Ja. Dat...quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja mijn partner denkt ook, hoe dichter ze bij de finale komen, hoe minder luxe ze zullen krijgen
Back to basic zeg maar
omg haat nog wel, er werd alleen gezegd, dat sommige dingen herkenbaar zijnquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oud geworden in een afgezonderd kamertje ...
ik vind het gewoon gênant dom hoe die haat hier wordt gevoed, ingegeven door eigen levensfalen.
Uhuh ...quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:42 schreef Bramenstruik het volgende:
omg haat nog wel, er werd alleen gezegd, dat sommige dingen herkenbaar zijn
de haat die jij ook weer hebt naar mensen toe met eigen levensfalen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oud geworden in een afgezonderd kamertje ...
ik vind het gewoon gênant dom hoe die haat hier wordt gevoed, ingegeven door eigen levensfalen.
is ook niet gezegdquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Maaaar...ik denk niet dat Ivan vrouwen slaatHij heeft een gebruiksaanwijzing. Madi wist heel goed met hem om te gaan. Soms was ze boos en dan stond Ivan verbaast naar haar te kijken. Dat vond ik altijd leuk om te zien.
Ik haat niemand. Ik haat die shit, il laat mensen liever weten hoe laat het is.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:44 schreef goldback het volgende:
de haat die jij ook weer hebt naar mensen toe met eigen levensfalen.
ja je moet er mee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Maaaar...ik denk niet dat Ivan vrouwen slaatHij heeft een gebruiksaanwijzing. Madi wist heel goed met hem om te gaan. Soms was ze boos en dan stond Ivan verbaast naar haar te kijken. Dat vond ik altijd leuk om te zien.
10:47quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haat niemand. Ik haat die shit, il laat mensen liever weten hoe laat het is.
wat een onzin!!!!!! gaat hij zelf maar leren dan, hoe hij met mensen om gaat, en dit is precies, en ook echt precies, waar het begint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ja sorry, ik stopquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we weer over de streams gaan praten?
Dat denk ik ook niet, maar dat plan hadden ze welquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vloer daar sterk genoeg voor is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |