Ik ookquote:Op zondag 22 april 2018 10:21 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja toch! Was er ook blij mee toen ik daar achter kwam
Ja, ik vroeg me bij het typen van mijn post ook af hoe dat de staging van Spanje vorig jaar dan verklaarde, maar van dat lied was weinig te maken dus dan gooi je het LED maar gewoon op turbo-stand en hoop je op het beste.quote:Op zondag 22 april 2018 10:25 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Vorig jaar met Spanje had hij (hartstikke leuk ahem..) er surfplanken bij gehaald. Maar van dat nummer was sowieso niets te maken.
Dat he, Mani, Poepz0r, volgens mij zelfs marcodej allemaal fanboys dit jaar en wij blijven maar twijfelen.quote:Op zondag 22 april 2018 10:29 schreef Greys het volgende:
Dat zelfs Mani dit jaar zo positief is en amper trollt kan niet anders betekenen dan dat het goed komt idd.![]()
Eh...geen slapende honden wakker maken graagquote:Op zondag 22 april 2018 10:29 schreef Greys het volgende:
Dat zelfs Mani dit jaar zo positief is en amper trollt kan niet anders betekenen dan dat het goed komt idd.![]()
Hij heeft iig gezorgd dat het geheel er vrolijk en hyper uitzag met die VW bus en surfplanken en mss wat het de uitgesproken wens van Manel dat dat het werd. Verder was er ook écht niks van te maken, met de beste wil van de wereld.quote:Op zondag 22 april 2018 10:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me bij het typen van mijn post ook af hoe dat de staging van Spanje vorig jaar dan verklaarde, maar van dat lied was weinig te maken dus dan gooi je het LED maar gewoon op turbo-stand en hoop je op het beste.
Er moet iemand zorgen voor de positieve noot met al die doom and gloom in deze reeks.quote:Op zondag 22 april 2018 10:29 schreef Greys het volgende:
Maniële stimulatie.quote:Op zondag 22 april 2018 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er moet iemand zorgen voor de positieve noot met al die doom and gloom in deze reeks.
[ afbeelding ]
Ja!quote:
quote:
Ja, en volgens mij zat dit nummer overal ook niet echt op de radar bij de polls en de bets en de blogs en zo destijds.quote:
Bijna perfect dus, f*ck ik wil het nu zien ook.quote:Op zondag 22 april 2018 09:47 schreef Cee het volgende:
GREYS heb je al gezien dat Cornald op je tweet heeft gereageerd met je schaal van Trijntje tot TCL?
"Verwachtingvol, op de 'ouderwetse' schaal: 9 op 10" zegt ie.
Dus net geen TCL, maar in de verste verte ook geen Trainwreck.
Die negen laat gewoon maar één puntje over, betekent dus dat als de staging echt zo goed is hij het met z'n mega-goede-artiestzijn live naar een tien zou kúnnen tillen.quote:Op zondag 22 april 2018 11:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Bijna perfect dus, f*ck ik wil het nu zien ook.
Poepz0r zag Og3ne ook winnenquote:Op zondag 22 april 2018 10:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat he, Mani, Poepz0r, volgens mij zelfs marcodej allemaal fanboys dit jaar en wij blijven maar twijfelen.
Idd!quote:Op zondag 22 april 2018 11:16 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik denk dat er wel grote kans is dat het ook écht een goede staging wordt. Cornald zei toch op de EIC persdag dat Waylon echt niets aan het toeval overlaat en op alle details let? En het lijkt mij ook niet dat het vol met country clichés gaat zitten aangezien het, naar zijn zeggen, anders wordt dan we verwachten. En dus dezelfde regisseur als in 2014 zoals lashatumabi zei. En Cornald vindt het een 9 van de 10Natuurlijk blijft het afwachten, maar dit zijn goede voortekenen
![]()
Precies.quote:
Ik heb vorig jaar gewoon volledig geskipt, vond het zó'n afgrijselijk nummerquote:
Dit is nog steeds mijn favoriet uit 2016, die zaal ontplofte vanaf de eerste noot in de halve finalequote:
Volgens mij zijn Grazz, Ijsbeer, The Vulture en ook ik nog steeds positief hoor.quote:Op zondag 22 april 2018 10:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat he, Mani, Poepz0r, volgens mij zelfs marcodej allemaal fanboys dit jaar en wij blijven maar twijfelen.
Ik schommel wel in mn emoties hoor (dat komt door de anderen hierquote:Op zondag 22 april 2018 11:35 schreef ato het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Grazz, Ijsbeer, The Vulture en ook ik nog steeds positief hoor.
Ik geloof echt nog steeds dat Waylon mee gaat doen voor de eindwinst.
Samen met Israël, Estland, Australië.
Met daarachter Zweden, Bulgarije, Tsjechië en nog een verrassend land.
Godzijdank!!quote:
Blauwe gedrocht staat er nog steedsquote:Op zondag 22 april 2018 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Godzijdank!!
Is de blauwe weg of deze extra toegevoegd?
Daar had de DWDD echt goed genoeg voor geweest. Dat blauwe gedrocht was nergens voor nodigquote:Op zondag 22 april 2018 12:15 schreef Majkool het volgende:
Helaas al te laat voor al die pre-juries en polls
Ja dat vind ik ook. Alleen wel beter dan die lelijke blauwe clip. Hopelijk doet dit die blauwe clip vergeten bij mensenquote:Op zondag 22 april 2018 12:18 schreef Majkool het volgende:
Vind die van DWDD beter dan de clipAls het om de hoge verwachtingen gaat
Ik vind die ook beter, omdat hij daar helemaal los gaat. Zo'n studioversie klinkt toch wat 'clean' dan daarbij vergeleken. Maar vergeleken met de blauwe clip is de officiële clip alsnog een pareltje.quote:Op zondag 22 april 2018 12:18 schreef Majkool het volgende:
Vind die van DWDD beter dan de clipAls het om de hoge verwachtingen gaat
quote:Edeltaut Paffendorf 11 minuten geleden
Can the Dutch think of anything else to send but country songs year after year?
Disgusting singer (sounds like he smokes)
0 points from Germany
quote:Kippi 14 minuten geleden
AWFUL
Moet ik wel eerlijk zeggen dat dit de enige, niet Nederlandse, negatieve reacties waren die ik kon vinden. En ik heb er echt naar gezocht.quote:Μάρκος Channel 26 minuten geleden
This will not qualify to final.
Nee, maar echt hoor!quote:Op zondag 22 april 2018 12:24 schreef Chocoladesoes het volgende:
Het lijkt soms net alsof het team hier mee zit te lezen. Laatst toen we in een dip zaten om de kansen over Waylon, werd op diezelfde dag opeens de clip geüpload. En nu vandaag zaten we veel te klagen over die blauwe clip en poef, de officiële clip staat nu op het officiële kanaal
Welkomquote:Op zondag 22 april 2018 12:53 schreef Butler456 het volgende:
Hallo iedereen,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb zojuist een account aangemaakt. Het leek mij leuk om ook mee te discussiëren over het ESF, aangezien ik het al een paar jaar volg. Ik hoop dat ik fijn met jullie mee kan discussiëren.
-Butler456
Jeej, altijd leuk! Welkom!quote:Op zondag 22 april 2018 12:53 schreef Butler456 het volgende:
Hallo iedereen,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb zojuist een account aangemaakt. Het leek mij leuk om ook mee te discussiëren over het ESF, aangezien ik het al een paar jaar volg. Ik hoop dat ik fijn met jullie mee kan discussiëren.
-Butler456
Ja!quote:Op zondag 22 april 2018 12:54 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nee, maar echt hoor!![]()
Wat een invloed hebben wij met z'n allen![]()
Welkom.quote:Op zondag 22 april 2018 12:53 schreef Butler456 het volgende:
Hallo iedereen,
-Butler456
Als je op youtube op Waylon / Waylon - Outlaw in em / Netherlands eurovision 2018 zoekt, zie je als eerste de DWDD clip of de officiële videoclip (op Waylon zijn eigen kanaal).quote:Op zondag 22 april 2018 12:18 schreef Greys het volgende:
Jammer dat ze die blauwe niet weghalen trouwens. Als er juryleden zijn die van te voren de komende weken op de officiële video's gaan zoeken komt die lelijke vast hoger in de resultaten wegens meer views.
Ah dat is fijnquote:Op zondag 22 april 2018 13:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Als je op youtube op Waylon / Waylon - Outlaw in em / Netherlands eurovision 2018 zoekt, zie je als eerste de DWDD clip of de officiële videoclip (op Waylon zijn eigen kanaal).
Ja het blijft toch echt de official video... die staat dan ook nog steeds in de officiële afspeellijsten. (en vermoed dat dat ook zo blijft)quote:Op zondag 22 april 2018 13:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Als je op youtube op Waylon / Waylon - Outlaw in em / Netherlands eurovision 2018 zoekt, zie je als eerste de DWDD clip of de officiële videoclip (op Waylon zijn eigen kanaal).
En welkom Butler456!
quote:
Ja dit is ook mijn favoriet.quote:
Zeker mooi. Die gitaarband met zijn naam er op kan wel echt een beetje narcistisch worden opgevat worden door het songfestivalpubliek trouwens...quote:
Ja, dat is wel jammer. Mensen die de afspeellijsten beluisteren, en dat doen de meesten denk ik want dat is het makkelijkst, zien dat lelijke blauwe ding. De eerste indruk zal dus niet zo positief zijn bij de meeste mensen, maar dan nog is het slechts een klein percentage dat de moeite neemt om de liedjes nu alvast te gaan beluisteren.quote:Op zondag 22 april 2018 13:06 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja het blijft toch echt de official video... die staat dan ook nog steeds in de officiële afspeellijsten. (en vermoed dat dat ook zo blijft)
Ik dacht al, wat heeft die gozert nou weer gedronken dan?quote:Op zondag 22 april 2018 12:24 schreef ijs_beer het volgende:
GREYS. ik ben het helemaal met je eens over de tulips en cheese.
Goed gedaan. Eigenlijk is het van de zotte dat dit zoveel energie moet kosten.quote:Op zondag 22 april 2018 10:07 schreef summer52 het volgende:
Zo na de laatste beoordeling door IJsland over die verschrikkelijke blauwe clip heb ik een stukje geschreven op de FB site van Eurovisie Songfestival @songfestival.avrotros. Want het is toch een blamage dat de Avrotros dat blauwe ding nog steeds als officiële clip laat staan.
" DIT is de juiste clip om als officiële videoclip naar buiten te brengen, en niet dat vreselijke blauwe ding wat door AVROTROS naar buiten is gebracht. brrrrr lees alle previewshows van de andere deelnemende landen maar eens die allemaal dat blauwe ding hebben beoordeeld, de laatste die beoordeelde was IJsland " poor production, poor singing, very unoriginal and how the hell did NL send this crappy video as their official video". Ja AVROTROS wat professioneel allemaal. Als ik jullie was dan zou ik maar snel, zoals heel veel mensen hebben gevraagd, de laatste clip als officiële clip uitbrengen en als de wiedeweerga dat lelijke blauwe ding verwijderen. En oh ja waarom hebben jullie steeds volgehouden dat er geen andere clip zou komen? En dat we het toch echt met de blauwe clip moesten doen? Waar zijn jullie mee bezig, wat een slechte marketing!"
pffff ik kon het niet laten, ik word zo pissig wat dat onprofessionele gedoe bij de Avrotros, kan er nu niemand anders die organisatie op zich nemen?
Welkom!quote:Op zondag 22 april 2018 12:53 schreef Butler456 het volgende:
Hallo iedereen,
-Butler456
Death or the gladioles!quote:Op zondag 22 april 2018 13:10 schreef grazz het volgende:
Als je de reacties leest, is het ook echt of Winner of i hate this song blah blah. En zoals Kyran zei, tegen stemmen kan niet, dus de mensen die dit geweldig vinden gaan de moeite nemen om straks te stemmen. Niet eerder heb ik zulke reacties gezien op onze inzending. 2014 misschien? Maar dat kan ik me niet meer herinneren.
Dan zijn het zeikerds, als ze dat narcistisch vinden. De ene deelnemer post honderdtachtig selfies van zichzelf op Twitter en Insta, de ander heeft een gepersonaliseerde gitaar. Ach..quote:Op zondag 22 april 2018 13:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zeker mooi. Die gitaarband met zijn naam er op kan wel echt een beetje narcistisch worden opgevat worden door het songfestivalpubliek trouwens...
quote:Op zondag 22 april 2018 10:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic wordt de laatste tijd wel erg hormonaal, doe eens even rustig mensen. "De previewshow van IJsland" echt wtf haha. Tot vandaag wist ik niet eens dat dat land bestond.
Een plek rond P10 is gewoon zijn plek. Laten we nu niet doen alsof Waylon een potentiele winnaar is.quote:Op zondag 22 april 2018 13:47 schreef Greys het volgende:
15e bij Oddschecker nu, lees ik net.
God dammit.
Dat is al een tijdje zo. We zijn nu gelukkig niet meer enorm aan het zakken.quote:Op zondag 22 april 2018 13:47 schreef Greys het volgende:
15e bij Oddschecker nu, lees ik net.
God dammit.
Euh mag ik zelf 15 gewoon persoonlijk onterecht vinden als ik sommige landen zie die er boven staan? Ik zei toch niks over winnen. Kom op zegquote:Op zondag 22 april 2018 13:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een plek rond P10 is gewoon zijn plek. Laten we nu niet doen alsof Waylon een potentiele winnaar is.
Ah ik dacht nog 14.quote:Op zondag 22 april 2018 13:56 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo. We zijn nu gelukkig niet meer enorm aan het zakken.
Maniquote:Op zondag 22 april 2018 10:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic wordt de laatste tijd wel erg hormonaal, doe eens even rustig mensen. "De previewshow van IJsland" echt wtf haha. Tot vandaag wist ik niet eens dat dat land bestond.
In winst geloof ik ook niet meerquote:Op zondag 22 april 2018 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
Het negatieve wat ik vooral te melden heb is dat ik toch echt niet verwacht dat Waylon kans op winst gaat maken. Dat heeft niets te maken met hem zelf, maar het is een voorgevoel.
En als ik echt even heel negatief moet zijn:
AVROTROS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |