ja, niet iedereen is dapper, mss daarom welquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij wel. De enige traumatische stress die hij kent is jankend naar de kelder rennen terwijl de rest het werk opknapt.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik een keer aardig over de inwoners is het nog niet goed![]()
Oke dan zal het niet meer doen
Kijk die engnekkerd van een Ivan er eens bijlopen
Tis net een zwerver
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2018 09:58 schreef Copycat het volgende:
Baldr vouwt vlaggetjes op met een traagheid van jewelste. Je zou ‘m bijna
in zijn ballen trappen. Tempo, loser, tempo!
Wat een weggooier is die man. Bang voor alles en zijn moer, nikskunner en allesjanker.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik begrijp dat echt niet.
als vrouw ben je daar toch zelf bij ? Bij zo'n tirade ?
Kun je toch gewoon weerwoord geven of hem in zijn sop laten gaarkoken?
dat zie ik dan echt anders.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sta er maar eens voor dan piep je wel anders,
Ja het blijf van me lijfhuis zit er vol van met vrouwen die een weerwoord gaven .. woon er bijna naast.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, een PTCD heeft-ie. Post Traumatic Coward Disorder.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:07 schreef Bramenstruik het volgende:
ja, niet iedereen is dapper, mss daarom wel
het zijn waakzaamheidspuntjes, laten we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zie ik dan echt anders.
Het is iemand die zijn stem verheft in een argument, maar wel luistert naar een tegenargument.
En ik zie echt niet waarom je daar als vrouw voor zou moeten uitkijken of voor zou moeten sidderen.
Behalve als je een Baldra bent.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:09 schreef Verida het volgende:
En ik zie echt niet waarom je daar als vrouw voor zou moeten uitkijken of voor zou moeten sidderen.
Linda kan bijvoorbeeld prima van zich afbijten, naar Ivan toe. Levert soms wat stilte op en wat ruzie maar ze komen er altijd uit. Ik zie nooit agressie bij Ivan dan. Hooguit wat irritatie en gelatenheid.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus dat, heb er zelf ook ervaring mee, vandaar mijn afkeer naar Ivanquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:09 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja het blijf van me lijfhuis zit er vol van met vrouwen die een weerwoord gaven .. woon er bijna naast.
ken jij doodsangst? wat dat dat doet met iemand, de ene is een held de ander een coward, het ligt wat gecompliceerder denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, een PTCD heeft-ie. Post Traumatic Coward Disorder.
heeft niets te maken of je van je af kan bijten.................................quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:10 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Linda kan bijvoorbeeld prima van zich afbijten, naar Ivan toe. Levert soms wat stilte op en wat ruzie maar ze komen er altijd uit. Ik zie nooit agressie bij Ivan dan. Hooguit wat irritatie en gelatenheid.
En ik denk het niet. Het is gewoon een enorm slappe vent. Daarom is hij ook met die kenau.quote:[b]Op zaterdag 14 april 2018 10:11 schreef Bramenstruik het volgende:[/b
het ligt wat gecompliceerder denk ik
Dat zou hem toch triggeren of niet?quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft niets te maken of je van je af kan bijten.................................
ik neem alleen een slag om de arm, wil het niet veroordelenquote:Op zaterdag 14 april 2018 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik denk het niet. Het is gewoon een enorm slappe vent. Daarom is hij ook met die kenau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |