Volgens mij valt dat niet onder openbare orderverstoring. (Anders mogen ze bij elk station in het land dagelijks bonnetjes uit gaan schrijven.)quote:Op woensdag 25 april 2018 12:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Koninginnedag. Stonden ze met die enge vlaggen in de hand doodleuk folders uit te delen aan voorbijgangers..
"Best meer"quote:Op woensdag 25 april 2018 12:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het doodgezwegen wordt?
Ik zeg dat het best meer aandacht verdient.
Je weet blijkbaar prima wat er bedoeld wordquote:Op woensdag 25 april 2018 12:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Welke IS-demonstratie was verboden die toch gehouden werd en waar niet ingegrepen werd? Ik kan me er zo geen voor de geest halen. Help me herinneren ajb.
Van Aartsen zei, toen er al tientallen filmpjes waren van doodsbedreigingen tegen Joden, geweld, het bedreigen en besmeuren van de pers en gezwaai met tientallen IS-vlaggen, dat er 'geen arrestaties zijn geweest en dat er dus niets strafbaars is geweest'.quote:Welke IS-demonstratie was verboden die toch gehouden werd en waar niet ingegrepen werd?
Nee, anders vroeg ik niet de specifieke demonstratie. Graag de datum of een bron ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je weet blijkbaar prima wat er bedoeld word
https://nos.nl/artikel/678996-anti-joods-protest-in-den-haag.htmlquote:Op woensdag 25 april 2018 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, anders vroeg ik niet de specifieke demonstratie. Graag de datum of een bron ofzo.
Okee, en welke nationale herdenking hebben zij verstoord? Want daar gaat het namelijk om in dit topic.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/678996-anti-joods-protest-in-den-haag.html
Nogmaals: ik vergelijk demonstraties die al dan niet verboden worden door van Aartsen. Waarom jij het alleen over verstoringen van nationale herdenkingen wil hebben ontgaat mij.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, en welke nationale herdenking hebben zij verstoord? Want daar gaat het namelijk om in dit topic.
1) Zie de TTquote:Op woensdag 25 april 2018 12:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nogmaals: ik vergelijk demonstraties die al dan niet verboden worden door van Aartsen. Waarom jij het alleen over verstoringen van nationale herdenkingen wil hebben ontgaat mij.
Ik merkte op dat ik wou dat van Aartsen half zo fel was op die IS demonstratie en daar reageerde jij op met:quote:Op woensdag 25 april 2018 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1) Zie de TT
2) Was die demonstratie die jij aanhaalt verboden?
Die opmerking van jou slaat nergens op.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Welke nationale herdenking verstoorden die dan? Of vergelijk je appels met peren?
Best meer, veel meer, ligt ligt echt niet zo ver uit elkaar.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"Best meer"
vs
Die geschiedenis verdient veel meer aandacht.
Met andere woorden. Je bent al flink aan het afzwakken nu je je beseft dat het eigenlijk wel meevalt.
Offtopic be offtopic.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik merkte op dat ik wou dat van Aartsen half zo fel was op die IS demonstratie en daar reageerde jij op met:
[..]
Die opmerking van jou slaat nergens op.
We hebben het in dit topic over van Aartsen die deze demonstratie bij voorbaat verbied en zegt hard op te zullen treden als die groep toch komt. Ik geef aan dat ik wou dat hij in het verleden half zo fel was bij die compleet uit de hand gelopen demonstratie van IS in Den Haag.quote:
Okee man.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hebben het in dit topic over van Aartsen die deze demonstratie bij voorbaat verbied en zegt hard op te zullen treden als die groep toch komt. Ik geef aan dat ik wou dat hij in het verleden half zo fel was bij die compleet uit de hand gelopen demonstratie van IS in Den Haag.
Dat is volkomen relevant en ontopic en jij bent de enige die daar moeite mee heeft.
Het probleem ligt bij jou en niet bij mijn vermeende offtopic
wat is je uitzondering? omschrijf je geweldsplan..quote:Op woensdag 25 april 2018 12:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben tegen geweld, maar voor deze situatie maak ik een uitzondering.
ja, maar dan wel in stilte.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:44 schreef Infection het volgende:
Ik hoop dat dat volk alsnog op komt dagen en helemaal de tering in wordt geslagen door de politie.
Anders wel door boze burgers.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:44 schreef Infection het volgende:
Ik hoop dat dat volk alsnog op komt dagen en helemaal de tering in wordt geslagen door de politie.
Own your words.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Best meer, veel meer, ligt ligt echt niet zo ver uit elkaar.
Maar wat jij wil ok? Heb echt geen zin in dit onzinnige ruzie zoeken wat je vrijwel altijd doet.
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:27 schreef Stoney3K het volgende:
Volgens mij valt dat niet onder openbare orderverstoring. (Anders mogen ze bij elk station in het land dagelijks bonnetjes uit gaan schrijven.)
Dat ze met vlaggen staan van een groep waar je het misschien niet mee eens bent is hun goed recht.
Voor nazi-uitingen is er dan ook (voor zover ik weet) een expliciet verbod in de wet of anders in de APV. Of dat bij vlaggen van IS ook zo is heb ik eigenlijk geen flauw idee van.quote:Op woensdag 25 april 2018 14:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in.
Ik liep laatst in het nazi-uniform van mʼn opa door de binnenstad, je wilt niet weten wat voor gezeik je dan over je heen krijgt,.
Goh, dat was jij!quote:Op woensdag 25 april 2018 14:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik liep laatst in het nazi-uniform van opa door de binnenstad.
Kinderen aan het schieten?quote:Op woensdag 25 april 2018 14:37 schreef BlauweHoofd het volgende:
Domme actie, maar enigszins snap ik het wel. Waarom de mensen herdenken wiens nageslacht nu kinderen aan het schieten zijn?
Best wel hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |