SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raad eens wat Reumsie straks wil?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja Romy en jij zit opgescheept met Cemal![]()
Wat een grafteef. Maar o wee als Linda over haar praat. Schijnheilige trol.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
Billy voelt zich een gluurder, die heeft dan nog wel het besef dat het niet normaal is dat ze staan te gluren. Maar wat mij gelijk opviel dat negatieve gesmoes van Beau over Linda.
Scheelt dat het geen fysiotherapeut is 😂quote:Op donderdag 12 april 2018 21:44 schreef Gladiolio het volgende:
Broekje zit al wat lager.
Steeds heel subtiel met zijn vingers onder het randje.
Even zijn hand laten rusten in haar kruis.
Even heen en weer tussen haar benen.
Een fysiotherapeut zou daarvoor ontslagen worden.
Wat een schijnheiligheid daarquote:Op donderdag 12 april 2018 21:45 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die romy nu, de romy die gewoon na 3 dagen ligt te neuken op nationale tv. Het is heel heftig bij Linda ze hebben het over 50 shades. Die lui praten gewoon.
Onbegrijpelijk, echt. Plaatstalen plaat voor de kop.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:45 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die romy nu, de romy die gewoon na 3 dagen ligt te neuken op nationale tv. Het is heel heftig bij Linda ze hebben het over 50 shades. Die lui praten gewoon.
Ja, die speelt met zichzelf en dan hoppa klaar......quote:Op donderdag 12 april 2018 21:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja Romy en jij zit opgescheept met Cemal![]()
Billy zeker?!?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:45 schreef rowan634 het volgende:
ik wist dat linda hiervoor zou gaan! ''ik wist het!''
Mag Cemalleke eerst wel de vacuumpomp op z'n L zetten voor die 'n XL isquote:Op donderdag 12 april 2018 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raad eens wat Reumsie straks wil?
Hij mag hetquote:Op donderdag 12 april 2018 21:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Scheelt dat het geen fysiotherapeut is 😂
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mag Cemalleke eerst wel de vacuumpomp op z'n L zetten voor die 'n XL is![]()
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:45 schreef rowan634 het volgende:
ik wist dat linda hiervoor zou gaan! ''ik wist het!''
Ja, die komt er ook niet meer uit...........quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, daarom is hij gigolo voor vrouwen geworden.
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
En als je hem 100 euro meer betaald?
Zo zomaar kunnen, het is haar gegund. Kost haar niets extra's.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Denk dat Linda vannacht er wel ff uit moet na de natte droom
Wat we altijd doen. Verslag geven.quote:
Mail hem ffquote:Op donderdag 12 april 2018 21:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
En als je hem 100 euro meer betaald?
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, daarom is hij gigolo voor vrouwen geworden.
Nou bij Billy ging er ook een fles olie inquote:Op donderdag 12 april 2018 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
Hij gebruikt wel heel veel olie.
Niet nodig.
Bas is geen van beiden. Wat die vrouwen in hem zien is me een compleet raadsel.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:47 schreef chufi het volgende:
Waar ligt de grens tussen sensueel en erotisch Bas?
quote:
Nee, is een oude cap.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:49 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Was dit net?
Weer verkleed?
Blote truitje weer in een hoek gesmeten?
Zijn ook wel van die domme wichten die gedomineerd willen wordenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Bas is geen van beiden. Wat die vrouwen in hem zien is me een compleet raadsel.
In?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou bij Billy ging er ook een fles olie in
Vooral als je beseft dat iedereen het over hem heeft met de persoon die zo stinkt.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hij is wel grappigquote:
Goffer, maar Bill heeft nogal 'n dorstige zuignapquote:Op donderdag 12 april 2018 21:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou bij Billy ging er ook een fles olie in
jaquote:Op donderdag 12 april 2018 21:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hij is ook geen macho of zo in pratenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij is wel grappig![]()
Ook toen Linda binnen kwam en ze zei dat ze al een donkerbruin gevoel had, reageerde hij daar ook al zo grappig op.
Billy laat zich zeker van haar goede kant zien hiermee.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
Echt ik heb nog meer een nare smaak van beau, romy, en de twins hoe ze bij dat hutje stonden te praten. Ik had het niet verwacht dat ik dit ooit zou opschrijven maar waardering hoe Billy hier mee omging en het gelijk inperkte het geroddel wat Beau startte over vorige keer met Baldr en hoe Linda daar op had gereageerd.
Anders de billen welquote:Op donderdag 12 april 2018 21:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik denk dat die rugspieren inmiddels al aardig los zijn![]()
[ afbeelding ]
Ja die kan ze straks van de grond af rapen.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die moet lief zijn voor iedereen nu. Geen negatieve tv maken ten faveure van jezelf, zal ze wel denken. Familie kijkt.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
De tweeling en Romy wilde even gaan stoken over Linda. Billy doet het inperken en neemt het op voor Linda.
Inb4 Linda de hoer zo weerquote:Op donderdag 12 april 2018 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
Oeh, hij zit weer bij de rand van haar slipje.
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goffer, maar Bill heeft nogal 'n dorstige zuignap
Nee klopt maar dat had ik gisteren al gezien in dat filmpje waar hij al mee op tv was geweest.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is ook geen macho of zo in praten
Mooi, en ons Bo'tje was niet op dat idee gekomen dat Baldr getrouwd was en het voor Linda heel anders is......quote:Op donderdag 12 april 2018 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
Echt ik heb nog meer een nare smaak van beau, romy, en de twins hoe ze bij dat hutje stonden te praten. Ik had het niet verwacht dat ik dit ooit zou opschrijven maar waardering hoe Billy hier mee omging en het gelijk inperkte het geroddel wat Beau startte over vorige keer met Baldr en hoe Linda daar op had gereageerd.
Als Linda zo rechtop gaat zitten, zakt ze als 'n pudding in elkaarquote:Op donderdag 12 april 2018 21:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als Linda zo rechtop gaat zitten, zakt ze als 'n pudding in elkaar
O, daarom glijdt zij steeds van haar stoel als ze een kerel ziet.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja met fles en al.
Billy kan dat hebben.
Het is een fucking gigolo, lampie, geen fysiotherapeut.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:52 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik zou hem echt hoeken als hij zo aan mijn slipje zou zitten.
Vind hem niet eens aantrekkelijk.
Waarom heeft ze geen handdoekje op haar billen. Zo hoort dat
Ach joh, wat kan het jou schelen. Ze ligt lekker en ze kletsen leuk. Niets aan de hand, gewoon doorlopen.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:52 schreef georgeclooney-lover het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een fucking gigolo, lampie, geen fysiotherapeut.
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:52 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
O, daarom glijdt zij steeds van haar stoel als ze een kerel ziet.
[..]
Dat hoort zo bij een professional. Dit is geen masseur maar een gigolo.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:52 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik wil er niet aan denken.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Klopt, de liefde spatte van het scherm toen Johan en Billy sex haddenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar komt nog ietsje liefde bij te pas en liggen ze onder de dekens
[..]
Stel je voor dat Bo daar had gelegen.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:51 schreef mootie het volgende:
Hij kan in elk geval een leuk potje kletsen.
[..]
Hij heeft ook een mooie, zachte beschaafde stem.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee klopt maar dat had ik gisteren al gezien in dat filmpje waar hij al mee op tv was geweest.
En die billen horen er ook bij.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Zulke grote gastendoekjes hebben ze niet, en badlaken is net iets te grootquote:Op donderdag 12 april 2018 21:52 schreef georgeclooney-lover het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef rowan634 het volgende:
cemal kwam er op de middelbare school pas achetr dat hij turks was
daarvoor heeft ie jarenlang turken uitgejouwd
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja in der sterretje die nu de zon is geworden
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mooie, zachte beschaafde stem.
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mooie, zachte beschaafde stem.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zulke grote gastendoekjes hebben ze niet, en badlaken is net iets te groot
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:54 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Hij zit gewoon in haar slipje. Bah
Tsja, wel op de verkeerde plek he?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:54 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Eew, een bil aanraken, snel kotsen!quote:Op donderdag 12 april 2018 21:54 schreef georgeclooney-lover het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:54 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Jezus, wat slechtquote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zulke grote gastendoekjes hebben ze niet, en badlaken is net iets te groot
.. haar kont omhoog.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stel je voor dat Bo daar had gelegen.![]()
Angstvallig haar beha aanhouden anders rollen haar tieten van de massagetafel.
Promotie.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij heeft 9 dagen op de huishoudbeurs gestaan nou dat is gekker
Dit is een sensuele massage.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij een professional. Dit is geen masseur maar een gigolo.
OMG.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef rowan634 het volgende:
Ik ben een vrouw. geen kerel. Zo praat je maar tegen je vriendjesquote:Op donderdag 12 april 2018 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kerel, welke planeet kom jij vandaan.............
meen je nietquote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. geen kerel. Zo praat je maar tegen je vriendjes
QFTWquote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef rowan634 het volgende:
Als Beau daar had gelegen, dan was de cos te kleinquote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stel je voor dat Bo daar had gelegen.![]()
Angstvallig haar beha aanhouden anders rollen haar tieten van de massagetafel.
En Linda geniet er van zo te zienquote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dit is een sensuele massage.
Nog beter is het om naakt te zijn, maar dat mag niet.
Jah, het is echt wel een lekker ding die gigoloquote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Zonder de camera's waren ze allang van bil gegaan............
Als vrouw moet dat wel willen he?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Heerlijk toch?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]beschaafde kerel. Die laat je aan je zitten.
Dit is niet sensueel, dit is ontspanningsmassage. Hoewel je dat net zo sensueel kunt maken als je wilt.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dit is een sensuele massage.
Nog beter is het om naakt te zijn, maar dat mag niet.
Geef het dan aan bij je personalia........Bij jou staat er geen man ofwel geen vrouw bij.....quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. geen kerel. Zo praat je maar tegen je vriendjes
Ik vraag me dan meer af wat zijn moeder hem al die tijd verteld heeft.quote:
Meldt!quote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als vrouw moet dat wel willen he?
zijn moeder had het nooit verteldquote:
Jup, en geen millimeter verderquote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef Copycat het volgende:
Dus Linda heeft uiteindelijk een ontspannende massage van twee uur?
Ja en gezellig kletsenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef Copycat het volgende:
Dat weet jij niet en dat weet ik niet.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zijn moeder had het nooit verteld
en hij is natuurlijk gewoon in een wit gezin opgegroeid
Ontspannend en opwindend denk ik zoquote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef Copycat het volgende:
Die is een tease en wil geld van die kerel i.p.v. betalen.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Als Beau daar had gelegen, dan was de cos te klein
Hahaha, deugniet!!!quote:
En waarom niet? Tis toch haar prijs. Bas wilde haar voor gek zetten en zij laat dat niet toe.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
How how.................quote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, het is echt wel een lekker ding die gigolo
Waarom zou een man George Clooney lover hetenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geef het dan aan bij je personalia........Bij jou staat er geen man ofwel geen vrouw bij.....Maar sorry hoor dame......
Ik vind het ook niet zo raar. Ligt puur aan zijn moeder.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zijn moeder had het nooit verteld
en hij is natuurlijk gewoon in een wit gezin opgegroeid
Ik denk dat Linda daar wel voor in zou zijn nu...............Aanname weet ik...........quote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als vrouw moet dat wel willen he?
Waarom zou een homo gigolo voor vrouwen worden.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Waarom zou een man George Clooney lover heten
en een geirriteerde huid na al die olie en wrijvenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ontspannend en opwindend denk ik zo
Het is van die moeder vrij debiel wel ja, Cemal? Ja? je bent een Turkquote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo raar. Ligt puur aan zijn moeder.
Maar wel ironisch dat hij eerder turken uitschold.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo raar. Ligt puur aan zijn moeder.
En ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet jij niet en dat weet ik niet.
Als ik zo'n hoertje thuis zou krijgen had ik haar al de deur gestuurdquote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
die vent lult ook 5 kwartier in een uur zeg .. pf
Bedoel het ook positief hoor...........quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En waarom niet? Tis toch haar prijs. Bas wilde haar voor gek zetten en zij laat dat niet toe.
Nou, denk dat heleboel mannen hem ook wel zien zitten.....quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar wel ironisch dat hij eerder turken uitschold.
Zou kunnen, want ze kletsen leuk en ze is een beetje opgewarmd, maar ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda daar wel voor in zou zijn nu...............Aanname weet ik...........
Een man die van mannen houd?..................quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Ja en vrouwen dronken voeren en meeslepen hij heeft zat verteldquote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja
cemal was een kutkind vroeger, veel pesten en vechten
en zijn broers zijn ook best asociaal..
Nee joh dat jaloerse ding is te nieuwsgierig..Wat had ze graag daar op die tafel liggen te glijenquote:
Ja, op een bed is het onhandiger masseren.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
zo kan je er wel makkelijker bij tuulk zegt ie
Ze gaf toch het antwoord zelf al, dat ze buiten ook nog verder moet. Ze wil niet dat anderen het zien, dus..quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet jij niet en dat weet ik niet.
Bahquote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een man die van mannen houd?..................
hij heeft het zwaar gehad als kindquote:Op donderdag 12 april 2018 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en vrouwen dronken voeren en meeslepen hij heeft zat verteld
Op Romy na dan maar okquote:Op donderdag 12 april 2018 22:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij heeft het zwaar gehad als kind
zijn moeder liet hem vaak in de steek
heftig wat zijn vrienden toen allemaal vertelden
gelukkig is het wel met hem goed gekomen
Dankzij Utopia.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja
cemal was een kutkind vroeger, veel pesten en vechten
en zijn broers zijn ook best asociaal..
en zie hem nu
Hij past zich aan aan zijn klant. Goede gigolo.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik zo'n hoertje thuis zou krijgen had ik haar al de deur gestuurd
quote:
Yep, dan zegt ze 'ik ben precies hetzelfde, heb ik ook, ja, echt'.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:03 schreef yaello het volgende:
Billy: vanmiddag zei ik dat Romy en ik zoveel op elkaar lijken dat ik ook verliefd ben op Cemal.
Haha Rienk vanmiddag nog tegen Romy over het feit dat Billy altijd iedereen nadoet en dan zegt dat ze op iedereen lijkt. Hoop dat Romy even terugdenkt aan dat moment.
Dan zit Ut0 2.0 fout met zijn aanname.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze gaf toch het antwoord zelf al, dat ze buiten ook nog verder moet. Ze wil niet dat anderen het zien, dus..
Je zou er maar mee bevriend zijn.....afschuwelijk........quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brrrrr moet er niet aan denken
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een heerlijke lange massage.
Ik ga die gast ook eens bellen denk ik.
met dat geheugen van Romy???? Optimistquote:Op donderdag 12 april 2018 22:03 schreef yaello het volgende:
Billy: vanmiddag zei ik dat Romy en ik zoveel op elkaar lijken dat ik ook verliefd ben op Cemal.
Haha Rienk vanmiddag nog tegen Romy over het feit dat Billy altijd iedereen nadoet en dan zegt dat ze op iedereen lijkt. Hoop dat Romy even terugdenkt aan dat moment.
Dan mag Romy wel oppassen. Billy heeft er geen moeite mee om de vriendjes van vriendinnen te pakken. Vraag maar aan Lot.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:03 schreef yaello het volgende:
470 euries voor 2 uren.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
En Billy gelijk reageren: Ja ik ook van de weekquote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Hagenesie het volgende:
Romy vertelde vanmorgen dat ze gedroomd had. Ze had sex gehad met Mehmet.
Nee hoor, want ze vind dit erg leuk, jij dacht van niet..............quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan zit Ut0 2.0 fout met zijn aanname.
'Wat je zegt ben je zelf'quote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar wel ironisch dat hij eerder turken uitschold.
Ik vond het niet leuk, ik kan niet in Linda's hoofd kijken.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze vind dit erg leuk, jij dacht van niet..............
Je moet er wat voor over hebben.quote:
Moeilijk om het toe te geven, ik weet het.............En weer door.....quote:Op donderdag 12 april 2018 22:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vond het niet leuk, ik kan niet in Linda's hoofd kijken.
Mannen zijn veel duurderquote:Op donderdag 12 april 2018 22:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.
Maar als deze man alleen al zoveel kost, dan vraag ik me wel af wat die 3 dames hebben gekost.
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:07 schreef Alocanda het volgende:
heel de keet staat vol, lig je dan in je ondergoed.
Ah joh, kan je best nog leren.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeilijk om het toe te geven, ik weet het.............En weer door.....
Er zit hier in de buurt wel een goede Thaise. En nee, heeft niks met seks te maken.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb je niet ergens nog 'n bus met DE-zegeltjes? elke 1000 punten is 5 euro
Nou ik laat mij verrassen...........quote:Op donderdag 12 april 2018 22:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ah joh, kan je best nog leren.Nooit te oud.
Wat een verkwisting. En dan moeilijk doen over goedkope aankopenquote:Op donderdag 12 april 2018 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja jammer Bas ze geeft geen fuck 450 euro
Maar de reiskosten komen er ook nog bij ... retourtje R"damquote:Op donderdag 12 april 2018 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja jammer Bas ze geeft geen fuck 450 euro
Bezint eer je begint.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Er zit hier in de buurt wel een goede Thaise. En nee, heeft niks met seks te maken.
Ik ga dat maar eens doen.
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:10 schreef Yaksa het volgende:
Linda heeft best wel een rood hoofd nu.
Toch een beetje opgewonden?
Dat en half utopia staat je in je lingerie te bekijkenquote:Op donderdag 12 april 2018 22:10 schreef Yaksa het volgende:
Linda heeft best wel een rood hoofd nu.
Toch een beetje opgewonden?
dat dusquote:Op donderdag 12 april 2018 22:11 schreef Angel79 het volgende:
Romy is weer verliefd.. .Wauw jij hebt echt een lekker lichaam. Djemal moest het eens zeggen over een andere vrouw
Voel je je aangesproken dan............quote:
Nou, ik geef het je te doen.. Je urenlang laten masseren door zo'n lekker ding en dan niets voelen?quote:
Dit ziet er toch eigenlijk heel stom uit?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, ik geef het je te doen.. Je urenlang laten masseren door zo'n lekker ding en dan niets voelen?
Zoiets zou zelfs mijn verschrompelde eierstokken tot leven wekken
[..]
Nou, ik geef het je te doen.. Je urenlang laten masseren door zo'n lekker ding en dan niets voelen?
Nee, want ik heb een heel leuk leven. Ik ben op niemand jaloers.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken dan............
😂quote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zijn net COSsers.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dit ziet er toch eigenlijk heel stom uit?
Hele parade komt kijken na een hele ontspannen sessie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Whahahaha daar ging m'n colaquote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
en ook nog: tof dat je wilde komen. Ze moest eens weten wat dat gekost heeft. Een paar spuitjes botox hahahahaquote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef chufi het volgende:
Billy ja echt leuk ja leuk.. echt heel leuk
Nick Hazebroek lees je mee! 3 stemmen op Romy aubquote:Op donderdag 12 april 2018 22:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
Romy : dit is tenminste echt een kerel
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een heel leuk leven. Ik ben op niemand jaloers.![]()
Nick, broer van Cemal, luister je mee?quote:Op donderdag 12 april 2018 22:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
Romy : dit is tenminste echt een kerel
Whahahahaquote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh je was me voorquote:Op donderdag 12 april 2018 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nick Hazebroek lees je mee! 3 stemmen op Romy aub
het zal me niks verbazen als romy een paar stemmen krijgt van de ouders van de twinsquote:Op donderdag 12 april 2018 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat loopt zeker lekker.quote:
oh wat erg en grof dit voor cemalquote:Op donderdag 12 april 2018 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het zijn net COSsers.Poezel, geloof me, er was niks seksueels of smerigs aan. Keer een hand onder het randje van de slip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja viel weer tegen...quote:Op donderdag 12 april 2018 22:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Poezel, geloof me, er was niks seksueels of smerigs aan. Keer een hand onder het randje van de slip.
Hij bedoelt 50 tinten grijs?quote:Op donderdag 12 april 2018 22:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kemmel : MR.Grey , die film is de shit !
Nee viel 100% mee. Ze dikt het nu een beetje aan voor de rest.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Poezel, geloof me, er was niks seksueels of smerigs aan. Keer een hand onder het randje van de slip.
Natuurlijk geloof ik jou. Zie niks wat niet door de beugel kan in caps of gifjes.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |