SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik wilde naar NOS switchen maar krijg de melding "kan niet vanaf uw locatie worden bekeken." Lekker dan. Blijf maar bij Omroep Brabant hangen tenzij iemand een Fox stream heeft.quote:Op maandag 16 april 2018 17:05 schreef TehRocks het volgende:
godver bij Fox hebben ze de stagair weer gestuurd
Ze gaan vandaag die mic toch niet aan die spelers geven?quote:Op maandag 16 april 2018 17:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Di is echt zon cringe festijn altijd. Genot
quote:
Ik hoop het wel.quote:Op maandag 16 april 2018 17:18 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag die mic toch niet aan die spelers geven?
Ja, dat was mooi. Iedereen vooraf klagen dat de ouwe Ooijer het moest gaan doen tegen Brazilië.quote:Op maandag 16 april 2018 17:21 schreef RamboDirk het volgende:
Wow Ooijer op de platte kar, die held van de kwartfinale tegen Brazilië in 2010. Wat een kuitenbijtertje was dat.
Hij was een echte patron die dag. Kauwgumpie in de bek, strakke blik in de catacomben. Brazilië stond op dat moment al 1-0 achter.quote:Op maandag 16 april 2018 17:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, dat was mooi. Iedereen vooraf klagen dat de ouwe Ooijer het moest gaan doen tegen Brazilië.
Bij ons kreeg alleen Dirk even de mic. En zodra die mic ook maar in de buurt van Bilal kwam, knalde de DJ er luide muziek overheen. DJ-god.quote:Op maandag 16 april 2018 17:18 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag die mic toch niet aan die spelers geven?
Die rant van Derksen toen Bilal zichzelf de gangmaker kroondequote:Op maandag 16 april 2018 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij ons kreeg alleen Dirk even de mic. En zodra die mic ook maar in de buurt van Bilal kwam, knalde de DJ er luide muziek overheen. DJ-god.
Bilal pakte die microfoon af in de kuip. Wat een dwaas.quote:Op maandag 16 april 2018 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij ons kreeg alleen Dirk even de mic. En zodra die mic ook maar in de buurt van Bilal kwam, knalde de DJ er luide muziek overheen. DJ-god.
Ja dit kijk ik ook. Randje geniaal.quote:Op maandag 16 april 2018 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Studio040 genot. Dat is pas echt genieten.
Wtfquote:Op maandag 16 april 2018 17:28 schreef BadderHaring het volgende:
Wat was het mooiste moment gisteren mevrouw?
Ja, toen Luc Nilis scoorde.
Ga dood, dom wijf.
Yep en daarom mocht niemand meer iets roepen tijdens de huldiging op de Coolsingel. Echt een idioot.quote:Op maandag 16 april 2018 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bilal pakte die microfoon af in de kuip. Wat een dwaas.
quote:Op maandag 16 april 2018 17:40 schreef tja77 het volgende:
Zou mooi zijn als Brands en Gerbrands zo zat zouden zijn dat ze het publiek langs de kant onderkotsten.
successupporterquote:Op maandag 16 april 2018 17:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik dacht dat Koevermans voor AZ was
Al die psv verslaggevers spreken Spaans opeensquote:
PSV'ers zijn lief.quote:Op maandag 16 april 2018 17:49 schreef RamboDirk het volgende:
In Rotterdam was rond deze tijd de ME al in actie geweest.
quote:Op maandag 16 april 2018 17:49 schreef RamboDirk het volgende:
Ja, want de Waal is de grens met Brabantquote:Op maandag 16 april 2018 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
Brabandersachterbaks volk. Ben altijd blij als ik weer aan de goede kant van de Waal zit.
Nou spreek je jezelf tegenquote:Op maandag 16 april 2018 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
Brabandersachterbaks volk. Ben altijd weer blij als ik weer aan de goede kant van de Waal zit.
Spaans is ook gewoon de 2de taal van de wereld dus word veel gesprokenquote:Op maandag 16 april 2018 17:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Al die psv verslaggevers spreken Spaans opeens
quote:Op maandag 16 april 2018 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
Brabandersachterbaks volk. Ben altijd weer blij als ik weer aan de goede kant van de Waal zit.
Nog voor Engels?quote:Op maandag 16 april 2018 17:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Spaans is ook gewoon de 2de taal van de wereld dus word veel gesproken
Mensen tussen waal en maas denken dat ze bij brabant horen. Wannabesquote:Op maandag 16 april 2018 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, want de Waal is de grens met Brabant
spreek voor jezelfquote:Op maandag 16 april 2018 17:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen tussen waal en maas denken dat ze bij brabant horen. Wannabes
En terecht. Bij zo’n teringstad zonder historie moet je elk feest aangrijpen om de stad te kunnen vernielen. Weg ermee.quote:Op maandag 16 april 2018 17:49 schreef RamboDirk het volgende:
de ironiequote:Op maandag 16 april 2018 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En terecht. Bij zo’n teringstad zonder historie moet je elk feest aangrijpen om de stad te kunnen vernielen. Weg ermee.
Mooie kerel onze Ruud. Echte clubman. Blijf t toch altijd jammer vinden dat ie zn belofte nooit heeft ingelost en terug is gekomen als speler. Zoals van Bommel.quote:Op maandag 16 april 2018 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
Heel vet dat Ruud van Nistelrooij zo trots als een pauw is. Gisteren al,nu op die kar ook weer.
Iemand die alles heeft gewonnen in Europa en als een kind zo blij een titel in de Eredivisie viertBaas.
Ruud = living legend.quote:Op maandag 16 april 2018 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
Heel vet dat Ruud van Nistelrooij zo trots als een pauw is. Gisteren al,nu op die kar ook weer.
Iemand die alles heeft gewonnen in Europa en als een kind zo blij een titel in de Eredivisie viertBaas.
quote:Op maandag 16 april 2018 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En terecht. Bij zo’n teringstad zonder historie moet je elk feest aangrijpen om de stad te kunnen vernielen. Weg ermee.
Deels met je eens. Had het heel vet gevonden om Ruud terug bij PSV te zien op het laatst van zijn carriere, alleen net als bij van Bommel zou dat wsch. qua niveau alleen maar teleurstellend zijn geweest. Maar voor de ‘plaatjes’ natuurlijk episch.quote:Op maandag 16 april 2018 18:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooie kerel onze Ruud. Echte clubman. Blijf t toch altijd jammer vinden dat ie zn belofte nooit heeft ingelost en terug is gekomen als speler. Zoals van Bommel.
quote:Op maandag 16 april 2018 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij is Engels de 1ste en spaans de 2e, als t goed is. Word iig een hoop gesproken, mn zusje krijgt ook gewoon spaans op vwoquote:
Het Mandarijns is de meeste gesproken taal ter wereldquote:Op maandag 16 april 2018 18:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Volgens mij is Engels de 1ste en spaans de 2e, als t goed is. Word iig een hoop gesproken, mn zusje krijgt ook gewoon spaans op vwo
quote:Op maandag 16 april 2018 18:16 schreef rubbereend het volgende:
Cocu met de schaal stuiterend over de kar
quote:Op maandag 16 april 2018 18:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Volgens mij is Engels de 1ste en spaans de 2e, als t goed is. Word iig een hoop gesproken, mn zusje krijgt ook gewoon spaans op vwo
nou dit dusquote:Op maandag 16 april 2018 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het Mandarijns is de meeste gesproken taal ter wereld
Niet, fruit spreek je nietquote:Op maandag 16 april 2018 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ja, dat blijf ik vergetenquote:Op maandag 16 april 2018 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met Reiziger en Kluivert heeft PSV nog wel wat sterren binnengehaald.quote:Op maandag 16 april 2018 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deels met je eens. Had het heel vet gevonden om Ruud terug bij PSV te zien op het laatst van zijn carriere, alleen net als bij van Bommel zou dat wsch. qua niveau alleen maar teleurstellend zijn geweest. Maar voor de ‘plaatjes’ natuurlijk episch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die er net zat in PSV shirt naast Meeuwis, nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 16 april 2018 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die is een half uur geleden al vertrokken?
https://pec.nu/pec-transf(...)weg-naar-az-alkmaar/quote:Dat Gerard Nijkamp PEC Zwolle op een zeker moment zou verlaten was gezien eerdere interesse niets nieuws. Tot op heden bleef het slechts bij interesse, maar na dit seizoen lijkt Nijkamp Zwolle daadwerkelijk te verlaten. Bronnen vertellen PEC.nu dat de volgende stap van Nijkamp niet PSV of de KNVB, maar AZ Alkmaar is.
In Alkmaar ligt voor Nijkamp een contract klaar als Directeur Voetbalzaken die nu nog wordt bekleed door Max Huiberts. Laatstgenoemde zal naar verwachting opvolger worden van Marcel Brands die PSV zo goed als zeker inruilt voor Everton. Om deze carrousel in beweging te krijgen zal Brands eerst rond moeten komen met Everton. Nijkamp was ook in beeld om Brands op te volgen bij PSV maar die lijkt daar dus vanaf te zien.
Nijkamp begon in 2012 als technisch directeur bij PEC en maakte in de tussentijd naam in de Nederlandse voetballerij vanwege zijn goede netwerk. Recent volgde Nijkamp Marcel Brands op binnen de KNVB als voorzitter van het technisch platform en was hij al eerder in beeld voor andere functies bij de KNVB.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 16 april 2018 18:44 schreef Stabiel het volgende:
Gerard Nijkamp lijkt op weg naar AZ Alkmaar
[..]
https://pec.nu/pec-transf(...)weg-naar-az-alkmaar/
Rob Scheepers, cabaretierquote:Op maandag 16 april 2018 18:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Die er net zat in PSV shirt naast Meeuwis, nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 16 april 2018 18:44 schreef BadderHaring het volgende:
Twan was ooit een koningskoppel met Romario. Scoorde samen 50 goals dat seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
Dit las ik in eerste instantiequote:Op maandag 16 april 2018 18:46 schreef Scarface88 het volgende:
Wat heeft die vriendin van Isimat een lekkere kut zeg!
Volgens mij ook flinke bollen erop.quote:Op maandag 16 april 2018 18:46 schreef Scarface88 het volgende:
Wat heeft die vriendin van Isimat een lekkere kont zeg!
quote:Op maandag 16 april 2018 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit las ik in eerste instantie
een spatie te veelquote:Op maandag 16 april 2018 18:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
^wat gaat hier nou fout?
Het is niet te hopen dat 'ie die troep van Neres aan 't paffen is, nu..quote:Op maandag 16 april 2018 19:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Bergwijn heeft al 3 van die knetsers op
Het is inderdaad veel vetter om Dré’tje Hazes te horen zingen op een sfeerloze parkeerplaats aan de rand van de stadquote:Op maandag 16 april 2018 19:04 schreef Stabiel het volgende:
Die spring-EDM en kermis muziek op zo'n sfeerloze stadshuisplein vol met pubers die net om de hoek komen kijken.
Beide kut. Maar deze piratenfestijn achtige nonsense is zowaar nog triester.quote:Op maandag 16 april 2018 19:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is inderdaad veel vetter om Dré Hazes te horen zingen op een sfeerloze parkeerplaats
Als jij een kampioensfeest mocht organiseren, hoe zou jij het dan doen? Volgens mij ben jij een type waarbij het namelijk nooit goed is.quote:Op maandag 16 april 2018 19:06 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Beide kut. Maar deze piratenfestijn achtige nonsense is zowaar nog triester.
Ik zou eerst beginnen met fatsoenlijke muziek te draaien en niet die EDM festival meuk.quote:Op maandag 16 april 2018 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Als jij een kampioensfeest mocht organiseren, hoe zou jij het dan doen?
Kwestie van smaak.quote:Op maandag 16 april 2018 19:08 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik zou eerst beginnen met fatsoenlijke muziek te draaien en niet die EDM festival meuk.
Idd, Jacques Brel, Mozartquote:Op maandag 16 april 2018 19:08 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik zou eerst beginnen met fatsoenlijke muziek te draaien en niet die EDM festival meuk.
Dat willen meeste fans die hierbij zijn nu eenmaal. Verder helemaal ruk idd.quote:Op maandag 16 april 2018 19:08 schreef Stabiel het volgende:
[..]
En wat versta jij onder fatsoenlijke muziek dan?quote:Op maandag 16 april 2018 19:08 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ach, het is niet mijn genre maar voor dit soort gelegenheden is het ideaal om je publiek op te zwepen.quote:Op maandag 16 april 2018 19:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
EDM is écht aids, dat heeft weinig met smaak te maken, dus daar heeft Stabiel wel gelijk in..
quote:Op maandag 16 april 2018 19:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Idd, Jacques Brel, Mozart
Scholieren die weer een gelegenheid aangrijpen om met al hun puber-vriendjes dronken los te gaan.quote:Op maandag 16 april 2018 19:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat willen meeste fans die hierbij zijn nu eenmaal. Verder helemaal ruk idd.
nosferatuquote:Op maandag 16 april 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat versta jij onder fatsoenlijke muziek dan?
Het is voor mij een reden om naar huis te gaan..quote:Op maandag 16 april 2018 19:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, het is niet mijn genre maar voor dit soort gelegenheden is het ideaal om je publiek op te zwepen.
Partypooper gespotquote:Op maandag 16 april 2018 19:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het is voor mij een reden om naar huis te gaan..
hahahahaquote:Op maandag 16 april 2018 19:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is inderdaad veel vetter om Dré’tje Hazes te horen zingen op een sfeerloze parkeerplaats aan de rand van de stad
Nee joh. Rustige jongen. Blijft beetje op de achtergond altijd.quote:Op maandag 16 april 2018 19:13 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik zie Lozano niet zo snel een Rekiki doen. Even kijken.
waarom kijk je dan?quote:Op maandag 16 april 2018 19:08 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zijn we ook. Behalve Scarface, die is volgens mij ergens in het buitenland.quote:Op maandag 16 april 2018 19:17 schreef superniger het volgende:
Moeten jullie niet in Eindhoven zijn?
Scarface in het buitenland?quote:Op maandag 16 april 2018 19:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zijn we ook. Behalve Scarface, die is volgens mij ergens in het buitenland.
Je hebt een vermoeden van buitenland, maar je kan het natuurlijk niet bewijzen.quote:Op maandag 16 april 2018 19:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja , ik heb een vermoeden. Maar dat moet hij zelf maar bevestigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
87? Die hebben we niet. Dat nr had alleen Guardado.quote:
87ste minuut.quote:Op maandag 16 april 2018 19:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
87? Die hebben we niet. Dat nr had alleen Guardado.
Room sowieso op doel want Zoet heeft een defect pinkie. Brenet en Bergwijn die moeten van het vele sigaren roken na de eerste sprint aan de CO2, dus die staan er ook naast.quote:
Lekker wijf, flinke memmen erop, niks mis mee.quote:Op maandag 16 april 2018 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
wat een bimbo, zeker de vrouw van Nilis.
Vrouwen met wild haarquote:
Welke hockeyster?quote:Op maandag 16 april 2018 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrouwen met wild haar
Zo’n hockeyster heeft dat ook.
Fap ik me mateloos op tijdens de ‘grote’ toernooien.
Wilde zijn wel de beste ja.quote:Op maandag 16 april 2018 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet niet hoe die heet. Zo’n wilde in ieder geval.
Die wist zich eigenlijk geen raad met de microfoonquote:Op maandag 16 april 2018 19:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Awww Lizano. Deze groep heeft geen Rekikis
quote:
Zipportal incoming in 3,2,1..quote:Op maandag 16 april 2018 19:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit volk zou ook alles doen wat Hitler bij zo'n toespraak zou bevelen.
quote:Op maandag 16 april 2018 19:44 schreef rubbereend het volgende:
goede vraag
is dit beter dan vorig jaar?
Ja vorig jaar werden we geen kampioen
quote:Op maandag 16 april 2018 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Lozano die naar dat scherm met Locadia kijkt met een kop van: Ik zou die gast moeten kennen, maar wie is het ook alweer?
Penaltyquote:Op maandag 16 april 2018 19:47 schreef rubbereend het volgende:
cameraman moet weg uit de foto
De Jong mad
JA JA JA JA JA JA GVDquote:Op maandag 16 april 2018 19:49 schreef BadderHaring het volgende:
SCHIJT AAN DIE KLOTE RANDSTAD! DE VOETBALHOOFDSTAD LIGT IN BRABANT!!!!
BRABANT DE GEKSTE, GODVERDOMME!
op een veldje tussen de kantorenquote:Op maandag 16 april 2018 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
Bij PSV weten ze wel hoe ze het moeten organiseren. Bij Ajax mogen de spelers de microfoon niet hebben en staan ze hooguit 20 minuten op het podium
Het is ook een beetje zijn kapioenschap. Diep respect hoe PSV er toch altijd weer in slaagt om de gemoederen rustig te houden, ook als het even minder loopt.quote:Op maandag 16 april 2018 19:49 schreef rubbereend het volgende:
Thijssie is maar steeds spelers aan het regelen voor alle interviews
Bij Twente zetten de hele A1 af, das pas feest.quote:Op maandag 16 april 2018 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
Bij PSV weten ze wel hoe ze het moeten organiseren. Bij Ajax mogen de spelers de microfoon niet hebben en staan ze hooguit 20 minuten op het podium
EL finale was ondanks de uitslag wel perfect geregeld op Museumplein. Ook geen enkele rel gezien. Goed afscheidscadeau van Van der Laan.quote:
Omdat iedereen jankend afdroop na de kansloze nederlaag.quote:Op maandag 16 april 2018 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
EL finale was ondanks de uitslag wel perfect geregeld op Museumplein. Ook geen enkele rel gezien. Goed afscheidscadeau van Van der Laan.
Die vent kent geen chill-modus.quote:Op maandag 16 april 2018 19:49 schreef rubbereend het volgende:
Thijssie is maar steeds spelers aan het regelen voor alle interviews
Dit klopt.quote:Op maandag 16 april 2018 19:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is de enige die dat mag in de selectie.
Bij AS Roma.quote:Op maandag 16 april 2018 19:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat hij schitteren
denk het ookquote:Op maandag 16 april 2018 19:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat hij schitteren
die heeft maar eens per 18 jaar zo'n klusjequote:
quote:Op maandag 16 april 2018 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft maar eens per 18 jaar zo'n klusje
Ja waar staat dat op? Kan toch gewoon doorgaan tot het eind...quote:
was zijn tiende keerquote:
snel naar de eigen PSV stream https://psvkampioen.livewallcampaigns.com/quote:Op maandag 16 april 2018 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja waar staat dat op? Kan toch gewoon doorgaan tot het eind...
quote:Op maandag 16 april 2018 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snel naar de eigen PSV stream https://psvkampioen.livewallcampaigns.com/
PSV heeft fox zelfs betaald om het uit te zendenquote:Op maandag 16 april 2018 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja waar staat dat op? Kan toch gewoon doorgaan tot het eind...
Vond Lozano de gehele huldiging een beetje verward uit zn ogen kijken.quote:Op maandag 16 april 2018 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
Lozano die naar dat scherm met Locadia kijkt met een kop van: Ik zou die gast moeten kennen, maar wie is het ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |