Het is een groot manipulator.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lief, liever, liefst.Moet haar nageven dat ze er een kei in is.
Tief op.quote:
Dat lijkt wel een wc-rolquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De foto van Daan kan er nog bij.
Heb d'r zin in en dan weet ik wel wat te doen met dat charmeoffensief van dat mens.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
charmeoffensief want er komt een tijd dat de kijkers mogen stemmen.
quote:
Die.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat meisje met een beperking, met die bril?
Ik wilde typen 'de vriendin van FF', maar dat zou weer verkeerd opgevat kunnen worden.quote:
Misschien van het millenium?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en wie wil er nu mee doen aan Utopia 2 als je geen Utopiaan van de eeuw meer kan worden.
Daar heb je meer aan dan de oorkonde van de utopianenquote:
Niemand die haar heeft gevraagd hè? Misschien niet bekend bij de meesten?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jet over Aike...
weet je dat nog ??
geneuzel in de marge
.. appart ineens over Aike
Ik weet niet of ze een beperking hadquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat meisje met een beperking, met die bril?
Ze (in de tijd van Vic) wilden ook alle oud-Utopianen een speldje toesturen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je meer aan dan de oorkonde van de utopianen
Dat is een beperking volgens de mannen met 30 cmquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een beperking hadVindt het een kittig klein vrouwtje op en top gekleed alleen klein.
Lekker vol van voren en achter helemaal niets.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft dat gedrocht toch een lelijk haar. En altijd maar in 2 stroken naar voren.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een beperking volgens de mannen met 30 cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |