Maar wel ironisch dat hij eerder turken uitschold.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo raar. Ligt puur aan zijn moeder.
En ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet jij niet en dat weet ik niet.
Als ik zo'n hoertje thuis zou krijgen had ik haar al de deur gestuurdquote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
die vent lult ook 5 kwartier in een uur zeg .. pf
Bedoel het ook positief hoor...........quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En waarom niet? Tis toch haar prijs. Bas wilde haar voor gek zetten en zij laat dat niet toe.
Nou, denk dat heleboel mannen hem ook wel zien zitten.....quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Waarom zou een man George Clooney lover heten
jaquote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar wel ironisch dat hij eerder turken uitschold.
Zou kunnen, want ze kletsen leuk en ze is een beetje opgewarmd, maar ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda daar wel voor in zou zijn nu...............Aanname weet ik...........
Een man die van mannen houd?..................quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Waarom zou een man George Clooney lover heten
Ja en vrouwen dronken voeren en meeslepen hij heeft zat verteldquote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja
cemal was een kutkind vroeger, veel pesten en vechten
en zijn broers zijn ook best asociaal..
Nee joh dat jaloerse ding is te nieuwsgierig..Wat had ze graag daar op die tafel liggen te glijenquote:
Ja, op een bed is het onhandiger masseren.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
zo kan je er wel makkelijker bij tuulk zegt ie
Ze gaf toch het antwoord zelf al, dat ze buiten ook nog verder moet. Ze wil niet dat anderen het zien, dus..quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet jij niet en dat weet ik niet.
Bahquote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een man die van mannen houd?..................
hij heeft het zwaar gehad als kindquote:Op donderdag 12 april 2018 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en vrouwen dronken voeren en meeslepen hij heeft zat verteld
Op Romy na dan maar okquote:Op donderdag 12 april 2018 22:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij heeft het zwaar gehad als kind
zijn moeder liet hem vaak in de steek
heftig wat zijn vrienden toen allemaal vertelden
gelukkig is het wel met hem goed gekomen
Dankzij Utopia.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja
cemal was een kutkind vroeger, veel pesten en vechten
en zijn broers zijn ook best asociaal..
en zie hem nu
Hij past zich aan aan zijn klant. Goede gigolo.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik zo'n hoertje thuis zou krijgen had ik haar al de deur gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |