kan iedereen gebeuren, en het is niet uit het niets, het sluipt erin vaakquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:13 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat zou hem toch triggeren of niet?
Ik weet het. Maar het ging mij specifiek om Ivan. Met als voorbeeld Linda.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan iedereen gebeuren, en het is niet uit het niets, het sluipt erin vaak
ah ok, got itquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:15 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het ging mij specifiek over Ivan. Met als voorbeeld Linda.
Zeker, de nominatie bij de Familie neerleggen is natuurlijk zwaar fout, en bedoelt om de bewoners machteloos te maken, en helemaal als ze de argumenten moeten aanhoren van iemand die zich nooit met het Spel hebben mogen bemoeienquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
ben zo benieuwd maandag
zal wel weer een deceptie worden
Hij slaat vrouwen het Blijf van mijn Lijfhuis in. Of zo.quote:
O ja, de stemming, bijna vergeten ha haquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
ben zo benieuwd maandag
nee joh, dat is weer zo een brainfart van de producers, is al eens eerder gebeurd in RLS, kan er niet opkomen welkequote:Op zaterdag 14 april 2018 10:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, de nominatie bij de Familie neerleggen is natuurlijk zwaar fout, en bedoelt om de bewoners machteloos te maken, en helemaal als ze de argumenten moeten aanhoren van iemand die zich nooit met het Spel hebben mogen bemoeien
Ze denken/hopen dat ze wel contact mogen hebben. Lijkt me toch niet, dan is het gewoon doorgeven van stemmenquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, de nominatie bij de Familie neerleggen is natuurlijk zwaar fout, en bedoelt om de bewoners machteloos te maken, en helemaal als ze de argumenten moeten aanhoren van iemand die zich nooit met het Spel hebben mogen bemoeien
quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij slaat vrouwen het Blijf van mijn Lijfhuis in. Of zo.
Ik vind het wel een leuke ontwikkeling eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ze denken/hopen dat ze wel contact mogen hebben. Lijkt me toch niet, dan is het gewoon doorgeven van stemmenIk verwacht een faalactie
Ik vermoed dat de familie rekening houdt met de impact van hun stemmen. Dat ze tamelijk veilig gaan stemmen om hun familielid niet in de 'problemen' te brengen. Maar ik hoop op eerlijke stemmenquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
ben zo benieuwd maandag
Ja zoiets iddquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:20 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de familie rekening houdt met de impact van hun stemmen. Dat ze tamelijk veilig gaan stemmen om hun familielid niet in de 'problemen' te brengen. Maar ik hoop op eerlijke stemmen
Ik vind dat zo'n gezever.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij slaat vrouwen het Blijf van mijn Lijfhuis in. Of zo.
Ik borduur simpelweg voort op wat er al staat.quote:
"Eerlijk" jaquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:20 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de familie rekening houdt met de impact van hun stemmen. Dat ze tamelijk veilig gaan stemmen om hun familielid niet in de 'problemen' te brengen. Maar ik hoop op eerlijke stemmen
Net zo gezever dat Baldr lui is, dat Beau geil is, Johan een kamper etc etcquote:
Ja, en hij heeft ooit een keer gezegd dat zijn vrouw niet hoeft te denken dat hij zal bellen als hij een keer niet op tijd voor het eten thuis is.....quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik borduur simpelweg voort op wat er al staat.
...
Ik ken dat soort mannen. Ik woonde naast zo’n huis. Vertel mij wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |