SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Fay is duidelijk een stuk dunner dan Demie.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Deem ook een minder plofkoppie al te zien?
Jup, en Feeks eet duidelijk meer..quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Deem ook een minder plofkoppie al te zien?
Ja maar Deem heeft ook al een meer plofhoofd gehad dan je de laatste tijd bij haar ziet heb ik de indruk vanquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fay is duidelijk een stuk dunner dan Demie.
Ja ze komen weer nader tot elkaarquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en Feeks eet duidelijk meer..
quote:
Kijk maar eens naar foto's van de benen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar Deem heeft ook al een meer plofhoofd gehad dan je de laatste tijd bij haar ziet heb ik de indruk van
zullen wel weer ontstoken haarzakjes bij madam zijnquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Bats heeft nog steeds last van die rode mierenbeet
En wijst haar algemene puisten aan. Bas zei het ook al.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Bats heeft nog steeds last van die rode mierenbeet
quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
zullen wel weer ontstoken haarzakjes bij madam zijn
Ze heeft baardgroei. Dat is kut (voor haar)quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En wijst haar algemene puisten aan. Bas zei het ook al.
Serieusquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Jet Regie heeft weer een leuk idee![]()
Een Oorkonde.. voor de VeelKomers en de Streamer vd Eeuw![]()
[ afbeelding ]
Maandag Bankdag hé?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:09 schreef Chea49 het volgende:
Marjet weer in de hoofdrol en allemaal voor de bekende marktbezoekers en streamers natuurlijk, want die moeten ff in de spotlight staan (haar leugenachtige woorden).
quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:09 schreef Chea49 het volgende:
Marjet weer in de hoofdrol en allemaal voor de bekende marktbezoekers en streamers natuurlijk, want die moeten ff in de spotlight staan (haar leugenachtige woorden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |