SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zo gezever dat Baldr lui is, dat Beau geil is, Johan een kamper etc etc
ik denk via video of livestreamquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:34 schreef Setje72 het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat...neem aan dat de familie moet stemmen voordat ze naar binnen gaan...anders kan het zo ingefluisterd worden
De laatste dagen staan in het teken van ontruimen en luieren denk ik,quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:36 schreef goldback het volgende:
Mensen die schreeuwen om zo sterk te zijn en dichtbij gaan staan zodat je de spetters voelt zijn ook vreselijk...heb daar niks mee
de productie kennende gaat het wel weer een fail actie worden.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:34 schreef Setje72 het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat...neem aan dat de familie moet stemmen voordat ze naar binnen gaan...anders kan het zo ingefluisterd worden
Ja mijn partner denkt ook, hoe dichter ze bij de finale komen, hoe minder luxe ze zullen krijgenquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste dagen staan in het teken van ontruimen en luieren denk ik,
Zal niet veel meer aan zijn
jij wel?quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:39 schreef Copycat het volgende:
Al die exen van Ivan hier die hem lijfelijk hebben meegemaakt.
If you haven’t lived it, you can’t understand it!
dat lijkt er wel op inderdaad het comfort was afgelopen ook wel hoog.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja mijn partner denkt ook, hoe dichter ze bij de finale komen, hoe minder luxe ze zullen krijgen
Back to basic zeg maar
Ja, wie wel. Iedereen reageert echter anders. Ik word er pissig vanquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:36 schreef goldback het volgende:
Mensen die schreeuwen om zo sterk te zijn en dichtbij gaan staan zodat je de spetters voelt zijn ook vreselijk...heb daar niks mee
Ik denk niet dat de vloer daar sterk genoeg voor is...quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:36 schreef b_engeltje het volgende:
Twins al gebeld voor een kraan , om keetje te verhuizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |