quote:Op woensdag 18 april 2018 13:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want dan lopen zij het risico dat je geweigerd wordt door immigratie en krijgen ze een boete.
Wat een haatquote:
Ja en dan noodweer enzulksquote:Op woensdag 18 april 2018 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker met de kids naar het gardameer binnenkort, rex.
Kamperen in een puptentjequote:
Nee 32 uur rijdenquote:
Kan nog 100 euro goedkoper als je het door een handige Harry laat assembleren:quote:Op woensdag 18 april 2018 13:39 schreef Emisys het volgende:
[..]
Ooh, ook nice! zou kunnen
edit: save dit voor later
Altijd lauw bier, aso buren op de camping, smerige toiletten, echt genietenquote:
En dan lekker je collega's tegenkomen op de camping.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee 32 uur rijdendan ga ik liever met het vliegtuig.
Dat hoeft niet per se erg te zijnquote:Op woensdag 18 april 2018 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan lekker je collega's tegenkomen op de camping.
Ja niet hier in de spits maar daar door de bergenquote:Op woensdag 18 april 2018 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee 32 uur rijdendan ga ik liever met het vliegtuig.
Collega's horen op het werk.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se erg te zijn.
Kan het zelf denk ik wel, of mijn broer vragenquote:Op woensdag 18 april 2018 13:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan nog 100 euro goedkoper als je het door een handige Harry laat assembleren:
https://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/1622309
Kratje bier oid is goedkoper dan 100 euro duurder uit zijn
Zijn er genoeg waar ik prima een pintje mee kan pakken inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se erg te zijn.
Ook wel een paar waar ik een tentje mee kan delenquote:Op woensdag 18 april 2018 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn er genoeg waar ik prima een pintje mee kan pakken inderdaad.
Lekker danquote:Op woensdag 18 april 2018 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We gingen maar vier dagen naar Shanghai en zouden daarvoor geen visum nodig hebben. Maar onze overstap naar Singapore via Bangkok was geannuleerd dus stappen we elders in China over en dat mag niet zoals wij dat doen zonder visum.
Foei, jij moet trouw zijn aan squatmeisje.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook wel een paar waar ik een tentje mee kan delen
huehue
quote:Op woensdag 18 april 2018 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Foei, jij moet trouw zijn aan squatmeisje.
Ik krijg altijd te horen dat ik niet moet stappen met mijn collega's omdat die een slechte invloed op me hebben.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook wel een paar waar ik een tentje mee kan delen
huehue
Je hebt tegenwoordig niet veel betere antwoorden. Wat is deze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |