Och erm. Gelukkig heb je mij.quote:Op maandag 16 april 2018 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Roeren is koken, zo ver ben ik nog niet.
Wat zou ik zonder jou moeten?quote:
nee hoor, vrij normaal, vooral in Duitslandquote:Op maandag 16 april 2018 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Broodje schnitzel, interessant concept.
Tuurlijk niet. Dat is gewoon het noodscenario.quote:Op maandag 16 april 2018 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo makkelijk inwisselbaar ben ik toch niet?
ik zoek nu driftig naar dat gifje van dat standbeeld dat gesloopt word.quote:Op maandag 16 april 2018 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Ooit wel ja. En toen moest ik daarna toch echt wel een keer iets eten.
Wie heeft bedacht dat je kan leven op de liefde die is gewoon raar
quote:Op maandag 16 april 2018 12:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zoek nu driftig naar dat gifje van dat standbeeld dat gesloopt word.
Denken dat yv nooit seks heeftquote:Op maandag 16 april 2018 12:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zoek nu driftig naar dat gifje van dat standbeeld dat gesloopt word.
dat dat kan in Nederlandquote:Op maandag 16 april 2018 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]please, zelfs Fax heeft ooit seks gehad zegt hij
Ja, maar ik vraag me gewoon af of je het wel echt gehad hebt of dacht dat dat seks was en daarom afgeknapt bentquote:Op maandag 16 april 2018 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
I know, maar dat is alleen maar omdat ik die man niet ongelukkig wil maken natuurlijk want dan kan hij geen seks meer hebben met andere vrouwen wanneer ik niet meer wil.quote:Op maandag 16 april 2018 12:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat dat kan in NederlandJe bent niet eens getouwd Yv
ow ok. Nee dat praat het enigszins goed.quote:Op maandag 16 april 2018 12:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know, maar dat is alleen maar omdat ik die man niet ongelukkig wil maken natuurlijk want dan kan hij geen seks meer hebben met andere vrouwen wanneer ik niet meer wil.
quote:Op maandag 16 april 2018 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me gewoon af of je het wel echt gehad hebt of dacht dat dat seks was en daarom afgeknapt bent.
Niet gek als je hier genoeg tijd doorbrengt.quote:Op maandag 16 april 2018 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Dit vind ik wel een mooie theorie. Alleen de afkeer kwam gelukkig pas later
Ik heb het beste voor met de mensen die ik leuk en aardig vindquote:Op maandag 16 april 2018 12:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow ok. Nee dat praat het enigszins goed.
En met mij?quote:Op maandag 16 april 2018 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met de mensen die ik leuk en aardig vind
Dat heeft niet geholpen inderdaadquote:Op maandag 16 april 2018 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet gek als je hier genoeg tijd doorbrengt.
Oh you sweet... dingen en aanverwante zaken etc.quote:
Nope.quote:Op maandag 16 april 2018 12:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je liep niet warm van peggen SE enzulks?
Ik kan me er niks meer van herinnerenquote:Op maandag 16 april 2018 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2018 12:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd de eerste keer met een nieuwe. ''ik ben nog maagd''
[..]
Kom anders m'n geheugen verfrissenquote:Op maandag 16 april 2018 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, in dat geval sorry dat ik jou als voorbeeld gebruikte.
quote:
[..]
Hai, I'm Lot, the 30-year old virginquote:Op maandag 16 april 2018 12:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee joh, eierstokken zitten er nog dus geen overgangquote:Op maandag 16 april 2018 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overgang![]()
Droge kutten en nooit meer zin
Neem gelijk ff een pittig kort kapsel
Je spreekt uit ervaring heb ik vernomen?quote:Op maandag 16 april 2018 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overgang![]()
Droge kutten en nooit meer zin
Neem gelijk ff een pittig kort kapsel
quote:Op maandag 16 april 2018 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, eierstokken zitten er nog dus geen overgang.
Ik heb werkelijk geen idee johquote:Op maandag 16 april 2018 12:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring heb ik vernomen?
Ohja die zorgen natuurlijk vd hormoontjes.quote:Op maandag 16 april 2018 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, eierstokken zitten er nog dus geen overgang.
Vernomen? Wie roddelt?quote:Op maandag 16 april 2018 12:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring heb ik vernomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |