Ja dit is ook mijn favoriet.quote:
Zeker mooi. Die gitaarband met zijn naam er op kan wel echt een beetje narcistisch worden opgevat worden door het songfestivalpubliek trouwens...quote:
Ja, dat is wel jammer. Mensen die de afspeellijsten beluisteren, en dat doen de meesten denk ik want dat is het makkelijkst, zien dat lelijke blauwe ding. De eerste indruk zal dus niet zo positief zijn bij de meeste mensen, maar dan nog is het slechts een klein percentage dat de moeite neemt om de liedjes nu alvast te gaan beluisteren.quote:Op zondag 22 april 2018 13:06 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja het blijft toch echt de official video... die staat dan ook nog steeds in de officiële afspeellijsten. (en vermoed dat dat ook zo blijft)
Ik dacht al, wat heeft die gozert nou weer gedronken dan?quote:Op zondag 22 april 2018 12:24 schreef ijs_beer het volgende:
GREYS. ik ben het helemaal met je eens over de tulips en cheese.
Goed gedaan. Eigenlijk is het van de zotte dat dit zoveel energie moet kosten.quote:Op zondag 22 april 2018 10:07 schreef summer52 het volgende:
Zo na de laatste beoordeling door IJsland over die verschrikkelijke blauwe clip heb ik een stukje geschreven op de FB site van Eurovisie Songfestival @songfestival.avrotros. Want het is toch een blamage dat de Avrotros dat blauwe ding nog steeds als officiële clip laat staan.
" DIT is de juiste clip om als officiële videoclip naar buiten te brengen, en niet dat vreselijke blauwe ding wat door AVROTROS naar buiten is gebracht. brrrrr lees alle previewshows van de andere deelnemende landen maar eens die allemaal dat blauwe ding hebben beoordeeld, de laatste die beoordeelde was IJsland " poor production, poor singing, very unoriginal and how the hell did NL send this crappy video as their official video". Ja AVROTROS wat professioneel allemaal. Als ik jullie was dan zou ik maar snel, zoals heel veel mensen hebben gevraagd, de laatste clip als officiële clip uitbrengen en als de wiedeweerga dat lelijke blauwe ding verwijderen. En oh ja waarom hebben jullie steeds volgehouden dat er geen andere clip zou komen? En dat we het toch echt met de blauwe clip moesten doen? Waar zijn jullie mee bezig, wat een slechte marketing!"
pffff ik kon het niet laten, ik word zo pissig wat dat onprofessionele gedoe bij de Avrotros, kan er nu niemand anders die organisatie op zich nemen?
Welkom!quote:Op zondag 22 april 2018 12:53 schreef Butler456 het volgende:
Hallo iedereen,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb zojuist een account aangemaakt. Het leek mij leuk om ook mee te discussiëren over het ESF, aangezien ik het al een paar jaar volg. Ik hoop dat ik fijn met jullie mee kan discussiëren.
-Butler456
Death or the gladioles!quote:Op zondag 22 april 2018 13:10 schreef grazz het volgende:
Als je de reacties leest, is het ook echt of Winner of i hate this song blah blah. En zoals Kyran zei, tegen stemmen kan niet, dus de mensen die dit geweldig vinden gaan de moeite nemen om straks te stemmen. Niet eerder heb ik zulke reacties gezien op onze inzending. 2014 misschien? Maar dat kan ik me niet meer herinneren.
Dan zijn het zeikerds, als ze dat narcistisch vinden. De ene deelnemer post honderdtachtig selfies van zichzelf op Twitter en Insta, de ander heeft een gepersonaliseerde gitaar. Ach..quote:Op zondag 22 april 2018 13:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zeker mooi. Die gitaarband met zijn naam er op kan wel echt een beetje narcistisch worden opgevat worden door het songfestivalpubliek trouwens...
quote:Op zondag 22 april 2018 10:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic wordt de laatste tijd wel erg hormonaal, doe eens even rustig mensen. "De previewshow van IJsland" echt wtf haha. Tot vandaag wist ik niet eens dat dat land bestond.
Een plek rond P10 is gewoon zijn plek. Laten we nu niet doen alsof Waylon een potentiele winnaar is.quote:Op zondag 22 april 2018 13:47 schreef Greys het volgende:
15e bij Oddschecker nu, lees ik net.
God dammit.
Dat is al een tijdje zo. We zijn nu gelukkig niet meer enorm aan het zakken.quote:Op zondag 22 april 2018 13:47 schreef Greys het volgende:
15e bij Oddschecker nu, lees ik net.
God dammit.
Euh mag ik zelf 15 gewoon persoonlijk onterecht vinden als ik sommige landen zie die er boven staan? Ik zei toch niks over winnen. Kom op zegquote:Op zondag 22 april 2018 13:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een plek rond P10 is gewoon zijn plek. Laten we nu niet doen alsof Waylon een potentiele winnaar is.
Ah ik dacht nog 14.quote:Op zondag 22 april 2018 13:56 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo. We zijn nu gelukkig niet meer enorm aan het zakken.
Maniquote:Op zondag 22 april 2018 10:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic wordt de laatste tijd wel erg hormonaal, doe eens even rustig mensen. "De previewshow van IJsland" echt wtf haha. Tot vandaag wist ik niet eens dat dat land bestond.
In winst geloof ik ook niet meerquote:Op zondag 22 april 2018 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
Het negatieve wat ik vooral te melden heb is dat ik toch echt niet verwacht dat Waylon kans op winst gaat maken. Dat heeft niets te maken met hem zelf, maar het is een voorgevoel.
En als ik echt even heel negatief moet zijn:
AVROTROS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |