Ja, warmquote:Op donderdag 19 april 2018 13:37 schreef MaLo het volgende:
Heet man! Ik ben ook vanaf half 3 vrij, zojuist besloten.
Genietenquote:Op donderdag 19 april 2018 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de middag vrij genomen.
Zweten in de tuin
De vloek van Willem. Want 30 april altijd goed weer. Hopelijk zaterdag 28 april droog, want dan moet ik verhuizenquote:
Rijen?quote:
Ik zou nu bv niet graag stratenmaker ofzo zijnquote:Op donderdag 19 april 2018 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Dat mensen dit niet fijn vinden...
Zo lang je niet al te veel beweegt en niet oerdom alle ramen en deuren open gooit binnen is het prima te doen.
Iedere gek z'n gebrek schijnbaar. 30 graden draai ik m'n hand niet bij om. Pas bij 35 bij hoge RV of 39 bij lage RV. Jammer genoeg is de RV hier altijd vrij hoog als we rond de 40 hangen. Dat is soms wel dodelijk jaquote:Op donderdag 19 april 2018 15:36 schreef Guanabana het volgende:
30 graden willen
Ik zit nu op het balkon half in de zon, en dat is heus wel even lekker, maar dat kun je toch niet lang volhouden. En binnen afkoelen zit er ook al niet in.
Vertrouw die dingen absoluut niet. Te vaak al in auto's gezeten waarbij ze gemakkelijk boven de 40 schieten terwijl alle officiële data op temperaturen rond 30/35 wijzenquote:Op donderdag 19 april 2018 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn auto zei net dat het 31 graden was. Maar die geeft altijd 1 graad te veel aan.
Doodstil zitten en af en toe een waterijsjequote:Op donderdag 19 april 2018 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Dat mensen dit niet fijn vinden...
Zo lang je niet al te veel beweegt en niet oerdom alle ramen en deuren open gooit binnen is het prima te doen.
Dat zijn personen waar ik graag een uitzondering voor maak.quote:Op donderdag 19 april 2018 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou nu bv niet graag stratenmaker ofzo zijn
Als je er net in zit ja. Maar als je al een tijd rond rijdt klopt het wel gewoon. Alleen dan 1 graad te veel bij deze. Bij de andere klopt het precies.quote:Op donderdag 19 april 2018 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Vertrouw die dingen absoluut niet. Te vaak al in auto's gezeten waarbij ze gemakkelijk boven de 40 schieten terwijl alle officiële data op temperaturen rond 30/35 wijzen
Dit is dus exact waarom ik gister praktisch de hele dag buiten heb doorgebracht. Het blijft Nederland, dus je weet dat je het moet pakken als je het pakken kanquote:Op donderdag 19 april 2018 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doodstil zitten en af en toe een waterijsje
Ik neem elke zonnestraal in me op. Dan kan ik het volgende week weer handelen als ik met regen op de fiets zit
Autoritten duren hier vaak wel een paar uurquote:Op donderdag 19 april 2018 15:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je er net in zit ja. Maar als je al een tijd rond rijdt klopt het wel gewoon. Alleen dan 1 graad te veel bij deze. Bij de andere klopt het precies.
Precies dit ook jaquote:Op donderdag 19 april 2018 15:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit is dus exact waarom ik gister praktisch de hele dag buiten heb doorgebracht. Het blijft Nederland, dus je weet dat je het moet pakken als je het pakken kan
Ben net voor het eerst in bijna een jaar naar college gefietstquote:Op donderdag 19 april 2018 15:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit is dus exact waarom ik gister praktisch de hele dag buiten heb doorgebracht. Het blijft Nederland, dus je weet dat je het moet pakken als je het pakken kan
Tot novemberquote:Op donderdag 19 april 2018 16:58 schreef bianconeri het volgende:
Genieten![]()
Volgens mobiele weergegevens is het hier 30 graden (z-o Groningen).
Geen KNMI stations of wat dan ook in de buurt, maar andere stations geven echter zo'n 28-29 aan.
Kan het zo blijven het hele jaar svp?![]()
Wat ben ik blij dat ik, waar ik woon in Engeland, in geen 2,5 jaar een mug hier heb gezien of gehoord in mijn slaapkamer!quote:Op donderdag 19 april 2018 19:51 schreef Greys het volgende:
Er zijn wel echt EEN ZILJOEN MUGGEN.
WTF. Nog nooit zo veel zwermen gezien als nu. Ik woon aan een parkje en je ziet de hele tijd mensen met hun hand voor hun gezicht wapperend voorbij lopen
Ik heb straks ook een park-achtig watertje achter m'n huisquote:Op donderdag 19 april 2018 19:51 schreef Greys het volgende:
WTF. Nog nooit zo veel zwermen gezien als nu. Ik woon aan een parkje en je ziet de hele tijd mensen met hun hand voor hun gezicht wapperend voorbij lopen
Ik fietste net door een dichtbegroeide straatquote:Op donderdag 19 april 2018 19:51 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |