abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 april 2018 @ 09:38:05 #101
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_178504743


[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 14-04-2018 15:29:45 (Geen conspiracy hier) ]
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_178505734
Het wordt steeds gezelliger in Trumps Amerika... zwarte jongen (14) belt aan dus open meteen maar het vuur :'(

Black Teen (14) Shot At After Knocking At Door For Wanting Directions To School (HuffPo)
quote:
When 14-year-old Brennan Walker missed his bus on Thursday morning and started walking to school, he thought knocking on a door to ask for directions would help. He didn’t think it would nearly get him shot.

The Rochester Hills, Michigan, teenager attempted to trace the bus route on foot after he said he woke up late and missed the bus. Brennan didn’t have a phone with him because his mother had taken it away as punishment, as moms of teens are wont to do, and he got lost along the way.

When he approached a house to ask for directions, he was met with a gun.

“I got to the house, and I knocked on the lady’s door. Then she started yelling at me and she was like, ‘Why are you trying to break into my house?’ I was trying to explain to her that I was trying to get directions to Rochester High,” Brennan told Fox 2 Detroit.

“And she kept yelling at me. Then the guy came downstairs, and he grabbed the gun. I saw it and started to run. And that’s when I heard the gunshot.” The man’s shot luckily missed Brennan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door brokjespoes op 14-04-2018 10:59:16 ]
pi_178505817
Bizar dat die vent niet al lang in de cel zit. Schieten op aanbellende kinderen. 8)7

Sowieso, welke inbreker belt er überhaupt aan. :')
  zaterdag 14 april 2018 @ 10:49:55 #104
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178505840
Als deze cijfers kloppen heeft de man wel serieus een groot bereik voor een twitteraar... Thread:

SethAbramson twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 23:24:14 The MINIMUM number of journalists from the following publications that follow this feed (from a Twitter-profile review):CNN: 62NBC: 50*BBC: 49The New York Times: 30CBC: 28The Washington Post: 27NPR: 20CBS: 18The Wall Street Journal: 18AP: 16Reuters: 13*All networks. reageer retweet
pi_178505901
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 02:32 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet betekent dat het hele dossier waar is. Ik ga nog altijd uit van het principe onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Maar hoe meer tijd er verstrijkt, hoe geloofwaardiger het dossier wordt.
Ik vraag me ook af of die Pee tape er ook is.
Ik vond het nogal opzienbarend hoe uitgebreid Comey hierover sprak in het interview, die 99% kans. De manier waarop hij oom Donald afschilderde, lijkt mij aanleiding te geven dat hij al weet dat deze tape wel bestaat, maar dat hij dat niet kan zeggen.
pi_178505966
Rechter zegt weer eens nee tegen Dotard Don...

Judge: Transgender People A Protected Class, And The Military Can’t Enact Trump Ban (HuffPo)
quote:
A federal judge late Friday barred the federal government from implementing President Donald Trump’s ban on transgender members of the military, finding that the ban had to be subject to a careful court review before implementation because of the history of discrimination against transgender individuals.

U.S. District Judge Marsha Pechman of the Western District of Washington ruled that transgender people were a protected class and that the injunctions against the implementation of the ban that had been issued in December should remain in place. She wrote that there was a “long and well-recognized” history of discrimination and systemic oppression against transgender people, that discrimination against transgender people was clearly “unrelated to their ability to perform and contribute to society,” that transgender people have immutable characteristics and that they lacked relative political power.

“Transgender people have long been forced to live in silence, or to come out and face the threat of overwhelming discrimination,” Pechman wrote.

“The Court also rules that, because transgender people have long been subjected to systemic oppression and forced to live in silence, they are a protected class. Therefore, any attempt to exclude them from military service will be looked at with the highest level of care, and will be subject to the Court’s ‘strict scrutiny.’”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 april 2018 @ 11:00:02 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178506004
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 02:32 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet betekent dat het hele dossier waar is. Ik ga nog altijd uit van het principe onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Maar hoe meer tijd er verstrijkt, hoe geloofwaardiger het dossier wordt.
Het dossier is nogal groot en heeft een grote tijdspanne, dus het is moeilijk om te spreken over het dossier als geheel als geloofwaardig. Maar het lijkt me nu steeds duidelijker dat er uitstekende informatie in staat die goed onderbouwd is op een aantal onderwerpen, zeker wat betreft medewerkers van de Trump-campagne... Dat is ook de reden dat lapdogs als Nunes alles op alles zetten om Steele en het dossier zo veel mogelijk te discrediteren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178506048
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:48 schreef westwoodblvd het volgende:
Bizar dat die vent niet al lang in de cel zit. Schieten op aanbellende kinderen. 8)7
En dan ook nog eens met een deurbeveiligingssysteem dat de hele zooi opneemt. :D

Maar goed, iemand die op aanbellende kinderen schiet, is sowieso niet het helderste lampje uit de doos. :P
pi_178506098
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 09:36 schreef Szura het volgende:

[..]

Bereiken doen ze er evenwel helemaal niks mee.
Imagoschade voor Rusland en Syrie. En zij hebben iets gedaan.
  zaterdag 14 april 2018 @ 11:16:39 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178506267
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Imagoschade voor Rusland en Syrie. En zij hebben iets gedaan.
Dat zeg ik: niets. Westerse proxies mogen binnenkort de prijs betalen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178506328
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Imagoschade voor Rusland en Syrie. En zij hebben iets gedaan.
Niet alleen imagoschade. Het is wel degelijk een signaal dat het gebruik van chemische wapens niet wordt getolereerd.
pi_178506447
En dan nu sportnieuws: "Build the... OOOFF!" |:(

De Amerikaanse bokser Rod Salka probeerde afgelopen donderdag tijdens een wedstrijd in California zijn Mexicaanse tegenstander Francisco Vargas alvast uit balans te brengen door het dragen van een short met een smakeloos "Build the Wall"-motiefje, afgetopt met een breed "America First"-elastiek.

Nou ja, als ik het zó zeg, weet je al bijna hoe het afloopt... :D :D
AntonRubaclini twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 10:31:11 Rod Salka wore “America First” with Trump’s brick wall decorating his trunks... & a Mexican fighter just broke him down & made quit on his stool. Breaking Trumps wall. You can’t make this stuff up. Only in boxing 😂😂 reageer retweet
  zaterdag 14 april 2018 @ 11:41:53 #113
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178506607
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:54 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of die Pee tape er ook is.
Ik vond het nogal opzienbarend hoe uitgebreid Comey hierover sprak in het interview, die 99% kans. De manier waarop hij oom Donald afschilderde, lijkt mij aanleiding te geven dat hij al weet dat deze tape wel bestaat, maar dat hij dat niet kan zeggen.
Het is mij duidelijk, die pee tape is er. Als je er zeker van weet dat je geen vieze dingen hebt gedaan in Moskou, waarom besteed je er dan zo'n aandacht aan. Trump heeft blijkbaar heel onzeker gedaan erover richting Comey, bang dat Melania misschien gelooft dat Trump in Moskou toch vieze dingen gedaan heeft? Dat benoemen van die percentages of die tape er wel of niet is, maakt het er ook niet sterker op dat die tape er niet is. Aan de andere kant moeten we rekening houden dat het huwelijk tussen hem en Melania al tijden ruk is en dat dit soort achterdocht normaal is tussen hun twee.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_178506659
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:41 schreef Falco het volgende:

[..]

Het is mij duidelijk, die pee tape is er. Als je er zeker van weet dat je geen vieze dingen hebt gedaan in Moskou, waarom besteed je er dan zo'n aandacht aan. Trump heeft blijkbaar heel onzeker gedaan erover richting Comey, bang dat Melania misschien gelooft dat Trump in Moskou toch vieze dingen gedaan heeft? Dat benoemen van die percentages of die tape er wel of niet is, maakt het er ook niet sterker op dat die tape er niet is. Aan de andere kant moeten we rekening houden dat het huwelijk tussen hem en Melania al tijden ruk is en dat dit soort achterdocht normaal is tussen hun twee.
Ja, het huwelijk tussen die twee is alleen voor de bühne en dat weten die twee al sinds het begin. Maar kennelijk is er een soort contract tussen die twee, waarin de seksactiviteiten van oom Donald niet openbaar mogen worden gemaakt of in ieder geval dat oom Donald er niets over mag zeggen. Of het is gewoon standaardpraktijk van oom Donald om dit soort dingen af te kopen en toe te dekken, niet wetende dat je tijdens een politieke campagne gebonden bent aan strenge regels.
  zaterdag 14 april 2018 @ 11:48:31 #115
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178506673
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 14 april 2018 @ 11:56:53 #116
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178506793


_O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 zaterdag 14 april 2018 @ 12:01:58 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178506858
De reacties op Breitbart zijn niet positief voor Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178506859
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 09:47 schreef westwoodblvd het volgende:
:')
Er was gisteren iets bij CNN over iemand van de Health Department die er uit was geflikkerd wegens o.a. Pizzagate retweets en dit:
quote:
CNN also discovered anti-Semitic attacks in Barreto’s @RepublicanChick account that claimed Obama is controlled by billionaire Democratic donor George Soros and French President Emmanuel Macron is controlled by the Rothschild family.

https://www.huffingtonpos(...)445ae4b016a07e9c9047
Ik vermoed dus dat het daarvandaan komt... duidelijk iemand die de kok heeft horen fluiten omdat hij niet weet waar de lepel hangt. :P
  zaterdag 14 april 2018 @ 12:09:05 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178506951
Alex Jones, really?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178507018
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 12:01 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Er was gisteren iets bij CNN over iemand van de Health Department die er uit was geflikkerd wegens o.a. Pizzagate retweets en dit:

[..]

Ik vermoed dus dat het daarvandaan komt... duidelijk iemand die de kok heeft horen fluiten omdat hij niet weet waar de lepel hangt. :P
Het is gewoon antisemitisme. De Rotschilds waren joden dus dat kan geen zuivere koffie zijn. Als je voor 'joden' hebt gewerkt zijn je motieven niet meer zuiver. Dat ligt hieraan ten grondslag.
pi_178507496
Minstens 225.000 stuks bewijsmateriaal van verkrachtingen staan te beschimmelen in de opslag, er is geen geld voor nader onderzoek. :{

The Rape Kit Backlog Shows Exactly How We Regard Women In This Country (HuffPo mediumread)
quote:
You don’t matter.

That’s the message every survivor hears loud and clear when a rape kit goes untested. Behind every kit is a person ― usually a woman ― who has been brutalized in the most intimate of ways. And yet there are estimated to be hundreds of thousands of untested rape kits currently sitting in police storage across the country.

So, how did we get here?

That’s the question actress and activist Mariska Hargitay answers in her new HBO documentary “I Am Evidence,” set to air April 16. The film, co-produced by the “Law & Order: Special Victims Unit” star and Trish Adlesic, and co-directed by Adlesic and Geeta Gandbhir, takes a human approach to an epidemic that has reduced survivors, their stories and their trauma to a box of evidence.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Documentary “I Am Evidence” will air on HBO on Monday, April 16, at 8 p.m. Eastern.
pi_178507553
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 12:12 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het is gewoon antisemitisme. De Rotschilds waren joden dus dat kan geen zuivere koffie zijn. Als je voor 'joden' hebt gewerkt zijn je motieven niet meer zuiver. Dat ligt hieraan ten grondslag.
De bron van de paranoia jegens mensen als Soros en de Rothschilds is inderdaad gewoon ordinair antisemitisme, al zullen veel aanhangers van die paranoia zelf doorgaans niet direct antisemitische motieven hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 14 april 2018 @ 13:27:30 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178508421
In zulke gevallen is antisemitisme verworden tot mensenhaat in het algemeen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_178510519
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 14-04-2018 om 14:21:00 A perfectly executed strike last night. Thank you to France and the United Kingdom for their wisdom and the power of their fine Military. Could not have had a better result. Mission Accomplished! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 14-04-2018 om 14:29:48 So proud of our great Military which will soon be, after the spending of billions of fully approved dollars, the finest that our Country has ever had. There won’t be anything, or anyone, even close! reageer retweet
pi_178512022
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')