Kanye met een #MAGA hattwitter:kanyewest twitterde op woensdag 25-04-2018 om 21:19:31we got love https://t.co/Edk0WGscp6 reageer retweet
quote:Mulvaney, Watchdog Bureau’s Leader, Advises Bankers on Ways to Curtail Agency
Mick Mulvaney, the interim director of the Consumer Financial Protection Bureau, told banking industry executives on Tuesday that they should press lawmakers hard to pursue their agenda, and revealed that, as a congressman, he would meet only with lobbyists if they had contributed to his campaign.
[...]
Corruptie is van alle tijden maar de arrogantie waarmee het in alle openheid nu gebeurt is tekenend voor deze regering. Ze doen niet eens meer hun best om het te verbergen omdat ze weten dat ze door de tribale verhoudingen in het Congres toch ongestoord door kunnen gaan.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het zoveelste stukje corruptie van de Trump-kliek:
[..]
We have the best endorsements.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:26 schreef Nintex het volgende:
Kanye met een #MAGA hattwitter:kanyewest twitterde op woensdag 25-04-2018 om 21:19:31we got love https://t.co/Edk0WGscp6 reageer retweet
twitter:kanyewest twitterde op woensdag 25-04-2018 om 18:30:06You don't have to agree with trump but the mob can't make me not love him. We are both dragon energy. He is my brother. I love everyone. I don't agree with everything anyone does. That's what makes us individuals. And we have the right to independent thought. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-04-2018 om 21:33:07Thank you Kanye, very cool! https://t.co/vRIC87M21X reageer retweet
Komt ook doordat die klapjosti's als Nintex en Mani89 en _-_ratjetoe_-_, maar dan de Amerikaanse varianten die er wel mogen stemmen, het geen reet interesseert en het soap-showtje prefereren.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:39 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Corruptie is van alle tijden maar de arrogantie waarmee het in alle openheid nu gebeurt is tekenend voor deze regering. Ze doen niet eens meer hun best om het te verbergen omdat ze weten dat ze door de tribale verhoudingen in het Congres toch ongestoord door kunnen gaan.
Mijn stem heeft 'iequote:Op woensdag 25 april 2018 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We have the best endorsements.twitter:kanyewest twitterde op woensdag 25-04-2018 om 18:30:06You don't have to agree with trump but the mob can't make me not love him. We are both dragon energy. He is my brother. I love everyone. I don't agree with everything anyone does. That's what makes us individuals. And we have the right to independent thought. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-04-2018 om 21:33:07Thank you Kanye, very cool! https://t.co/vRIC87M21X reageer retweet
Bedankt voor deze mededeling.quote:
Booyahtwitter:kanyewest twitterde op woensdag 25-04-2018 om 21:38:27my MAGA hat is signed ?????????????????????????????? https://t.co/DrDHJybS8V reageer retweet
Trump en co zijn en waren walgelijk bezig. Maar wat mij betreft ligt een groot deel vd schande ook bij de GOP die het laat gebeuren en het, nog erger, nog steunt ook. En absoluut actief meedoet door bijv de anti-Comey website te bouwen etc.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:39 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Corruptie is van alle tijden maar de arrogantie waarmee het in alle openheid nu gebeurt is tekenend voor deze regering. Ze doen niet eens meer hun best om het te verbergen omdat ze weten dat ze door de tribale verhoudingen in het Congres toch ongestoord door kunnen gaan.
Blijft een gay fish natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:57 schreef westwoodblvd het volgende:
Mag ik het ironisch vinden dat uitgerekend de meest psychisch labiele celebrity van de VS een Trumpfan blijkt te zijn.
Curieus.quote:In Trump's first year, FISA court denied record number of surveillance orders
More surveillance orders were denied during President Donald Trump's first year in office than in the court's history.
[...]
The report said that, in three cases, the FISA court advised the Trump administration that it was "considering appointment of an amicus curiae to address a novel or significant question of law raised in proposed applications," but that the government either pulled or modified the application.
"This is the first report including information about such occurrences," the report said.
[...]
quote:French President Emmanuel Macron extolled the Franco-American relationship on multiple fronts but issued a stern warning about the need to address climate change during his address to a joint session of Congress on Wednesday.
Speaking entirely in English, Macron laid out the numerous ways ― human rights, trade, terrorism ― in which both the U.S. and France must strengthen multilateral ties in order to confront what he called a “new world order” marked by violence and conflict.
His most forceful comments came in the form of a veiled rebuke against President Donald Trump on climate policy. Macron has emerged as a leader in the fight to protect the legitimacy of the Paris climate agreement after Trump announced that the U.S. would withdraw last June. Minutes after Trump’s announcement, Macron tweeted a slogan riffing off of Trump’s own campaign rallying cry: “Make our planet great again.”
On Wednesday, he demanded again that the U.S. do its part to provide future generations with “a planet that is still habitable in 25 years.” Some people, he continued, feel that securing jobs and restoring industry are more urgent concerns, yet he insisted that the long-term goal of creating a low-carbon economy is primordial.
“What is the meaning of our life, really, if we work and live destroying the planet, sacrificing the future of our children?” he asked as the room erupted, mostly among Democratic members of Congress, in applause.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermoedelijk doel je dan op Obama, W. Bush en Reagan, maar die hadden strikt genomen wel anderen die ook meededen (hoewel dat bij voorbaat al echt volstrekt kansloos was).quote:Op woensdag 25 april 2018 22:58 schreef skysherrif het volgende:
Wel interessant trouwens dat in de laatste 70 jaar ofzo een zittende president zonder tegenstand in de primaries een 2e termijn krijgt en de 3 keren dat een zittende president wel nadrukkelijke tegenstand krijgt in de primaries het verliest in de GE.
Nouja, er doen er inderdaad altijd mee, maar het is wel vrij duidelijk wanneer iemand serieuze oppositie heeft en wie niet.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vermoedelijk doel je dan op Obama, W. Bush en Reagan, maar die hadden strikt genomen wel anderen die ook meededen (hoewel dat bij voorbaat al echt volstrekt kansloos was).
Dus Macron trollt Trump even big time in het congres.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:32 schreef brokjespoes het volgende:
Het einde van de bromance is alweer in zicht...
Emmanuel Macron Takes Aim At Trump On Climate Change In Congressional Address (HuffPo)
[..]
Ik kan wel een aantal figuren bedenken.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, er doen er inderdaad altijd mee, maar het is wel vrij duidelijk wanneer iemand serieuze oppositie heeft en wie niet.
Alleen Carter, Ford en Bush kregen serieuze oppositie in de primaries en verloren daarna dus ook de general election.
Volgens mij sinds 1880 ook niet meer voorgekomen dat een zittende president die wel meedeed aan de primaries ook verloor.
Dus ik vraag me af of er een serieuze kandidaat is die Trump gaat uitdagen en wie. Moeten vermoedelijk naar iemand kijken die weinig te verliezen heeft of echt puur ideologisch tegen Trump gaat runnen. Rubio etc zeker niet.
En Macron is bij het MLK monument geweest. Ik vraag me af of de president daar blij mee is.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus Macron trollt Trump even big time in het congres.
Lijkt me sterk dat Trump daar iets om geeft.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:28 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
En Macron is bij het MLK monument geweest. Ik vraag me af of de president daar blij mee is.
Wie, Kasich is de enige die ik kan opnoemen die ik het zie doen, op wat 'nobuddies' na.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:27 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik kan wel een aantal figuren bedenken.
Kasich inderdaad, Flake heeft het er zelfs over gehad, Romney, er zijn mensen die zelfs de naam van Nikki Haley fluisteren. In ieder geval iemand aan de linkerkant van Trump en dan blijven er in de huidige GOP niet eens zo gek veel over. Maar m.i. hangt veel af van hoe de midterms verlopen of en zo ja wie er een primary challenge overweegt.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie, Kasich is de enige die ik kan opnoemen die ik het zie doen, op wat 'nobuddies' na.
En werd door een commentator ook nog even geprezen om zijn betere Engels.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:26 schreef Wombcat het volgende:
Dus Macron trollt Trump even big time in het congres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |