SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zo gezever dat Baldr lui is, dat Beau geil is, Johan een kamper etc etc
ik denk via video of livestreamquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:34 schreef Setje72 het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat...neem aan dat de familie moet stemmen voordat ze naar binnen gaan...anders kan het zo ingefluisterd worden
De laatste dagen staan in het teken van ontruimen en luieren denk ik,quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:36 schreef goldback het volgende:
Mensen die schreeuwen om zo sterk te zijn en dichtbij gaan staan zodat je de spetters voelt zijn ook vreselijk...heb daar niks mee
de productie kennende gaat het wel weer een fail actie worden.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:34 schreef Setje72 het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat...neem aan dat de familie moet stemmen voordat ze naar binnen gaan...anders kan het zo ingefluisterd worden
Ja mijn partner denkt ook, hoe dichter ze bij de finale komen, hoe minder luxe ze zullen krijgenquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste dagen staan in het teken van ontruimen en luieren denk ik,
Zal niet veel meer aan zijn
jij wel?quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:39 schreef Copycat het volgende:
Al die exen van Ivan hier die hem lijfelijk hebben meegemaakt.
If you haven’t lived it, you can’t understand it!
dat lijkt er wel op inderdaad het comfort was afgelopen ook wel hoog.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja mijn partner denkt ook, hoe dichter ze bij de finale komen, hoe minder luxe ze zullen krijgen
Back to basic zeg maar
Ja, wie wel. Iedereen reageert echter anders. Ik word er pissig vanquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:36 schreef goldback het volgende:
Mensen die schreeuwen om zo sterk te zijn en dichtbij gaan staan zodat je de spetters voelt zijn ook vreselijk...heb daar niks mee
Ik denk niet dat de vloer daar sterk genoeg voor is...quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:36 schreef b_engeltje het volgende:
Twins al gebeld voor een kraan , om keetje te verhuizen?
Ik ben niet zo oud geworden in een afgezonderd kamertje ...quote:
Ja. Dat...quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja mijn partner denkt ook, hoe dichter ze bij de finale komen, hoe minder luxe ze zullen krijgen
Back to basic zeg maar
omg haat nog wel, er werd alleen gezegd, dat sommige dingen herkenbaar zijnquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oud geworden in een afgezonderd kamertje ...
ik vind het gewoon gênant dom hoe die haat hier wordt gevoed, ingegeven door eigen levensfalen.
Uhuh ...quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:42 schreef Bramenstruik het volgende:
omg haat nog wel, er werd alleen gezegd, dat sommige dingen herkenbaar zijn
de haat die jij ook weer hebt naar mensen toe met eigen levensfalen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oud geworden in een afgezonderd kamertje ...
ik vind het gewoon gênant dom hoe die haat hier wordt gevoed, ingegeven door eigen levensfalen.
is ook niet gezegdquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Maaaar...ik denk niet dat Ivan vrouwen slaatHij heeft een gebruiksaanwijzing. Madi wist heel goed met hem om te gaan. Soms was ze boos en dan stond Ivan verbaast naar haar te kijken. Dat vond ik altijd leuk om te zien.
Ik haat niemand. Ik haat die shit, il laat mensen liever weten hoe laat het is.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:44 schreef goldback het volgende:
de haat die jij ook weer hebt naar mensen toe met eigen levensfalen.
ja je moet er mee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Maaaar...ik denk niet dat Ivan vrouwen slaatHij heeft een gebruiksaanwijzing. Madi wist heel goed met hem om te gaan. Soms was ze boos en dan stond Ivan verbaast naar haar te kijken. Dat vond ik altijd leuk om te zien.
10:47quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haat niemand. Ik haat die shit, il laat mensen liever weten hoe laat het is.
wat een onzin!!!!!! gaat hij zelf maar leren dan, hoe hij met mensen om gaat, en dit is precies, en ook echt precies, waar het begint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ja sorry, ik stopquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we weer over de streams gaan praten?
Dat denk ik ook niet, maar dat plan hadden ze welquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vloer daar sterk genoeg voor is...
verbaasd me dat Beu niet mag, die loopt wel hard te solliciteren, wil ook weer een baaleeaaachequote:Op zaterdag 14 april 2018 10:52 schreef Rhosyn het volgende:
Twins lijken hard aan het werk maar ze zijn gewoon bezig hun kappersafspraak voor te bereiden. Waar gaan ze zitten. Waar moet de spiegel. kleedje wel of niet...blablabla
Die twee zijn leuk samen, met dat uitdagenquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
De loods is weer netjes...Ivan. Cemal, Bas en mehmet hebben de zware dingen naar buiten gesjouwd. Bas weet ook goed met Ivan om te gaan. Hij was net weer ff aan het zeveren en Bas prikte met zijn vinger naar Ivan, toen moest Ivan lachen.
Raadsel: rochel en spitten ...rarara wie hoor ik?
Dat is een barrage.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:55 schreef Bramenstruik het volgende:
ik dacht dat een balleage een iets uit de paardenwereld was
Als alles verkocht gaat worden wel natuurlijk Kon hij wel eens gelijk aan hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Back to basic zeg maar
Haar van donker naar licht, google ff is mooi hoorquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik wil het wel weten, ga 1 keer per jaar na de kapper, en mijn balayage gaat vanzelf
ja wat is er mooi aan? is het altijd mooi? ligt het eraan wat voor kleur? of is het woord mooi?quote:
Thanks, even checkenquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De brief van gisteren, als iemand het nog terug wil zien .........![]()
[ afbeelding ]
Een brief voor de inwoners - 13 april 2018.
x6hs1a8
Is toch gewoon highlights?quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja wat is er mooi aan? is het altijd mooi? ligt het eraan wat voor kleur? of is het woord mooi?
Ja, ben ik ook benieuwd naar, heb dat niet meegekregen. Waar hadden die dikke vrienden ruzie over?quote:
Welnu, balayage is een kleurtechniek waarbij de kleur met vegen wordt aangebracht (balayage betekent in het Frans 'vegen' of 'verven') en geeft een sunkissed doch natuurlijk effect aan je haarkleur. Het staat een stuk minder geverfd dan highlights, omdat iedere tint die wordt aangebracht middels balayage perfect in elkaar overloopt.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja daarom, snap het niet, en het ligt er toch maar aan?
Mehmet was gisteren tijdens het feestje tegen Billy uitgevallen.quote:
Links lijk ik welquote:
was niet in beeld, las dat room t vertelde aan cemal in de caravanquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook benieuwd naar, heb dat niet meegekregen. Waar hadden die dikke vrienden ruzie over?
aha, daar heb ik wat aan, en is bij mij een natuurlijk proces, wordt grijs, heel natuurlijk, en heb een goed verloopquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Welnu, balayage is een kleurtechniek waarbij de kleur met vegen wordt aangebracht (balayage betekent in het Frans 'vegen' of 'verven') en geeft een sunkissed doch natuurlijk effect aan je haarkleur. Het staat een stuk minder geverfd dan highlights, omdat iedere tint die wordt aangebracht middels balayage perfect in elkaar overloopt.
Hahaha, wordt je dan een beetje grumpyquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:05 schreef Bramenstruik het volgende:
sorry ben vervelend, heb honger, broodje in de oven nog 10 minuutjes, en dan hoor je me niet meer
Gatverdemme zie ik der weer liggen in de onderbroek die in de naad zitquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De prijs van Linda, het laatste deel moet ik nog monteren ......![]()
[ afbeelding ]
Linda en Marcus deel 1 - 12 april 2018.
x6hpzr0
[ afbeelding ]
Linda en Marcus deel 2 - 12 april 2018.
x6hryoe
[ afbeelding ]
Linda en Marcus deel 3 - 12 april 2018.
x6hpv6i
[ afbeelding ]
Linda en Marcus deel 4 - 12 april 2018.
x6hs3gu
Thx!quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De prijs van Linda, het laatste deel moet ik nog monteren ......![]()
[ afbeelding ]
Linda en Marcus deel 1 - 12 april 2018.
x6hpzr0
[ afbeelding ]
Linda en Marcus deel 2 - 12 april 2018.
x6hryoe
[ afbeelding ]
Linda en Marcus deel 3 - 12 april 2018.
x6hpv6i
[ afbeelding ]
Linda en Marcus deel 4 - 12 april 2018.
x6hs3gu
Scrol even terug, of google hetquote:
Blijkbaar was Billy te vaak roken, en liet Mehmed een beetje in de steek.quote:
okay thanx. hoop dat je toch iets kan vindenquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Blijkbaar was Billy te vaak roken, en liet Mehmed een beetje in de steek.
Ben aan het terugzoeken, maar ik denk dat het niet op de streams te zien is geweest ....
met bonen?quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Ivan heeft geloof ik wel 10 eieren in de pan gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |