ja, maar dan wel in stilte.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:44 schreef Infection het volgende:
Ik hoop dat dat volk alsnog op komt dagen en helemaal de tering in wordt geslagen door de politie.

Anders wel door boze burgers.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:44 schreef Infection het volgende:
Ik hoop dat dat volk alsnog op komt dagen en helemaal de tering in wordt geslagen door de politie.

Own your words.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Best meer, veel meer, ligt ligt echt niet zo ver uit elkaar.
Maar wat jij wil ok? Heb echt geen zin in dit onzinnige ruzie zoeken wat je vrijwel altijd doet.

Heb je ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:27 schreef Stoney3K het volgende:
Volgens mij valt dat niet onder openbare orderverstoring. (Anders mogen ze bij elk station in het land dagelijks bonnetjes uit gaan schrijven.)
Dat ze met vlaggen staan van een groep waar je het misschien niet mee eens bent is hun goed recht.

Voor nazi-uitingen is er dan ook (voor zover ik weet) een expliciet verbod in de wet of anders in de APV. Of dat bij vlaggen van IS ook zo is heb ik eigenlijk geen flauw idee van.quote:Op woensdag 25 april 2018 14:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in.
Ik liep laatst in het nazi-uniform van mʼn opa door de binnenstad, je wilt niet weten wat voor gezeik je dan over je heen krijgt,.

Goh, dat was jij!quote:Op woensdag 25 april 2018 14:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik liep laatst in het nazi-uniform van opa door de binnenstad.

Kinderen aan het schieten?quote:Op woensdag 25 april 2018 14:37 schreef BlauweHoofd het volgende:
Domme actie, maar enigszins snap ik het wel. Waarom de mensen herdenken wiens nageslacht nu kinderen aan het schieten zijn?
Best wel hypocriet.

Herdenken is een keuze.quote:Op woensdag 25 april 2018 14:37 schreef BlauweHoofd het volgende:
Domme actie, maar enigszins snap ik het wel. Waarom de mensen herdenken wiens nageslacht nu kinderen aan het schieten zijn?
Best wel hypocriet.

Je herkent me aan mijn stampende loopje en vochtige ogen.quote:

Niet druk,maken over een onjuiste mogelijke mening van een enkelingquote:Op woensdag 25 april 2018 20:34 schreef Dally het volgende:
Over een paar jaar is 5 mei discriminerend en racistisch omdat we alleen de bevrijding vieren van Nederlandse (voor)ouders terwijl veel huidige Nederlanders hier toen geen voorouders hadden die dus niet bevrijdt zijn.

Doe ik ook niet, ze hebben groot gelijk. Waarom laten liggen wat je gratis kan pakken?quote:Op woensdag 25 april 2018 21:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet druk,maken over een onjuiste mogelijke mening van een enkeling

wbt het verstoren van de 4 mei op de Dam wordt er natuurlijk niks toegegeven.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:12 schreef Dally het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ze hebben groot gelijk. Waarom laten liggen wat je gratis kan pakken?
Ik maak me druk om deugers en beleidsmakers die steeds maar blijven toegeven

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar met een verbod dat slecht gehandhaafd wordt of gênant lage straffen alleen kom je niet zover. Ze planten een zaadje en komen ieder jaar sterker terug totdat wij ze weer een paar stapjes tegemoet komen. Iets dat maar 1 kant op kan gaan gaat, hoe langzaam ook, uiteindelijk die kant op.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wbt het verstoren van de 4 mei op de Dam wordt er natuurlijk niks toegegeven.
Die lawaaidemonstratie wordt verboden of mag alleen op een andere plaats in de stad.
wbt je angst: het idee dat 5 mei vieren racistisch of discriminerend is..... dat krijgt natuurlijk ook geen aanhang bij de beleidsmakers.

Je bent bang voor "die kant"quote:Op woensdag 25 april 2018 22:50 schreef Dally het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar met een verbod dat slecht gehandhaafd wordt of gênant lage straffen alleen kom je niet zover. Ze planten een zaadje en komen ieder jaar sterker terug totdat wij ze weer een paar stapjes tegemoet komen. Iets dat maar 1 kant op kan gaan gaat, hoe langzaam ook, uiteindelijk die kant op.

"bang" is alleen een manier van schrijven, moet je niet letterlijk nemen. Met "die kant" bedoel ik dat alles wat een beroepsgekwetste racistisch vindt gecensureerd wordt of tot het belachelijke aangepast voor een heel klein groepje schreeuwers. Aangezien vrijwel alles "racistisch" gemaakt kan worden houden we weinig over. Ieder openbaar woord moet dan eerst 10x gecheckt worden. Vorig jaar was er nog ophef dat een groepje van 6 vrienden (Friends) in New York die toevallig allemaal blank zijn racisme is.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bent bang voor "die kant"
Welke kant is dat ?

Je bent bang voor niks.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:28 schreef Dally het volgende:
Aangezien vrijwel alles "racistisch" gemaakt kan worden houden we weinig over. Ieder openbaar woord moet dan eerst 10x gecheckt worden.
Wellicht vond iemand wel dat het ontbreken van niet-blanken in de serie racisme is en dus de hele serie racistisch noemt.quote:Vorig jaar was er nog ophef dat een groepje van 6 vrienden (Friends) in New York die toevallig allemaal blank zijn racisme is.

Viel me op dat bij de plantjesmarkt van de Lidl er wel Spaanse Margrieten en Franse Geraniums als zodanig te koop stonden, maar de Afrikaantjes heetten Tagetes? Opzet? Bang voor racist uitgemaakt te worden, of wat?quote:Op woensdag 25 april 2018 20:34 schreef Dally het volgende:
Toevallig zat ik een paar weken geleden nog te denken:
"Zou dit het jaar zijn dat 4 en 5 mei verpest zullen worden door die ultraracist gekkies?"
Het begon met Zwarte Piet. Ja, een upgrade zou zeker niet verkeerd zijn maar als je die aandachtszoekers gelijk geeft wordt het ieder jaar erger en belachelijker.

In dit geval schreeuwt er iemand iets op facebook. Landelijke media springen er boven op.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:59 schreef Gia het volgende:
Ik weet niet hoever dit gezeik nog zal gaan, maar een handjevol amokzaaiers zet al enkele jaren grote groepen mensen tegen elkaar op, om hun punt te maken.
Wat bedoel je ? Die schreeuwerd zal vermoord worden ofzo ?quote:Er komt een moment dat de grote Nederlandse meerderheid het genoeg vindt.
Ga dan niet ineens huilen dat je het allemaal niet zo bedoeld had.

Ik zou dat van harte toejuichen.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In dit geval schreeuwt er iemand iets op facebook. Landelijke media springen er boven op.
En misschien is het maar 1 grote bek die kickt op de aandacht.
Gun hem dat niet. Negeer het .
[..]
Wat bedoel je ? Die schreeuwerd zal vermoord worden ofzo ?

De zoveelste vermoeiende verwijzing naar Israel natuurlijk. Geen aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 25 april 2018 15:27 schreef DustPuppy het volgende:
Wie of wat is kinderen aan het schieten?

Mal iemand schopt tegen een heilig huisje aan en dan moet ie dood...quote:

Deze gast loopt al jarenlang mensen en instanties te bedreigen, voor rotte vis en racist uit te maken, en heeft daarnaast ook nog eens gedreigd sinterklaas door zijn kop te schieten tijdens de intocht, zodat kinderen onder de botsplinters komen te zitten. Dus ja, als hij tijdens die dodenherdenking met zijn minions een beetje lawaai staat te maken, en iemand mocht besluiten op hem af te stappen en hem dwars door zijn gore grafkop te knallen, zou ik een glimlach niet kunnen onderdrukken.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mal iemand schopt tegen een heilig huisje aan en dan moet ie dood...
Afvallige moeten gedood worden ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |