto van Daan kan er nog bij.
Heb d'r zin in en dan weet ik wel wat te doen met dat charmeoffensief van dat mens.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
charmeoffensief want er komt een tijd dat de kijkers mogen stemmen.
quote:
Die.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat meisje met een beperking, met die bril?
Ik wilde typen 'de vriendin van FF', maar dat zou weer verkeerd opgevat kunnen worden.quote:
Misschien van het millenium?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en wie wil er nu mee doen aan Utopia 2 als je geen Utopiaan van de eeuw meer kan worden.
Daar heb je meer aan dan de oorkonde van de utopianenquote:
Niemand die haar heeft gevraagd hè? Misschien niet bekend bij de meesten?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jet over Aike...
weet je dat nog ??
geneuzel in de marge
.. appart ineens over Aike
Ik weet niet of ze een beperking hadquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat meisje met een beperking, met die bril?
Ze (in de tijd van Vic) wilden ook alle oud-Utopianen een speldje toesturen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je meer aan dan de oorkonde van de utopianen
Dat is een beperking volgens de mannen met 30 cmquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een beperking hadVindt het een kittig klein vrouwtje op en top gekleed alleen klein.
Lekker vol van voren en achter helemaal niets.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft dat gedrocht toch een lelijk haar. En altijd maar in 2 stroken naar voren.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een beperking volgens de mannen met 30 cm
Hoe dan? Ik dacht dat hij dat achter zich zou sluiten.quote:
Mijn skatsje.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wilde typen 'de vriendin van FF', maar dat zou weer verkeerd opgevat kunnen worden.
Geen idee. Ik ving alleen nog op dat 'ie te weinig cash had.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik dacht dat hij dat achter zich zou sluiten.
Kijk maar uit straks heb je weer een topic in R&Pquote:
Hij heeft die foto's gezien met Romy en is denk ik weer helemaal weg van zichzelf.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik dacht dat hij dat achter zich zou sluiten.
Oh van die shoot. Achquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft die foto's gezien met Romy en is denk ik weer helemaal weg van zichzelf.
Soul weet beter.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks heb je weer een topic in R&P
Uhuuquote:
Echt kut. Heb ik eindelijk de app vandaag gedownload, krijg ik ditquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
Zo....hoe is ie hier bij de grote streamlockshow?
Waarom zou je een aanleiding krijgen omdat je een app hebt.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Echt kut. Heb ik eindelijk de app vandaag gedownload, krijg ik dit
Gebeurt dit heel vaak? Ik heb geen aanleiding meegekregen.
Marjet wist dat natuurlijk wél, vandaar ff een slag gemaakt in de Luifel.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
patat hakken ..voorbakken
wrd uitbetaald dor de BV
Romy wist dat eerst niet
Jett ; ik heb lkkr verdiend vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |