SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jump, man!When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Beetje lame eigenlijk. Ze zijn een paar dagen bij Nintendo in Japan en mogen enkel op een rieten matje Switchen met elkaar?quote:
Vond het al heel wat. Alleen tijdens Iwata was Nintendo minder gesloten.quote:Op zaterdag 14 april 2018 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje lame eigenlijk. Ze zijn een paar dagen bij Nintendo in Japan en mogen enkel op een rieten matje Switchen met elkaar?
Geen interviews verder ook. Ze hadden net zo goed drie foto's van de gebouwen op Twitter kunnen gooien.
Ja, 100% eerst Legends Mode doenquote:Op maandag 16 april 2018 15:56 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Voor de mensen die hem op de Wii-U of 3ds al gespeeld hebben, is het aan te raden om eerst de legends mode te spelen voor de adventure mode?
Op meerdere moeilijkheidsgraden ook? Ik lees dat je dan shit unlocked die je weer in adventure mode kan gebruiken.quote:
Het is een tijdje geleden, maar volgens mij kun je dan alleen maar meer puzzelstukjes vinden waarmee je nieuwe maps voor de Adventure Mode vrijspeelt. Legends speel je vooral, zeker in het begin, om personages vrij te spelen, te levelen en alles een beetje te lerenquote:Op maandag 16 april 2018 16:17 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Op meerdere moeilijkheidsgraden ook? Ik lees dat je dan shit unlocked die je weer in adventure mode kan gebruiken.
alsof dynasty warriors geen diepgang heeftquote:Op maandag 16 april 2018 15:56 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Na het doorlezen van deze thread op reddit Hyrule warriors maar in de pre-order gezet. Ik dacht dat het een Dynasty Warriors kloon was met een zelda skin maar er zit toch flink wat diepgang en content in de game blijkbaar (adventure mode!), plus een splitscreen local co-op modus. En dat alles in 1080p en glorious 60fps
Voor de mensen die hem op de Wii-U of 3ds al gespeeld hebben, is het aan te raden om eerst de legends mode te spelen voor de adventure mode?
Mijn idee van wat een dynasty warriors game is dan.quote:Op maandag 16 april 2018 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
alsof dynasty warriors geen diepgang heeft
het is iig geen ordinaire hack&slash idd. Uitstekend mee vermaakt en zeker een van de betere games van de studio (Omega Force).quote:Op maandag 16 april 2018 18:58 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Mijn idee van wat een dynasty warriors game is dan.
Toch bijzonder dat er zoveel creativiteit schuilt in zo'n saai, groot en clean ingericht kantoorgebouw.quote:
Mooi dan heb ik meer tijd voor Hyrule warriors.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Dark Souls Remastered voor Switch uitgesteld
In mijn ervaring is het meer: 'Nieuwe games? Ugh, ik heb nog 2000 uur aan Hyrule Warriors om te doen'quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:20 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik meer tijd voor Hyrule warriors.
Ik kan ook leukere dingen bedenken om te doen in Kyoto.quote:Op zaterdag 14 april 2018 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje lame eigenlijk. Ze zijn een paar dagen bij Nintendo in Japan en mogen enkel op een rieten matje Switchen met elkaar?
Geen interviews verder ook. Ze hadden net zo goed drie foto's van de gebouwen op Twitter kunnen gooien.
13 juli.quote:Op woensdag 18 april 2018 08:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Oooooooh
Wanneer komt deze ook alweer uit?
Kak. Ik moet nu toch echt serieus gaan nadenken om een Switch te kopen.quote:Op woensdag 18 april 2018 08:37 schreef Aether het volgende:
13 juli.
https://www.nintendo.nl/G(...)RAVELER-1275922.html
niet nadenken, gewoon doenquote:Op woensdag 18 april 2018 08:39 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Kak. Ik moet nu toch echt serieus gaan nadenken om een Switch te kopen.
Chase en Olivia.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:32 schreef Aether het volgende:
Nog twee namen te gaan:
Olberic
C-
Tressa
O-
Primrose
Alfyn
Therion
Haanit
Zet je oude UI eens terugquote:Op woensdag 18 april 2018 19:32 schreef Aether het volgende:
Nog twee namen te gaan:
O-Olberic
C-
T-Tressa
O-
P-Primrose
A-Alfyn
T-Therion
H-Haanit
Wut?quote:
Usericon.quote:
Nu is Roy getriggered.quote:Op donderdag 19 april 2018 11:01 schreef Elan het volgende:
Hopelijk komt Spyro remastered ook snel naar de Switch
Bazengame was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 19 april 2018 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey!
Listen!
[ afbeelding ]Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2018 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey!
Listen!
[ afbeelding ]Mijn kat heet SpyroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay, die Spyro is cool.quote:
maar die digitale blijft kutquote:
Ik zou niet weten waarom niet?quote:Op maandag 23 april 2018 10:34 schreef Redbullkid het volgende:
Morgen komt Southpark uit voor de Switch. Kan je die gelijk kopen morgen ochtend?
Weet niet. Wilde het zeker weten haha.quote:Op maandag 23 april 2018 10:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet?
Ben toch maar voor de ps4 versie gegaan, heb hem voor 20 euro inclusief downloadcode voor Stick of Truth kunnen krijgen. Dat verschil is me toch echt te groot, ondanks dat hij me perfect lijkt voor op de handheld.
Dat is wel raar (en jammer) maar ik bekijk het positief.quote:Op maandag 23 april 2018 11:07 schreef DKUp het volgende:
Raar dat The Stick of Truth ook niet meteen op de Switch komt.
Die draait niet op Snowdrop toch? Daar zal het wel mee te maken hebben. Anders weet ik het nietquote:Op maandag 23 april 2018 11:07 schreef DKUp het volgende:
Raar dat The Stick of Truth ook niet meteen op de Switch komt.
twitter:XenobladeJP twitterde op dinsdag 24-04-2018 om 04:59:31公式サイトの「プロダクションノート」を更新しましたも!今回は、4月27日午後に配信される更新データVer. 1.4.0についてのお知らせですも!ついに新規のレアブレイドが!しかも、ふたり同時に配信ですも!詳しくは記事をお読みくださいも!https://t.co/UrbVKdkq6m https://t.co/6PrdfvvMes reageer retweet
Maar ik denk dat ik m'n met stemmen beter vind.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:40 schreef Noppie2000 het volgende:
Eindelijk![]()
(Dit was de OST gebruikt in de laatste trailer van de game, voorheen niet beschikbaar zonder gepraat van de personages en andere geluidseffecten).
Hij is dan ook specifiek voor die trailer gemaakt, dus de link (hehe) ermee is sterk. Toch ben ik blij hem ook zonder te hebben, want hij luistert heerlijk wegquote:Op dinsdag 24 april 2018 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik m'n met stemmen beter vind.
Het is een prachtig stuk muziekquote:Op dinsdag 24 april 2018 20:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hij is dan ook specifiek voor die trailer gemaakt, dus de link (hehe) ermee is sterk. Toch ben ik blij hem ook zonder te hebben, want hij luistert heerlijk weg
Nintendo Labo Racked Up Almost Double The Sales Of God Of War In Japan.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:30 schreef Noppie2000 het volgende:
Voor wie nieuwsgierig is hoe goed karton verkoopt, cijfers in Japan:
Nintendo Labo Toy-Con 01: Variety Kit - 90.410
Nintendo Labo Toy-Con 02: Robot Kit - 28.629
quote:Op woensdag 25 april 2018 17:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Nintendo Labo Racked Up Almost Double The Sales Of God Of War In Japan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
#teamdontcarequote:Op woensdag 25 april 2018 21:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
De zogenaamd eerste screenshot van Smash Bros. Switch. Het is weer die tijd:
#teamreal
Ja joh, ik ben zo slecht in Smash. Begrijp de controls niet. Ik speel denk ik nog liever Dark Souls.quote:
ja, plastic gebruikenquote:
NINTENDO SWITCH!!1!quote:
quote:Switch at 17.79 million worldwide units sold, as of March 31, 2018.
Fire Emblem Musou/Warriors has exceeded over one million units shipped worldwide
Pokken Tournament DX (Switch) is at 1.16m overseas (shipped)
Xenoblade Chronicles 2 shipped 1.31 million units.
Zelda BotW becomes the best-selling Zelda game ever, 8.48m on Switch, ~10m in total
Splatoon 2 shipped 6.02 millions, Splatoon franchises shipped ~11 millions
Fire Emblem nog steeds op 2018quote:
Fire emblem en SSBwordt Holiday seizoen, dan bewaren ze Pokemon voor Maart 2019quote:Op donderdag 26 april 2018 10:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Fire Emblem nog steeds op 2018Dat wordt een snelle aankondiging naar release
Pokmon nog steeds 2018 of later, ik hou geloof ik november
Smash in september met Online Service, Fire Emblem oktober, Pokmon novemberquote:Op donderdag 26 april 2018 10:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Fire emblem en SSBwordt Holiday seizoen, dan bewaren ze Pokemon voor Maart 2019
Benieuwd naar de verkopen van DKC Tropical Freeze en Toad.quote:
Ik ga Cpt Toad sowieso halen! Baalde super erg dat ik hem niet op de wiiu heb gehaaldquote:Op donderdag 26 april 2018 11:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Benieuwd naar de verkopen van DKC Tropical Freeze en Toad.
yesquote:Op donderdag 26 april 2018 11:44 schreef Buitendam het volgende:
Je betaalt voor beide wel de volle mep toch?
Toad is 40 euro IIRC.quote:Op donderdag 26 april 2018 11:44 schreef Buitendam het volgende:
Je betaalt voor beide wel de volle mep toch?
quote:Nintendo “should focus on things that only we can provide,” said Mr. Furukawa. “Otherwise Nintendo would lose a reason to exist.”
Ik mag hem welquote:Asked what games he liked, Mr. Furukawa said a recent favorite is “Golf Story,” a role-playing sports adventure game developed by a small studio in Australia.
Goede instelling inderdaad. De focus op originele en goede games in plaats van de meest krachtige hardware is wat de Switch zo’n leuke console maakt.quote:
Welk tijdstip nlse tijd? Het is 9 am PT maar geen idee hoelaat dat hier is.quote:Op vrijdag 27 april 2018 05:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Tweet bekijken van @NintendoAmerica: https://twitter.com/Ninte(...)678088278560768?s=09
E3 Direct
Splatoon 2 competitie
Smash Bros competitie
Vrij voorspelbaar
18.00 uurquote:Op vrijdag 27 april 2018 06:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Welk tijdstip nlse tijd? Het is 9 am PT maar geen idee hoelaat dat hier is.
Ook het standaard 'we kijken naar titels voor games in dit jaar, na 2018 komt later'quote:Op vrijdag 27 april 2018 05:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Tweet bekijken van @NintendoAmerica: https://twitter.com/Ninte(...)678088278560768?s=09
E3 Direct
Splatoon 2 competitie
Smash Bros competitie
Vrij voorspelbaar
Het is karton, dus dat lijkt me geen probleemquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens Bol wordt m'n Labo kit vandaag bezorgd en past deze in de brievenbus... Ik weet niet wat voor brievenbus zij hebben
quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Het is karton, dus dat lijkt me geen probleem
Ze hebben de nummer drie uit de Iwata-lookalike competitie tot nieuwe president uitgeroepen?quote:Op donderdag 26 april 2018 09:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Nintendo Presidenten Kimishima en Shibata treden af
"Maar ze lijken allemaal op elkaar"quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ze hebben de nummer drie uit de Iwata-lookalike competitie tot nieuwe president uitgeroepen?
twitter:TheUPSStore twitterde op donderdag 26-04-2018 om 23:49:18#NintendoLabo inspired us to be more creative with cardboard. And since we’re such experts at packing things in boxes, well... https://t.co/OM1BFo8UuT reageer retweet
Hah, tofquote:Op vrijdag 27 april 2018 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:TheUPSStore twitterde op donderdag 26-04-2018 om 23:49:18#NintendoLabo inspired us to be more creative with cardboard. And since we’re such experts at packing things in boxes, well... https://t.co/OM1BFo8UuT reageer retweet
waar heb je snipperclips gekocht?quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:43 schreef chansadres het volgende:
Vandaag Mario Kart 8 Deluxe voor 30 euro gekocht en Snipperclips voor 18 euro. Nu een week voor de brievenbus wachten
Ebay met een kortingsbon.quote:
quote:
Base denk ik:quote:Op zondag 29 april 2018 21:45 schreef tailfox het volgende:
Iemand een idee waar ik kirby iets goedkoper kan krijgen?
jammer vind 55 net te duur.quote:Op zondag 29 april 2018 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Base denk ik:
https://www.base.com/buy/(...)9ededf4e20745c14e123
-edit-
oh nee, uitverkocht
Dan gewoon 55 euro dokken bij een willekeurige store.
quote:Op zondag 29 april 2018 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komen meer Odyssey costumes aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je je als volwassene vermaken met Labo? Het lijkt me echt iets voor kinderen namelijk. Ik zelf zie me in ieder geval nog niet met z'n hengel spelen zeg maar.quote:Op zondag 29 april 2018 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb dit weekend vrij weinig tijd gehad voor Labo (Netflix en Ninokuni zijn verslavend). Alleen de auto gemaakt en wat mee gespeeld.
Het karton is wat dunner dan ik had verwacht maar als het eenmaal in elkaar zit is het vrij stevig. De ir-camera is veel geavanceerder dan ik had verwacht ook! Echt geinig om mee te kijken op het scherm van je Switch.
Erg leuk tot nu toe en de bijbehorende software zit goed in elkaar. Later deze week, als ik meer tijd heb, ga ik de hengel in elkaar zetten denk ik.
Kan je programmeren?quote:Op maandag 30 april 2018 09:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Kan je je als volwassene vermaken met Labo? Het lijkt me echt iets voor kinderen namelijk. Ik zelf zie me in ieder geval nog niet met z'n hengel spelen zeg maar.
Ik ben sowieso genteresseerd in nieuwe dingen en daarmee vind ik het al boeiend. Ik denk niet dat ik uren ga zitten vissen, daarvoor heb ik het ook niet gekocht. Puur uit nieuwsgierigheid eigenlijk. En het vouwen is ook wel tof, net als met Lego. Daar vond ik het bouwen ook altijd al leuker dab het daadwerkelijk ermee spelen.quote:Op maandag 30 april 2018 09:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Kan je je als volwassene vermaken met Labo? Het lijkt me echt iets voor kinderen namelijk. Ik zelf zie me in ieder geval nog niet met z'n hengel spelen zeg maar.
Nope, eShop, 15 euro.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Nice, snel al! Ik hoop op een mooie fysieke release.
Waarschijnlijk niet op het niveau waar jij naar refereertquote:
Check, daar kan ik me inderdaad nog wel in vinden. Dingen in elkaar knutselen blijft leuk.quote:Op maandag 30 april 2018 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben sowieso genteresseerd in nieuwe dingen en daarmee vind ik het al boeiend. Ik denk niet dat ik uren ga zitten vissen, daarvoor heb ik het ook niet gekocht. Puur uit nieuwsgierigheid eigenlijk. En het vouwen is ook wel tof, net als met Lego. Daar vond ik het bouwen ook altijd al leuker dab het daadwerkelijk ermee spelen.
Zo zit ik er ook in. Ik ga eind oktober een maandje op vakantie, en het zou leuk zijn om er dan eentje te hebben. Ben nog wel een beetje huiverig voor een hardware refresh.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:55 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ben overigens erg benieuwd naar de E3 dit jaar. Gaat me misschien wel over de streep trekken om de Switch toch te halen (al doet Octopath Traveler dat ook al enigszins).
Die hardware refresh komt er 100% omdat de switch compleet openligt voor hackers atm door een fout in de tegra1 chip.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:38 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook in. Ik ga eind oktober een maandje op vakantie, en het zou leuk zijn om er dan eentje te hebben. Ben nog wel een beetje huiverig voor een hardware refresh.
Ik moet me inhouden. Ben nog volop bezig met GoW 4 en Hyrule Warriors komt er aan.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:37 schreef CoExist het volgende:
DKC:TF zojuist opgehaald voor 55,-
Wat een genot in handheld modus.
Gelijk aan de Wii U versie dusquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:20 schreef CoExist het volgende:
Het regent hoge cijfers (9) voor DKC:TF Switch.
Zin in vrijdag!
Behalve bij Gamespotquote:
Uitdagend, meer niet. Ik heb de game ook gewoon uitgespeeld.quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:01 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik kan mijn tevens niet herinneren dat de game tergend moeilijk was zoals beschreven in de Wii U versie.
Zoooooo, was er iemand ongesteld ten tijde van die WiiU review ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Behalve bij Gamespot
[ afbeelding ]
Ik kan mijn tevens niet herinneren dat de game tergend moeilijk was zoals beschreven in de Wii U versie.
Hiermee toont Gamespot gewoon dat ze totaal niet betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Behalve bij Gamespot
[ afbeelding ]
Of dat 2 verschillende personen met 2 verschillende meningen de game 4 jaar uit elkaar hebben gereviewedquote:Op donderdag 3 mei 2018 08:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hiermee toont Gamespot gewoon dat ze totaal niet betrouwbaar zijn.
Ik vind dat Tropical Freeze niet kan tippen aan de Snes DKC spellen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hiermee toont Gamespot gewoon dat ze totaal niet betrouwbaar zijn.
Ik vind de DKC SNES games ook beter.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:14 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik vind dat Tropical Freeze niet kan tippen aan de Snes DKC spellen.
Een 9 zou ik het niet geven, maar ook geen 6.
Maar dat is mijn mening. Er zijn zat mensen die hem wel geweldig vinden.
Wat heb je aan een review als hij z hevig berust is op meningen? Ik wil objectieve reviews, ik wil weten of k het een leuke game ga vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Of dat 2 verschillende personen met 2 verschillende meningen de game 4 jaar uit elkaar hebben gereviewed
Valt op zich wel mee toch? Van welke games zou jij een fysieke release willen zien? Limited Run games is inmiddels ook begonnen met de verkoop van fysieke Switch releases. Heb de eerste kunnen scoren in Big Box:quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:39 schreef Elan het volgende:
Wel balen dat zoveel goede games geen fysieke releases krijgen. Of dat de fysieke release volgt na de digitale release (Sonic).
Al valt het me eigenlijk nog mee dat Nintendo niet volledig is overgestapt op digitale releases, dat zal wel iets worden voor de volgende console.
mummy demastered , shovel knight, bad dudes, Ikaruga dus, mighty gunvolt burst , snake pass om maar wat te noemenquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee toch? Van welke games zou jij een fysieke release willen zien? Limited Run games is inmiddels ook begonnen met de verkoop van fysieke Switch releases. Heb de eerste kunnen scoren in Big Box:
[ afbeelding ]
Was een 3000 limited die letterlijk binnen 3 minuten was uitverkochtquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
mummy demastered , shovel knight, bad dudes, Ikaruga dus, mighty gunvolt burst , snake pass om maar wat te noemen
Thimbleweed Park ziet er gaaf uit zeg, meteen maar even bestellen
Kwam er ook achter jaquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Was een 3000 limited die letterlijk binnen 3 minuten was uitverkocht![]()
De 2e en 3e release; Mercenary Kings en Flinthook zijn open pre-orders:
https://limitedrungames.com/
vooral Flinthook lijkt me wel een aardige roguelike, MK heb ik op de ps4 al gespeeld (toffe game!). Er zijn sowieso meer van dit soort bedrijfjes die (voornamelijk) indiegames fysiek uitbrengen om in de gaten te houden.
https://superraregames.com/
bijvoorbeeld.
Hangt van de reviewer af, maar ben het wel een beetje met de Wii U recensie eens als de levels net zo als de Wii Donkey Kong zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Behalve bij Gamespot
[ afbeelding ]
quote:
https://www.destructoid.c(...)sy-xiii-179178.phtmlquote:Final Fantasy XIII is a videogame released on the PlayStation 3 and Xbox 360. It was developed by Square Enix. It stars characters. One of the characters is called Lightning and that is the main character of the game that can be played with a controller. The game's story is about Lightning and a collection of other characters who must fight some other characters called Fal'Sie and save a planet called Cocoon. The story has a beginning and an ending and a middle bit.
Final Fantasy XIII belongs to the role-playing-game genre of videogames, more specifically a genre that some people dub "JRPG" with "J" standing for Japanese. Final Fantasy XIII was developed in Japan which would make this genre designation accurate. The game has things in it that other JRPGs have, such as leveling up and weapons and shops.
The battle system is a battle system. In this battle system players select commands for one character while other characters are controlled by the game's AI. Players can manually designate commands or let the AI decide which course of action is best. There is a system called the Paradigm shift which is new to Final Fantasy XIII and it allows players to pre-program how characters behave and the player can swap these behavior patterns whenever they want during a battle to deal with different circumstances. Many people enjoy the Paradigm system, but other people do not like it so much.
Players have the ability to restart a battle if it does not go well which you may or may not find useful depending on your personal preference. You might also find weapon leveling useful but that's only if you find weapon leveling useful, so whether or not you find weapon leveling useful is down to how useful you ultimately find weapon leveling.
You can save the game if you want sometimes.
The videogame has graphics and sound. The graphics are seen with your eyes and the sound is heard by your ears. When you start the game the graphics and the sound will occur almost at the same time, letting you know that the game has started. There is also text which players can read.
If you buy Final Fantasy XIII and like it, then you like Final Fantasy XIII. If you buy Final Fantasy XIII and don't like it, then you don't like Final Fantasy XIII. It has things in it that some people might enjoy but other people who have different ideas of what is enjoyable may not actually enjoy it.
In conclusion, Final Fantasy XIII is a videogame.
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:36 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Kan een aspect als level design objectief goed of slecht zijn?
Ja, (waarom zou dat niet kunnenquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:36 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Kan een aspect als level design objectief goed of slecht zijn?
Wiskunde is objectief goed of slecht (en zelfs daarover valt te discussiren). Design is altijd subjectief.quote:
Heb je het dan puur over hoe het er uit ziet en/of hoe het level is opgebouwd. Dat laatste is niet subjectief.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wiskunde is objectief goed of slecht (en zelfs daarover valt te discussiren). Design is altijd subjectief.
Een beetje nepquote:Nintendo leak
-Nintendo’s releasing details about their Online Service on May 7th.
-Service goes live on September 24th
-Service offers dedicated voice chat through an existing chat service, Discord being the most popular choice, exclusive Eshop discounts, and a Games With Gold/PlayStation Plus like Service where retro games are given to people every month and are allowed to keep the games as long as they have the service.
-Nintendo is ditching the Virtual Console brand and replacing it with ‘Nintendo Classics’. Games offered through this are much cheaper than they were before and is going to launch with NES and GBA games in August with SNES and N64 games being made available late 2018/ early 2019.
-Nintendo E3 Presentation is currently 36 minutes long and focuses only on Switch titles with Treehouse being used to announce and show 3DS titles.
-The first reveal is of the Spyro trilogy coming to Switch, though there’s a reason they’ve been waiting to reveal it.
-Fire Emblem is next and the title for it is ‘Lustrous Daybreak’. Coming holiday this year.
-Yoshi is next, now subtitled Flipped Around and features the same Amiibo functionality as Wooly World. Releases in August.
-New Paper Mario game is next and is not being developed by Intelligent Systems. Goes back to the traditional partner style gameplay but still heavily features the character limitations imposed for Sticker Star and Color Splash. Coming 2019
-Mario Odyssey DLC is next. Luigi is being released that day as a playable character and adds 70 unique moons to the game. Wario and Waluigi are also being made playable characters with 70 moons each as well. No tentative release date on the other two characters, but they are being made playable at the show floor.
-Activision makes some announcements. Crash Bandicoot Amiibo is being made that adds harder time trials to the N’Sane trilogy and is teased to have some kind of functionality with Spyro trilogy.
-Black Ops 4 Battle Royale is coming to Switch with crossplay with PC and Xbox, regular Black Ops 4 is not coming to Switch.
-Sega reveals their Sega Ages line for the west and two of the games they’re releasing under it are the first two Sonic Adventure games.
-Super Sonic Racing is revealed and takes inspiration from Sonic R with some characters like Sonic running on their own while characters like Tails use vehicles. Some kind of Nintendo exclusive content is teased for the game as well.
-Next is a Metroid Prime 4 gameplay trailer. Coming 2019.
-Pokmon for Switch is revealed. It’s a new take on Red and Blue and features graphics that are midway between Sun/Moon and Pokken.
-Five Nights at Freddy’s is coming to Switch, though reports are coming in that content may have been censored on Scott Cawthon’s end, not enforced by Nintendo. Coming out in the fall.
-Two trailers for Smash Bros for Switch are the last things. One reveals Captain Toad, the other reveals Crash Bandicoot and Spyro, this is why they’ve been quiet about the Switch version of the trilogy. Gameplay is shown and is a mix of Smash 4 and Melee, being very colorful yet detailed. Coming out September alongside the Online Service.
-Ice Climbers are set to be revealed during the Treehouse Live.
Bron: https://gamefaqs.gamespot(...)h/76571076/900653271
Octopath Travelerquote:Op donderdag 3 mei 2018 14:21 schreef speknek het volgende:
Lustrous daybreak is een debiele naam (zo debiel dat het dan weer geloofwaardig wordt)
Lijst is fakequote:Op donderdag 3 mei 2018 14:21 schreef speknek het volgende:
Lustrous daybreak is een debiele naam (zo debiel dat het dan weer geloofwaardig wordt), maar de meeste andere punten zijn eigenlijk redelijk/logisch. Alleen MP4 en PM past minder goed met Nintendos statement dat ze 2018 games featuren en de 2019 games later komen.
Die eerste twee vind ik nog wel meevallenquote:Op donderdag 3 mei 2018 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Octopath Traveler
Bravely Default
Infinite Undiscovery
Donkey Kong
Etc.
Het is inderdaad zo debiel, dat verzin je niet
https://tinyurl.com/y8ll82bsquote:Op donderdag 3 mei 2018 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
MegaMan X collectie staat op Amazon, alleen gaat er iets niet helemaal goed
https://www.amazon.de/Meg(...)ndard/dp/B00005JH8O/
Nog niet, maar het zou me niks verbazen dat als er iets bekend wordt gemaakt een dezer dagen over het hele online (en virtual console wsl) gebeuren, dat dat wel het geval gaat zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 09:02 schreef Aurelius het volgende:
Is er trouwens een manier om Earthbound op de Switch te spelen?
Zou eens tijd worden. Ik neem toch wel aan dat het een kleine moeite is om de collectie van de mini NES en mini SNES beschikbaar te stellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 09:07 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Nog niet, maar het zou me niks verbazen dat als er iets bekend wordt gemaakt een dezer dagen over het hele online (en virtual console wsl) gebeuren, dat dat wel het geval gaat zijn.
Hoeveel moeite het is doet er niet toe. Nintendo wil nog steeds hun legacy waarde meegeven. Dus dat worden periodieke releases waarvoor je tien ekte mag aftikken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:39 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden. Ik neem toch wel aan dat het een kleine moeite is om de collectie van de mini NES en mini SNES beschikbaar te stellen.
Vrij korte game dan ofnie?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:08 schreef mabo11 het volgende:
Donkey kong op originele stand helemaal doorgespeeld. Man man die laatste eindbaas. Nu nog alle collectibles halen.
Valt wel mee, main story duurde bij mij 14 uur. Prima tijd voor een platformer lijkt me.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:13 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Vrij korte game dan ofnie?
Had hem woensdag al binnen. Denk een uur of 10 gespeeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:13 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Vrij korte game dan ofnie?
volgens mij hier gevonden:quote:Op zondag 6 mei 2018 02:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand een idee of dit ding ergens in NL te koop is?
http://www.8bitdo.com/wireless-usb-adapter/
Toch wel erg handig
quote:Op zondag 6 mei 2018 07:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb zelf een van hun controllers van Alie gehaald. Snel in huis en werkt erg goed!
Yes, heb ook een snes controller van hun en dat ding werkt perfect! Maar goed, zonder plaatje is het niet echt duidelijk of die het is.quote:Op zondag 6 mei 2018 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij hier gevonden:
https://www.dvdoutlet.nl/(...)o-6922621500285.html
8bitdo spul is erg goed, heb een snes controller gekocht van hun en dat ding voelt gewoon kwalitatief net als een echte snes controller
barcode/ean staat in de url van de site zo te zien, en die komt overeen..quote:Op zondag 6 mei 2018 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Yes, heb ook een snes controller van hun en dat ding werkt perfect! Maar goed, zonder plaatje is het niet echt duidelijk of die het is.
Kijk voor 11euro komt ie uit China, alleen is het dan wat langer wachten
Zal er morgen wel eens naar kijken dan, thanksquote:Op zondag 6 mei 2018 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
barcode/ean staat in de url van de site zo te zien, en die komt overeen..
https://www.amazon.co.uk/(...)=8-4&keywords=8bitdoquote:Op zondag 6 mei 2018 02:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand een idee of dit ding ergens in NL te koop is?
http://www.8bitdo.com/wireless-usb-adapter/
Toch wel erg handig
Jammer ik kan altijd erg om dunkey lachenquote:
Kun je met een dergelijke adapter je xbox one controller op je switch gebruiken?quote:Op zondag 6 mei 2018 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Yes, heb ook een snes controller van hun en dat ding werkt perfect! Maar goed, zonder plaatje is het niet echt duidelijk of die het is.
Kijk voor 11euro komt ie uit China, alleen is het dan wat langer wachten
Ik meestal ook wel, maar dit een beetje makkelijk en goedkoop, door andere youtubers al tot in den treure gedaanquote:Op maandag 7 mei 2018 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jammer ik kan altijd erg om dunkey lachen
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 04:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo Online start september, 20 euro per jaar of 35 voor het family plan. Daarmee kun je acht personen koppelen, misschien interessant om met een paar man hier te doen.
Je krijgt o.a. cloud saves en 20 NES games met online mogelijkheden.
En ja, met een paar man is het zeker wel te doen!quote:The service will launch with 20 games, with new games added regularly. Launch titles include:
Soccer
Tennis
Donkey Kong™
Mario Bros.™
Super Mario Bros.™
Balloon Fight™
Ice Climber™
Dr. Mario™
The Legend of Zelda™
Super Mario Bros.™ 3
Yes!quote:Op maandag 7 mei 2018 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je met een dergelijke adapter je xbox one controller op je switch gebruiken?
Interessant idee idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 04:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo Online start september, 20 euro per jaar of 35 voor het family plan. Daarmee kun je acht personen koppelen, misschien interessant om met een paar man hier te doen.
Ik wil inderdaad wel weten wat er precies gedeeld wordt enzo. Maar die details horen we vanzelf wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Interessant idee idd.
Wel wil ik nog weten: hoeveel personen mogen er meedoen in de family plan? Mag het op meerdere consoles met meerdere ip's? Wat voor data wordt er gedeeld?
8 en mag met meerdere consoles en meerdere ip's, wel moet je "vrienden" zijn, accounts moeten verbonden zijn.
Cloud saves van sommige games. Dat zou redelijk bizar zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 04:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat Virtual Console in de oude zin (nog) niet bestaatquote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:43 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wat betekent dit voor virtual console? Ik ben ook wel in voor een family plan overigens.
Ik ben benieuwd hoe de virtual console er in de nieuwe zin uit gaat zien, en hoe dat gaat bestaan naast zo'n NES (en later wellicht snes?) catalogus die vast zit aan het online abonnement.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat Virtual Console in de oude zin (nog) niet bestaat
Je kan ook gewoon online spelen. Dat family plan is simpelweg een manier om meer accounts online te krijgen voor minder geld.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Elan het volgende:
Hopelijk is dit de eerste stap naar een Netflix-achtige abonnementsvorm waar jij en je vrienden on demand toegang hebben tot de volledige Nintendo catalogus.
Die 20 NES games kunnen me persoonlijk gestolen worden, het idee met cloud-saves erachter is dan wel weer interessant. Al ben ik wel een beetje sceptisch over dat family-plan. Ik heb amper vrienden die actief retro spelen. Lijkt me toffer om gewoon online te spelen dan heb je 24/7 mensen beschikbaar om bijvoorbeeld Balloon Fight mee te spelen.
Oh dat is dan wel weer tof!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon online spelen. Dat family plan is simpelweg een manier om meer accounts online te krijgen voor minder geld.
Ik ben benieuwd wat ze in de toekomst gaan doen. Als ze een nieuwe VC introduceren moet je misschien wel weer opnieuw de oude games kopen, ditmaal op een nieuw platform. Zo krijgt Nintendo weer extra geld.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat Virtual Console in de oude zin (nog) niet bestaat
Dit, easy pass.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:39 schreef Aurelius het volgende:
20 euro per jaar voor cloud saves en wat oude NES games.![]()
![]()
Of iig een alternatief om je savegames op usb op te slaan oid.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:04 schreef seto het volgende:
[..]
Cloud saves zouden gewoon gratis moeten zijn en die voice app is helemaal niet goed doordacht.
'Virtual Console komt niet naar Nintendo Switch'quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:47 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de virtual console er in de nieuwe zin uit gaat zien, en hoe dat gaat bestaan naast zo'n NES (en later wellicht snes?) catalogus die vast zit aan het online abonnement.
Serieus, wil Nintendo mijn geld niet? Ik wil gamecube games op de Switch. Games as a service heb ik geen interesse in.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
'Virtual Console komt niet naar Nintendo Switch'
Blijkbaar geen plannen om games onder een Virtual Console-banner naar Switch te brengen. Wellicht gaat alles dan via Nintendo Switch Onlineof mag de vertegenwoordiger gewoon geen informatie geven. Voorlopig nog niets buiten de NES-games in ieder geval.
Kijk geen andere youtubersquote:Op maandag 7 mei 2018 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik meestal ook wel, maar dit een beetje makkelijk en goedkoop, door andere youtubers al tot in den treure gedaan
en Online play. Goedkoper dan Xbox of Playstation, dus ik snap je kritiek niet zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:39 schreef Aurelius het volgende:
![]()
ik vind dit beter zelfs.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:03 schreef Desmosedici het volgende:
[ afbeelding ]
Met betrekking tot virtual Console verwacht ik de volgende strategie. Het is inderdaad al bevestigd door Nintendo dat VC niet meer terug komt. Als je kijkt naar de Nintendo website staat er Nintendo Entertainment System - Nintendo Switch Online. Het heeft een apart kopje dus het lijkt mij dat er in de toekomst ook een SNES - Nintendo Switch Online en N64 - Nintendo Switch Online bij komt. Misschien ook Gamecube. Dus een soort Netflix voor oude Nintendo games. Ik zou het vreemd vinden als het alleen bij NES blijft.
Maar goed, als we straks NES, SNES, N64 en Gamecube games voor 20euro per jaar mogen spelen is het geweldig, maar dat lijkt me wel heel goedkoop. Wellicht is de NES catalogus gratis bij een online subscription en moeten we straks voor bijvoorbeeld de SNES catalogus 5 of 10 euro per jaar extra betalen, soort uitbreiding? Ik verwacht gewoon dat er in de toekomst meer consoles bij komen.
Als het alleen bij NES blijft dan zullen we de oude games van andere consoles wel terug zien in de eshop zoals bij de arcade archives.
Ja. Online gamen wordt betaald. Dat wisten we al hequote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:16 schreef SarCastro het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan is online spelen met Mario Kart wat nu gratis is straks 20 euro per jaar?
Je weet dat die er al is?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:49 schreef DKUp het volgende:
Misschien krijgen we ook binnenkort een linker joycon met een fatsoenlijke dpad.
20,- voor een jaar met deze spellen en in de toekomst meer is prima plus cloud waves en online.
Bij Microsoft en Sony zit de enige manier om je savegames te kunnen backuppen niet achter aan paywall.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en Online play. Goedkoper dan Xbox of Playstation, dus ik snap je kritiek niet zo.
Paar puntjes had ie wel gelijkquote:-Nintendo’s releasing details about their Online Service on May 7th.
-Service goes live on September 24th
-Service offers dedicated voice chat through an existing chat service, Discord being the most popular choice, exclusive Eshop discounts, and a Games With Gold/PlayStation Plus like Service where retro games are given to people every month and are allowed to keep the games as long as they have the service.
-Nintendo is ditching the Virtual Console brand and replacing it with ‘Nintendo Classics’. Games offered through this are much cheaper than they were before and is going to launch with NES and GBA games in August with SNES and N64 games being made available late 2018/ early 2019.
-Nintendo E3 Presentation is currently 36 minutes long and focuses only on Switch titles with Treehouse being used to announce and show 3DS titles.
-The first reveal is of the Spyro trilogy coming to Switch, though there’s a reason they’ve been waiting to reveal it.
-Fire Emblem is next and the title for it is ‘Lustrous Daybreak’. Coming holiday this year.
-Yoshi is next, now subtitled Flipped Around and features the same Amiibo functionality as Wooly World. Releases in August.
-New Paper Mario game is next and is not being developed by Intelligent Systems. Goes back to the traditional partner style gameplay but still heavily features the character limitations imposed for Sticker Star and Color Splash. Coming 2019
-Mario Odyssey DLC is next. Luigi is being released that day as a playable character and adds 70 unique moons to the game. Wario and Waluigi are also being made playable characters with 70 moons each as well. No tentative release date on the other two characters, but they are being made playable at the show floor.
-Activision makes some announcements. Crash Bandicoot Amiibo is being made that adds harder time trials to the N’Sane trilogy and is teased to have some kind of functionality with Spyro trilogy.
-Black Ops 4 Battle Royale is coming to Switch with crossplay with PC and Xbox, regular Black Ops 4 is not coming to Switch.
-Sega reveals their Sega Ages line for the west and two of the games they’re releasing under it are the first two Sonic Adventure games.
-Super Sonic Racing is revealed and takes inspiration from Sonic R with some characters like Sonic running on their own while characters like Tails use vehicles. Some kind of Nintendo exclusive content is teased for the game as well.
-Next is a Metroid Prime 4 gameplay trailer. Coming 2019.
-Pokmon for Switch is revealed. It’s a new take on Red and Blue and features graphics that are midway between Sun/Moon and Pokken.
-Five Nights at Freddy’s is coming to Switch, though reports are coming in that content may have been censored on Scott Cawthon’s end, not enforced by Nintendo. Coming out in the fall.
-Two trailers for Smash Bros for Switch are the last things. One reveals Captain Toad, the other reveals Crash Bandicoot and Spyro, this is why they’ve been quiet about the Switch version of the trilogy. Gameplay is shown and is a mix of Smash 4 and Melee, being very colorful yet detailed. Coming out September alongside the Online Service.
-Ice Climbers are set to be revealed during the Treehouse Live.
That’s all. I don’t know anymore specifics than that because I’m not the person who actually saw all of this, a contact with connections to marketing saw all of this and shared it to me.
Have a good day and remember to check back on this on May 7th.
sowieso 3, maar goed de rest is nog maar de vraag iddquote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik tel welgeteld 1 puntje, de datum. Wat een onzin post en zoveel mensen trappen erin
Welke 2 nog meer dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sowieso 3, maar goed de rest is nog maar de vraag idd
Microsoft en Sony hebben ook een veel betere online ervaring plus groter voordeel met de gratis games elke maand.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:37 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Bij Microsoft en Sony zit de enige manier om je savegames te kunnen backuppen niet achter aan paywall.
Je hebt dus niet goed gelezenquote:
Die is vooralsnog alleen in Japan te krijgen en mist nogal wat features.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet dat die er al is?
http://hori.jp/products/nsw/juji_con_l_blue/
7 mei bekend: kloptquote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:08 schreef speknek het volgende:
7 mei wordt het bekend gemaakt (klopt)
24 september gaat het live (klopt misschien, wel september)
Gebruik van discord over voice chat (klopt misschien niet, niks gezegd over voice chat)
Retro games samen met abonnement (klopt)
Virtual console is dood, Nintendo komt met classic reeks (klopt)
Dus tot zover vier uit vijf, met de vijfde die nog niet ontkracht is.
Ah wat mist ie dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is vooralsnog alleen in Japan te krijgen en mist nogal wat features.
Nah geloven moet je pas als je het zietquote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
7 mei bekend: klopt
24 september live: niet te zeggen, dus telt niet als klopt.
Gebruik discord klopt niet, ze gebruiken de Switch app die we al hebben (daar is dus wel iets over gezegd)
Retro games gaan samen met abonnement: was al bevestigd door Nintendo, een jaar geleden, geen voorspelling van hem
Virtual console verdwijnt - klopt, MAAR volgens hem gaat dat verder onder een ander programma (klopt NIET) en zouden er NES en GBA games komen in augustus (klopt vrijwel zeker niet)
Dus, 1. Misschien anderhalf, als je die mee zou willen tellen.
Overigens verwijst zijn 'maandelijkse games die je houdt zolang je abo loopt' nog op de oude opvatting van Nintendo en niet op deze nieuwe manier met een start van 20 games. Dat klopt dus ook niet.
Maar goed, misschien wordt de rest over de komende maanden wel bevestigd, dan geef ik maar al te graag mijn fout toe. Tot nu toe heb ik echter 0,0 reden al deze geruchten te geloven.
Toegegeven, ik zou best veel van dat lijstje willen zienquote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah wat mist ie dan?
[..]
Nah geloven moet je pas als je het ziet
quote:
Zal Nintendo ook wel niet aan beginnen op korte termijn, die willen als je van een d-pad gebruik wilt maken natuurlijk dat je gewoon hun Pro controller koopt.quote:Note that it can only be used in the handheld mode, and doesn’t have acceleration, gyro sensor or vibration features or multiplayer ability .
Al anderhalf jaar roepen dat je een Switch wil maar alles aangrijpen als tegenargument omdat je er geen mag kopen van je vrouw.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:39 schreef Aurelius het volgende:
![]()
Niet per definitie, maar het komt nog niet veel voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:35 schreef Elan het volgende:
Mijn broertje wil ook een Switch. Nu zie ik hem op wat sites voor onder de 300. Is dat per definitie onbetrouwbaar?
Bij de meeste grote is ie 322. Nu weet ik niet waar jij kijktquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:35 schreef Elan het volgende:
Mijn broertje wil ook een Switch. Nu zie ik hem op wat sites voor onder de 300. Is dat per definitie onbetrouwbaar?
Weet wel dat het Japanse werkcultuur enorm zwaar en corrupt is... overwerken is een must zeg maar...quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar roepen dat je een Switch wil maar alles aangrijpen als tegenargument omdat je er geen mag kopen van je vrouw.![]()
![]()
Je moet wat over hebben voor een nieuwe Zeldaquote:Op woensdag 9 mei 2018 07:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet wel dat het Japanse werkcultuur enorm zwaar en corrupt is... overwerken is een must zeg maar...
20 euro, das goedkoop voor een goed idee van Nintendoquote:
HDMI out was ook wel erg handig geweestquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 euro, das goedkoop voor een goed idee van Nintendo
Maar dan wordt het een nieuw dock, en dan zit je direct op 80 euro.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HDMI out was ook wel erg handig geweest
dit is nog duur eigenlijk, ze konden gewoon een random desktop charger/dock van een telefoon pakken en die iets aanpassenquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 euro, das goedkoop voor een goed idee van Nintendo
50 maxquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan wordt het een nieuw dock, en dan zit je direct op 80 euro.
Maar dan is het wel weer zo'n dik blokquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan wordt het een nieuw dock, en dan zit je direct op 80 euro.
Ik weet niet of ik nog terug kan na World.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:53 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, misschien wel proberen. Monster Hunter World heb ik nog niet dus dit kan wel tof zijn voor al in de handheld modus.
Dat dacht ik al. Twijfel om World een keer goedkoop te kopen of om met deze versie te beginnen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog terug kan na World.
Alles kan, meer een kwestie van willenquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog terug kan na World.
quote:
Ik ook niet, maar door World heb ik eindelijk de smaak te pakken. Ik ga deze voor de Switch zeker proberen!quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:45 schreef Noppie2000 het volgende:
Zelf de serie nooit eigen kunnen maken, maar ongetwijfeld leuk nieuws voor sommigen hier![]()
Monster Hunter Generations Ultimate komt naar Nintendo Switch
Zal wel komen zodra het er isquote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zijn er al plannen om het aankomende Online Abonnement te delen?
quote:
True, maar ze gaan nog wel toegevoegd worden.quote:
Fake news...quote:Op maandag 14 mei 2018 12:44 schreef KingRadler het volgende:
Fortnite naar de Switch![]()
https://www.nu.nl/games/5(...)o-switch-versie.html
quote:Op maandag 14 mei 2018 17:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Fake news...
Vacature was beetje fout beschreven.
https://tweakers.net/nieu(...)=11532743#r_11532743quote:
quote:Yep, dit artikel lijkt gebaseerd op de verkeerde interpretatie van waar het woordje switch bij hoort in deze zin:
[...] which are complimented by our technically superb (Fornite) and (Skyrim) switch ports
vs
[...] which are complimented by our technically superb (Fornite) and (Skyrim switch) ports
Beide zijn ports, maar niet naar hetzelfde platform (mobile vs switch), vandaar dat 'ports' in meervoud staat.
Overigens is Epic Games zelf wel op zoek naar console (ook Switch!) developers (^), dus dat Fortnite ooit op Switch gaat verschijnen is nog steeds niet uitgesloten
Tof.quote:
Ik was voor battle chasers gegaan voor 3 tientjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:28 schreef speknek het volgende:
Geweldig! Nintendo geeft het nog niet op.
Ik heb het wel opgegeven en toch maar DKCTF voor de achterlijke prijs gekocht. Ga morgen op vakantie en het was dat of South Park voor 60 euro, maar die schijnt allemaal gamebreaking bugs te hebben.
Oh die kwam ook nog idd!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:51 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik was voor battle chasers gegaan voor 3 tientjes.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Name Class Path Action / Talents Olberic Warrior Challenge / Bolster Defense Cyrus Scholar Scrutinize / Study Foe Tressa Merchant Purchase / Eye for Money Ophilia Cleric Guide / Summon Primrose Dancer Allure / Summon Alfyn Apothecary Inquire / Concoct Therion Thief Steal / Pickpocket H'aanit Hunter Provoke / Capture |
Die staat wel hoog op het lijstjequote:
Had je die al op WiiU gespeeld? Zo nee, have fun met de beste 2D platformer van de afgelopen 25 jaar. Zo ja, have fun met het nogmaals spelen van de beste 2D platformer van de afgelopen 25 jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:28 schreef speknek het volgende:
Geweldig! Nintendo geeft het nog niet op.
Ik heb het wel opgegeven en toch maar DKCTF voor de achterlijke prijs gekocht. Ga morgen op vakantie en het was dat of South Park voor 60 euro, maar die schijnt allemaal gamebreaking bugs te hebben.
Je kan saves niet backuppen/verplaatsen naar een externe SD card.quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:45 schreef Aurelius het volgende:
Kun je data/saves eigenlijk makkelijk verplaatsen van het interne geheugen naar een memorycard? Stel ik besluit niet meteen een memory card te kopen.
Je kunt alleen screenshots en video's naar een sd-card kopiren.quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:45 schreef Aurelius het volgende:
Kun je data/saves eigenlijk makkelijk verplaatsen van het interne geheugen naar een memorycard? Stel ik besluit niet meteen een memory card te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |