Dit.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind haar vriendin op de eerste foto leuker.
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik nou de enige die haar bloedmooi vind?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik nou de enige die haar bloedmooi vind?
Dat nou ook weer niet, zeker nietquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind haar vriendin op de eerste foto leuker.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Karakter is iets dat mannen moeten hebben. Vrouwen moeten koken, pijpen en verder de mond houden want meestal komt er toch niks zinnigs uit.
Puntige knieen is een metafoor, druif.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezien de omvang zal dat niet het geval zijn.
Fixedquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:09 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ga even de Kaneel uithangen hier, haar gezicht zou een stuk mooier zijn met een halve kilo minder babyvet.
Joh.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Puntige knieen is een metafoor, druif.
Betwijfel of haar gezicht er anders uit ziet als er een halve kilo af isquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:09 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ga even de Kaneel uithangen hier, haar gezicht zou een stuk mooier zijn met een halve kilo minder babyvet.
Momenteel wel. Ex ziet nu ALLES in wat ik hem eerder zei. Erg frustrerend.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zinnige reactie inderdaad.Good save.
Ja, dat dus denk ik. Ze ziet er leuk uit, redelijk normaal op foto 3, maar ze maakt er een beetje een overtrokken zooitje van.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:10 schreef Californium het volgende:
Ik weet niet. Ze heeft mooi gezichtje maar wat ze ermee doet vind ik niet zo leuk.
Oh echt wel.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Betwijfel of haar gezicht er anders uit ziet als er een halve kilo af is
Dit is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:10 schreef Emisys het volgende:
[..]
Momenteel wel. Ex ziet nu ALLES in wat ik hem eerder zei. Erg frustrerend.
Anders dan dat, geen idee. Sta altijd ongemerkt wel strak voor geen reden.
Het is niet voor niets je ex. Laat gaan, laat gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:10 schreef Emisys het volgende:
[..]
Momenteel wel. Ex ziet nu ALLES in wat ik hem eerder zei. Erg frustrerend.
Anders dan dat, geen idee. Sta altijd ongemerkt wel strak voor geen reden.
all over doet die halve kilo toch niet zo veel? Of enkel een halve kilo uit haar gezicht? Verwarrend ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |